M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

26 września 2012

Coca-Cola prezentuje puszkę od znanego projektanta

Dyrektorem kreatywnym giganta został Jean Paul Gaultier.

27 września 2012

Starbucks poszerza swój program lojalnościowy

Po raz pierwszy w programie weźmie udział trzech dużych partnerów.

27 września 2012

Brytyjski rynek reklamy mobilnej ma ulec podwojeniu

Według analizy zleconej przez brytyjskie Stowarzyszenie Wydawców Online w przyszłym roku przychody wydawców generowane dzięki reklamie mobilnej mogą ulec podwojeniu.

27 września 2012

McCann dla Reporterów bez Granic

Tym razem kampania wykorzystuje pomysł ze zmyleniem odbiorcy.

27 września 2012

Wydatki reklamowe 50 największych w USA wzrosły o 6,5 proc.

Według najnowszego zestawienia przygotowanego przez magazyn "B to B" wydatki największych reklamodawców w USA w 2011 roku zwiększyły się w porównaniu z 2010 o 6,5 proc. i osiągnęły pułap 3,96 mld dolarów.

28 września 2012

Carling ogłasza przetarg

Producent najpopularniejszego piwa w Szkocji firma Molson Coors zaledwie po roku współpracy z agencją VCCP Blue ogłosił przetarg na obsługę wartego ok. 10 mln funtów budżetu reklamowego.

28 września 2012

Rusza muzyczny spot Reeboka

Marketer promuje buty i aplikację na telefony.

28 września 2012

Kraft rozpisuje ogólnoeuropejski przetarg

Agencje mogą ubiegać się o budżet na promowanie Toblerone.

1 października 2012

Henkel rusza z kampanią telewizyjną w Niemczech

Tym razem marka Persil dziękuje klientom za lojalność.

1 października 2012

BlackBerry ruszy z intensywną kampanią marketingową

Firma chce zdecydowanie wzmocnić sprzedaż telefonów.

1 października 2012

FDA wybiera agencje do prowadzenia nowej kampanii

Po trwających ponad rok poszukiwaniach agencja ds. żywności i leków w USA wybiera sześć agencji, które wesprą jej antynikotynowe działania edukacyjne.

2 października 2012

Beiersdorf przeniósł budżet mediowy do MEC

Beiresdorf rozstrzygnął trwający od maja br. przetarg na obsługę szacowanego na 110 mln funtów europejskiego budżetu na zakup i planowanie mediów.

2 października 2012

Wzrosty niższe niż prognozowane w czerwcu

Pomimo oznak ożywienia gospodarczego w USA ZenithOptimedia obniżył prognozy globalnego wzrostu wydatków reklamowych do 3,8 proc.

2 października 2012

Mini ruszyło z kampanią w mediach

Marketer zaznacza, że samochodowi daleko do "normalności".

3 października 2012

Tydzień reklamy rozpoczęty "pogrzebem"

Program tegorocznego Advertising Week z napisem "In loving memory of advertising 1864-2012".

3 października 2012

Masowe zwolnienia w nowojorskim oddziale agencji BBH

Szef grupy Bartle Bogle Hegarty Gwyn Jones przyleciał w czwartek z Londynu do Stanów Zjednoczonych, by osobiście przekazać 120 pracownikom agencji wiadomość o zwolnieniu.

4 października 2012

Marketerzy wracają do sprawy do not track

Najwięksi reklamodawcy podczas Advertising Week podjęli temat najnowszej wersji przeglądarki Internet Explorer Microsoft.

4 października 2012

Unilever zmienia strategię dla Flory

Marketer ogłasza przetarg na agencję reklamową dla marki w Wielkiej Brytanii.

4 października 2012

Ikea przeprasza za usunięcie kobiet z saudyjskiego katalogu

Sieć stwierdziła, że retusz zdjęć był "naruszeniem wartości firmy".

5 października 2012

Facebook ma miliard użytkowników [wideo]

Spot przygotowany z tej okazji będzie prezentowany w 13 krajach na świecie.

5 października 2012

Największy europejski sprzedawca Apple kupuje sklepy Samsunga

Przejęcie ZAO Nosimo przez Re Store Retail Group.

5 października 2012

Constantin Kaloff przygotuje kreację dla Beiersdorfa

Nowy dyrektor kreatywny będzie pracować dla kluczowego klienta DraftFCB.

8 października 2012

Oreo pojawi się na Super Bowl

Rok setnych urodzin marka Oreo zakończy reklamą podczas rozgrywek pucharu Super Bowl.

8 października 2012

Unilever szuka nabywcy dla marki Skippy

Brand masła orzechowego może zostać sprzedany za 300-400 mln dolarów.

8 października 2012

PG Tips rozdaje gotówkę w Facebooku

Marka herbat Unilevera stworzyła aplikację, która daje konsumentom możliwość wygrania pieniędzy lub zapasu produktu wystarczającego na pół roku.

8 października 2012

Grand prix Golden Drum dla DDB Warszawa

Najważniejszą nagrodę festiwalu agencja zdobyła za projekt dla McDonald's.

9 października 2012

Andrea Suarez szefem w IPG

Menedżerka objęła stanowisko president, world markets w firmie IPG Mediabrands.

9 października 2012

YouTube rozszerza ofertę

W serwisie wideo pojawi się 60 nowych kanałów.

9 października 2012

Szef marketingu produktowego Nokii odchodzi

Pożegnanie menedżera niedługo po skandalu z nieprawdziwymi ujęciami w reklamie Lumii 920.

9 października 2012

Amazon stawia na reklamę

Firma zaprezentowała ofertę dla reklamodawców skupiającą serwisy WWW i urządzenia mobilne.

10 października 2012

Uściski via Facebook

Studenci MIT zaprojektowali kamizelkę, która przekazuje "like" z Facebooka.

10 października 2012

WPP przejmuje K102

Kolejna akwizycja holdingu w obszarze digital.

10 października 2012

Wielka kampania Motoroli [wideo]

W Wielkiej Brytanii rusza promocja modelu Razr i, która ma być największą w historii marki Motorola.

10 października 2012

Wydawcy mogą ignorować "do not track" Internet Explorera

Najnowsza przeglądarka Microsoftu wciąż budzi kontrowersje.

11 października 2012

Alex Bogusky powraca z kampanią "The Real Bears"

Twórca przedstawia napoje gazowane jako numer jeden źródła kalorii w amerykańskim menu.

11 października 2012

Huawei wybierze agencję

Chiński gigant telekomunikacyjny wybiera między agencjami z grup WPP i Omnicom.

11 października 2012

Rekordy reklam online i mobile w Wlk. Brytanii

Według najnowszych analiz przedstawionych przez brytyjskie IAB oraz PricewaterhouseCoopers wydatki przeznaczone na reklamę online oraz mobile w pierwszym półroczu br. wzrosły w Wlk. Brytanii o 12,6 proc. i osiągnęły rekordowy poziom 2,59 mld funtów.

11 października 2012

Aviva kończy współpracę z brytyjskimi lekkoatletami

Firma Aviva zakończyła współpracę sponsorską z brytyjskim związkiem lekkoatletycznym.

11 października 2012

Lenovo z największą kampanią w historii

Przedstawiciele firmy Lenovo - drugiego pod względem wielkości producenta PC-ów na świecie - zapowiedzieli bezprecedensowe wsparcie swoich najnowszych modeli Yoga 13 oraz Yoga 11.

12 października 2012

BBH wygrywa przetarg Unilevera

Biura agencji w Londynie i Nowym Jorku poprowadzą kampanię dla Dove Men+Care.

12 października 2012

Nowa kampania Ariela

Kampania P&G dla marki Ariel przenosi natężenie z funkcjonalności do emocjonalnego podejścia do produktu.

12 października 2012

Facebook zapłacił tylko 238 tys. funtów podatku w Wlk. Brytanii

Za rok 2011 FB zapłacił brytyjskiemu fiskusowi 238 tys. funtów podatku - według analityków podejrzanie mało jak na firmę, która zatrudnia 90 osób i w omawianym okresie wedle własnej deklaracji wygenerowała przychody na poziomie 20,4 mln funtów.

12 października 2012

Puma wprowadza ekologiczną kolekcję

Koncern Puma wprowadzi wkrótce na rynek kolekcję InCycle 2012/13. Produkty z tej kolekcji będzie można zwrócić do sklepów Pumy po ich "zużyciu".

12 października 2012

Groupon poszukuje agencji

Marka zamierza odbudować wizerunek w USA.

15 października 2012

Burger King zaprasza agencje

Marketerzy szukają pomysłów na pozycjonowanie marki.

15 października 2012

Smirnoff i Amazon w YouTube

Diageo współpracuje z Amazon, aby uruchomić kanał marki Smirnoff w YouTube.

15 października 2012

Benetton ma 80 mln funtów budżetu na marketing

Marka odzieżowa chce zatrudnić swoją pierwszą agencję do planowania i zakupu mediów.

16 października 2012

HP Sauce wraca na ekrany telewizorów

Nowa kampania sosów HP skierowana jest do młodych mężczyzn.

16 października 2012

Reebok przygotowuje globalną kampanię na 2013 rok

Kampania ruszy w lutym 2013 roku.

16 października 2012

Sainsbury wprowadza aplikację

Supermarket jako pierwszy w UK wprowadza aplikację, która umożliwi klientom skanowanie produktów za pomocą smartfonów i płacenie za nie przy kasie za pomocą QR kodu.