M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

11 grudnia 2012

John Lewis bije rekordy po oryginalnej kampanii

John Lewis odnotował swój najlepszy tydzień w historii sprzedaży.

12 grudnia 2012

Surrealistyczny spot Axe

W nowym brazylijskim spocie dezodorant chroni nawet przed starzeniem.

12 grudnia 2012

Startuje program Nike+ Accelerator

Program zaprasza do udziału 10 firm, które zdecydują się na inwestycje w technologie, żeby wesprzeć aktywnych ludzi.

12 grudnia 2012

BBH Marketingową Agencją 2012 w Wielkiej Brytanii

Według Marketingmagazine.co.uk najlepszą agencją marketingową na Wyspach Brytyjskich w 2012 była BBH, która odzyskała ten tytuł po siedmiu latach.

12 grudnia 2012

Chrysler Group Marketerem Roku 2012 w USA

Tygodnik "Advertising Age" przyznał tytuł Marketera Roku 2012 firmie Chrysler Group (należącej obecnie w 58,5 proc. do Fiata), której marketingiem od końca 2009 roku kieruje Francuz - Olivier Francois.

12 grudnia 2012

Microsoft z największą interaktywną kampanią OOH

Jak twierdzą przedstawiciele Microsoftu, to największa - "pod kątem skali i ambitnych założeń" - interaktywna kampania OOH w historii tej firmy.

13 grudnia 2012

Costa Coffee przyciąga niemal 4 mln klientów tygodniowo

W Wielkiej Brytanii sukcesy sieci zbiegają się w czasie z bojkotem Starbucksa.

13 grudnia 2012

Lacoste prezentuje "koszulkę przyszłości"

W związku z 80. urodzinami marka snuje fantazje.

13 grudnia 2012

HTC zamiast Sony jako partner Ligi Mistrzów

Marka będzie sponsorem i oficjalnym dostawcą usług komórkowych dla Ligi Mistrzów i Ligi Europejskiej.

13 grudnia 2012

Nostalgia za starym modemem

The Big Internet Museum ma być hołdem złożonym prekursorem i twórcom internetu na świecie.

13 grudnia 2012

Epicki spot Mercedesa w kinach

Tym razem marka prezentuje wzruszającą historię chłopca zagubionego na własne życzenie.

14 grudnia 2012

Harding opuszcza stanowisko wydawcy "The Times"

James Harding niespodziewanie zrezygnował po pięciu latach ze stanowiska wydawcy dziennika "The Times" należącego do News Corporation.

14 grudnia 2012

Diageo rozstaje się z Cuervo

Największy na świecie producent alkoholu - firma Diageo - postanowił zakończyć trwającą 26 lat współpracę dystrybucyjną z meksykańskim brandem Cuervo. Wartość rynkowa Cuervo szacowana jest na ok. 3 mld dol.

14 grudnia 2012

Nielsen wprowadza "real time online ad tracker"

Nielsen wprowadził w Wielkiej Brytanii narzędzie, które - według zapewnień przedstawicieli instytutu - ma ewaluować "rezonans" aktywności online badanych brandów.

14 grudnia 2012

Zara utrzyma tempo wzrostu

Największa firma odzieżowa na świecie rozwija się mimo kryzysu.

17 grudnia 2012

Pożegnanie z walkmanem

Po 33 latach od premiery z produkcji wycofywane są ostatnie modele przenośnych odtwarzaczy na kasety Sony.

17 grudnia 2012

Reklama z Kobe Bryantem i Lionelem Messim podbija internet [wideo]

Spot dla Turkish Airlines okazał się perfekcyjnym viralem.

17 grudnia 2012

Koniec z głośnymi reklamami w USA

FCC w końcu będzie mogła ukarać stacje telewizyjne za zbyt hałaśliwe spoty.

18 grudnia 2012

Maxus wygrywa budżet ABF

Dom mediowy Maxus (WPP) zwyciężył w trwającym od września przetargu na obsługę budżetu Associated British Foods. Wartość tego budżetu to 21 mln funtów.

18 grudnia 2012

Twitter wybrał najlepsze kampanie 2012 roku

Serwis Twitter jako najlepszą brytyjską kampanię wskazał launchowe działania marketingowe nowego operatora telekomunikacyjnego firmy EE 4G.

18 grudnia 2012

Poważne oskarżenia w USA dla producentów napojów energetycznych

Amerykańska FDA (Food and Drug Administration) wysunęła bardzo poważne oskarżenia w stosunku do producentów dwóch napojów energetycznych - Monstera oraz 5-Hour Energy. Wszczęte postępowanie ma udowodnić bądź wykluczyć związek pomiędzy spożywaniem tych napojów i śmiercią kilkunastu konsumentów.

18 grudnia 2012

Supermodel ambasadorem marki Johnnie Walker

Marka whisky podpisała kontrakt z supermodelem Davidem Gandym.

19 grudnia 2012

Samsung podwaja udziały rynkowe w Wlk. Brytanii

Według najnowszych statystyk koreański producent podwoił w br. swoje udziały na rynku brytyjskim w kategorii smartfonów.

19 grudnia 2012

Instagram może użyć fotografii użytkowników w reklamie

Serwis zmienia w styczniu zasady korzystania.

19 grudnia 2012

Nielsen kupi Arbitron za 1,26 mld dolarów

W USA firma będzie monopolistą na rynku badań telewizji i radia.

20 grudnia 2012

Coca-Cola powraca do świątecznych maskotek

Na Wyspach marketer wrócił do misiów polarnych w kampanii telewizyjnej.

20 grudnia 2012

Cadbury na święta proponuje czekoladowe jajka

Creme Eggs są pozycjonowane jako zakup impulsowy.

20 grudnia 2012

Mariaż marek z neuropsychologią

Thinkbox prowadzi badania neuro.

20 grudnia 2012

Vice kupuje "ID Magazine"

Przejęcie ma na celu rozbudowanie tematyki związanej z modą.

20 grudnia 2012

Publicis Groupe przejęła szwedzką agencję Monterosa

Nowa spółka w ramach holdingu będzie raportować do agencji Bartle Bogle Hegarty (BBH).

21 grudnia 2012

Mercedes szuka twarzy B

Oprócz charakterystycznej twarzy ambasador marki musi mieć również szczególne cechy charakteru.

21 grudnia 2012

Nowy CEO Louis Vuitton

Luksusowa marka mianowała już drugiego w ciągu niespełna miesiąca szefa.

21 grudnia 2012

MEC Global Solutions zatrudnia dyrektora mediów społecznościowych

Jason Steele odpowiada za współpracę z zespołami planowania strategicznego w celu integracji wszystkich aspektów społecznościowych do strategii klientów.

21 grudnia 2012

Google sprzedaje Motorolę Home

Wartość transakcji to 2,35 mld dolarów.

2 stycznia 2013

Publicis przejął agencję Rokkan Media

Publicis Groupe przejął w USA fullservice'ową agencję Rokkan Media za nieujawnioną kwotę.

2 stycznia 2013

Szokująca kampania antynikotynowa w Wielkiej Brytanii

Brytyjskie Ministerstwo Zdrowia zainicjowało pod koniec ub.r. wartą 2,7 mln funtów kampanię antynikotynową. Ostatnią kampanię w tym obszarze Brytyjczycy oglądali w 2007 roku - tym razem kreacja jest dużo bardziej drastyczna.

2 stycznia 2013

Aviva wdraża nową globalną strategię komunikacji marketingowej

Według przedstawicieli Avivy wraz z nadejściem nowego 2013 roku zmieni się globalna strategia komunikacji marketingowej tego ubezpieczyciela. Nowe hasło tej strategii brzmi: "Little things matter".

3 stycznia 2013

Wydatki Brytyjczyków na święta rozczarowały

Mieszkańcy Wysp przeznaczyli na zakupy przed gwiazdką niemal tyle samo pieniędzy co rok wcześniej.

3 stycznia 2013

Siostry Williams w reklamie Apple

Marketer zafundował podwójną promocyjną przyjemność fanom sportu i technologii.

3 stycznia 2013

Wet za wet pomiędzy Nestlé a Cadbury

Nestlé wygrywa bitwę towarową.

3 stycznia 2013

Bill Bailey twarzą kampanii społecznej w Wielkiej Brytanii

Tym razem mieszkańcy Wysp namawiani są do regularnych badań, które mogą zapobiec rozwojowi raka prostaty.

4 stycznia 2013

Spook zakończył pracę nad projektem dla Boston Children’s Hospital

Dobiegły końca prace nad interaktywną aplikacją przeznaczoną dla młodzieży zagrożonej uzależnieniami.

4 stycznia 2013

WPP przejęło mniejszościowe udziały w Globant

Holding przejął za 70 mln dol. 20 proc. udziałów firmy Globant zajmującej się obsługą technologiczną klientów holdingu, jak np. American Express oraz współpracującej z agencjami WPP: JWT, Young & Rubicam, Grey, GroupM i Kantar.

4 stycznia 2013

Agencja Grey Israel wykorzystuje funkcję Poke Facebooka

Nowa funkcja Facebooka po raz pierwszy w kampanii.

4 stycznia 2013

Śpiewana kampania "The Sun"

Działania mają wspomóc psychikę Brytyjczyków w najbardziej przygnębiającym miesiącu w roku.

4 stycznia 2013

KitKat Chunky zyskuje na crowdsourcingu

Nestle rusza z kampanią odświeżającą wizerunek marki na Wyspach pod hasłem "Choose a Chunky Champion".

5 stycznia 2013

Konkurenci protestują przeciwko kampanii Wal-Marta

Największy amerykański detalista porównuje ceny z innymi sieciami.

7 stycznia 2013

Gap przejmuje Intermix

Amerykański gigant odzieżowy kupił sieć ekskluzywnych butików.

7 stycznia 2013

Starbucks wprowadza kubki wielokrotnego użytku

Marka bardziej przyjazna dla środowiska.

7 stycznia 2013

Kampania antynikotynowa na Wyspach zmierzy się z cenzorem

Kampania krytykowana jest jako "zbyt obrazowa".