M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

2 lipca 2001

GSK ZMIENIA SCHEMAT WYNAGRODZEŃ AGENCYJNYCH

Koncern farmaceutyczny GlaxoSmithKline (GSK) przedstawił plany zmiany sposobu wynagrodzeń agencyjnych. Nowy schemat gratyfikacji uzależniony będzie od sukcesów w sprzedaży reklamowynych...

2 lipca 2001

MICROSOFT BĘDZIE AUTOREM OFICJALNEJ STRONY IGRZYSK ZIMOWYCH

Microsoft Corp. będzie autorem oficjalnej strony internetowej zimowych Igrzysk Olimpijskich 2002, które odbędą się w Salt Lake City. Umowa została...

2 lipca 2001

CANON DZIELI SWÓJ GLOBALNY BUDŻET MEDIOWY I REKLAMOWY

Firma Canon dokonała podziału swojego budżetu mediowego, kreatywnego i public relations w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie. Budżet kreatywny...

2 lipca 2001

FINAŁOWA WALKA O BUDŻET NASDAQ

Trzech finalistów przetargu o budżet giełdy Nasdaq przedstawi swoje prezentacje w połowie lipca br. O budżet, którego wartośćĘszacuje się na...

2 lipca 2001

NAJWIĘKSI REKLAMODAWCY ŚWIATA SPRZĄTAJĄ IRLANDIĘ

Międzynarodowi reklamodawcy tacy jak McDonald's Corp., Wm. Wrigeley Jr. Co., Coca-Cola pomagają w zbieraniu funduszy na kampanię reklamową, której celem...

4 lipca 2001

CZY SONY ZDECYDUJE SIĘ NA GLOBALNĄ KONSOLIDACJĘ BUDŻETU MEDIOWEGO?

Japoński koncern Sony Corp. prowadzi rozmowy z domami mediowymi na temat możliwej konsolidacji budżetu reklamowego przeznaczonego na zakup i planowanie...

4 lipca 2001

DOMY MEDIOWE INTERPUBLIC ŁĄCZĄ SIĘ WE FRANCJI

Interpublic Group of Cos. ogłosiło decyzję o połączeniu swoich domów mediowych we Francji. Nowy podmiot powstanie po zintegrowaniu struktur Initiative...

4 lipca 2001

SPRINGER & JACOBY OTWIERA BIURO W PARYŻU

Agencja reklamowa Springer & Jacoby International, którego 35 proc. udziałów należy do True North Communications, otworzy w październiku br. swój...

4 lipca 2001

NOWY DYREKTOR KREATYWNY JWT NA EUROPĘ, BLISKI WSCHÓD I AFRYKĘ

Agencja reklamowa J. Walter Thompson Co. powołała na stanowisko dyrektora kreatywnego odpowiedzialnego za region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki Gordona...

5 lipca 2001

KNP MOBILE KOŃCZY PO SZEŚCIU LATACH WSPÓŁPRACĘ Z GREYEM

KNP Mobile, do której od roku należy marka telefonów komórkowych E-Plus, zdecydowała się na przesunięcie budżetu reklamowego tego brandu z...

5 lipca 2001

D'ARCY WSPIERA POWRÓT DR PEPPERA W ROSJI

Coca-Cola zdecydowała, że powrót marki Dr. Pepper na rynek rosyjski będzie wsparty kampanią rekalmową przygotowaną przez agencję D'Arcy. Dr. Pepper...

5 lipca 2001

COCA-COLA I QUELLE POWOŁUJE DO ŻYCIA SURFING@COKE ZONES

Koncern Coca-Cola i katalog wysyłkowy Quelle założyły 20 kafejek internetowych w Quelle Technik Centers o nazwie surfing@Coke zones, skierowanych do...

5 lipca 2001

ALICE ZACHĘCA FRANCUZÓW DO DBAŁOŚCI O ŚRODOWISKO

Francuskie Ministerstwo Środowiska rozpocznie ogólnokrajową kampanię edukacyjną, której celem jest sprowokowanie mieszkańców Francji do proekologicznych zachowań. Autorem kampanii jest paryska...

6 lipca 2001

LAND ROVER PRACUJE NAD WIZERUNKIEM MARKI

Należąca do Ford Motor Co. marka Land Rover wybrała agencję reklamową Landor Associates, która zajmie się globalnym review brandu i...

6 lipca 2001

NOWY TYTUŁ NA FRANCUSKIM RYNKU PRASOWYM

Grupa znanych francuskich wydawców wprowadzila na rynek nowy miesięcznik lifestylowy "Jonas". Tematami poruszanymi w miesięczniku będą ochrona środowiska i plotki...

6 lipca 2001

SŁAWNY TENISISTA JOHN MCENROE WYSTĘPUJE W REKLAMIE LINCOLNA

W nowych spotach reklamowych marki Lincoln, należącej do Ford Motor Co., wystąpi znany tenisista John McEnroe. Kampania reklamowa przygotowana przez...

6 lipca 2001

ARBITRON INC. ZAKUPIŁ SYSTEM DO BADANIA SŁUCHALNOŚCI ZA 25 MLN DOL.

Firma zajmująca się badaniem słuchalności radia Arbitron Inc. z siedzibą w Nowym Jorku zakupiła system RADAR, dzięki któremu będzie mogła...

6 lipca 2001

WALL AG PODPISUJE KONTRAKT Z WŁADZAMI MIEJSKIMI NEAPOLU

Wall Ag, niemiecka firma reklamy zewnętrznej najbardziej znana ze sprzedaży reklam na ścianach publicznych toalet, sfinalizowała jeden ze swoich największych...

9 lipca 2001

BOEING ROZPISAŁ PRZETARG NA SWÓJ GLOBALNY BUDŻET REKLAMOWY

Lotniczy gigant koncern Boeing rozpoczął przetarg na swój globalny budżet reklamowy, którego wysokość szacuje się na 70-80 mln dol. Agencja...

9 lipca 2001

COCA-COLA WSPIERA TURYSTYCZNE PRZEDSIĘWZIĘCIE W SZWAJCARII

Koncern Coca-Cola ogłosił, że będzie jednym z fundatorów parku rozrywki Mystery Park, który powstanie w 2002 r. w szwajcarskim regionie...

9 lipca 2001

L'OREAL ZMIENIA W NIEMCZECH OBSŁUGUJĄCY GO DOM MEDIOWY

Francuski producent kosmetyków L'Oreal przeniósł budżet mediowy swoich marek Lancome, Biotherme, Helena Rubinstein oraz Perfum Collection z Optimedia do domu...

9 lipca 2001

NESTLE FINALIZUJE PRZESUNIĘCIA BUDŻETÓW

Firma Nestle zakończyła przesunięcia budżetów reklamowych swoich największych międzynarodowych marek. Ich celem jest wydrębnienie agencji, które będą obsługiwać poszczególne marki...

9 lipca 2001

LEO BURNETT MA NOWEGO DYREKTORA KREATYWNEGO

Leo Burnett Co. wyznaczył na stanowisko globalnego dyrektora kreatywnego dotychczasowego prezesa oddziału Leo Burnett w Madrycie Miguela Angela Furones. Ze...

10 lipca 2001

MARS WYŁONIŁ FINALISTĘ EUROPEJSKIEGO PRZETARGU

Mars Europe roztrzygnął rozpoczęty pod koniec maja br. przetarg na europejski budżet kreatywny batonika Mars. Zwycięzcą została agencja reklamowa BBDO...

10 lipca 2001

FRANKFURTER ALLGEMEINE ZEITUNG ROZSTAŁ SIĘ Z SCHOLZ & FRIENDS

Niemiecki wydawca Frankfurter Allgemeine Zeitung (FAZ) zakończył trwającą sześć lat współpracę z agencją reklamową Scholz & Friends. Wydawca nie zamierza...

10 lipca 2001

CLEAR CHANNEL KUPIŁ UDZIAŁY W FIRMIE CORPCOM Z RPA

Clear Channel Communications, amerykański gigant reklamy zewnętrznej, kupił jedną trzecią udziałów w jednej z największych firm tego medium - południowoafrykańskiej...

10 lipca 2001

UNIVERSAL MCCANN ZDOBYWA NIEMIECKI BUDŻET MICROSOFTU

Microsoft Corp. w Niemczech przeniósł swój budżet mediowy z firmy Media Plus powiązanej z Carat International do domu mediowego Universal...

11 lipca 2001

PROTESTY BLACK COALITION W QUEBECU PRZECIWKO RASISTOWSKIM PLAKATOM PROMOCYJNYM

The Black Coalition w kanadyjskim Quebecu zażądała przeprosin ze strony organizatorów Międzynarodowego Festiwalu Jazzowego w Montrealu za wykorzystanie w działaniach...

11 lipca 2001

NOWY DYREKTOR PLANOWANIA MEDIÓW W JWT

David Lamb został mianowany nowym dyrektorem ds. globalnego planowania mediów w należącej do grupy WPP agencji reklamowej J. Walter Thompson....

11 lipca 2001

ADSHEL WYGRYWA Z BRAĆMI DECAUX W SINGAPURZE

Firma reklamy zewnętrznej Capital City Poster (CCP) Adshel, należąca do Clear Channel Communications, podpisała z urzędem komunikacji w Singapurze pięcioletni...

11 lipca 2001

SKANDYNAWSKA FIRMA TV MTG WYCOFUJE SIĘ ZE SZWEDZKIEGO RYNKU

Modern Times Group (MTG), największa skandynawska komercyjna firma telewizyjna, wycofuje się ze szwedzkiego rynku telewizji naziemnej. Zarząd MTG zdecydował się...

12 lipca 2001

DEUTSCHE TELEKOM PRZEKAZUJE SAATCHI SWÓJ GLOBALNY BUDŻET

Deutche Telekom przekazał globalny budżet reklamowy swojej marki telefonii komórkowej T-Mobile agencji Saatchi & Saatchi. Wysokość budżetu nie została ujawniona....

12 lipca 2001

"BIG BROTHER" ŚWIĘCI TRIUMFY WE FRANCJI

Olbrzymi sukces pierwszej edycji francuskiej wersji "Big Brothera", czyli programu "Loft Story", spowodował, że konkurencyjne dla jego nadawcy, telewizji M6,...

12 lipca 2001

BUDŻET MOULINEKSU PRZECHODZI W ROSJI W RĘCE THE MEDIA EDGE

Dom mediowy The Media Edge w Rosji wygrał przetarg na mediowy budżet francuskiego producenta sprzętu gospodarstwa domowego firmy Moulinex. Do...

12 lipca 2001

AOL TIME WARNER ORAZ BANK OF AMERICA PODPISUJĄ POROZUMIENIE REKLAMOWE

Bank of America oraz AOL Time Warner ogłosiły podpisanie porozumienia reklamowego. Na mocy zawartej umowy reklamy Bank of America pojawią...

13 lipca 2001

INTERPUBLIC UJAWNIA NOWĄ STRUKTURĘ ORGANIZACYJNĄ

Interpublic Group of Cos. ujawniła plany stworzenia nowej struktury organizacyjnej, zmienionej po przejęciu True North Comunications. Prezes Interpublic CEO John...

13 lipca 2001

SPONSOREM TRASY KONCERTOWEJ JANET JACKSON BĘDZIE JAGUAR

Należąca do Ford Motor Co. marka Jaguar Cars North America będzie sponsorem trasy koncertowej piosenkarki pop Janet Jackson. W trakcie...

13 lipca 2001

PUBLICIS KONSOLIDUJE SWOJE AGENCJE

Francuska Publicis Groupe potwierdziła plany konsolidacji francuskiego oddziału sieci FCA! BMZ z flagową agencją grupy Publicis Conseil z Paryża. Celem...

13 lipca 2001

W HISZPANII FANTA TESTUJE TRZY NOWE SMAKI

Coca-Cola Co. wprowadziła na rynek hiszpański trzy nowe smaki swojego napoju Fanta. Prócz tradycyjnych, pomarańczowego i cytrynowego, w Hiszpanii tego...

13 lipca 2001

MASTER FOODS UMACNIA POZYCJĘ NA RYNKU KARMY DLA ZWIERZĄT

Master Foods Holding, francuska filia koncernu Mars Incorporated, nabył od BNP Paribas kontrolny pakiet akcji (56,4 proc.) firmy Royal Canin...

16 lipca 2001

OGILVY ZDOBYWA WART 400 MLN DOL. BUDŻET AT&T WIRELESS

Należąca do grupy WPP agencja reklamowa Ogilvy & Mather Worldwide jest zwycięzcą od czterech miesięcy przetargu na reklamowy budżet koncernu...

16 lipca 2001

AOL TIME WARNER PODPISUJE POROZUMIENIE REKLAMOWE Z PHILIPSEM

Koncern medialny AOL Time Warner podpisał kolejne porozumienie reklamowe, tym razem z Royal Philips Electronics, którego wartość wynosi 100 mln...

16 lipca 2001

ADIDAS POMYSŁODAWCĄ KINE NIEMEGO W TUNELACH METRA W EUROPIE

Pasażerowie metra kilku stolic europejskich będą mogli urozmaicić sobie podróż, oglądając ruchome obrazy na ścianach tunelów kolejek. Innowacyjna technika reklamowa...

16 lipca 2001

WŁOSKA TELEWIZJA RAI UCZY DOBRYCH MANIER

Włoska telewizja publiczna RAI przedstawiła plany kampanii społecznej, której celem jest nauczenie Włochów dobrych manier. Kampania składa się dziesięciu jednominutowych...

17 lipca 2001

INTERPUBLIC TWORZY FIRMĘ MAGNA GLOBAL, WYSPECJALIZOWANĄ W NEGOCJACJACH MEDIALNYCH

Interpublic Group of Cos. powołuje do życia nową firmę medialną o nazwie Magna Global. Będzie ona samodzielną, zarządzającą budżetami o...

17 lipca 2001

PRODUCENT PEUGEOTA I CITROENA ZARZĄDZA PRZEGLĄD DOMÓW MEDIOWYCH W EUROPIE

Francuski koncern motoryzacyjny PSA, producent samochodów Peugeot i Citroen, prawdopodobnie zarządzi przegląd domów mediowych obsługujących jego budżety mediowe w Wielkiej...

17 lipca 2001

ROZBIERANE SCENY PLAŻOWE WE WŁOSKIEJ REKLAMIE COCA-COLI

Koncern Coca-Cola emituje we włoskiej telewizji najnowsze reklamy swojego flagowego produktu, napoju Coca-Cola, w którym występują rozebrani, młodzi ludzie, baraszkujący...

17 lipca 2001

RZĄD FRANCUSKI WYPOWIADA SIĘ NA TEMAT SEKSIZMU W REKLAMACH

Rząd francuski wydał raport na temat wizerunku kobiet przedstawianych w reklamach. Sugeruje w nim, iż przemysł reklamowy powinien ograniczyć w...

18 lipca 2001

WAŻĄ SIĘ LOSY SPRZEDAŻY RED BULLA W SZWECJI

Szwedzkie Ministerstwo Zdrowia rozważa ewentualność zakazu sprzedaży napoju Red Bull ze względu na pojawiające się podejrzenia o jego szkodliwym wpływie...

18 lipca 2001

PIERWSZA KAMPANIA BURGER KINGA WE WŁOSZECH

Burger King przeprowadza pierwszą we Włoszech kampanię reklamową we współpracy z Azzurra IMP Media. Opracowała ona stronę internetową i lokalną...