M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

23 sierpnia 2013

Lego z własnym pełnometrażowym filmem

Duńska firma wyprodukowała już teaser filmu, na rynek trafią też nowe zestawy klocków i produkty na licencji.

23 sierpnia 2013

Grolsch szuka agencji

Holenderska marka Grolsch szuka agencji do obsługi digital w Wielkiej Brytanii.

26 sierpnia 2013

Tysiąc nowych restauracji Subway w Europie

Sieć, która ma już ma więcej restauracji na świecie niż McDonald's, nie zwalnia tempa.

26 sierpnia 2013

Rolls-Royce wybiera Engine

Agencja pokieruje globalną strategią komunikacyjną marki.

26 sierpnia 2013

Rośnie znaczenie reklamy mobile w Azji

Na rynku azjatyckim marki zapowiadają wzrost wydatków na mobile do 75 proc.

26 sierpnia 2013

Reklama RTB notuje wzrost w USA

Przewidywany wzrost wydatków na to narzędzie to 73,9 proc.

26 sierpnia 2013

Steve Ballmer przejdzie na emeryturę

Prezes Microsoftu w ciągu 12 miesięcy odejdzie z firmy.

27 sierpnia 2013

Heineken chce trafić do seniorów

Firma zmienia strategię marketingową, by zwiększyć przychody w Europie Zachodniej.

27 sierpnia 2013

Sebastian Vettel ambasadorem marki Braun

Marka Braun z globalną kampanią "Hold on to your dreams".

27 sierpnia 2013

Hershey wybiera UM

Marka rezygnuje z OMD (Omnicom) na rzecz należącego do Interpublic UM.

27 sierpnia 2013

Brytyjski rząd z pomocą mobile przestrzega przed jazdą po alkoholu

Bardziej efektywne medium ma być odpowiedzią na cięcia wydatków na kampanię antyalkoholową.

27 sierpnia 2013

Audi z alter ego Supermana

Aby pokazać ukrytą moc samochodu, Audi wykorzystuje w kampanii wizerunek Clarka Kenta.

27 sierpnia 2013

CEO P&G będzie tylko dojeżdżać do Cincinnati

A.G. Lafley nie zamierza przenosić się z Florydy, ale firma wynajęła mu za 200 tys. dol. apartament blisko swojej siedziby.

28 sierpnia 2013

Dr Dre z Eminemem

Nowy singiel Eminema jest jednocześnie reklamą słuchawek marki Beats.

28 sierpnia 2013

Campbell składa hołd Warholowi

Na rynek znów trafi limitowana edycja zup ze specjalnymi etykietami.

28 sierpnia 2013

Adobe wspiera kampanię przeciw AIDS

Organizacja Dance (Red) Save Lives co roku organizująca szeroko zakrojoną akcję przeciwko zachorowaniom na AIDS w tym roku współpracuje z marką Adobe.

28 sierpnia 2013

VCCP wygrywa przetarg Asdy

Budżet reklamowy supermarketów Asda o wartości 100 mln funtów wygrywa VCCP.

29 sierpnia 2013

Najlepiej sprzedają się smartfony

Ponad połowa użytkowników na świecie zamiast tradycyjnego telefonu wybrała smartfon.

29 sierpnia 2013

Jennifer Sey globalnym CMO Levi'sa

Po 18 miesiącach marka wybrała prezesa globalnego marketingu.

29 sierpnia 2013

Twitter powołuje pierwszego prezesa e-commerce

Portal szuka nowych źródeł przychodów.

29 sierpnia 2013

Facebook ugruntowuje pozycję na rynku reklamy mobile

Portal społecznościowy to druga siła na rynku reklamy mobile, zaraz za Google, którego udziały w torcie mobile zajmą 53,4 proc. w tym roku.

29 sierpnia 2013

Keystone Light zmienia agencję

Keystone Light rezygnuje z Saatchi & Saatchi i powierza obsługę marki należącej do MillerCoors agencji Cavalry.

30 sierpnia 2013

Liam Neeson pomaga UNICEF-owi

Agencja Naked Communications przygotowała materiały dla amerykańskiego oddziału UNICEF zwracające uwagę na brak reakcji wobec przemocy.

30 sierpnia 2013

Wzrost zysku WPP

Zysk holdingu osiągnął poziom 427 mln funtów.

30 sierpnia 2013

Pernod Ricard wzmaga aktywność

Rywal Diageo planuje akcję marketingową, która ma poprawić wyniki w Europie Zachodniej.

30 sierpnia 2013

Akcje Omnicomu i Publicisu spadają

Biorąc pod uwagę wycenę, na fuzji POG najbardziej skorzystało WPP.

30 sierpnia 2013

Milka bez jednej kratki czekolady

Producent słodyczy zaskakuje swoich francuskich konsumentów.

2 września 2013

Qatar Airways tworzy "Krainę FC Barcelona"

Linie w nowej kampanii nawiązują do sponsorowanego klubu piłkarskiego. Logo Qatar Airways pojawi się po raz pierwszy w historii Barcy na klubowych koszulkach.

2 września 2013

Nike Most Wanted wśród agencji

Marka po raz drugi zwyciężyła w rankingu na najbardziej pożądanego klienta w branży.

2 września 2013

Amnesty walczy o zniesienie kary śmierci

Hiszpańska agencja Contrapunto BBDO jest autorem kreacji "Countries" dla Amnesty International.

3 września 2013

Havas ma za sobą dobre półrocze

Havas Group poinformował o zysku brutto w wysokości 88 mln euro za pierwszą połowę 2013 roku, co oznacza 8-proc. wzrost w porównaniu z analogicznym okresem 2012 r.

3 września 2013

McDonald's w Singapurze wprowadza Happy Table

Firma wystartowała w Azji z innowacyjnym projektem dla najmłodszych.

3 września 2013

Vodafone zmienia wizerunek

Sieć zmienia swoją globalną identyfikację marketingową po raz pierwszy od 2005 r.

3 września 2013

Dobre wyniki finansowe Pernod Ricard

Grupa odnotowała 6-proc. wzrost organiczny zysku z działalności bieżącej.

3 września 2013

Ile wart jest Twitter?

Wartość portalu w związku z planowanym debiutem giełdowym została wyceniona na 15 mld dol.

4 września 2013

Unilever strzela w serce

Wystartowała nieautoryzowana kampania Flory z podtekstem homofobicznym dla krajów afrykańskich.

4 września 2013

Zysk Wongi wzrósł o 36 proc.

Zysk firmy udzielającej wysoko oprocentowanych pożyczek osiągnął 62 mln funtów.

4 września 2013

Ofensywa Burger Kinga

Sieć wprowadza do menu 11 nowych propozycji, które do tej pory nie były jej domeną.

5 września 2013

Pierwsza globalna kampania Jim Beam

Największa na świecie marka burbonu rusza z projektem "Make a history".

5 września 2013

Tide jeszcze tańszy?

W związku z większą popularnością tańszych proszków do prania firma Procter & Gamble zamierza wyprodukować wersję proszku Tide w bardziej okazyjnej cenie.

5 września 2013

Praktiker znika z niemieckiego rynku

Spółka jest wystawiona ponownie na sprzedaż, ale chętnych na kupno nie widać.

5 września 2013

Amerykański problem z e-papierosami

Chociaż branża tytoniowa w USA powróciła do mediów z reklamami e-papierosów w prasie i telewizji, to już wkrótce promocja e-papierosów może zostać zakazana.

6 września 2013

Lego zwiększa przychody

Grupa zwiększyła obroty o 13 proc. dzięki nowym liniom produktów i dobrym wynikom sprzedażowym w Azji.

6 września 2013

Droga5 wygrywa obsługę Strongbowa

Agencja wygrała przetarg rozpisany przez Heinekena na pierwszą globalną obsługę marki.

6 września 2013

Yahoo! zmienia logo

Serwis po 18 latach rezygnuje ze starego znaku na rzecz nowoczesnego designu.

6 września 2013

Procter & Gamble znów wybiera Wieden & Kennedy

Agencja wygrywa obsługę Herbal Essences, a Leo Burnett traci kolejny w tym roku budżet.

9 września 2013

Adidas Originals rozpoczyna współpracę z celebrytami

Działania mają na celu akcję relaunchową dla butów tenisowych Stana Smitha.

9 września 2013

Birds Eye używa mediów społecznościowych

Social media mają być wykorzystywane jako bezpośrednie narzędzie sprzedaży.

9 września 2013

P&G testuje granice pojęcia luksus

Koncern w USA wprowadza kolejne produkty pozycjonowane jako premium.

9 września 2013

Apple testuje iPhone'a z 6-calowym ekranem

Kalifornijska firma być może wypuści większe telefony już w przyszłym roku.