M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

9 września 2013

Dixons Retail odda Pixmanię i jeszcze dopłaci 58 mln funtów

Brytyjski detalista chce się pozbyć działającego także w Polsce e-sklepu z elektroniką.

10 września 2013

BBC Worldwide nowym klientem Nugg.ad

Agencja dostarczy swojemu najnowszemu międzynarodowemu klientowi narzędzi do pomiaru postrzegania, a także umacniania wizerunku marki.

10 września 2013

Publicis kupuje digitalową agencję w Kanadzie

TPM Communications wejdzie w skład lokalnego oddziału Saatchi & Saatchi.

10 września 2013

Pizza Hut zmienia agencję w Stanach Zjednoczonych

Przetarg kreatywny wygrała agencja McGarryBowen.

11 września 2013

Coca-Cola na ciepło i z bąbelkami

W Japonii koncern wprowadzi na rynek innowacyjny gazowany napój do spożywania na ciepło.

11 września 2013

Diageo prezentuje nowego globalnego szefa marki Smirnoff

Matt Bruhn ma wdrażać nową strategię komunikacyjną.

11 września 2013

Jaguar Land Rover w natarciu

Firma zapowiada utworzenie 1700 miejsc pracy i inwestycję 1,5 mld funtów w aluminiowe samochody.

12 września 2013

Tetra Pak kupuje DSS Silkeborg

Firma przejęła duńskiego specjalistę od technologii filtracji membranowej.

12 września 2013

Marks & Spencer odświeża in-store marketing

Sieć zapowiada, że chce być liderem na rynku formalnych ubrań dla kobiet.

12 września 2013

Yucaipa pozbywa się amerykańskiego oddziału Tesco

Holding doszedł do wniosku, że sieć w Ameryce generuje zbyt wiele strat.

13 września 2013

Coca-Cola prezentuje spot na mundial w Brazylii

Filmowi towarzyszy piosenka "The world is ours".

13 września 2013

Iglo Group mocno wesprze swoje mrożone brandy

Na działania marketingowe firma chce przeznaczyć ponad 200 mln funtów.

13 września 2013

Disney zamienia głos na dotyk i dotyk na głos

Disney wprowadza technologię Ishin-Den-Shin.

16 września 2013

Iceland powraca do kampanii z piosenką Michaela Buble

Amerykańska sieć bada możliwości wejścia na inne rynki zagraniczne.

16 września 2013

Nestle z serią prozdrowotnych działań

W USA startuje kampania Drink Up.

16 września 2013

Panasonic chce przedłużyć sponsoring igrzysk olimpijskich do 2020 r.

Japońska marka reaguje na decyzję o wyborze Tokio jako gospodarza imprezy.

17 września 2013

WPP i Publicis notują największy wzrost

Pierwsza połowa roku 2013 należy do WPP i Publicis - te grupy uzyskały najbardziej dynamiczny wzrost zysku brutto.

17 września 2013

W Niemczech VivaKi integruje platformę AoD

VivaKi integruje w czasie rzeczywistym grupy docelowe Nugg.ad w reklamowej platformie AoD (Audience on Demand) Berlin/Dusseldorf.

17 września 2013

British Airways bliskie rozstrzygnięć przetargowych

W globalnym przetargu kreatywnym marketera wezmą udział Bartle Bogle Hegarty i OgilvyOne.

17 września 2013

MEC wygrywa Momondo

Wyszukiwarka podróży wybiera MEC do globalnej obsługi mediowej.

17 września 2013

KFC z animowanymi reklamami w E4

W ramach nowej strategii entertaining KFC wprowadza animowane reklamy, których adresatami są dzieci i młodzież.

18 września 2013

McDonald's zmienia wygląd opakowań na wynos na całym świecie

Torby na wynos i kubki zmienią design w placówkach sieci na całym świecie.

18 września 2013

Netflix wybiera Fallon

Planowaną kampanią w Europie zajmie się agencja Fallon.

18 września 2013

Nowy szampan Nuit Blanche adresowany do młodych i zamożnych Amerykanów

Francuski producent, firma Perrier-Jouet, tworzy nową markę we współpracy z londyńską agencją Coley Porter Bell.

18 września 2013

Isobar wygrywa obsługę "Sony World Cup"

Sony chce wykorzystać ostatni rok sponsoringu mistrzostw świata FIFA 2014 do globalnej kampanii marketingowej.

18 września 2013

Nagroda Emmy dla reklamy Canon

Nowojorski oddział agencji Grey jest autorem spotu, który zdobył nagrodę Emmy za najlepszą reklamę.

19 września 2013

Wizz Air rozpoczyna akcję dla blogerów

Przewoźnik ogłasza akcję dla blogerów i zachęca ich do wzięcia udziału w inicjatywie Wizz Challenge.

19 września 2013

OgilvyOne wygrywa przetarg British Airways

Brytyjski oddział agencji zajmie się globalną obsługą linii lotniczych. Zatrudniła już dwóch nowych dyrektorów kreatywnych.

19 września 2013

Kontratak Blinkboksa

W odpowiedzi na planowaną kampanię europejską serwisu wideo Netflix Tesco rozpoczyna ofensywę promocyjną własnego serwisu Blinkbox.

19 września 2013

Stek z jajkiem w McDonald's

Amerykański McDonald's, chcąc zdynamizować sprzedaż, wprowadza do oferty nowy produkt - kanapki ze stekiem.

20 września 2013

Publicis przejmuje Poke

Agencja będzie działać u boku Publicis London, Publicis Chemistry i Publicis Blueprint, ale zachowa swoją nazwę.

20 września 2013

Ruszyła globalna kampania Zurich Insurance Group

Kampania została przygotowana przy współpracy z polskim oddziałem McCann Worldgroup.

20 września 2013

M&C Saatchi w Indiach

Firma chce otworzyć biuro na rynku indyjskim w ramach współpracy z lokalną agencją reklamową.

20 września 2013

Pepsi wzmacnia dział marketingu w USA

Pepsi wprowadza zmiany personalne na stanowiskach wiceprezesów odpowiedzialnych za dział marketingu w regionie Ameryki Północnej.

23 września 2013

Pinterest wprowadza reklamy

Pinterest uruchamia nową formę reklamy w postaci promowanych postów, która ma być bardziej "gustowna" niż krzykliwe bannery.

23 września 2013

Poo-Pourri eliminuje zapachy i ratuje związki

W reklamie produktu elegancko ubrana Angielka opowiada w toalecie o jej kłopotach z zapachem przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych.

23 września 2013

Kleenex podąża za grypą

Marka za pomocą aplikacji online ostrzega Amerykanów przed regionami z zagrożeniem grypy i pojawia się tam ze swoimi chusteczkami.

24 września 2013

Jessie J z Nike

Elementem międzynarodowej kampanii Nike "Just do it" skierowanej do kobiet jest m.in. piosenka Jessie J, w której wokalistka śpiewa "Możemy robić to jak kolesie".

24 września 2013

Rebranding Lloyds TSB

Bank rusza z kampanią relaunchową o budżecie 30 mln funtów.

24 września 2013

Samsung towarzyszem życia

W ramach promocji nowego modelu firma wprowadza aplikację pomagającą w znalezieniu ludzi o tych samych zainteresowaniach.

24 września 2013

Anna Campbell przechodzi z Carata do zespołu OMD EMEA

OMD przejmuje menedżera sieci Carat.

25 września 2013

Ryanair jednak zakłada konto na Twitterze

Czyżby linie kończyły z polityką ignorowania mediów cyfrowych?

25 września 2013

Burger King wprowadza mniej kaloryczne frytki

Satisfries, które pojawią się w amerykańskich restauracjach, będą miały o 40 proc. mniej tłuszczu niż frytki McDonald's. Tak przynajmniej twierdzi BK.

25 września 2013

Mondelez z ofensywą w Facebooku

Firma po sukcesie kampanii Creme Egg, zamierza w swojej międzynarodowej strategii położyć nacisk na social media.

25 września 2013

EBay szuka domu mediowego

Internetowy serwis aukcyjny rozpisuje europejski przetarg.

26 września 2013

Aegis Media kupuje agencję digitalową

Chiński Trio Digital Integrated dołączy do Isobar China Group. Z połączenia powstanie jedna z największych agencji digitalowych w Chinach.

26 września 2013

Carlsberg świętuje trzyletni sponsoring angielskiej Premier League

Kibice piłkarscy na rollercoaster w globalnej reklamie marki.

26 września 2013

Warren du Preez i Nick Thornton uprawiają ogrody dla Perrier-Jouet

Wystartowała nowa kampania dla marki szampana.

26 września 2013

Brytyjska ASA ostrzega producentów e-papierosów

Cztery marki e-papierosów dostały upomnienia za zbyt ogólnikowe reklamy.

26 września 2013

BlackBerry w fazie przejęcia

Kanadyjski Fairfax Financial prawdopodobnie przejmie firmę za 4,7 mld dol.