M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

8 kwietnia 2013

Mindshare obronił globalny budżet HSBC

Bank HSBC cztery tygodnie po rozstrzygnięciu przetargu kreatywnego (obsługa została rozdzielona pomiędzy JWT, Grey London oraz Saatchi & Saatchi), poinformował, że Mindshare obronił wartą 400 mln funtów obsługę globalnego budżetu mediowego.

8 kwietnia 2013

Absolut w hołdzie Meksykowi

Producent poszerza ofertę limitowanych butelek poświęconych wielkim stolicom.

8 kwietnia 2013

McCann Agencją Roku na Art Directors Club Awards

Nowojorski oddział grupy wybrany Agencją Roku. Biuro w Madrycie wyróżnione przez klientów.

8 kwietnia 2013

Cola i Coke Zero smakują tak samo

Coca-Cola ruszyła z nową kampanią.

9 kwietnia 2013

Aon podpisał ośmioletni kontrakt z Manchester United

Broker ubezpieczeniowy, firma Aon, przez najbliższe osiem lat będzie tytularnym sponsorem wielokrotnego piłkarskiego mistrza Anglii, drużyny Manchester United. Wartość kontraktu szacowana jest na 240 mln dol.

9 kwietnia 2013

Adidas skąpał sportowców w farbie

Kolorem nowej kampanii jest błękit.

9 kwietnia 2013

Facebook nie boi się surrealizmu

W Stanach wystartowały działania promujące nowy model telefonu HTC i nowy interfejs.

10 kwietnia 2013

Open Design Explorations marki Heineken

Heineken zaprasza talenty designu do współtworzenia futurystycznego lounge baru.

10 kwietnia 2013

Old Spice bardziej vintage

W USA ruszyła kampania mydła w kostce w dawnej stylistyce.

10 kwietnia 2013

Dyrektor marketingu Domino's Pizza promuje negatywne wpisy na Twitterze

Jego zdaniem mogą bardzo wizerunkowo wspomóc markę.

10 kwietnia 2013

Samsung ostro walczy z Apple w USA

Tym razem koreański koncern, odpowiadając na ruch Apple, otworzy w lokalizacjach sieci Best Buy Stores blisko 1400 "Samsung Experience Shops".

11 kwietnia 2013

Haribo będzie świętować powiększenie rodziny królewskiej

Niemiecka firma wprowadzi na rynek żelki Royal Jelly Babies.

11 kwietnia 2013

Cadbury ruszyło z nową kampanią telewizyjną

Kampania czekolady do picia będzie kosztowała 3 mln funtów.

11 kwietnia 2013

Apple zatrudnia Normana Fostera

Znany architekt ma odświeżyć sklepy detaliczne Apple.

12 kwietnia 2013

Facebook wprowadza kategorie partnerów

Kategorie partnerów wykorzystują dane dostarczone przez takie firmy jak Acxiom, Datalogix czy Epsilon.

12 kwietnia 2013

General Motors inwestuje w Opla

Motoryzacyjny gigant przeznaczy 4 mld euro na wsparcie marketingowe Opla.

12 kwietnia 2013

Asda i P&G we wspólnej kampanii

Marketerzy inwestują w kraje rozwijające się.

12 kwietnia 2013

Projekt Fernando Degrossiego wygrywa konkurs Heinekena

Ogłoszono wyniki konkursu na projekt butelki dla marki Heineken.

15 kwietnia 2013

Projekt Brazylijczyka wygrywa w konkursie Heinekena

Jednocześnie w głosowaniu publiczności zwycięża praca Polaka Bartosza Bąka.

15 kwietnia 2013

Electrolux szuka młodych geniuszy designu

Firma zaprasza do nadsyłania swoich projektów, obiecując ich realizację.

15 kwietnia 2013

Reklama digitalowa w Wlk. Brytanii warta już 5 mld funtów

W 2012 r. wydatki na reklamę digitalową w Wlk. Brytanii przekroczyły pięć mld funtów, co oznacza 12,5-proc. wzrost w porównaniu z rokiem 2011.

15 kwietnia 2013

Helena Rubinstein nawiązuje do kampanii Schweppesa

Marka kosmetyczna wykorzystuje motywy reklamy toniku sprzed dwóch lat.

16 kwietnia 2013

Bracia Haas projektują dla Versace

Znani projektanci są autorami luksusowych mebli z nowej kolekcji.

16 kwietnia 2013

IKEA kontra ogrodowe krasnale

W Anglii ruszyła wiosenna kampania promująca wiosenne sprzątanie w ogrodzie.

16 kwietnia 2013

Easterbrook powraca jako global chief brand officer do McDonald's

Po 18-miesięcznym rozstaniu z marką Steve Easterbrook powraca jako globalny menedżer.

16 kwietnia 2013

JAB przejmuje producenta kawy Douwe Egberts

Wartość transakcji to 7,5 mld dol.

17 kwietnia 2013

Harding nowym szefem wiadomości BBC

James Harding, który w grudniu ub.r. zrezygnował z funkcji wydawcy dziennika "The Times" należącego do News Corp. (koncern Ruperta Murdocha), obejmie stanowisko dyrektora BBC News and Current Affairs.

17 kwietnia 2013

Globalny, organiczny wzrost Publicis Groupe wyniósł tylko 1,3 proc.

Publicis Groupe, holding do którego należy m.in. Saatchi & Saatchi oraz Starcom MediaVest, po I kwartale br. raportuje wzrost globalnych przychodów o 7,6 proc. w porównaniu z analogicznym okresem 2011; acz przyznaje, że wzrost organiczny wyniósł tylko 1,3 proc.

17 kwietnia 2013

PepsiCo zatrudnia agencję Karmarama

Działania promujące orzechowe przekąski ruszą w Wielkiej Brytanii.

17 kwietnia 2013

Fani Bacardi mogą poimprezować z Nadalem

Fani marki Bacardi mogą wziąć udział w konkursie promującym odpowiedzialne spożywanie alkoholu i zorganizowanym przez producenta w Facebooku. Zwycięzcy zostaną zaproszeni do wzięcia udziału w party, którego gospodarzem będzie ambasador marki - Rafael Nadal.

18 kwietnia 2013

Tesco zadowolone ze strategii komunikacyjnej

Chociaż wyniki sprzedażowe są gorsze od oczekiwanych, przedstawiciele Tesco wyrażają zadowolenie z nowej strategii komunikacyjnej zaproponowanej przez agencję Wieden + Kennedy.

18 kwietnia 2013

Dove wykorzystuje rysunki pamięciowe

W USA ruszyła kolejna odsłona kampanii "Prawdziwe piękno".

18 kwietnia 2013

Facebook chce zarabiać 4 mln dolarów dziennie na reklamach wideo

Nowy format będzie wprowadzony latem.

19 kwietnia 2013

Refresco przejmuje firmę Gerber Emig

Do czasu sfinalizowania transakcji firmy funkcjonują oddzielnie.

19 kwietnia 2013

Ford Australia z kampanią inspirowaną historią

Marketer ukazuje potęgę osiągnięć technologicznych.

19 kwietnia 2013

McDonald's o wieprzowinie

Sieć w Wielkiej Brytanii będzie informować o "czystym" pochodzeniu mięsa wykorzystywanego w restauracjach.

19 kwietnia 2013

David Harris dołącza do DraftFCB

Agencja ma nowego dyrektora kreatywnego.

22 kwietnia 2013

Sarah Thompson została CEO Droga5 New York

Nowa szefowa i nowy CCO w agencji.

22 kwietnia 2013

Omnicom Group publikuje wyniki finansowe

Grupa w I kwartale 2013 roku odnotowuje nieznaczny wzrost zysku.

22 kwietnia 2013

Gap myśli o międzynarodowej ekspansji Old Navy

Sklepy mają rozwijać się na zasadach franczyzy.

23 kwietnia 2013

Dzieci Evian rosną

Marka wystartowała z kolejną odsłoną swojej kampanii.

23 kwietnia 2013

Reckitt Benckiser zainwestuje w sprzedaż

Zmiany operacyjne pozwoliły firmie zaoszczędzić, teraz będzie inwestować we wsparcie sprzedaży.

23 kwietnia 2013

Nestle walczy z niezdrowym jedzeniem

W USA wystartowała duża kampania "Balance your plate with Nestle".

23 kwietnia 2013

Mondelez rozwija segment ciastek dla dzieci

Firma wprowadza pod skrzydłami Belvity markę ciastek funkcjonalnych dla dzieci.

24 kwietnia 2013

Lego otwiera swoją pierwszą szkołę

Międzynarodowa szkoła Billund ma bawić i jednocześnie edukować dzieci.

24 kwietnia 2013

Durex zaprojektował rewolucyjną bieliznę dla zakochanych

Bielizna pozwala zakochanym czuć swój dotyk na odległość.

24 kwietnia 2013

PayPal podsumowuje I kwartał 2013

Wartość globalnych transakcji wyniosła 41 mld dolarów.

24 kwietnia 2013

Budweiser wprowadza rewolucyjny kształt puszki

W Stanach pojawia się nowy kształt, ale marketer nie rezygnuje ze starego formatu.

24 kwietnia 2013

Reckitt Benckiser ogłasza przetarg na digital

Na Wyspach Brytyjskich Reckitt przegląda oferty agencji digital.

24 kwietnia 2013

Interpublic Group odnotowuje straty

W I kwartale straty sięgnęły 71 mln dol. mimo wzrostu przychodów.