M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

13 czerwca 2001

P&G KONSOLIDUJE BUDŻET NA PLANOWANIE MEDIÓW WE FRANCJI

P&G skonsolidował swój francuski budżet na planowanie mediów w rękach należącego do grupy Bcom3 domu mediowego Starcom. Budżet, który w...

13 czerwca 2001

WŁOSKI RZĄD MYŚLI O SPRZEDAŻY DWÓCH PAŃSTWOWYCH STACJI TV

Sprzedaż dwóch państwowych stacji TV jest priorytetem nowego rządu we Włoszech, na którego czele stoi Silvio Berlusconi, potentat mediowy. Świeżo...

13 czerwca 2001

SPRINGER & JACOBY OBSŁUGUJE NIEMIECKĄ PRO SIEBEN SAT1 MEDIA

Największa w Niemczech grupa TV Pro Sieben Sat 1 Media, część Kirch Group, przekazała budżet reklamowy swojej stacji SAT 1...

13 czerwca 2001

NIEMIECKI T-ONLINE OTWIERA PORTAL TURYSTYCZNY

T-Online International, spółka podległa Deutsche Telekom, wraz z firmą Preussag i biurem podróży C&N otwiera portal podróżniczy. T-Online będzie właścicielem...

18 czerwca 2001

P&G WPROWADZA NA RYNKI EUROPY I AZJI CHUSTECZKI OIL OF OLAY

Procter & Gamble Co. w lipcu br. wprowadzi na rynki niemiecki, szwajcarski, austriacki, holenderski, chiński, hongkoński chusteczki do zmywania twarzy...

18 czerwca 2001

ALFA ROMEO NĘCI KOBIETY

Włoski producent Fiat, właściciel marki Alfa Romeo, zachęca młode Francuzki do zakupu swojej prestiżowe marki za pomocą wielowymiarowej kampanii makertingowej,...

18 czerwca 2001

CLEAR CHANNEL I EUROPEJSKI "KRÓL SZALETÓW"

Hans Wall, niemiecki przedsiębiorca zawdzięczający swą fortunę sieci szaletów, które wybudował w głównych miastach europejskich w zamian za licencję na...

18 czerwca 2001

TENISISTKA MARTINA HINGIS WALCZY Z OBUWIEM SERGIA TACCHINI

Światowej sławy tenisistka Martina Hingins skierowała do sądu pozew przeciwko włoskiemu producentowi odzieży sportowej Sergio Tacchini, domagając się odszkodowania w...

19 czerwca 2001

JACEK STALEWSKI ODCHODZI Z LOWE LINTAS GGK

Po dziewięciu latach pracy w agencji reklamowej Lowe Lintas GGK opuszcza ją Jacek Stalewski, pełniący dotąd funkcję client service director...

19 czerwca 2001

PROCTER & GAMBLE WYTRWALE KONSOLIDUJE MEDIA

Koncern Procter & Gamble zdecydował, że planowaniem mediów na rynkach skandynawskich zajmie się dom mediowy MediaCom, wchodzący w skład Grey...

19 czerwca 2001

MORNINGSTAR PODPISUJE POROZUMIENIE Z 24/7 MEDIA ITALIA

Morningstar, jeden z wiodących na świecie providerów informacji o inwestycjach, podpisał porozumienie o partnerstwie reklamowym online z agencją 24/7 Media...

19 czerwca 2001

PROCTER & GAMBLE REZYGNUJE Z MARKI KOSMETYKÓW OLAY

Koncern Procter & Gamble zamierza stopniowo wycofywać z rynku markę kosmetyków Olay oraz redukować plany wdrażania nowych produktów z kategorii...

19 czerwca 2001

HISZPAŃSKI OPERATOR UNI2 OTWIERA PRZETARG

Należący do France Telecom hiszpański operator Uni2 zaprosił do przetargu na swój budżet reklamowy sześć agencji. O budżet, którego wysokość...

20 czerwca 2001

VIVENDI-UNIVERSAL RESTRUKTURYZUJE CANAL PLUS

Płatna stacja telewizyjna Canal Plus ogłosiła program redukcji kosztów, który radykalnie wpłynie na zmiany programowe tego kanału, ograniczy skalę działania...

20 czerwca 2001

JCDECAUX ZMUSZONA DO SPRZEDAŻY SWOICH AKCJI PO NIŻSZEJ CENIE

Chłodne przyjęcie przez inwestorów instytucjonalnych oraz słaba koniunktura na giełdzie zmusiły francuską firmę reklamy zewnętrznej do sprzedaży akcji po niższej,...

20 czerwca 2001

CZY FORD MOTOR CO. WYKORZYSTUJE W REKLAMACH WIZERUNEK GEJÓW?

Ostatnia kampania reklamowa Forda Ka produkowanego przez koncern Ford Motor Co., przygotowana przez agencję Ogilvy&Mather Worldwide i światowej sławy architekta...

20 czerwca 2001

ROŚNIE POPULARNOŚĆ "LOFT STORY" WŚRÓD FRANCUSKICH REKLAMODAWCÓW

Francuscy reklamodawcy lokują coraz więcej swoich telewizyjnych budżetów reklamowych w pasmach nadawania popularnej na tym rynku odmiany programu Big Brother...

20 czerwca 2001

KANAPKA MCFALAFEL FIRMY MCDONALD'S ODNOSI SUKCESY W EGIPCIE

Koncern McDonald's wprowadził do swojej oferty w 46 restauracjach w Egipcie kanapkę McFalafel. Nowym daniem jest smażona fasola z dodatkiem...

21 czerwca 2001

LALKA ELVIS WYSTĘPUJE W REKLAMACH AUDI

Lalka przedstawiająca Elvisa, wykorzystywana w reklamach samochodów Audi, stała się kultowym gadżetem w Niemczech. Autorem kampanii informującej o innowacyjnym systemie...

21 czerwca 2001

PRZEGLĄDY AGENCYJNE MARKI PORSCHE WE FRANCJI

Niemiecki producent Porsche zdecydował o przeprowadzeniu przeglądu agencyjnego dotyczącego francuskiej części swojego budżetu. Biorą w nim udział cztery agencje: obecnie...

21 czerwca 2001

JUNG VON MATT OTWIERA BIURO W WIEDNIU

Niezależna agencja reklamowa z Hamburga Jung von Matt otworzy 1 lipca br. swoje biuro w Wiedniu. Austriacki oddział będzie zatrudniał...

21 czerwca 2001

ROSYJSKI PRODUCENT PERFUM WPROWADZA NA RYNEK MAGAZYN KOBIECY

Rosyjski producent perfum Kalina zdecydował się na dotarcie do swojej grupy celowej poprzez wprowadzenie na rynek miesięcznika "Kalina". Wysokość nakładu...

21 czerwca 2001

PHILIPS ZOSTAŁ SPONSOREM ROZGRYWEK FUTBOLOWYCH W USA

Philips Electronics podpisał pięcioletni kontrakt z U.S. Soccer Federation. Kontrakt daje Philipsowi na terenie USA prawo do wykorzystania logo U.S....

22 czerwca 2001

CARAT BĘDZIE OBSŁUGIWAŁ MEDIOWY BUDŻET PHILIPSA

Koncern Philips Electronics przekazał w Stanach Zjednoczonych swój budżet mediowy, którego wysokośćĘszacowana jest 600 mln dol., domowi mediowemu Carat, który...

22 czerwca 2001

P&G NIE ZAMIERZA STWORZYĆ PORTFOLIO AGENCJI BTL

Przedstawiciele koncernu Procter & Gamble zaprzeczają, jakoby firma miała zamiar utworzyć nowe portfolio swoich agencji zajmujących się reklamą z zakresu...

22 czerwca 2001

NIEMIECKIE PROSZKI REDUKUJĄ PROMIENIOWANIE UV

Niemiecki producent proszków i środków czyszczących Werner & Merz wprowadzi na rynek nowy produkt, który jak twierdzą jej przedstawiciele, redukuje...

22 czerwca 2001

NOWE PERFUMY DIORA DLA MĘŻCZYZN

Christian Dior ujawnił swoje plany dotyczące realizacji globalnych projektów reklamowych i marketingowych towarzyszących wprowadzeniu jesienią br. do swojej oferty nowych...

22 czerwca 2001

RYWAL VIAGRY WYNAJĄŁ AGENCJĘ W HISZPANII

Konkurencyjny dla Viagry (Pfizer) specyfik dla mężczyzn mających problemy z erekcją Uprima (HC Healthcom) wchodzi na rynek hiszpański. Towarzyszyć temu...

25 czerwca 2001

P&G CELEBRUJE URODZINY DEBIUTEM TRZECH NOWYCH PRODUKTÓW

Koncern Procter & Gamble Co. świętuje swoje 35. urodziny, wprowadzając na rynki europejskie trzy nowe produkty do czyszczenia urządzeń sanitarnych....

25 czerwca 2001

AGENCJE WALCZĄ O BUDŻET NOWEGO NIEDZIELNEGO TYTUŁU W NIEMCZECH

Frankfurter Allgemeine Zeitung planuje wejść na rynek gazet niedzielnych w Niemczech z kolorowym tytułem "Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung". Pierwsze wydanie pojawi...

25 czerwca 2001

BUDŻET ROSYJSKIEGO ALFA BANK W RĘKACH AGENCJI BBDO

Alfa Bank w Rosji przekazał swój pierwszy skonsolidowany budżet reklamowy przeznaczony na kreacje i media lokalnemu oddziałowi agencji BBDO Worldwide....

25 czerwca 2001

KATOLICKI KOŚCIÓŁ WE WŁOSZECH RÓWNIEŻ REKLAMODAWCĄ

Kościół katolicki we Włoszech rozpoczął kampanię telewizyjną, której celem jest informacja podatników o możliwościach działalności dobroczynnej. W świetle prawa włoskiego...

25 czerwca 2001

MCCANN-ERICKSON WYSYŁA BRYTYJCZYKA DO ROSJI

W rosyjskim oddziale agencji reklamowej McCann-Erickson Worldwide w Moskwie stanowisko dyrektora zarządzającego objął Peter Davies. Davis pełnił dotychczas stanowisko wiceprezesa...

26 czerwca 2001

THE MEDIA EDGE WPROWADZA NA RYNEK NOWE NARZĘDZIE BADAWCZE

Dom mediowy The Media Edge zawarł w Londynie porozumienie z TechEdge, niewielką firmą software'ową z siedzibą w Kopenhadze, na mocy...

26 czerwca 2001

JCDECAUX ZMUSZONA DO SPRZEDAŻY AKCJI PO NIEKORZYSTNYCH CENACH

Francuska firma reklamy zewnętrznej JCDecaux zakończyła proces wchodzenia na giełdę, sprzedając większą od planowanej część swoich akcji. Przyczyną tego jest...

26 czerwca 2001

UNIA EUROPEJSKA APROBUJE PRZEJĘCIE TRUE NORTH PRZEZ INTERPUBLIC

Komisja Europejska całkowicie zaaprobowała przejęcie agencji True North Communications przez Interpublic Group of Cos., tym samym likwidując ostatnią przeszkodą stojącą...

26 czerwca 2001

HENKEL BĘDZIE ZARZĄDZAĆ GOSPODARSTWAMI DOMOWYMI

Koncern Henkel zdecydował się na rozszerzenie zakresu swoich usług o zarządzanie gospodarstwami domowymi zamożnych Niemców. W tym celu zawarł porozumienie...

27 czerwca 2001

UNILEVER UTRZYMUJE POZIOM WYDATKÓW NA REKLAMĘ

Koncern fmcg Unilever utrzymał wysokość wydatków na reklamę i promocję na poziomie 14,9 proc. wpływów ze sprzedaży w drugim kwartale...

27 czerwca 2001

STOWARZYSZENIE ŻYDÓW W USA PRZECIWKO REKLAMIE MCFALAFELA

The American Jewish Committe (AJC) z siedzibą w Nowym Jorku wezwało do przerwania kampanii reklamowej McDonald's Corp. toczącej się w...

27 czerwca 2001

PREMIER BERLUSCONI NIE REZYGNUJE Z MEDIOWEGO IMPERIUM

Silvio Berlusconi, nowy premier rządu włoskiego, ujawnił plan, którego celem jest uniknięcie konfliktu interesów, wynikającego z jednoczesnego pełnienia funkcji szefa...

27 czerwca 2001

NORWEGIA PLANUJE WYDANIE NA REKLAMĘ OWOCÓW MORZA 120 MLN DOL.

NFEK, federacja zrzeszająca producentów i sprzedawców owoców morza w Norwegii, wyda w ciągu najbliższych trzech lat około 120 mln dol....

28 czerwca 2001

HISZPAŃSKI AIRTEL ZMIENIA NAZWĘ NA VODAFONE

Hiszpańska firma telekomunikacyjna Airtel skonsolidowała swój budżet reklamowy w rękach agencji Contrapunto, stowarzyszonej z BBDO Worldwide. Powodem rozpisania przetargu jest...

28 czerwca 2001

BRITISH TELECOM WOLI "GLADIATORA" NIŻ "E.T."

Koncern telekomunikacyjny British Telecom zrezygnował z wykorzystywania w swoich reklamach korporacyjnych wizerunku kosmity E.T. na rzecz stylistyki innej super produkcji...

28 czerwca 2001

TELEFONICZNE SZALEŃSTWO SPOWODOWANE REKLAMĄ GUMY WIRGLEY

Reklama gumy do żucia Wirgley, w której urocza blondynka zapisuje na opakowaniu produktu swój numer telefonu komórkowego, wywołała burzę telefoniczną....

28 czerwca 2001

XM RADIO PARTNEREM MTV I VH1

XM Satellite Radio podpisało w Chicago porozumienie z należącą do Viacom MTV Networks. Na mocy podpisanej umowy radio będzie mogło...

29 czerwca 2001

OMD OTWIERA BIURO W ROSJI

Należący do Omnicom Group dom mediowy Optimum Media Direction otworzy we wrześniu br. swoje biuro w Rosji. Jest to już...

29 czerwca 2001

BRACIA DECAUX PODBIJAJĄ LOS ANGELES

Francuska firma reklamy zewnętrznej JCDecaux prawdopodobnie podpisze kontrakt z radą miejską Los Angeles na instalacje mebli ulicznych i innych nośników...

29 czerwca 2001

GLAXOSMITHKLINE KONSOLIDUJE BUDŻET MEDIOWY W WIELKIEJ BRYTANII

Koncern farmaceutyczny GlaxoSmithKline (GSK) zaprosił trzy domy mediowe do przedstawienia prezentacji. Na ich podstawie wyłoniona zostanie firma, która zajmie się...

29 czerwca 2001

NAJNOWSZA TELEWIZJA WE WŁOSZECH OSIĄGA NAJWYŻSZE RATINGI

La Sette, najnowsza ogólnokrajowa stacja telewizyjna we Włoszech znana dotychczas pod nazwą Telemontecarlo, osiągnęła w czasie jednego wieczoru emisji najwyższe...

29 czerwca 2001

FRANCUSKA TF1 OSTRO KONKURUJE Z PRYWATNĄ SIECIĄ M6

Wiodąca francuska stacja telewizyjna TF1 wprowadzi do swojej ramówki francuskojęzyczną wersję quizu wyprodukowanego przez brytyjskiego nadawcę BBC, pt. "The Weakest...