M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

19 lipca 2013

Na Wyspach Facebook króluje w telefonach

W czerwcu br. liczba mobilnych użytkowników Facebooka wzrosła o 22 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim.

19 lipca 2013

FIFA i UEFA przegrały przed Trybunałem Sprawiedliwości UE w sprawie transmisji meczów

Sędziowie uznali, że państwa UE mogą decydować, które spotkania piłkarskie są ważne dla ich obywateli, i żądać ich transmisji w ogólnodostępnych telewizjach.

22 lipca 2013

Netflix otrzymuje 9 nominacji do Emmy za "Domek z kart"

Po raz pierwszy w historii Emmy przyznała nominacje dla serialu online.

22 lipca 2013

Reedycja kultowego stołu sieci IKEA

IKEA po 60 latach wznawia stół, który zapoczątkował rewolucję flat-pack i mebli do samodzielnego montażu.

22 lipca 2013

Omnicom ogłasza wyniki finansowe

290 milionów dolarów zysku za drugi kwartał - takie wyniki ogłosił Omnicom.

22 lipca 2013

Durex akcentuje swoje związki z muzyką

Marka prezerwatyw stwarza możliwość uczestnictwa w kameralnych koncertach na Wyspach Brytyjskich i w USA.

22 lipca 2013

15-procentowy wzrost zysku Publicis Groupe

Właściciel Saatchi & Saatchi i Starcom MediaVest Group zanotował wzrost zysku na poziomie 15 proc. w pierwszej połowie br.

22 lipca 2013

UNICEF złośliwie o lajkach w Facebooku

Organizacja skrytykowała puste lajki w Facebooku, które nie przekładają się na pieniądze dla potrzebujących.

23 lipca 2013

Interpublic Group znów odnotowuje straty

Zysk brutto IG spadł o 4,6 proc., czyli do poziomu 147,9 mln dol. W poprzednim kwartale firma również odnotowała straty.

23 lipca 2013

Weber Shandwick otwiera biuro w Turcji i Kuwejcie

Liczba głównych biur WS na Bliskim Wschodzie wzrasta do pięciu.

23 lipca 2013

Royal Baby robi furorę wśród marketerów

Z okazji narodzin dziecka Williama i Kate powstały specjalne edycje produktów.

23 lipca 2013

Spadek przychodów reklamowych Google

Po raz pierwszy od ośmiu kwartałów Google zanotował spadek przychodów w Wielkiej Brytanii.

24 lipca 2013

Coca-Cola idzie w ślady McDonald's

Koncern wprowadza colę słodzoną stewią i zmienia kolor opakowania na zielony.

24 lipca 2013

Nike biega z wyczuciem

Marketer wprowadza ultralekkie buty do biegania Flyknit i Hyperfeel.

24 lipca 2013

OMD wykorzystuje Twittera do swoich badań

OMD w ramach projektu badawczego tworzy archiwum życia codziennego Brytyjczyków ze zdjęć użytkowników Twittera.

24 lipca 2013

Glaxo przyznaje się do łamania prawa w Chinach

Pracownicy giganta farmaceutycznego zostali oskarżeni o korupcję. Przedstawiciele firmy przyznają się do błędu.

25 lipca 2013

Wyniki konkursu filmowego marki Reebok

Reebok ogłasza zwycięzców ogólnoświatowego konkursu wspierającego kampanię marki "Live with fire".

25 lipca 2013

"Guess the brand" w londyńskim metrze

Z okazji 150-lecia metra w Londynie CBS Outdoor przygotowała grę miejską, która polega na zgadywaniu marek na podstawie fragmentów reklam.

25 lipca 2013

Omnicom tworzy trzecią markę mediową

Omnicom Group jest w trakcie tworzenia nowej agencji obok istniejących już OMD i PDH.

25 lipca 2013

TIAA-CREF wybiera The Martin Agency

The Martin Agency zostanie agencją wiodącą TIAA-CREF.

25 lipca 2013

Dobre wyniki EasyJet

Przychód przewoźnika wzrósł w III kwartale o 10,5 proc.

26 lipca 2013

Beiersdorf szuka agencji

Gigant kosmetyczny rozpisuje przetarg na obsługę swoich marek w obszarze paneuropejskim.

26 lipca 2013

100 mln funtów Carlsberga do wzięcia

Firma ogłosiła globalny przetarg mediowy.

26 lipca 2013

Fuzja Greya w Portugalii

Grey Group ogłasza utworzenie ExcentricGrey w Portugalii. Nowa agencja to wynik połączenia ze spółką Excentric.

26 lipca 2013

Omo Unilevera najsilniejszą angielską marką w Chinach

Europejskie i amerykańskie marki cieszą się rosnącą popularnością w Państwie Środka.

26 lipca 2013

Największy wzrost wydatków reklamowych na internet i OOH

Według międzynarodowego raportu Nielsena w I kwartale 2013 roku internet i OOH zanotowały największy wzrost wydatków na reklamy.

29 lipca 2013

Skandal z udziałem Royal Canin - marki koncernu Mars

Marka Royal Canin, producent karmy dla zwierząt, sponsorowała brutalne walki psów z niedźwiedziami na Ukrainie.

29 lipca 2013

Najlepsze w historii wyniki Starbucksa

Kampania łagodząca skandal wywołany niepłaceniem podatków przez Starbucksa przyniosła sieci największy przychód od 42 lat, czyli od momentu założenia firmy.

29 lipca 2013

Netflix rozpisuje przetarg

Netflix, internetowy serwis wideo, szuka agencji kreatywnej do obsługi na rynku angielskim i europejskim.

29 lipca 2013

Koncert na ludzkie włosy

Unilever sprawdza w Manili i Singapurze, czy na ludzkich włosach można zagrać koncert.

30 lipca 2013

Leo Burnett wygrywa obsługę Coors Light

Po tym jak firma zerwała umowę z BBDO, promocją Coors Light zajmie się agencja Leo Burnett.

30 lipca 2013

Sainsbury's vs. Tesco w Wielkiej Brytanii

Sainsbury's uznał reklamy Tesco porównujące cenowo produkty z konkurencyjnych sieci za wprowadzające w błąd.

30 lipca 2013

Heinz wybiera wiceprezesa ds. marketingu w Europie

Giles Jepson będzie nadzorował strategię marketingową Heinza na terenie Europy.

31 lipca 2013

Mentos z prywatną telewizją dla użytkowników Facebooka

Mentos ruszył z nowym projektem internetowym.

31 lipca 2013

4 miliony funtów na kampanię Lucozade

Marka Lucozade rusza z kampanią edukacyjną, której ambasadorami będą piłkarze Gareth Bale i Alex Oxlade-Chamberlain.

31 lipca 2013

Kevin Bacon w reklamie Orange

Na Wyspach operator komórkowy ruszył z pierwszymi tak rozległymi działaniami.

31 lipca 2013

W 2013 r. globalne wydatki na sponsoring eventów wzrosną o 2,9 proc.

Wydatki globalne na sponsoring eventów (m.in. targów, festiwali muzycznych i masowych imprez) mają w porównaniu z 2012 wzrosnąć o blisko 3 proc. i osiągnąć pułap 849 mln dol.

1 sierpnia 2013

Grający odkurzacz Electroluksa

Eksperymentalny odkurzacz Electroluksa wydaje muzyczne dźwięki zamiast charakterystycznego warczenia.

1 sierpnia 2013

Budżety marketingowe najwyższe od 6 lat

Jak podaje raport IPA, budżety marketingowe zanotowały najwyższy wskaźnik w okresie od 2007 roku.

1 sierpnia 2013

Alkohol Diageo najlepiej sprzedaje się na Karaibach

Potentat alkoholowy ogłosił wyniki finansowe za okres do 30 czerwca 2013. Największy wzrost sprzedaży Diageo odnotował w regionie Ameryki Łacińskiej i na Karaibach.

1 sierpnia 2013

Znamy wyniki finansowe Hyundaia

W pierwszym półroczu firma sprzedała 2,39 mln samochodów na świecie i zwiększyła przychody o 5,8 proc. w porównaniu z ub.r.

1 sierpnia 2013

Facebook zamierza wprowadzić reklamy wideo - spoty takie jak w TV

Według Bloomberga liczy, że będzie ich sprzedawał za 2,5 mln dol. dziennie.

2 sierpnia 2013

M&C Saatchi wygrywa obsługę Bootsa

Agencja będzie pracować dla znanej brytyjskiej sieci kosmetycznej.

2 sierpnia 2013

Ryanair - przepis na sukces bez reklamy

Według Michaela O'Leary'ego, CEO tanich linii lotniczych, strategie reklamowe są niepotrzebne, a agencje reklamowe są warte tyle co "rubbish".

2 sierpnia 2013

McDonald's bez logo

Sieć we Francji zorganizowała outdoorową kampanię bez logo swojej firmy.

2 sierpnia 2013

W tym hotelu poczujesz się jak w Twitterze

Twitter otworzył hotel na Majorce dla twittoholików. Jego wystrój inspirowany jest portalem, a goście tworzą wirtualną społeczność.

2 sierpnia 2013

"Manager Magazin" w Niemczech ma nowego naczelnego

Arno Balzer zastąpiony przez Steffena Klusmanna.

5 sierpnia 2013

LG wprowadza nowe hasło marki

"It’s All Possible" - "Wszystko jest możliwe" kluczowym przesłaniem LG w światowej kampanii.

5 sierpnia 2013

ZenithOptimedia wygrywa obsługę Bacardi

Dom mediowy pokonał Universal McCann, OMD i MEC w przetargu na obsługę 76-milionowego budżetu Bacardi-Martini.

5 sierpnia 2013

Multitasking popularny w Wielkiej Brytanii

Coraz więcej domowników skupionych wokół telewizora używa dodatkowo tabletów, smartfonów i innych mediów.