M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

8 lutego 2013

GSK ogłosiło globalny przetarg mediowy

GlaxoSmithKline ogłosiło globalny przetarg na obsługę wartego ok. 1 mld funtów budżetu przeznaczonego na zakup i planowanie mediów.

8 lutego 2013

Nowa COO w agencji Masius

Katrien De Bauw przechodzi z Saatchi & Saatchi London do nowej agencji w grupie Publicis.

8 lutego 2013

Virgin Atlantic rozpoczyna globalny przetarg

Linie lotnicze należące do sir Richarda Bransona poszukują agencji do globalnej obsługi w zakresie digital.

11 lutego 2013

Starbucks inwestuje we franczyzę

Pierwsza na Wyspach kawiarnia sieci na zasadach franczyzy.

11 lutego 2013

Puma rozbudowuje ofertę i startuje z kampanią

Marka wprowadza serię produktów pod nazwą "Nature of Performance". Pojawią się również dodatki do głównych kategorii produktów marki.

11 lutego 2013

Justin Timberlake dyrektorem kreatywnym Bud Light Platinium

Marka idzie śladami BlackBerry, Pepsi, Coca-Coli, Intela i Polaroida.

11 lutego 2013

Samsung pozytywnie wspiera Galaxy Note

Producent wykorzystuje w reklamie crowdsourcing i wizerunek projektanta Alexandra Wanga.

11 lutego 2013

Wieden & Kennedy z budżetem Tridenta w USA

Agencja będzie obsługiwać kolejną markę z portfolio Mondelez International.

12 lutego 2013

Dish Network żegna reklamę telewizyjną

Cztery największe sieci telewizyjne pozwały Dish, oskarżając firmę o naruszanie praw autorskich.

12 lutego 2013

Volvo w rozterce

Producent samochodów rozważa ogłoszenie przetargu na obsługę digital.

12 lutego 2013

Heineken chce podbić Wielką Brytanię

Foster's rozpoczyna rok obchodów 125. rocznicy powstania marki.

12 lutego 2013

Agencja Mother zdobywa budżet Halfords

Detalista akcesoriów samochodowych i rowerowych powierzy agencji budżet o wartości 12 mln funtów.

13 lutego 2013

Hermes widzi przyszłość swojej marki na rynku azjatyckim

Kwartalny wzrost w Azji wyniósł 30 proc., podczas gdy w Europie - 12 proc.

13 lutego 2013

Friends Reunited wprowadza na rynek perfumy tematyczne

Limitowaną serię zapachów można nabyć przez facebookową stronę internetową.

14 lutego 2013

American Express rozpoczyna współpracę z Twitterem

Zakupy na Twitterze za pomocą hashtagów.

14 lutego 2013

Reklama Chanel wycofana [wideo]

Spot z udziałem Keiry Knightley zastał zablokowany przez Urząd Standaryzacji Reklamy (ASA).

14 lutego 2013

Bacardi wybrało agencję reklamową

BETC London otrzyma globalny budżet marki.

14 lutego 2013

Initiative będzie pracować dla Omega Pharma

Dom mediowy został wybrany do obsługi marek firmy farmaceutycznej Omega Pharma w Europie Środkowej i Wschodniej oraz krajach skandynawskich.

14 lutego 2013

Ekoprzyjaciele w kampanii skierowanej przeciwko Apple i Samsungowi

Nowa komunikacja ma charakter działań guerilla marketingu.

15 lutego 2013

Dobra sprzedaż Pernod Ricard

Przychody ze sprzedaży producenta takich alkoholi jak wódka Absolut i whisky Jameson w I półroczu roku finansowego 2012/2013 wzrosły o 6 proc. i osiągnęły pułap 4,91 mld euro.

15 lutego 2013

Coca-Cola celebruje radość

To pierwszy crowdsourcingowy projekt o takim zasięgu.

15 lutego 2013

Norwegia światowym liderem mediów cyfrowych

Tak wynika z raportu opublikowanego przez ZenithOptimedia.

15 lutego 2013

P&G stawia na zewnętrzne innowacje

Firma rozwija program Connect + Develp.

18 lutego 2013

Durex promuje rozkosze w Wielkiej Brytanii

W rolach głównych występują samochody i EKG.

18 lutego 2013

Beckham biegiem po wiosenną kolekcję

Spot kampanii promującej bieliznę sieci H&M bije rekordy popularności w Stanach.

18 lutego 2013

Sony mocno wspiera Xperię Z

W drugiej połowie miesiąca marketer położy silny nacisk na reklamę prasową.

18 lutego 2013

Z Google do Twittera

Jeffrey Graham global head of research w Twitterze.

18 lutego 2013

Publicis rozwiązał problem konfliktu klientów Volvo i GM

Fuzja LBi i Digitas nie będzie miała skutków w Stanach Zjednoczonych.

19 lutego 2013

H.J. Heinz Co. przejęty za 28 mld dolarów

Producent najpopularniejszego na świecie ketchupu zostanie przejęty przez konsorcjum złożone z należącej do Warrena Buffetta firmy Berkshire Hathaway oraz funduszu inwestycyjnego 3G Capital Managament.

19 lutego 2013

Posterscope Worldwide wybiera global commercial directora

Chris O'Donnell dołączy do zespołu Posterscope Worldwide w trybie natychmiastowym.

19 lutego 2013

Coca-Cola Light w nowych puszkach

Pod koniec lutego będzie można kupić puszki zaprojektowane przez Marca Jacobsa.

19 lutego 2013

Media Saturn stawia na online

Największy europejski detalista elektroniki chce uzyskać w br. 10 proc. sprzedaży z internetu.

20 lutego 2013

Carlsberg zakończył globalny przetarg

Marka przekaże globalny budżet reklamowy agencji Santos z Miami.

20 lutego 2013

Puma podąża za Adidasem i Reebokiem

Wystartowała globalna kampania mająca na celu ujednolicenie komunikacji marki.

20 lutego 2013

Burberry stawia na personalizację

Marka mody wprowadza kolejne technologiczne innowacje.

21 lutego 2013

Nietypowa reklama bielizny w Niemczech

Głównymi bohaterami spotów są stęsknione za sobą... piersi.

21 lutego 2013

Połów szpilek według Louboutina

Projektant ruszył z letnią kampanią inspirowaną malarstwem.

21 lutego 2013

DiCaprio reklamuje whiskey

Na rynku azjatyckim aktor prezentuje nową technikę przygotowania drinków z Jim Bean.

21 lutego 2013

Office Depot chce kupić OfficeMax

Przejęcie może kosztować 1,2 mld dolarów.

21 lutego 2013

Danone zlikwiduje 900 miejsc pracy w Europie

Swoją decyzję marketer tłumaczy kryzysem.

22 lutego 2013

Wzrosty Grupy Lego

Firma odnotowała w 2012 r. zwyżkę przychodów o 25 proc.

22 lutego 2013

Havas odnotował 8-proc. wzrost przychodów

Spółka opublikowała swoje wyniki finansowe.

22 lutego 2013

British Airways ogłosił przetarg

Firma poszukuje domu mediowego.

22 lutego 2013

Reckitt ogłasza przetarg interaktywny

Marketer wybierze agencję digital w Wlk. Brytanii do obsługi marek Durex i Vanish.

25 lutego 2013

Google przenosi budżet Chrome do 72andSunny

Google kończy współpracę z agencją BBH.

25 lutego 2013

David Beckham w kampanii Sainsbury

W najbliższej kampanii Sainsbury wykorzysta wizerunek ambasadorów marki Davida Beckhama i Ellie Simmonds.

25 lutego 2013

Czekolada Galaxy wskrzesi Audrey Hepburn w nowej kampanii

Agencja AMV BBDO dla Mars Inc.

26 lutego 2013

Dell pomaga tworzyć alternatywne światy

Startuje kampania autorstwa Young & Rubicam New York.

26 lutego 2013

Nokia poszerza ofertę

Firma przedstawiła nowe modele telefonów i chce poszerzyć grono użytkowników.

26 lutego 2013

H&M z globalnym programem ekologicznym

W zamian za przyłożenie ręki do recyklingu konsumenci w Stanach i Wielkiej Brytanii dostaną bony zniżkowe na kolejne zakupy.