M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

23 listopada 2012

BP wróci do reklamy w przyszłym roku

Koncern po kompromitacji związanej z wyciekiem ropy w Zatoce Meksykańskiej będzie komunikować zaangażowanie społeczne.

26 listopada 2012

Nintendo rusza z kampanią Wii U w Niemczech

Nintendo chce stworzyć konkurencję dla Xboksa i PlayStation.

26 listopada 2012

Adidas reinterpretuje Dickensa

W nowej kampanii w USA Adidas wykorzystuje "Opowieść wigilijną".

26 listopada 2012

Toyota z kampanią dla kociarzy

W Nowej Zelandii Toyota wykorzystuje emocje kierowców kociarzy.

26 listopada 2012

Linie Emirates nadal sponsorem Arsenalu

Czołowy klub brytyjskiej, piłkarskiej Premier League londyński Arsenal podpisał kontrakt wart 150 mln funtów z liniami lotniczymi Emirates.

26 listopada 2012

Nowy dyrektor generalny TCC

Michael Ioakimides pokieruje firmą oferującą rozwiązania dla detalistów.

27 listopada 2012

Facebook znowu zmienia politykę prywatności

Już jutro nastąpią zmiany w zarządzaniu danymi użytkowników.

27 listopada 2012

Johnson & Johnson zakończył przetarg

Universal McCann będzie kontynuował obsługę marki w USA.

27 listopada 2012

Infiniti będzie nowym głównym sponsorem teamu Formuły 1

Luksusowa marka samochodów chce zyskać więcej międzynarodowego rozgłosu.

27 listopada 2012

RTB zyskuje w USA na popularności

Nowa technologia to już 13 proc. rynku reklam online w Stanach Zjednoczonych.

27 listopada 2012

Google promuje Chromebooki

Przed Gwiazdką marketer w USA obecny jest zarówno w tradycyjnych sklepach, jak i w akcjach online.

28 listopada 2012

Kampania SodaStream

Alex Bogusky po raz kolejny wzbudził kontrowersje w branży reklamowej.

28 listopada 2012

Kontrowersyjna kampania zabawek

Brazylijska agencja Ageisobar przygotowała kampanię dla producenta zabawek.

28 listopada 2012

F1 - kolejny sukces wizerunkowy Red Bulla

Kolejny sukces sponsoringowy Red Bulla - po Red Bull Stratos (transmisja skoku Baumgartnera wygenerowała rekordową liczbę ponad 8 mln odsłon w YouTube), marketer znowu postawił na "właściwego konia", którym okazał się niemiecki kierowca Sebastian Vettel.

28 listopada 2012

Amazon ujawnia wyniki za 2011 r.

Zeznający przed brytyjską komisją rządową zajmującą się unikaniem podatków przedstawiciele Amazona ujawnili rzeczywiste wyniki finansowe firmy za rok 2011.

29 listopada 2012

Renault ogłasza, że kolor czerwony umarł

"Red is dead" ma być przyjazną drwiną skierowaną do Ferrari.

29 listopada 2012

Święty Mikołaj idzie do McDonald's

Marka zachęca do świątecznych promocji i ma nową wizję św. Mikołaja.

29 listopada 2012

Samsung wprowadza cyfrowe billboardy

Firma wypróbowuje cyfrowy system OOH w Londynie.

30 listopada 2012

Jaguar współpracuje z Laną Del Rey i Ridleyem Scottem

Można już zobaczyć nowy teaser kampanii, która w ocenie szefów firmy jest jedną z najważniejszych w jej historii.

30 listopada 2012

"Grazia" na iPadzie namawia do zakupów

Dzięki nowej aplikacji na iPady będzie można dokonywać zakupów online podczas przeglądania gazety.

30 listopada 2012

Heineken ogłosił globalny przetarg digitalowy

Heineken International poszukuje agencji, której najpierw zamierza powierzyć globalną obsługę swojego flagowego produktu.

3 grudnia 2012

Victoria Beckham odnosi sukces w modzie

Była Spice Girl niemal niepostrzeżenie stała się wziętą marką modową. Najpopularniejsza jest w Azji.

3 grudnia 2012

SodaStream na przekór zakazom

Marketer ruszył ze spotem, który kieruje widzów do oryginalnej kampanii w serwisie YouTube. Reklama została zakazana przez Clearcast w ubiegłym tygodniu.

3 grudnia 2012

Coca-Cola wyróżniona w Cannes

Coca-Cola zostanie ogłoszona Marketerem Roku 2013 na Międzynarodowym Festiwalu Cannes Lions.

4 grudnia 2012

Google kupuje firmę obsługującą skrzynki na zakupy e-commerce

Gigant przejmuje Bufferbox.

4 grudnia 2012

Rekordowe zatrudnienie w brytyjskich agencjach

W branży reklamowej na Wyspach pracuje ponad 20 tys. osób.

4 grudnia 2012

News Corp. zamyka "The Daily"

Wydawca porzuca ambitną próbę stworzenia gazety na iPada.

4 grudnia 2012

Marmite dla fanów i nie tylko

Słynna brytyjska marka łączy Facebooka z cyfrowym OOH.

4 grudnia 2012

Apple na drugim miejscu jako dostawca smartfonów w USA

W trzecim kwartale amerykańska firma wyprzedziła LG.

4 grudnia 2012

Paul Polman wierzy w optymalizację portfolio

CEO Unilevera uważa, że firma ma argumenty w walce z privatel labels i tanimi markami lokalnymi.

5 grudnia 2012

WPP wybierze agencję do obsługi Huawei

Holding ma pomóc gigantowi telekomunikacji stać się światową marką.

5 grudnia 2012

AOL likwiduje stanowisko CMO

Po pięciu miesiącach pracy Jolie Hunt zostaje zwolniona z AOL.

5 grudnia 2012

Kate Bosworth śpiewa dla Topshop

Topshop na Wyspach ruszył z pierwszą świąteczną kampanią.

5 grudnia 2012

Henkel świętuje 90. urodziny Białej Damy

W Niemczech Henkel chwali się swoimi layoutami.

5 grudnia 2012

GroupM obniża prognozy na 2013 r.

Według należącej do Martina Sorrella struktury negocjacyjnej GroupM globalne wydatki reklamowe w przyszłym roku wzrosną o 4,5 proc. W czerwcu prognoza była bardziej optymistyczna - miało to być 5,3 proc.

6 grudnia 2012

Edeka rusza z kampanią viralową

Film animowany dla marki Booster jest stylizowany na działania komunikacyjne Red Bulla.

6 grudnia 2012

Kellogg's i United Biscuits wprowadzają mobilny system cashback

Gotowy jest już system do monitorowania wpływów z systemu cashback.

6 grudnia 2012

Tesco niebawem ruszy z dużą kampanią

Marketer zapowiada rozległe działania na Wyspach.

7 grudnia 2012

Brytyjski potentat AGD ogłasza przetarg mediowy

Firma Dyson - brytyjski potentat w segmencie odkurzaczy, nawilżaczy powietrza itp. - ogłosiła przetarg na obsługę globalnego budżetu mediowego o wartości 130 mln funtów.

7 grudnia 2012

OMG zwycięzcą w przetargu HTC

Według niepotwierdzonej jeszcze informacji Omnicom Media Group zwyciężył w przetargu na globalną obsługę mediową firmy HTC. Wartość tego budżetu szacowana jest na 100 mln funtów.

7 grudnia 2012

Spot Hondy najpopularniejszy w brytyjskim YouTube

Serwis YouTube opublikował listę najpopularniejszych branżowych reklam najchętniej oglądanych w Wielkiej Brytanii w 2012 roku.

7 grudnia 2012

Patrick Alders general managerem Be Viacomu

Menedżer przejmuje obowiązki od Jin Choi.

10 grudnia 2012

Strefy zabaw "Happy Meal"

W 150 restauracjach na Wyspach McDonald's stwarza specjalną przestrzeń do zabaw interaktywnych dla dzieci.

10 grudnia 2012

Starbucks chce płacić większe podatki w Wielkiej Brytanii

Sieć obiecuje poprawę po aferze z zaniżonymi podatkami.

10 grudnia 2012

Coca-Cola odświeża Glacéau

Gigant prezentuje nowe opakowanie swojej witaminizowanej wody Glacéau.

10 grudnia 2012

Perfumy idealne do pizzy

Pizza Hut wprowadza własną wodę toaletową.

10 grudnia 2012

Tesco prawdopodobnie wycofa się z USA

Detalista rozważa sprzedaż swojej sieci Fresh & Easy.

11 grudnia 2012

Nestlé rozpoczyna przegląd agencji w USA

Na pierwszy ogień w przeglądzie pójdą domy mediowe oraz agencje digital.

11 grudnia 2012

Świętowanie w stylu Heinekena

Marka Heineken stworzyła na ścianie swojego muzeum w Amsterdamie konstrukcję z 5 tys. podświetlanych butelek.

11 grudnia 2012

Beyonce twarzą Pepsi

Artystka została wybrana na ambasadora marki.