M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

16 października 2012

Skok Baumgartnera rekordem YouTube'a

Sponsorowany przez Red Bulla skok austriackiego śmiałka Felixa Baumgartnera, kiedy to po raz pierwszy człowiek bez pomocy statków powietrznych przekroczył szybkość dźwięku, obejrzało już od niedzieli ponad 8 milionów internautów. Jest to najwyższy wynik w historii tego serwisu.

16 października 2012

Coke Zero goni Coca-Cola Light w Europie

Niebawem sprzedaż Coke Zero może wyprzedzić Coca-Colę Light.

16 października 2012

Lindt niebawem ruszy z platformą m-commerce

Akcja jest jednym z kilku działań, które mają zwiększyć sprzedaż.

17 października 2012

Macy's zainwestuje w media 500 mln dolarów

Firma odzieżowa wybrała dom mediowy Carat.

17 października 2012

Zegarki Omega promują się wraz z Bondem

W niemieckich kinach reklamy pojawią się od 1 listopada.

17 października 2012

Google będzie kredytował AdWords

Internetowy gigant testuje wydawanie kart kredytowych dla małych firm.

17 października 2012

Nestle wysyła Baumgartnerowi Kit Kata na orbitę

W przeddzień startu Baumgartnera Nestle próbowało wykorzystać stratosferę do promocji swojej marki.

17 października 2012

Lynx "wyleczy" z homoseksualizmu

Kampania z Hongkongu sugeruje, że męski zapach potrafi skusić nawet pewną słynną lesbijkę.

18 października 2012

Nike w obliczu afery dopingowej

Marka zrywa związki z Armstrongiem.

18 października 2012

IKEA mówi nie o pokojach, ale aktywnościach

Zmiana strategii marki w Wielkiej Brytanii.

18 października 2012

Rosną wydatki w Wielkiej Brytanii

Drugi kwartał był lepszy, niż się spodziewano.

19 października 2012

Pepsi Next wydłuża dobę

Marka obiecuje konsumentom "dwudziestą piątą godzinę".

19 października 2012

Unilever rozpoczyna przetarg

Firma wybierze agencję do obsługi marki Lipton Ice Tea i herbaty Lipton.

19 października 2012

Gap poszukuje agencji i domu mediowego

Firma odzieżowa przygotowuje się do globalnego przetargu.

19 października 2012

Amerykański "Newsweek" żegna się z papierem

Po 80 latach obecności na rynku magazyn będzie dostępny w Stanach tylko w wersji cyfrowej.

22 października 2012

Coke Zero kontynuuje promocję "Skyfall"

Pasażerowie wcielają się w bohatera filmu.

22 października 2012

Pfizer konsoliduje działania kreatywne

WPP, Omnicom i Publicis Groupe zajmą się kreacją dla firmy.

22 października 2012

Justin Bieber z Adidasem

Producent odzieży i butów rozpoczyna światową kampanię w Facebooku.

23 października 2012

HSBC ogłosił globalne przetargi

Dotyczą one zakupu i planowania mediów oraz obsługi kreatywnej. Łączna wartość tych budżetów szacowana jest na 400 mln funtów.

23 października 2012

Szefowa EMEA opuszcza Facebooka

Joanna Shields, wiceprezes zarządu oraz szef regionu EMEA (Europe, Middle East, Africa), opuszcza Facebooka.

23 października 2012

"Rozśpiewane" szczoteczki do zębów

Colgate wypuszcza nową linię szczoteczek elektrycznych, stawiając na muzyczne akcenty.

23 października 2012

Duracell i zużyte baterie

Nowa kampania wpiera akcję "Energy Saving Trust".

24 października 2012

Lucozade Sport rozstaje się z Premier League

Należący do koncernu GlaxoSmithKline brand Lucozade po 20 latach zaprzestaje sponsorowania brytyjskiej ekstraligi piłkarskiej.

24 października 2012

Sony gotowy na premierę "Skyfall"

Sony zaprezentuje w najnowszej odsłonie przygód Jamesa Bonda, czyli w filmie "Skyfall" (premiera 27 października), kilka swoich najnowszych produktów.

24 października 2012

Ożywione zabawki w spocie Ikei

Szwedzki producent na angielskim rynku zmienia strategię komunikacji.

25 października 2012

Kia korzysta z crowdsourcingu

Nowa globalna kampania marki startuje na początku nowego roku.

25 października 2012

Luke Skywalker wcieli się w Red Bird

McDonald's rozpoczyna współpracę z producentem gier.

25 października 2012

L'Oreal skarży reklamę Diora

Advertising Standards Authority nakazała wycofać kampanię.

25 października 2012

Zielone światło dla nowego systemu oznakowania żywności

Na Wyspach Brytyjskich pojawią się nowe opakowania produktów spożywczych.

25 października 2012

Danone wprowadza markę Badoit w Wielkiej Brytanii

Firma poszerza portfolio.

25 października 2012

Umbro sprzedana grupie Iconix Brand Group

Nike pozbywa się marki za 225 mld dolarów.

26 października 2012

Unilever odnotowuje wzrost sprzedaży

Kampanie Lynx, Domestos i Hellmann's przyczyniły się do wzrostu wpływów Unilevera.

26 października 2012

Goldbach Audience i Nugg.ad nawiązują współpracę

Kooperacja ma na celu optymalizację oferty dla klientów sieci reklamowej.

26 października 2012

H&M otwiera sklep i laboratorium

Marka pojawi się na rynku w Ameryce Łacińskiej.

26 października 2012

Lavazza Opera Viva 2013

Marka angażuje konsumentów w proces projektowania kalendarza.

29 października 2012

WPP tnie prognozę wzrostu

Redukcja budżetu marketingowego na rynku w Ameryce Północnej spowodowana jest spowolnieniem sprzedaży całorocznej.

29 października 2012

Bauer oranizuje dużą kampanię dla magazynu "Empire"

Magazyn jest promowany wraz z wejściem na ekrany "Hobbita".

29 października 2012

W Niemczech rusza kampania nowego Renault Clio

Rozległe działania prowadzone są w prasie i telewizji.

29 października 2012

Vodafone już atakuje sieć EE

W tym tygodniu w Wielkiej Brytanii pojawi się kolejna sieć 4G.

29 października 2012

McDonald's sprzedaje kawę ziarnistą

W Kanadzie konsumenci mogą zaparzyć mieszankę McCafe w domu.

29 października 2012

Apple chce uruchomić radio online

Największe wytwórnie rozmawiają już z właścicielem iTunes.

30 października 2012

Jackpot! wyda miliardy na reklamę

Marka kasyn w sieci ma zamiar przeznaczyć od 3,5 do 4 mld dol. na reklamę w ciągu najbliższych pięciu lat.

30 października 2012

Joanna Krupa w kampanii PETA

Modelka po raz kolejny rozbiera się w obronie zwierząt.

30 października 2012

Pojawi się nowy gigant wydawniczy

Powstanie on z połączenia dwóch wydawnictw, tj. Random House (należącego do Bertelsmanna) oraz Penguin Group (należącego do koncernu Pearson - właściciela m.in. "Financial Timesa").

31 października 2012

Filmowa Domino's Pizza

W ramach współpracy z Lionsgate w Wielkiej Brytanii sieć będzie oprócz pizzy dawać możliwość ściągnięcia filmów.

31 października 2012

IKEA wprowadza nową aplikację

Rozwiązanie pozwala zobaczyć, jak meble IKEA będą wyglądały w twoim domu.

31 października 2012

Publicis Groupe odnotowuje spadek dynamiki przychodów

Wrzesień najgorszym miesiącem dla grupy reklamowej.

31 października 2012

Red Bull się chwali

W niemieckiej telewizji Red Bull podkreśla swoje znaczenie dla sportu.

5 listopada 2012

Tesco dokonuje relaunchu kanałów YouTube

Tesco ma się jeszcze lepiej kojarzyć i skuteczniej docierać do klienta.

5 listopada 2012

Kontrowersyjna kampania propagująca rodzicielstwo mniejszości seksualnych i singli

Mamas & Papas w kolejnej odsłonie samotnego rodzicielstwa.