M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

19 marca 2013

Unilever promuje SureMen

Unilever zamierza wykorzystać szum wokół nowego sezonu Formuły 1 i wypromować antyperspirant SureMen.

19 marca 2013

Zysk M&C Saatchi wyższy w 2012 r. o 10 proc.

Zysk M&C Saatchi przed opodatkowaniem w 2012 r. wzrósł w porównaniu z rokiem 2011 o 10 proc. i wyniósł 17,2 mln funtów.

19 marca 2013

Szef marketingu Apple broni iPhone'a

Phil Schiller przekonuje, że mimo ofensywy konkurencji konsumenci nadal kochają iPhone'a.

20 marca 2013

Ambrosia Custard startuje z kampanią

Premier Foods po 10 latach przerwy znów promuje swój produkt.

20 marca 2013

Kellogg's odstrasza obcych

Na Wyspach ruszyła kampania płatków crunchy.

20 marca 2013

Mentosy mają zapobiegać "tatusieniu"

Rusza globalna kampania repozycjonująca markę Perfetti Van Meele.

20 marca 2013

Vodafone restrukturyzuje marketing

Marketer zrezygnował ze współpracy z Formułą 1 (kontrakt opiewał na ok. 50 mln funtów rocznie), po czym ogłosił zmiany w dziale marketingu.

20 marca 2013

Coke Zero w USA z komunikatem do mężczyzn

Tematyka spotów wiąże się z turniejem mężczyzn NCAA w koszykówce, nawiązuje też do historii Stanów Zjednoczonych.

20 marca 2013

Coraz więcej budżetów w online

Według analiz przeprowadzonych przez instytut Nielsen wśród 100 wiodących agencji kreatywnych oraz 50 wiodących domów mediowych w Wlk. Brytanii w 2012 r. wyraźnie już widać realokację budżetów marketingowych na korzyść online'u.

21 marca 2013

Agencja Amplify dla marki Converse

Converse rusza z globalną kampanią pt. "Shoes are boring. Wear sneakers".

21 marca 2013

McDonald's znów gra w "Monopoly"

W Anglii sieć zaprasza do gry i wzbogaca ją cyfrowym kontentem.

21 marca 2013

Sainsbury krytykuje Tesco

Sieć zarzuca drugiej niesprawiedliwe dopasowanie ceny do jakości marek własnych.

21 marca 2013

Asda wprowadza blokadę cenową

Sieć spożywcza na Wyspach prowadzi kampanię zapewniającą o niskich cenach na podstawowe produkty.

22 marca 2013

Lookalike Audiences w ofercie Facebooka

Nowe narzędzie ma pomóc marketerom docierać do nowych klientów.

22 marca 2013

Google z nowym dyrektorem marketingu

Stanowisko objął Graham Bednash.

22 marca 2013

Beyoncé w nowej kampanii H&M

Piosenkarka będzie promować letnią kolekcję sieci odzieżowej.

22 marca 2013

World's Fastest Agency startuje w USA

Brief można przesłać przez Twittera.

25 marca 2013

Niewielkie wzrosty Havas Worldwide Group

Grupa podsumowała wyniki z 2012 r. Zysk netto wzrósł o 5 proc., ale spadł o 3 proc. w przeliczeniu na dolary.

25 marca 2013

Pepsi wprowadza nową butelkę

Firma zdecydowała się na taki ruch w USA po raz pierwszy od 17 lat.

25 marca 2013

Samobójcze smartfony w reklamie

LG ruszyło w Niemczech z kampanią pod hasłem "To trudne czasy dla smartfonów".

26 marca 2013

C&A promuje wiosenną kolekcję

W Niemczech ruszyła kampania marki odzieżowej autorstwa DDB.

26 marca 2013

Plastik w batonach KitKat

Kilku brytyjskich konsumentów znalazło plastikowe odłamki w niektórych odmianach batonów KitKat. Producent, firma Nestle, został zmuszony do podjęcia radykalnych działań.

26 marca 2013

Heidi Klum promuje burgery jako Mrs. Robinson

Modelka wystąpiła w reklamie sieci burgerów Carl's Jr.

26 marca 2013

Agencja 360i wygrała przetarg HBO

Sieć wybrała agencję do obsługi social mediów w USA.

26 marca 2013

Spotify zaprezentował pierwszy spot reklamowy

Rusza kampania reklamowa Spotify w USA.

27 marca 2013

Starbucks z kampanią promującą swoje espresso

Na Wyspach sieć realizuje kolejne działania wizerunkowe.

27 marca 2013

Branża motoryzacyjna jednoczy siły na Wyspach

Producenci samochodów proszą rząd o pomoc w inauguracji kampanii promującej ekologiczne samochody.

27 marca 2013

Hiszpanie mają się przekonać do "banku materacowego"

Historia cypryjskiej bankowości ma przekonać Hiszpanów do "spania na pieniądzach".

27 marca 2013

Tesco wprowadza e-handel na wszystkich rynkach

E-commerce w ciągu najbliższych 12 miesięcy w Turcji, Tajlandii i Chinach.

28 marca 2013

Aegis Group częścią Dentsu Aegis

Dentsu Inc. zakończył proces akwizycji Aegis Group, której wartość szacuje się na 5 mld dolarów.

28 marca 2013

Nowa kampania Mercedesów klasy E

Marketer przygotowuje się do premiery nowego modelu.

28 marca 2013

Heinz chce eksperymentować ze zmysłami

Ruszyły niestandardowe działania dla marki Beanz.

2 kwietnia 2013

Fanta wydrukowała jadalne reklamy

Marka z portfolio Coca-Coli promuje swój lepszy smak na Bliskim Wschodzie.

2 kwietnia 2013

Rośnie sprzedaż detaliczna w Niemczech

Największa europejska gospodarka ma się lepiej.

2 kwietnia 2013

Przychody Twittera za rok mają sięgnąć 1 mld dolarów

W roku bieżącym przychody tego serwisu mają osiągnąć pułap 582,8 mln dolarów.

2 kwietnia 2013

Prawie 100 mld dol. globalnych wydatków na online

Jak wynika z raportu GroupM, w 2012 r. wydatki na reklamę internetową wzrosły o 16 proc.

3 kwietnia 2013

Coca-Cola rezygnuje z Vizeum

W Wlk. Brytanii Coca-Cola zakończyła 12-letnią współpracę z domem mediowym Vizeum i przekazała wart 30 mln funtów budżet do MediaComu.

3 kwietnia 2013

Dyrektor marketingu Burger Kinga rezygnuje ze stanowiska

Jo Blundell po dwóch latach pełnienia funkcji odchodzi.

3 kwietnia 2013

Fruitella wprowadza "magiczne" słodycze

Na Wyspach wesprze je intensywną kampanią w telewizji.

3 kwietnia 2013

Google zatrudnia byłego wiceszefa Ogilvy & Mather

Patrick Collister został head of design Google.

3 kwietnia 2013

P&G łączy siłę dwóch swoich brandów

Na rynek w USA trafia Head & Shoulders o zapachu Old Spice.

4 kwietnia 2013

Waniliowa Cola wraca w odświeżonym opakowaniu

Na wiosnę Cola robi ukłon w stronę fanów na Wyspach.

4 kwietnia 2013

Sprite ruszył z międzynarodową kampanią

Napój promuje seria 20 filmów.

4 kwietnia 2013

Nissan Juke będzie promował się w Europie

Nissan namawia do traktowania jazdy miejskiej jak sportu ekstremalnego.

4 kwietnia 2013

Marilyn Manson w kampanii Saint Laurent

Marka składa hołd swoim relacjom z muzykami rockowymi.

4 kwietnia 2013

Wyniki Pepsi lepsze niż Coli

W raporcie Britvic Soft Drinks pozycję lidera zajęło Pepsi.

4 kwietnia 2013

Aegis Media wygrywa budżet Burberry

Należące do grupy Aegis Media (Dentsu) domy mediowe zwyciężyły w przetargu na obsługę wartego 20 mln funtów budżetu firmy Burberry (brytyjski producent luksusowej odzieży i dodatków).

5 kwietnia 2013

Polacy w finale Your Future Bottle

W konkursie na autorski projekt butelki piwa marki Heineken jury wybrało finałową piątkę, w której znalazło się aż dwóch polskich designerów - Anna Ptasińska i Bartek Bąk.

5 kwietnia 2013

Pepsi ponownie z Beyonce

Marka prezentuje drugi spot z globalnej kampanii.

5 kwietnia 2013

Facebook chce odmienić smartfony

Nakładka Facebook Home ma być sercem każdego urządzenia z systemem Android.