M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

6 sierpnia 2013

Facebook ma nowego dyrektora marketingu

Gary Briggs, który pracował wcześniej dla Google'a i Motoroli, zostanie dyrektorem marketingu Facebooka.

6 sierpnia 2013

SCA z BBDO, Publicis i ZenithOptimedia

Producent produktów higienicznych wybrał agencje i dom mediowy.

6 sierpnia 2013

Startują supermarkety EasyJet

Właściciel tanich linii lotniczych EasyJest chce otworzyć supermarket EasyFoodstore, który pojawi się na angielskim rynku.

7 sierpnia 2013

Założyciel Amazona kupuje "Washington Post"

Jeff Bezos zatwierdził prywatny zakup "Washington Post" za 250 mln dolarów.

7 sierpnia 2013

Penelope Cruz autorką spotu dla L'Agent

Hollywoodzka gwiazda Penelope Cruz wyreżyserowała 6-minutowy spot dla marki L'Agent.

7 sierpnia 2013

Aplikacja IKEA pokaże, jak meble będą wyglądać w domu

Aktualizacja aplikacji IKEA Catalogue 2014, dostępna na iOS i Androida, umożliwi klientom sprawdzenie, czy meble pasują do wystroju ich domów.

7 sierpnia 2013

OgilvyOne kupiła Verticurl

OgilvyOne (WPP) nabyła pakiet większościowy firmy, która zajmuje się automatyzacją marketingu.

8 sierpnia 2013

Smirnoff po 13 latach zmienia agencję

Marka Diageo zrezygnowała z globalnej obsługi JWT na rzecz 72andSunny.

8 sierpnia 2013

Siemens wybiera MediaCom

Dom mediowy holdingu WPP wygrywa kolejny przetarg, zabiera klienta PHD.

8 sierpnia 2013

Najwięcej fuzji i przejęć od 2007 roku

Wartość globalnych transakcji w 2013 roku oceniono na 74,3 mld dol., co stanowi najwyższy poziom od pięciu lat.

8 sierpnia 2013

Marmite powraca w złym stylu

Pierwsza od dwóch lat kampania marki, której elementem jest spot telewizyjny, po kilku dniach zanotowała 250 skarg do ASA.

9 sierpnia 2013

70-milionowy budżet Morrisona w rękach DLKW Lowe

Finisz trzyetapowego przetargu sieci supermarketów.

9 sierpnia 2013

Gwiazdy YouTube zamiast reklam w TV

Nowe formy promocji w serwisie wideo.

9 sierpnia 2013

BA i Iberia wybierają Carata

Dom mediowy będzie obsługiwał dwie linie lotnicze należące do International Airlines Group.

9 sierpnia 2013

WPP próbuje dogonić Publicis-Omnicom

Holding wzmacnia siły, przejmując kolejne agencje - w tym tygodniu są to Designercity, SecondSync i Verticurl.

12 sierpnia 2013

Simon Pont dyrektorem strategicznym Starcom MediaVest Group

Po dwóch latach od odejścia poprzedniego dyrektora ds. strategii grupa mianowała Simona Ponta na to stanowisko.

12 sierpnia 2013

Adidasowi gorzej wiedzie się Europie

Sponsor olimpijski zanotował spadki o 11 proc. w pierwszej połowie roku.

12 sierpnia 2013

Reklamy w social mediach niepożądane

57 proc. konsumentów nie wykazuje zaangażowania w relacje z markami w social mediach.

12 sierpnia 2013

Facebook ostrożniej podchodzi do reklam

Zuckerberg stara się znaleźć równowagę między interesami użytkowników i reklamodawców.

13 sierpnia 2013

Ruud Wanck dyrektorem operacyjnym Group M

Obecny dyrektor digital Group M Interaction dla regionu EMEA zyskał dodatkowe kompetencje.

13 sierpnia 2013

Aaron Wild nowym CEO PHD China

Omnicom Media Group promuje menedżera na kluczowym rynku.

13 sierpnia 2013

Robert Downey Jr. twarzą HTC

Hollywoodzki aktor i reżyser ambasadorem tajwańskiego producenta smartfonów.

13 sierpnia 2013

Puma przygotowuje się na mundial

Fan hub online ze znanymi piłkarzami to element kampanii Pumy, która chce konkurować z markami Adidas i Nike na przyszłorocznych mistrzostwach świata w piłce nożnej.

14 sierpnia 2013

Diageo pomaga nieznanym markom

Globalny producent alkoholi przeznacza 15 mln funtów na wsparcie dla niekomercyjnych marek alkoholowych. Marketer wprowadza też na rynek nowy produkt.

14 sierpnia 2013

Nowy wygląd Absoluta

Producent alkoholowy wprowadza na rynek nowe butelki z "energetyzującą" stylistyką.

14 sierpnia 2013

Google rzuca wyzwanie Spotify

Internetowy gigant promuje Play Music All Access w paneuropejskiej kampanii.

14 sierpnia 2013

68 proc. CEO nie używa social mediów

Według raportu Domo i CEO.com tylko nieliczni prezesi korporacji i przedsiębiorstw zakładają konta w serwisach społecznościowych.

19 sierpnia 2013

Ponad jedna trzecia Brytyjczyków codziennie używa Facebooka

W odpowiedzi na doniesienia informujące o zmęczeniu Facebookiem firma ujawnia własne dane dotyczące codziennego logowania się w portalu.

19 sierpnia 2013

Dentsu zyskuje dzięki Aegis

Japoński holding osiągnął 60,7-proc. wzrost przychodów w I kwartale br. Wzrost ma związek z przejęciem Aegis Group.

19 sierpnia 2013

Dwa tweety warte 12 mld dolarów

Wartość firmy Apple na rynku niespodziewanie wzrosła, po tym jak inwestor Carl Icahn ujawnił kilka szczegółów na Twitterze.

19 sierpnia 2013

Kontrowersyjna reklama Dureksa

Nowy spot przedstawia historie czterech mężczyzn, których największą życiową tragedią jest posiadanie dzieci.

19 sierpnia 2013

Coca-Cola zachęca do kreatywnego recyklingu

Na Wyspach producent wraz z Sainsbury's skłaniają Brytyjczyków do ekologicznej refleksji.

20 sierpnia 2013

L'Oreal kupuje chiński Magic Holdings

Gigant kosmetyczny L'Oreal chce przeznaczyć 843 mln dol. na kupno Magic Holdings International.

20 sierpnia 2013

WPP kupuje Brandigital

Geometry Global należąca do WPP kupiła pakiet większościowy agencji Brandigital.

20 sierpnia 2013

Publicis Groupe przejmuje Engauge

Publicis Groupe wzmacnia swoje możliwości w zakresie social marketingu, kupując amerykańską agencję Engauge Marketing.

20 sierpnia 2013

Vonage szuka agencji

Największy rywal Skype'a, firma Vonage, rozpisuje w Wielkiej Brytanii przetarg na obsługę kreatywną i budżet mediowy.

21 sierpnia 2013

Google proponuje pay-per-gaze

Google opatentowało urządzenie, które wykrywa, czy użytkownik obejrzał reklamę i jakie wywołała w nim emocje. Technologia ma pomóc w ustalaniu opłat dla reklamodawców.

21 sierpnia 2013

Gillette na ringu

W najnowszej, animowanej kampanii swojego produktu Gillette nawiązuje do walk UPC w Brazylii, które sponsoruje.

21 sierpnia 2013

Dawn Airey wiceprezesem Yahoo! w regionie EMEA

Menedżerka zastąpi Christophe'a Parcota.

21 sierpnia 2013

Ostatni etap przetargu Asdy

Saatchi & Saatchi traci szansę na obsługę budżetu Asdy o wartości 100 mln funtów. Tym samym sieć kończy 23-letnią współpracę z Publicis Groupe.

22 sierpnia 2013

Energizer rezygnuje z Greya

Energizer Holdings przenosi obsługę kilku swoich marek, ale w obrębie grupy WPP.

22 sierpnia 2013

L'Oreal szuka agencji mediowej digital w USA

Należąca do Publicisu agencja Moxie może stracić obsługę digital firmy L'Oreal.

22 sierpnia 2013

Trik marketingowy Sharapovej

Gwiazda tenisa na czas US Open chce zmienić nazwisko na Sugarpova, aby wypromować swoją firmę cukierniczą.

22 sierpnia 2013

Ogilvy & Mather wybiera global chief data officera

Todd Cullen zajmie się globalnym zarządzaniem baz danych i analiz w agencji.

22 sierpnia 2013

Gillette Blue nowym "miliardowym" brandem P&G

Marka maszynek do golenia przeznaczona na rynki rozwijające się dołączyła do elitarnego klubu.

22 sierpnia 2013

"Possibilities" nową odsłoną "Just Do It" Nike'a

LeBron James, Serena Williams, Gerard Pique, Andre Ward w najnowszej kampanii marki.

23 sierpnia 2013

Coca-Cola "minimalizuje" konsumentów

W ramach kampanii w Izraelu marka produkuje miniaturowe figurki konsumentów.

23 sierpnia 2013

Stella Artois wybiera Elvisa

Obsługą BTL marki Stella Artois na rynku brytyjskim zajmie się agencja Elvis.

23 sierpnia 2013

Razorfish będzie obsługiwał Argosa

Wart 100 mln funtów budżet detalisty trafia do nowej agencji.

23 sierpnia 2013

Facebook chce podłączyć świat do internetu

Mark Zuckerberg startuje z projektem, który ma pomóc 5 mld osób podłączyć się do sieci.