M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

26 lutego 2013

Mark Dekan nowym CEO w Ringier Axel Springer Media AG

Na czele wydawnictwa stanął były CFO.

26 lutego 2013

Heineken pracuje nad Magazzini Hub

Marketer silnie wesprze działania designerów i młodych artystów.

26 lutego 2013

Gala Oscarowa szansą dla marketerów

Największe marki zaprezentowały się podczas święta filmu.

27 lutego 2013

Zakochana Natalie Portman tonie w kwiatach

Znamy już spot promujący zapach Miss Dior.

27 lutego 2013

Coca-Cola chce dotrzeć z komunikatem do 6 mld konsumentów

Marketer chce podwoić siłę swojej aktywności do 2020 r.

27 lutego 2013

Avon może wycofać się z niektórych rynków

Marka kosmetyczna działająca w modelu sprzedaży bezpośredniej przeżywa trudny okres.

28 lutego 2013

Ruszyła kampania Huawei

Operator stawia na realizację marzeń pod hasłem "Make it Possible".

28 lutego 2013

Pringles z kampanią digital

Działania angażujące fanów będą realizowane w Europie i Afryce.

28 lutego 2013

Założyciel PayPala inwestuje w startup

Nowe przedsięwzięcie ma wprowadzić rewolucyjne zmiany w zakresie e-commerce.

1 marca 2013

Ekologiczna inwestycja Samsunga

Samsung ujawnia zdjęcia projektu planowanej inwestycji.

1 marca 2013

Zmartwychwstanie Audrey Hepburn

Kampania czekoladek Galaxy robi w internecie furorę.

1 marca 2013

Adidas z kampanią globalną

Producent sportowej odzieży promuje nową technologię obuwia do biegania.

4 marca 2013

Cara Delevigne twarzą nowego zapachu Burberry

Dwudziestoletnia modelka reklamuje zapach Burberry Body Tender.

4 marca 2013

Alkohol niemile widziany w reklamie

W Wielkiej Brytanii obrońcy zdrowia domagają się zakazu reklam alkoholu.

4 marca 2013

Więcej emocji w MTV

Stacja w Wielkiej Brytanii chce zmienić strategię promocyjną.

4 marca 2013

Alexander de Carvalho dołączy do zarządu Heinekena

28-letni wnuk Freddy'ego Heinekena, legendarnego szefa firmy, w Heineken Holding.

5 marca 2013

BSkyB przejmuje O2 i BE za 200 mln funtów

Dzięki tej akwizycji BSkyB stanie się w Wlk. Brytanii drugim co do wielkości dostawcą internetu szerokopasmowego.

5 marca 2013

Samsung zapowiada mocne wejście Galaxy S4

Ruszyła globalna kampania teaserowa, której bohaterem jest chłopiec w wieku wczesnoszkolnym.

5 marca 2013

Burn z nową reklamą w regionie EMEA

Agencja reklamowa Hullabaloo przygotowała międzynarodową komunikację dla napoju Burn z portfolio Coca-Coli.

5 marca 2013

Leona Lewis ambasadorką The Body Shop

Brytyjska piosenkarka promuje koncepcje CSR realizowane przez firmę.

5 marca 2013

Przystojniacy nadal świętują 30-lecie Diet Coke

Do promocji włączyła się stacja Channel 4.

5 marca 2013

LinkedIn wyceniony na 18 mld dolarów

Według ostatnio przedstawionej ewaluacji serwis społecznościowy LinkedIn wart jest ponad cztery razy więcej niż w momencie swego debiutu giełdowego.

6 marca 2013

Carlsberg rozpoczął globalną kampanię

Carlsberg rozpoczął w Wlk. Brytanii wartą 4 mln funtów kampanię telewizyjną, której głównym celem jest wzmocnienie przekazu "That calls for a Carlsberg", skierowanego do "ciężko pracujących na całym świecie".

6 marca 2013

Nowe smaki Red Bulla

Po raz pierwszy w swojej 15-letniej historii Red Bull wprowadza na rynek amerykański trzy nowe wersje smakowe. Launch został poprzedzony licznymi badaniami fokusowymi, które firma przeprowadziła w okresie listopad-grudzień ub.r.

6 marca 2013

Kampania antynikotynowa nadal emitowana

Pomimo skarg kontrowersyjna kampania o szkodliwości palenia będzie w Wlk. Brytanii kontynuowana.

7 marca 2013

Baileys przechodzi redesign

Likier przybrał bardziej kobiecy kształt i ma kampanię promocyjną wartą milion dolarów.

7 marca 2013

Martin Riley z Pernod Ricard zostaje przewodniczącym WFA

World Federation of Advertisers ma nowego przewodniczącego.

7 marca 2013

Muzyka i ruch w nowej kampanii Adidasa

Firma uruchomiła globalną komunikację dla linii Originals.

8 marca 2013

Jack Daniels startuje z globalną kampanią

Komunikacja obejmuje stronę marki, jak również telewizję, YouTube, Facebooka i OOH.

8 marca 2013

DraftFCB z nowym global CEO

Carter Murray zastąpi Laurence Boschetto.

11 marca 2013

Absolut-ny hołd dla Moskwy

Absolut Vodka wyda limitowaną serię opakowań Cities.

11 marca 2013

Milka dodaje króliczych ząbków

W Niemczech ruszyła kampania promująca przedświątecznie czekoladę Krafta.

11 marca 2013

Woda z billboardu

Mayo DraftFCB Peru postawił billboard, który pozyskuje z powietrza wodę pitną.

12 marca 2013

Old Spice ma nowego "dyrektora marketingu"

Bohaterem nowej kampanii w USA jest wilk mówiący głosem menedżera.

12 marca 2013

Gadające FMCG w reklamie Tesco

Na Wyspach niskie ceny promują warzywa i owoce na taśmach przy kasie.

12 marca 2013

Maltesers w nowym formacie

Mars wprowadza na rynek batoniki Teasers pod brandem Maltesers i wesprze je kampanią za 4 mln funtów.

12 marca 2013

Martin Nowicki nowym dyrektorem marketingu McDonald's w Niemczech

Po rezygnacji ze stanowiska Matthiasa Beckera Nowicki awansuje.

13 marca 2013

McDonald's budzi Niemcy

Reklama sieci wykorzystuje aluzję do cytatu z Olivera Kahna.

13 marca 2013

Wrigley wprowadza nowy produkt w USA

Launch gumy Alert Caffeine Energy Gum.

13 marca 2013

H&M debiutuje z marką & Other Stories

Sieć stworzy brand modowy epoki social media.

14 marca 2013

Tesco przejmuje sieć restauracji Giraffe

Marka zapłaciła 48,6 mln funtów za sieć 47 restauracji.

14 marca 2013

Thomas Cook wybierze agencję digital

Brytyjskie biuro podróży chce poprawić swój wizerunek w internecie.

14 marca 2013

Nie liczcie na lepsze nastroje konsumenckie - mówi szef Coca-Coli w Wielkiej Brytanii

Jon Woods przestrzega marketerów.

15 marca 2013

Jaguar wzmacnia kampanię w Wlk. Brytanii

Marka aktywuje działania również w social mediach.

15 marca 2013

Ian McDonough szefem BBC w CEMEA

BBC Worldwide chce rozwijać lokalne struktury.

15 marca 2013

Dove Men+Care pokazuje ojców

Marka Unilevera w USA rusza z nową komunikacją.

18 marca 2013

Globalna kampania BBC

Zadaniem agencji Rainey Kelly Campbell Roalfe/Young & Rubicam będzie wypromowanie World News i BBC.com.

18 marca 2013

ZenithOptimedia otrzyma budżet Kohl's

Dom mediowy z grupy Publicis otrzyma budżet wart ponad 350 mln dolarów.

18 marca 2013

Coke Zero z nową kampanią

Agencja Droga5 przygotowała swój pierwszy spot reklamowy dla marki.

19 marca 2013

Zamknięcie Arnell Group

Agencja należąca do Omnicomu zamyka działalność.