M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

26 września 2013

Mobilny biznes Facebooka coraz bardziej dochodowy

W br. już 41 proc. przychodów Facebooka z reklam pochodzi z platform mobilnych.

27 września 2013

Wieden & Kennedy traci Schweppesa

Coca-Cola przenosi obsługę kreatywną marki w regionie Wielkiej Brytanii do Publicis London.

27 września 2013

Kampania w peruwiańskim więzieniu

Gdy temat walczących z rakiem dzieci nie jest już interesujący dla mediów, zawsze można udać się do... więzienia. Tak zrobili pracownicy Peruvian Cancer Foundation.

27 września 2013

Johnnie Walker pozwala młodym konsumentom posłuchać głosu przyszłości

Marka motywuje niezdecydowanych młodych ludzi.

27 września 2013

Woda proteinowa na rynku światowym już w listopadzie

Arla Foods zaprezentuje swój nowy produkt na międzynarodowych targach żywności.

27 września 2013

Pepsi mianuje nowego CEO regionu AMEA

W związku ze śmiercią Saada Abdula Latifa funkcję przejmuje Sanjeev Chadha.

30 września 2013

Nike notuje wzrost

Bieganie, futbol i koszykówka to kategorie, które przyniosły marce 7-procentowy wzrost.

30 września 2013

Restrukturyzacja w Virgin Media

W ramach zmian w firmie obecny CMO Jeff Dodds odejdzie z firmy z rozpoczęciem 2014 r.

30 września 2013

Współpraca Qatar Airways i British Airways

Obie linie pozwoliły swoim klientom posiadającym karty premium zbierać punkty, korzystając z usług konkurencji.

30 września 2013

Nowa CCO Deutsch NY

Kerry Keenan, która pracowała już w BBDO czy Saatchi & Saatchi, obejmie stanowisko 30 września.

1 października 2013

Inferno obsłuży Grant'sa

Nowa agencja chce stworzyć dla szkockiej whisky wizerunek "światowej marki". Kampania rusza w pierwszej połowie przyszłego roku.

1 października 2013

Zdrowsze menu w McDonald's?

Sieć, podążając za Burger Kingiem, który wprowadził niskokaloryczne frytki, obiecuje owoce i warzywa w zestawach dla dzieci.

1 października 2013

"Elle" z rebrandingiem feminizmu

Magazyn angażuje trzy agencje reklamowe do kampanii związanej z listopadowym wydaniem, które mają na celu ukazanie "nowej twarzy feminizmu".

1 października 2013

Lepsza kondycja rynku reklamy

Jedna trzecia wzrostu, jaki zanotował rynek reklamy, pochodzi z obszaru mobile.

1 października 2013

Coca-Cola traci pozycję najcenniejszej marki

Brand, który utrzymywał pierwsze miejsce przez 13 lat, w tym roku został zastąpiony przez Apple.

2 października 2013

YouTube Music Awards

Kanał wideo, po tym jak przejął domenę teledysków, organizuje festiwal na wzór MTV Music Awards.

2 października 2013

Thomas Cook zwiększa budżet reklamowy

Marketer zapowiada również nieustanną obecność w telewizji.

2 października 2013

IKEA będzie sprzedawać panele słoneczne

Oferta jest adresowana do domów w Wielkiej Brytanii.

3 października 2013

Facebook ulepsza reklamy mobile

Reklamodawcy mają szansę na zwiększenie zainteresowania użytkowników aplikacjami mobilnymi ściąganymi z Facebooka.

3 października 2013

Coca-Cola rozjaśnia dni w Wilnie

Firma kontynuuje działania w ramach "dzielenia się szczęściem".

3 października 2013

Absolut dozuje błękit

Marka z portfolio Pernod Ricard inicjuje kolejne działania związane ze sztuką performatywną.

4 października 2013

Lego wybierze agencję do poprowadzenia globalnej kampanii

Duński producent zabawek szuka agencji reklamowej.

4 października 2013

Unilever wybierze agencję do obsługi Colman's

Budżet marki w Wielkiej Brytanii jest t wart 5 mln funtów.

4 października 2013

Starbucks na Wyspach stawia na jedzenie

Kawa ma być nadal głównym źródłem przychodu, ale sieć mocno rozszerza menu.

7 października 2013

Francja ratuje się przed Amazonem

Francuski parlament uchwalił ustawę, która ma wspomóc rynek książki.

7 października 2013

Instagram stawia na reklamę

Facebook chce w końcu zarabiać na Instagramie.

7 października 2013

Pierwszy globalny szef digital w McDonald's

Sieć chce rozbudować obszar e-commerce i nawiązać relacje z klientami za pomocą narzędzi cyfrowych.

7 października 2013

Twitter coraz popularniejszy poza USA

Serwis zamierza więcej inwestować za granicą.

8 października 2013

Burger King zmienia nazwę

Rebranding jest przeprowadzany w ramach kampanii, która ma wypromować niskokaloryczne frytki oraz burgery z frytkami w środku.

8 października 2013

Tiffany z globalną promocją

Marka mająca sklepy z luksusową biżuterią rozpisuje przetarg na agencję kreatywną w ramach planowanych działań globalnych.

8 października 2013

Branża piwna w USA czuje się zagrożona

Na spotkaniu National Beer Wholesalers Association w Los Angeles próbowano znaleźć uniwersalne rozwiązanie, które pomoże branży piwnej odzyskać dawną pozycję.

9 października 2013

Lego wprowadza na rynek serię zegarków dla dorosłych

Elementy konstrukcyjne klocków stanowią podstawę designu zegarków.

9 października 2013

Channel 4 łączy TV z siecią

Channel 4 to druga stacja wykorzystująca API sieci społecznościowych.

9 października 2013

Tesco powołuje nowego strategy directora

Sieć w ramach wznowienia produktów premium planuje marketingowy push.

10 października 2013

Arthur Sadoun nowym CEO Publicisu

Zastąpi Jeana-Yves'a Naouri.

10 października 2013

Lions Health w Cannes

Twórcy Cannes Lions organizują nowy festiwal dla branży farmaceutycznej i ochrony zdrowia.

10 października 2013

Omnicom zatrudnia nowego wiceprezesa

Troy Ruhanen będzie odpowiedzialny za współpracę z największymi klientami holdingu.

10 października 2013

Razorfish West bez prezesa

Odchodzi kolejna osoba pełniąca funkcję CEO w agencji należącej do grupy Publicis.

11 października 2013

JWT przejmuje budżet Canona

Agencja będzie obsługiwała markę w regionie EMEA.

11 października 2013

YouTube marką młodego pokolenia

Firma Thinkhouse przygotowała listę 100 marek, z którymi utożsamiają się młodzi Brytyjczycy.

11 października 2013

Boots wybiera globalnego szefa marketingu

Elizabeth Fagan awansuje ze stanowiska marketing directora w Wielkiej Brytanii.

11 października 2013

Książki zamiast zabawek w Happy Meal

McDonald's w ramach polityki przeciwdziałania otyłości wprowadza książeczki o zdrowej żywności.

14 października 2013

Shakira ambasadorką T-Mobile

Piosenkarka będzie promowała kolejną markę, tym razem sieci komórkowej.

14 października 2013

Stefan Glowacz ambasadorem BMW

W Niemczech wystartowały intensywne działania dla luksusowej marki samochodów.

14 października 2013

BlackBerry odnotował miliard kwartalnej straty

Założyciele firmy rozważają możliwości jej ratowania.

15 października 2013

Pierwsza od 50 lat reklama Johnnie Walker w brytyjskiej TV

Szerokie wsparcie reklamowe jest wynikiem spowolnienia na rynku whisky w Wielkiej Brytanii.

15 października 2013

Ryanair zatrudnia dyrektora marketingu

Linie lotnicze mimo wcześniejszych deklaracji prezesa Michael O'Leary'ego chcą zatrudnić osobę, która zajmie się działaniami reklamowymi przewoźnika.

15 października 2013

Adidas organizuje konkurs na projekt butów

Fani marki mogą zaprojektować spersonalizowany design stworzony na platformie "Miadidas".

16 października 2013

WPP kupuje IM2.0

Holding inwestuje w kolejną agencję digital.

16 października 2013

Z Burberry do Apple

Angela Ahrendts, była CEO Burberry, obejmie stanowisko starszego wiceprezesa ds. sprzedaży detalicznej i internetowej w Apple.