M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

23 stycznia 2013

Produkty made in USA w modzie

Zarówno marki luksusowe, jak i masowe przenoszą produkcję do Stanów Zjednoczonych.

24 stycznia 2013

Polska w czołówce wzrostów sieci IKEA

Światowe przychody grupy wzrosły o 9,5 proc.

24 stycznia 2013

Coca-Cola prezentuje spot przygotowany na Super Bowl

Marka angażuje telewidzów w wyścig do butelki.

24 stycznia 2013

Bacardi rozpoczyna przetarg

Bacardi poszukuje w USA domu mediowego, który obsłuży budżet wart 130 mln dolarów.

25 stycznia 2013

Transseksualna modelka w nowej kampanii Benettona

Brazylijska modelka została twarzą kolekcji wiosna/lato.

25 stycznia 2013

Ballantine's z nowym designem butelki

Opakowanie inspirowane światłem.

25 stycznia 2013

Arena Media Barcelona zdobyła budżet H&M

Pięć agencji walczyło o obsługę marki modowej.

25 stycznia 2013

Nokia zaczyna nadrabiać straty

Marketer ma pierwszy od 18 miesięcy kwartalny zysk.

25 stycznia 2013

Wróci przystojniak Diet Coke

Wczoraj ruszyła kampania teaserowa na 30-lecie marki Diet Coke.

25 stycznia 2013

PHD Globalną Agencją Roku 2012 według magazynu "Adweek"

Agencja została doceniona za obsługę Unilevera i nowy biznes.

28 stycznia 2013

Facebook i samobójcy

Gigant social mediów podjął współpracę z fundacją Save.org i chce pomóc w analizach zachowań potencjalnych samobójców.

28 stycznia 2013

Heineken na Wyspach zrestrukturyzuje marketing

Firma chce położyć nacisk na wsparcie w internecie poszczególnych marek.

28 stycznia 2013

Nowa kampania McDonald's ma osłabić konkurencję

Uderzenie reklamowe w Wielkiej Brytanii jest wycelowane w Burger Kinga.

28 stycznia 2013

Unilever wysyła swoją agencję na dietę

Gigant FMCG ma dla swoich agencji w nowym roku zarówno dobrą, jak i złą wiadomość.

29 stycznia 2013

Sprzedaż Black Energy w Wielkiej Brytanii zagrożona

Jak poinformowali przedstawiciele brytyjskich sieci Asda, Sainsbury's oraz Tesco, rośnie liczba skarg klientów związana z dystrybucją przez tych marketerów produkowanego w Polsce energetyka Black Energy, którego ambasadorem jest Mike Tyson.

29 stycznia 2013

Nostalgiczna Coca-Cola

Marka spogląda w przeszłość na swoje 30-lecie i chce zachować lifestyle'owy charakter.

29 stycznia 2013

Nokia też chce zarabiać na streamingu muzyki

Jako uzupełnienie bezpłatnej usługi dla posiadaczy jej smartfonów Nokia wprowadza wersję płatną, z dodatkowymi funkcjonalnościami.

29 stycznia 2013

Kampania w Urzędzie Standaryzacji Reklamy

Spot reklamowy przygotowany dla Barclays PLC, brytyjskiego dostawcy usług finansowych, powoduje skargi w Urzędzie Standaryzacji Reklamy (ASA).

29 stycznia 2013

Apple nie jest już najcenniejszą marką na świecie?

Markę z jabłkiem pokonała spółka Exxon Mobil.

29 stycznia 2013

Niebawem duża kampania BlackBerry

Research In Motion będzie mocno wspierać nowy model telefonu w czasie Super Bowl.

30 stycznia 2013

Harley-Davidson, Kid Rock i papież

110. rocznica marki.

30 stycznia 2013

Banderas twarzą kampanii firmy Wrigley

Firma Wrigley, producent bezcukrowych gum do żucia Orbit, ogłosiła globalne partnerstwo z międzynarodową gwiazdą filmową Antonio Banderasem.

30 stycznia 2013

Dynamiczny wzrost liczby stron mobilnych w Wielkiej Brytanii

Według najnowszego raportu brytyjskiego IAB 57 proc. spośród 100 największych tamtejszych reklamodawców ma stronę mobilną. Oznacza to 54-proc. wzrost liczby tych stron na przestrzeni ostatnich sześciu miesięcy.

30 stycznia 2013

YouTube przedstawi ofertę płatnych subskrypcji

Platforma zaproponuje nowy model dochodowy dla stacji telewizyjnych i producentów wideo.

30 stycznia 2013

Tommy Hilfiger wystartował z kampanią w internecie

W sieci można już zobaczyć "morską" kampanię marki.

31 stycznia 2013

Bezdomni zapowiadają pogodę w europejskich stacjach TV

Kampania "Days of Hope" przygotowana przez agencję Saatchi & Saatchi Berlin ma podnieść podnosi świadomość o losie tych, którzy żyją na ulicy.

31 stycznia 2013

Toyota mówi "nie" monotonii

W Niemczech marka zwiększa nacisk na promocję modelu Auris.

31 stycznia 2013

Unilever namawia do oszczędności

Marki Radox, Domestos i Persil rozpoczynają w tym tygodniu drugą fazę społecznego eksperymentu.

31 stycznia 2013

CMO Unilevera ostro o pozerstwie CSR

Keith Weed krytykuje traktowanie akcji CSR jako narzędzi do podniesienia sprzedaży.

31 stycznia 2013

Björk zwraca się do KickStarter Community o dofinansowanie

Artystka szuka podmiotu, który sfinansuje aplikację Biophilia na Androida i Windows 8.

1 lutego 2013

Google szuka kolejnego Einsteina

Google w porozumieniu z CERN, Lego Group, National Geographic oraz Scientific American poszukuje młodych talentów.

1 lutego 2013

Z ceną Mercedesa nie dyskutuje nawet diabeł

Nowa reklama Mercedesa wykorzystuje wizerunek Lucyfera.

1 lutego 2013

Alicia Keys globalnym dyrektorem kreatywnym BlackBerry

Piosenkarka ma za zadanie "inspirować użytkowników".

1 lutego 2013

Ambientowa kampania British Airways

Brazylia prezentuje nową formę marketingu niestandardowego.

4 lutego 2013

Nivea uczy barowych sztuczek

Nivea for Men rozpoczyna nową kampanię w Europie Północnej.

4 lutego 2013

Coca-Cola inspiruje modę 

Japoński projektant swoją kolekcją oddaje hołd marce.

4 lutego 2013

Agencja Taterka Comunicações dla McDonald's

Brazylijska agencja reklamowa wesprze głównego sponsora podczas finałów mistrzostw świata w piłce nożnej w 2014 roku.

4 lutego 2013

Nestle, Ritter i Kraft ukarani za zmowę cenową

Niemiecki urząd ds. konkurencji nałożył na największych producentów karę w wysokości 60 mln euro.

5 lutego 2013

Unilever bardziej ekologiczny

Koncern Unilever zapowiedział wprowadzenie bardziej ekologicznych opakowań dezodorantów linii Sure, Dove oraz Vaseline. Relaunch tych produktów zostanie w Wlk. Brytanii wsparty kampanią komunikacyjną o wartości 13 mln funtów.

5 lutego 2013

Reklamowe trendy na Super Bowl

Pięć trendów, które miały wyróżnić spoty reklamowe przygotowane na 47. finał według magazynu "Time".

5 lutego 2013

Andy Gibson CMO Bacardi

Były marketer Diageo będzie nadzorował markę Bacardi na całym świecie.

6 lutego 2013

W walentynki zobaczymy spot z Banderasem

Wrigley ruszył z globalną kampanią gum Orbit, w której występuje Antonio Banderas.

6 lutego 2013

Publicis tworzy DigitasLBi

Nowa struktura została utworzona przez połączenie dwóch agencji digitalowych - Digitas oraz LBi. Ten ruch jest konsekwencją przejęcia przez Publicis za kwotę 333 mln funtów agencji Digitas w końcu ub.r.

6 lutego 2013

Przetarg mediowy Coca-Coli w Wlk. Brytanii

Marketer ogłosił przetarg mediowy na obsługę wartego 30 mln funtów budżetu mediowego, który obecnie jest obsługiwany w Wlk. Brytanii przez Vizeum.

6 lutego 2013

Nowy produkt Axe Unilevera

Unilever wprowadza w USA maszynki do golenia Axe.

7 lutego 2013

Nowy CEO w M&C Saatchi Australia i Nowa Zelandia

Z Ogilvy & Mather do M&C Saatchi.

7 lutego 2013

Michael Dell przejmuje swoją firmę za 24 mld dolarów

W transakcji bierze również udział Microsoft.

7 lutego 2013

Liberty Global kupił Virgin Media

Liberty Global, amerykański koncern będący jednym z największych na świecie operatorów szerokopasmowego internetu, przejął za 14,8 mld funtów firmę Virgin Media założoną przez Richarda Bransona.

7 lutego 2013

Nagi Marc Jacobs w reklamie Diet Coke

Projektant został dyrektorem kreatywnym marki.

7 lutego 2013

PlayStation zmienia agencję reklamową

Deutsch Los Angeles po sześciu latach współpracy traci budżet Sony PlayStation na rzecz BBH New York.