M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

7 stycznia 2013

HTC: słaby marketing dał słabe rezultaty

CEO tajwańskiego producenta komórek zapowiada zamianę w polityce firmy.

8 stycznia 2013

Honda "poprawia" swoje samochody

W nowej kampanii marka udowadnia, że "wszystkie rzeczy zawsze mogą być lepsze".

8 stycznia 2013

Nestle ma wyłączne prawa do kształtu KitKata

Triumf szwajcarskiej firmy w potyczce z Cadbury.

8 stycznia 2013

Mondelez wybrał dziewięć start-upów mobile

Firma realizuje strategię "mobile first".

8 stycznia 2013

Google może preferować swoje produkty w wynikach search

Amerykańska Federal Trade Comission (FTC) zakończyła kolejne dochodzenie w sprawie Google.

9 stycznia 2013

Unilever przedstawia swojego pierwszego brand hero

W Wielkiej Brytanii ruszyła kampania marki Surf.

9 stycznia 2013

McDonald's z kampanią na początek roku

Na Wyspach Brytyjskich marketer wprowadza nowe danie i wspiera je reklamą.

9 stycznia 2013

Pierwsza kampania kosmetyków Bobbi Brown

Twarzą kampanii została aktorka Katie Holmes. Jej wynagrodzenie to 3 miliony dolarów.

10 stycznia 2013

Giffgaff wybiera Fallon

Brytyjski wirtualny operator komórkowy rozstrzygnął przetarg reklamowy.

10 stycznia 2013

Pepsi zachęca do udziału w Super Bowl z Beyonce

Marka daje szansę na obejrzenie Super Bowl na żywo.

10 stycznia 2013

Pernod Ricard przedłuża strategię limitowanych edycji

Firma kontynuuje swoją strategię premiumizacji.

10 stycznia 2013

Chuć w reklamie MTV

Reklama stacji została przesunięta na czas nocny ze względu na odwagę ukazywania scen o charakterze seksualnym.

10 stycznia 2013

McDonald's rozda 15 mln książek

Sieć restauracji promuje czytelnictwo.

10 stycznia 2013

Samsung i LG prezentują ekrany przyszłości

Podczas międzynarodowych targów CES 2013 dwóch wielkich producentów przedstawiło telewizory z technologią OLED z zakrzywionym ekranem.

11 stycznia 2013

Kosmiczna Akademia Axe

Największy i najbardziej ambitny projekt Axe (Lynx) w 30-letniej historii marki.

11 stycznia 2013

Świąteczna sprzedaż Tesco lepsza niż rok wcześniej

Brytyjska sieć Tesco ogłosiła korzystne wyniki sprzedażowe za okres sześciu tygodni kalkulowany do 5 stycznia br. Wynik sprzedaży detalicznej w sklepach był lepszy niż sprzedaż w analogicznym okresie 2011 r. o 1,8 proc. Wynik sprzedaży ogólnej w tym okresie (bez paliw) był lepszy o 4,3 proc.

11 stycznia 2013

McBites promują się w Wielkiej Brytanii

Nowa kampania McDonald’s.

11 stycznia 2013

Hugh Grant w kampanii "The Guardian"

Znany aktor będzie promował dodatki weekendowe w kampanii "z przymrużeniem oka".

11 stycznia 2013

Zmodyfikowane pozycjonowanie Liptona w USA

Kampania marki Unilever "Drink Positive" za 10 mln dolarów nie eksponuje różnic między kawą a herbatą.

14 stycznia 2013

PHD, część Omnicom Media Group, ogłosiło nominacje.

Robert Ray, Toby Roberts i Guy Cousins będą zarządzać nową jednostką odpowiedzialną za globalne planowanie komunikacji dla Unilevera.

14 stycznia 2013

"Guardian" ruszył z kampanią

Hugh Grant pomaga w promocji weekendowego wydania gazety.

14 stycznia 2013

Reebok szuka amatorów filmowców do udziału w kampanii

Marketer coraz chętniej korzysta z możliwości crowdsourcingu.

14 stycznia 2013

W 2012 r. spadła liczba przetargów w Wielkiej Brytanii

Według danych przedstawionych przez AAR, agencję konsultingową od kilkunastu lat monitorującą brytyjski rynek reklamowy i mediowy, liczba przetargów w tym kraju spadła w 2012 r. w porównaniu z 2011 r. o ok. 18 proc. Liczba przetargów dot. stricte nowego biznesu spadła o ok. 10 proc.

15 stycznia 2013

Nike i McIlroy z rekordowym kontraktem

Jeden z najlepszych golfistów na świecie 23-letni Rory McIlroy podpisał z firmą Nike jeden z najwyższych w historii sportu kontraktów sponsorskich. Według nieoficjalnych szacunków analityków wartość tego 10-letniego kontraktu wynosi od 200 do 250 mln dolarów.

15 stycznia 2013

Tesco rozszerza asortyment o Loves Baby

Tesco zdecydowało się na rozszerzenie własnego asortymentu o kolejną kategorię. Loves Baby będzie od tej pory brandem parasolowym, pod którym brytyjski marketer zamierza sprzedawać wszystkie produkty skierowane do dzieci.

15 stycznia 2013

Clooney i Crawford przyłapani in flagranti

Clooney wyreżyserował i wyprodukował spot promujący Casamigos Tequila.

16 stycznia 2013

Diesel policzy, ile zostało nam dni życia w danym miejscu

Marka wspiera w ten sposób sprzedaż swoich zegarków.

16 stycznia 2013

Sieć HMV może utracić płynność finansową

Brytyjska sieć detaliczna HMV, istniejąca od 1921 roku, ogłosiła fiasko rozmów dotyczących pozyskania gwarancji bankowych i linii kredytowych. Przyszłość ponad 4500 pracowników HMV stanęła tym samym pod znakiem zapytania.

16 stycznia 2013

Mazda 6 z ognistą kampanią w Niemczech

Producent samochodów tworzy spot eksponujący jakość i design.

16 stycznia 2013

Coca-Cola rusza z intensywną kampanią edukacyjną

W Stanach marketer ruszył z nowatorskim spotem informacyjno-edukacyjnym.

17 stycznia 2013

Tomas Berdych współtworzy kolekcję H&M

Odzieżowy gigant będzie oferować ubrania do tenisa.

17 stycznia 2013

Facebook testuje Graph Search

Serwis udoskonala narzędzia wyszukiwania.

17 stycznia 2013

Pionier public relations Dan Edelman nie żyje

Zmarł twórca największej niezależnej firmy PR.

18 stycznia 2013

Saab prezentuje nowe logo

Szwedzki producent samochodów odświeża wizerunek.

18 stycznia 2013

Tesco przeprasza za koninę

"The Times", "Daily Telegraph", "Guardian", "Independent", "Sun", "Mirror", "Daily Express" i "Daily Mail" publikują oficjalne oświadczenie marki.

18 stycznia 2013

Bentley rozpoczyna przetarg

Luksusowa marka samochodów poszukuje agencji reklamowej.

18 stycznia 2013

Mindshare Wlk. Brytania z nowym CEO

Agencja w Wielkiej Brytanii nominowała Marka Creightona na stanowisko prezesa zarządu.

18 stycznia 2013

Dentsu planuje europejską ekspansję

W Londynie powstaje biuro agencji 360i.

21 stycznia 2013

4,3 proc. globalnego wzrostu wydatków w III kwartale

Nielsen zaprezentował podsumowanie światowych wydatków na reklamę.

21 stycznia 2013

HTC będzie tworzyć komunikację in-house

Producent smartfonów rozstaje się z agencją Mother.

21 stycznia 2013

McDonald's prezentuje nowe opakowania

QR kody na produktach sieci.

21 stycznia 2013

Porozumienie Mazdy i Fiata

Firmy podpisały umowę dotyczącą nowego spidera Alfa Romeo.

21 stycznia 2013

Rebranding telewizji ITV

Nowa oprawa brytyjskiej stacji telewizyjnej.

22 stycznia 2013

Europejska kampania Hondy

Marka promuje model Civic.

22 stycznia 2013

Guinness kontynuuje kampanię

W ramach trwającej kampanii "Made of more" marka wyemituje kolejny spot.

22 stycznia 2013

Wielu chętnych do pomocy HMV

Kłopoty brytyjskiego detalisty muzycznego firmy HMV (pisaliśmy o nich w tej sekcji 16 stycznia) skłoniły wielu producentów do utworzenia tzw. pakietu pomocowego.

23 stycznia 2013

27 mln Brytyjczyków na Facebooku

Mieszkańcy Wysp są wyjątkowo aktywni na portalu społecznościowym.

23 stycznia 2013

Mini wjeżdża do pokoju

W najnowszym spocie właściciele wjeżdżają samochodem do własnego salonu.

23 stycznia 2013

Ciastka Maryland wracają na ekrany

Burton Biscuits uruchomił pierwszą po trzech latach reklamę telewizyjną dla marki Maryland.

23 stycznia 2013

Tetley inwestuje w rugby

Brand Tetley na Wyspach Brytyjskich został oficjalnie sponsorem tytularnym Rugby Challenge Cup.