M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

5 listopada 2012

Mothercare zamknie ponad 100 sklepów

Sieć detaliczna skupi się na działaniach online.

6 listopada 2012

Tesco już świąteczne

Tesco startuje w Wlk. Brytanii ze swoją świąteczną kampanią. Tym razem Boże Narodzenie ma być w niej traktowane jako czas "uczuć", a nie "sezon komercyjny".

6 listopada 2012

Anheuser-Busch InBev wybiera agencję dla swoich marek

Marki Budweiser, Bud Light i Stella Artois będą obsługiwane przez digitalową agencję AKQA w Stanach Zjednoczonych.

6 listopada 2012

Coca-Cola uruchamia Happy Places

Coca-Cola uruchamia serwis społecznościowy, który ma konkurować z Instagramem i Flickrem.

7 listopada 2012

Blow Job w służbie reklamy

Sieć sklepów New Yorker angażuje klientów we wspólne działania promocyjne.

7 listopada 2012

Snickers włącza się w kampanię prezydencką w USA

Znana marka promuje się w dniu wyborów w Stanach Zjednoczonych pod hasłem "Nie wybieraj na głodniaka".

7 listopada 2012

BrandOpus odpowiedzialny za rebranding herbat Twinings

Nowe opakowania zmieniają pozycjonowanie marki na Wyspach i mają zerwać z wizerunkiem herbat leczniczych.

8 listopada 2012

Kampania charytatywna Kii spotyka się z krytyką

Akcja z udziałem wielkich gwiazd krytykowana przez facebookowiczów.

8 listopada 2012

Reklama Playboy TV uznana za nieetyczną

ASA orzekła, że nowa kampania jest zbyt prowokująca i może namawiać do przestępstw.

8 listopada 2012

Microsoft chce ulepszyć reklamę mobile

Jakość formatów reklamowych ma być podniesiona z uwagi na wygodę klientów.

9 listopada 2012

Kampania Saatchi & Saatchi oskarżona o seksizm

Organizacja Fathers 4 Justice nawołuje do bojkotu ich zdaniem seksistowskiej reklamy.

9 listopada 2012

Lego ogłasza przetarg kreatywny

Producent zabawek, firma Lego, ogłosił w Wlk. Brytanii przetarg kreatywny.

9 listopada 2012

Kampania John Lewis zmienia świąteczną komunikację

W kampanii marka wysyła bałwana na romantyczny spacer z ukochaną.

9 listopada 2012

Lionel Messi w kampanii Head & Shoulders

Argentyńczyk występuje w kampanii adresowanej w USA do mniejszości latynoskiej.

12 listopada 2012

Groupon rozczarował inwestorów

Przychody Groupona wzrosły o 32 proc., ale w Europie sprzedaż spadła.

12 listopada 2012

Benedykt XVI będzie miał własne konto w Twitterze

Dotychczas papież publikował posty z profilu Vatican.

12 listopada 2012

Unilever chce wzmocnić kategorię kosmetyków dla mężczyzn

Dove Men+Care stawia na komunikację rugby.

13 listopada 2012

Apple i HTC zakopują topór wojenny

Dwa koncerny zakończyły wojnę patentową 10-letnią umową licencyjną.

13 listopada 2012

YouTube podwoi inwestycje w kontent

Google chce walczyć o budżety zarezerwowane dotychczas dla telewizji.

13 listopada 2012

Marks & Spencer rezygnuje z celebrytów

Detalista skupi się na produktach.

14 listopada 2012

Nokia rusza z największą kampanią

Fiński gigant atakuje w Niemczech z największą kampanią od roku.

14 listopada 2012

Subway rusza na Wyspach z nową kampanią

Na działania promujące swoje produkty jako zdrowe Subway przeznaczy milion dolarów.

14 listopada 2012

"Guardian" zmieni format reklamy prasowej

Gazeta chce stworzyć nowy format, który pozwoli marketerom planować kampanie w wielu kanałach naraz.

14 listopada 2012

Coca-Cola pracuje nad "bardziej elastycznym" planem marketingowym

Nowe plany Coca-Coli zrodziły się w odpowiedzi na szybkie reakcje marketingowe Unilevera.

15 listopada 2012

Harris Diamond nowym CEO McCann Worldgroup

Zmiana na szczycie sieci.

15 listopada 2012

Kimberly-Clark rusza z kampanią sezonu na grypę

Amerykańska korporacja promuje swoją markę Kleenex w wielu kanałach w Wielkiej Brytanii.

15 listopada 2012

Gap rozpoczyna kampanię z udziałem gwiazd

Ruszyła kampania "Love Comes in Every Shade".

15 listopada 2012

Unilever przenosi europejską siedzibę marketingu do Rotterdamu

Decyzja będzie dotyczyła ponad 300 pracowników marketingu koncernu w Europie.

16 listopada 2012

MEC wygrał wart 45 mln funtów budżet

MEC wygrał wart 45 mln funtów budżet na zakup i planowanie mediów firmy Kingfisher, właściciela takich brandów, jak: B&Q, TradePoint oraz Screwfix (materiały i narzędzia budowlane).

16 listopada 2012

Superdrug ogłasza przetarg kreatywny

Firma Superdrug, drugi pod względem wielkości brytyjski detalista kosmetyków i suplementów diety, ogłosiła przetarg kreatywny. Wartość budżetu to 5 mln funtów.

16 listopada 2012

Domino's wprowadza pizzę bezglutenową

Produkt otrzymał pozytywną opinię naukowców badających celiakię na Wyspach Brytyjskich.

16 listopada 2012

Asda kontynuuje niewielkie wzrosty sprzedaży w III kw.

Należąca do holdingu Walmart sieć Asda podała kolejne kwartalne wyniki sprzedaży. Sprzedaż Asdy w III kw. wzrosła o 0,3 proc. w porównaniu z 0,7-proc. wzrostem w II kw.

19 listopada 2012

Starbucks przejął Teavana za 620 mln dolarów

Kawowy potentat Starbucks przejął dystrybutora luksusowych gatunków sypanej herbaty, firmę Teavana. Kwota transakcji to 620 mln dolarów w gotówce.

19 listopada 2012

Coca-Cola wraca ze świąteczną ciężarówką

Międzynarodowy spot marki trafia na ekrany.

19 listopada 2012

Old Spice kontynuuje zapachową kampanię

Kolejne odsłony kampanii "Believe in your smellf".

19 listopada 2012

Penelope Cruz w kalendarzu Campari

Tym razem słynna aktorka walczy z przesądami.

19 listopada 2012

Aegis Media z Mondelez International

Starcom i Mindshare kończą współpracę z producentem żywności.

20 listopada 2012

Facebook wprowadził fanpage dla par

Strony dla par (couple pages) to kolejna propozycja giganta social mediów.

20 listopada 2012

P&G mówi o oszczędnościach

Korporacja chce zmniejszyć zdecydowanie liczbę dostawców usług marketingowych i obniżyć koszty reklamowe.

20 listopada 2012

Reckitt Benckiser wyda 5 mln dolarów na reklamę Cillit Bang

Bohaterem reklamy jest ponownie Barry Scott.

20 listopada 2012

Wpadka wizerunkowa Ikei

Szwedzka firma wykorzystywała w przeszłości pracę więźniów politycznych skazanych na przymusowe prace społeczne we wschodnich Niemczech.

21 listopada 2012

P&G w przededniu pięcioletniej rewolucji

Koncern Procter & Gamble zapowiedział na przestrzeni najbliższych pięciu lat potrojenie liczby launchów innowacyjnych produktów.

21 listopada 2012

BP planuje intensywną komunikację w obszarze CSR

Według niepotwierdzonych informacji koncern paliwowy BP, począwszy od marca 2013, zamierza intensywnie emitować reklamy telewizyjne oraz internetowe poświęcone aktywności firmy w obszarze CSR.

21 listopada 2012

Interpublic sprzedaje akcje Faceboka

Holding pozbył się 0,5-proc. pakietu za kwotę 95 mln dolarów.

22 listopada 2012

Ralph Lauren wprowadza stronę e-commerce w stylu vintage

Dzięki współpracy z odbiorcami strony do produkcji mają wrócić czołowe projekty z dawnych kolekcji.

22 listopada 2012

Jeden z najlepszych bramkarzy świata został dyrektorem marketingu

Edwin van der Sar, najlepszy w historii holenderski bramkarz, powrócił do swych korzeni, zostając dyrektorem marketingu Ajaksu Amsterdam - klubu, gdzie zaczynał swą wspaniałą karierę.

22 listopada 2012

Penelope Cruz wystąpi w nowej reklamie telewizyjnej Nespresso

Po raz pierwszy bohaterem spotu telewizyjnego nie jest Amerykanin.

22 listopada 2012

Zmiany na szczycie "Men's Health"

W przededniu 25. rocznicy istnienia tytułu Bill Phillips zastąpi na stanowisku redaktora naczelnego Davida Zinczenkę i będzie raportować bezpośrednio do Marii Rodale, CEO Rodale Inc. będącego wydawcą MH.

23 listopada 2012

Tony Hall obejmie stanowisko dyrektora generalnego BBC

BBC wybrało obecnego CEO Royal Opera House do objęcia stanowiska dyrektora generalnego.

23 listopada 2012

Novartis rozpoczyna przetarg na nową markę

Globalny konkurs na produkt pod kryptonimem "project cool".