M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

25 kwietnia 2013

Publicis przeznaczy na akwizycje 3 mld euro

Holding na zakupy przeznaczy środki uzyskane z oszczędności.

25 kwietnia 2013

Aero chce nastawiać optymistycznie

Marka Nestle uruchamia na Wyspach kampanię z hasłami o szampańskich momentach.

25 kwietnia 2013

Facebook tworzy marketingową komórkę doradczą

Na Wyspach portal społecznościowy stworzył komórkę wspierającą marketerów.

26 kwietnia 2013

GroupM zdobywa budżet Nestle

Nestle przeznaczy 750 mln dol. na działania na rynku USA.

26 kwietnia 2013

TK Maxx prowadzi ogólnoeuropejski przetarg

Wybrana agencja reklamowa zajmie się obsługą marki w całej Europie.

26 kwietnia 2013

Zmiany na szczycie BSH Bosch und Siemens Hausgerate

Karsten Ottenberg zastąpi na stanowisku prezesa Kurta-Ludwiga Gutberleta.

29 kwietnia 2013

Lexus w chmurach

W Moskwie stanęła imponująca instalacja marketera.

29 kwietnia 2013

200 mln funtów Danone do wzięcia

Gigant FMCG ogłosił przetarg na globalną obsługę mediową.

29 kwietnia 2013

Hyundai wycofuje kontrowersyjną reklamę [wideo]

Marketer chciał pokazać ekologiczne zalety swoich samochodów.

30 kwietnia 2013

Grywalizacja w nowej strategii Mazdy

Nowe narzędzie ma przynieść 20-proc. wzrost sprzedaży.

30 kwietnia 2013

Nike chce zrewolucjonizować rynek

Marketer prowadzi intensywne badania nad nową włókniną dla przemysłu obuwniczego.

30 kwietnia 2013

BlackBerry z nowym pozycjonowaniem Q10

Marketer prezentuje "styl bycia" telefonu w obliczu "szalonej" konkurencji.

30 kwietnia 2013

Facebook kupuje mobilny startup

Społecznościowy gigant przejmuje spółkę Parse za 85 mln dol.

30 kwietnia 2013

Stuknij się i dodaj do znajomych

Budweiser wprowadza innowacyjny kubek, który podczas toastu loguje do Facebooka i dodaje nowych znajomych.

6 maja 2013

Coca-Cola usuwa z butelek swoje logo

W sprzedaży są już opakowania z imionami "właścicieli" zamiast logotypu.

6 maja 2013

Peugeot zwalnia i zamyka fabrykę we Francji

Producent samochodów boryka się z problemami.

6 maja 2013

Costa Coffee odnotowała 44-proc. wzrost

Sieć prognozuje ciągły wzrost sektora kawiarni.

6 maja 2013

Ruszyła nowa platforma internetowa Mountain Dew

Marka czerpie z popkultury.

7 maja 2013

Fanta rusza z globalną kampanią

Coca-Cola wraca w komunikacji dla swojej "pomarańczowej" marki z komiksową narracją i brand heroes.

7 maja 2013

Hornsby's ma być bardziej mainstreamowy w Stanach

Marketer promuje nową tożsamość marki.

7 maja 2013

Wrigley's wprowadza słodycze Willy'ego Wonki

Marketer poprze swoją bajkową nowość kampanią za 3 mln funtów.

7 maja 2013

Apple nie przekonał operatorów

Producent iPhone'a może mieć kłopoty ze wzrostami sprzedaży m.in w Chinach.

7 maja 2013

Bombay Sapphire rusza z konkursem filmowym

Uczestnicy mogą zgłaszać swoje filmy online.

8 maja 2013

Duplo White "ułatwia zamążpójście"

W Niemczech wystartowała kampania marki Ferrero.

8 maja 2013

Diageo ma nowego CEO

Ivan Menezes zastąpi na tym stanowisku Paula Walsha.

8 maja 2013

HSBC wychodzi na prostą

W ciągu pierwszych trzech miesięcy roku HSBC zanotowało zysk 5,4 mld funtów w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku.

8 maja 2013

Wielka Brytania nadzieją przemysłu samochodowego

Sprzedaż samochodów w Wielkiej Brytanii zwiększyła się o 15 proc. w stosunku do roku ubiegłego.

9 maja 2013

Puma zamienia słowa w ruch

Firma tworzy specjalną platformę komunikacyjną, na której młodzi ludzie porozumiewają się przez gesty i ruch, tworząc swój specjalny słownik.

9 maja 2013

Nowe pozycjonowanie Audi

W Niemczech wystartowała kampania z gwiazdami w kontekście filmu "Star Trek".

9 maja 2013

Nicola Mendelsohn na nowym stanowisku w Facebooku

Menedżerka zostanie nową vice-president Facebooka na rynki EMEA.

9 maja 2013

Brak Snickersa powoduje literówki

W ramach kampanii pod hasłem "Nie jesteś sobą, kiedy jesteś głodny" Snickers sabotuje grę w piłkarzyki i przestrzega przed literówkami "na głodzie".

10 maja 2013

Coca-Cola wycofa reklamy dla dzieci poniżej 12 lat

Deklaracja jest związana z kontynuacją działań związanych z walką z otyłością w USA.

10 maja 2013

Wydatki reklamowe w Wielkiej Brytanii rosną

W ubiegłym roku wydatki reklamowe w Wielkiej Brytanii wyniosły ponad 17 mld funtów.

10 maja 2013

Dove kontynuuje wzruszające działania komunikacyjne

Wystartowała kolejna odsłona kampanii pod hasłem "Words Mark Children Forever".

10 maja 2013

Pele na czele teamu Volkswagena

Projekt będzie odbywał się przy udziale MediaCom Sport.

13 maja 2013

Google dziękuje mamom

Gigant ruszył z globalnymi działaniami w związku z obchodami Dnia Matki.

13 maja 2013

Departament Edukacji USA karci BlackBerry

Zdaniem władz dzieci używają komunikatora BlackBerry w celu prowadzenia rozmów o mocno erotycznym podtekście.

13 maja 2013

Budweiser w podniosłym stylu

Marka prezentuje film przygotowany na finał Pucharu Anglii w piłce nożnej.

14 maja 2013

Marks & Spencer z nowym pozycjonowaniem żywności

Sieć będzie stawiać na celebrację wspólnych chwil i przyłoży większą wagę do komunikacji świąt.

14 maja 2013

Greenpeace Australia z drastyczną kampanią przeciwko Coca-Coli

Organizacja zielonych przekonuje, że z powodu plastikowych butelek masowo giną ptaki.

14 maja 2013

Lego Cuusoo aktywuje superfanów

Marka Lego podzieli się zyskami ze sprzedaży z tym, który zgłosi najciekawszy projekt konstrukcji z klocków.

15 maja 2013

Nokia potwierdza wprowadzenie flagowej Nokii Lumii 925

Marketer zaprezentował najnowsze urządzenie z oprogramowaniem Windows Phone.

15 maja 2013

Daniel Loeb ze śmiałymi planami podziału Sony

Multimiliarder proponuje plan naprawczy dla japońskiej firmy.

15 maja 2013

Porsche z nową kampanią dla modelu Cayman

Zaskakująca wizualnie kampania podkreśla, że świat jest okrągły, a przyjemność z jazdy może być powtarzalna.

15 maja 2013

Coca-Cola walczy z otyłością

Firma zapowiedziała czteropunktowy program, który wdroży na wszystkich rynkach.

16 maja 2013

BlackBerry wprowadzi swój komunikator do systemów iOS i Android

BlackBerry Messenger (BBM) planowo ma być darmowy na platformach iOS i Android.

16 maja 2013

Thomas Cook skarcony za nieodpowiedzialne reklamy

Watchdogs oskarżają brytyjskiego operatora turystycznego firmę Thomas Cook za propagowanie w reklamach nieodpowiednich postaw i zachowań wśród dzieci.

16 maja 2013

Oreo zmiękcza serca i łagodzi obyczaje

Wystartowała kampania "Wonderfilled" wykorzystująca format filmu animowanego dla dzieci.

17 maja 2013

BBH wygrywa globalną obsługę Clarks

Bartle Bogle Hegarty obsłuży globalną kampanię marki obuwniczej.

17 maja 2013

Starbucks chwali się nowościami

Na Wyspach ruszyła letnia kampania sieci kawowej, Starbucks zmienił również opakowania swoich kaw.