M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

17 maja 2013

Prada ogłosiła międzynarodowy konkurs literacki

Luksusowa marka zaprasza do udziału pisarzy z całego świata.

20 maja 2013

Nintendo uważa, że wpływy reklamowe generują użytkownicy online

Nintendo zwróci baczniejszą uwagę na wykorzystywanie jej znaków towarowych w sieci.

20 maja 2013

Domino's Pizza wypieka pizze z DVD

Sieć wprowadziła nowy sposób promocji swojej oferty w Brazylii.

20 maja 2013

Benetton komentuje współczesne dziennikarstwo

Firma działa we współpracy z magazynem "Colors #86".

21 maja 2013

"The Financial Times" zaatakowany przez hakerów

Włamanie na konta na Twitterze i blog redakcji to działanie Syrian Electronic Army.

21 maja 2013

Kellogg's z tajną recepturą

Producent chce walczyć z rosnącą konkurencją marek własnych w sieciach.

21 maja 2013

Krótka historia pocałunku według Unilevera

W nowej kampanii dla lodów Algidy zagrała Liv Tyler, a wyreżyserował ją Wim Wenders.

21 maja 2013

Vodafone w Wielkiej Brytanii ma nowego brand directora

Daryl Fielding zastąpiła na tym stanowisku Danielle Crook.

22 maja 2013

Apple pozostaje najbardziej wartościową marką

Wyniki najnowszego rankingu BrandZ.

22 maja 2013

Zarząd Interpublic Group w sądzie

Toczy się postępowanie w sprawie dyskryminacji na tle rasowym przeciwko zarządowi nowojorskiej spółki.

22 maja 2013

Vespa świętuje swoje 50-lecie

Marka włoskich skuterów na półwiecze realizuje kampanię online.

22 maja 2013

Artystyczna kampania antynikotynowa we Włoszech

Za niestandardową akcję odpowiada TBWA.

23 maja 2013

Oreo na kolorowo

Marka z portfolio Mondelez International podkreśla swoje pochodzenie.

23 maja 2013

Helen Weisinger żegna się z EDC Marketing Group

Szefowa marketingu odchodzi z grupy z końcem maja.

23 maja 2013

Samsung podmienia mężów

Ruszyła globalna kampania Samsung Smart TV warta w Europie ponad 17 mln dolarów.

24 maja 2013

Wartość reklamy online w Europie wyniosła 24,3 mld euro

W Barcelonie zaprezentowano badanie AdEx Benchmark za rok 2012.

24 maja 2013

British American Tobacco wprowadzi e-papierosy

Gigant tytoniowy wejdzie w nowy segment.

24 maja 2013

Rolls-Royce szuka agencji kreatywnej

Producent luksusowych aut dobrze radzi sobie w kryzysie.

24 maja 2013

Ferrero przeprasza za reakcję wobec "Nutella Day"

Marketer najpierw nastraszył konsumentów, teraz przeprasza.

27 maja 2013

Nivea rozbiera kobiety

W ramach akcji "Dare to Dip" firma zachęca panie do pokazywania się w strojach kąpielowych.

27 maja 2013

Heineken tworzy globalny hub e-commerce

Działanie ma zwiększyć napięcie między marketingiem a wynikami sprzedażowymi.

27 maja 2013

Domino's posługuje się sitcomem

Marka podkreśla swoje związki z futbolem.

27 maja 2013

Drastyczna kampania antynarkotykowa

W Brazylii ruszyły poruszające działania w przestrzeni galerii handlowej.

28 maja 2013

Ferragamo z bajkową kampanią

Włoska firma ruszyła z niestandardową kampanią "White shoe".

28 maja 2013

Nokia ogłasza globalny konkurs dla twórców aplikacji

Marketer obiecuje w zamian za praktyczną aplikacje sławę i 230 tys. euro.

28 maja 2013

Mondelez przenosi budżet reklamowy z JWT do W&K

Wieden & Kennedy przejmuje budżet reklamowy Mondeleza przeznaczony na promocję cukierków Halls.

29 maja 2013

Luksusowa daje rady prawdziwym mężczyznom

Marka prowadzi nową międzynarodową kampanię.

29 maja 2013

Karim H. Attie na czele Brand Advertising Committee

Inicjatywa została stworzona przez IAB Europe.

29 maja 2013

Colgate chce zrewolucjonizować rynek szczoteczek

Amerykański potentat rynku zamierza wzbogacić produkt o nowe substancje.

3 czerwca 2013

Moto X skomplikuje relacje Google i Samsunga

Motorola wprowadzi pierwszy smartfon zaprojektowany pod skrzydłami Google.

3 czerwca 2013

Subtelny spot Apple

W Niemczech firma realizuje kampanię "Music every day".

3 czerwca 2013

Thomas Cook z roczną wielokanałową kampanią

Biuro podróży w Anglii przez cały rok będzie namawiać do korzystania z usług.

4 czerwca 2013

Coca-Cola wprowadza na rynek dwudzielne puszki

W ramach akcji "Share the happiness" Coca-Cola proponuje nowość dla konsumentów.

4 czerwca 2013

Evian z nową aplikacją

Nowe narzędzie ma pokazać, jak wygląda nasze "wewnętrzne dziecko".

4 czerwca 2013

Pepsi zatrudnia byłego marketera "Playboya"

Kristian Patrick rozpoczął współpracę z marką.

4 czerwca 2013

Heineken chce inspirować odkrywców

Ruszyła nowa kampania marki w USA.

5 czerwca 2013

Pernod Ricard chce dotrzeć do kobiet

Firma chce globalnie zintensyfikować działania mające na celu dotarcie do kobiecego targetu.

5 czerwca 2013

Lego ma nowego marketera w Wielkiej Brytanii

Były dyrektor globalny marki Bacardi został głównym decydentem marketingowym Lego.

5 czerwca 2013

Smirnoff w muzycznym projekcie z osobami niepełnosprawnymi

Firma realizuje artystyczny projekt Mindtunes.

6 czerwca 2013

IBM nadaje outdoorowi funkcję praktyczną

We Francji firma wykorzystała nośniki reklamowe jako meble miejskie.

6 czerwca 2013

Kampania z Pamelą Anderson uznana za seksistowską

Crazy Domains muszą wycofać swoją reklamę.

6 czerwca 2013

Heinz personalizuje brand heroes

Firma ruszyła z dużą akcją w Facebooku.

6 czerwca 2013

Herbalife odżywia Cristiano Ronaldo

Firma została oficjalnym sponsorem odżywczym gwiazdy piłki nożnej.

7 czerwca 2013

Syl Saller nowym CMO Diageo

Dziennikarka "Marketing Week" zajmuje nowe stanowisko.

7 czerwca 2013

Struktura P&G ma być bliżej konsumenta

Firma zmienia kadrę kierowniczą i tworzy nowe działy, które mają ją zbliżyć do konsumenta.

10 czerwca 2013

P&G uczy chińskie dzieci myć ręce

Wystartowała akcja edukacyjna realizowana we współpracy z Saatchi & Saatchi.

10 czerwca 2013

Subaru namawia do tworzenia własnych fabularnych filmowych historii

Rusza niestandardowe działanie marki w sieci.

10 czerwca 2013

Peroni uruchamia hub online

Peroni mocno skupia się na podkreśleniu prestiżu i swojej rynkowej pozycji rodem z Włoch.

10 czerwca 2013

Największa od 10 lat kampania Pampersa

W działaniach komunikacyjnych P&G wykorzystuje filmy użytkowników.

11 czerwca 2013

Diageo jednak poszukuje agencji dla Smirnoffa

Koncern Diageo wbrew wcześniejszym zapewnieniom, które składał zaledwie dwa miesiące temu, ogłosił globalny przetarg reklamowy na obsługę jednego ze swych wiodących brandów, czyli Smirnoffa.