M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

16 października 2013

Debiut Absolut Chicago

Marka kontynuuje serię limitowanych edycji związanych z amerykańskimi miastami.

16 października 2013

P&G bardziej zaangażuje się w modę

Producent chce wykorzystać powiązania z branżą modową do promocji środków do pielęgnacji ubrań i podkreślenia ich jakości.

17 października 2013

Ferrero w rękach Omnicomu

Europejski producent słodyczy konsoliduje budżet na zakup i planowanie mediów.

17 października 2013

Converse rozpisuje przetarg na media

Należąca do Nike marka w związku z planowanym rozwojem szuka w USA domu mediowego.

17 października 2013

Publicis w trzecim kwartale urósł o 3,5 proc.

Maurice Levy mimo spowolnienia na rynku chińskim wyraża optymizm co do przyszłości Publicisu ze względu na perspektywę fuzji z Omnicomem.

17 października 2013

Akcja UNICEF wykorzystuje projection mapping

Dzięki użyciu techniki projekcji na ulicach Sztokholmu pojawiły się snujące się sylwetki dzieci.

18 października 2013

Omnicom notuje w trzecim kwartale wzrost o 2,5 proc.

Globalne przychody holdingu w trzecim kwartale wynoszą 3,49 mld dol.

18 października 2013

Wydatki na reklamę rosną, ale nie w Europie

Norwegia, Szwajcaria i Grecja to jedyne kraje europejskie, jakie zanotowały wzrost wydatków reklamowych na naszym kontynencie.

18 października 2013

Google Maps - reklama oparta na faktach

Historia chłopca, który odnalazł swoją rodzinę dzięki Google Earth, stała się inspiracją dla najnowszej reklamy marki.

21 października 2013

Grey wygrywa Hasbro

Agencja będzie odpowiedzialna za wejście na rynek produktów z nowych segmentów.

21 października 2013

Carat Global ma nowego dyrektora strategii

Sanjay Nazerali obejmuje kluczową funkcję w domu mediowym.

21 października 2013

Świetne wyniki Google

Marka zanotowała dużo lepsze wyniki, niż oczekiwano, co przyczyniło się do rekordu ceny akcji na giełdzie.

22 października 2013

Wonga.com przejmuje BillPay

Firma przejęła jeden z europejskich systemów płatności online - niemiecką firmę BillPay.

22 października 2013

Guinness przechodzi do BBDO

Należąca do Diageo marka rozpoczyna współpracę z BBDO. Saatchi & Saatchi traci budżet.

22 października 2013

P&G planuje zrewolucjonizowanie rynku plastikowych opakowań

Firma pracuje nad opatentowaniem nowego rodzaju plastiku, który ma być bardziej ekologiczny, a przy tym tańszy.

22 października 2013

Heineken wprowadza "ekspres do piwa"

Dzięki nowemu urządzeniu stworzonemu dla koneserów piwa firma chce wypromować mniej znane marki.

23 października 2013

Piąta generacja iPada Apple'a

Firma wprowadza kolejne wersje iPada i iPada mini, które mają ożywić sprzedaż.

23 października 2013

Rocket będzie obsługiwał Ferrero w Wielkiej Brytanii

W ramach skonsolidowania budżetu na światowych rynkach 16-milionowy budżet marki w Wielkiej Brytanii przejmuje Rocket.

23 października 2013

Mobile ekranem numer jeden

Prawie połowa młodych ludzi do 34. roku życia stwierdziła, że to telefon komórkowy, a nie laptop czy komputer jest najczęściej używanym przez nich urządzeniem.

24 października 2013

Beiersdorf wybiera AKQA do obsługi digital

Agencja będzie obsługiwała firmę w regionie Europy Północnej.

24 października 2013

Publicis kupuje Beehive

Holding mimo fuzji z Omnicomem nie zwalnia tempa. Tym razem inwestuje w Indiach.

24 października 2013

Amerykanie i Azjaci ściągają najwięcej mobilnych aplikacji

Ponad 33 proc. aplikacji ściąganych na telefon pochodzi z USA, a oprócz tego w pierwszej piątce znalazły się wyłącznie kraje azjatyckie.

24 października 2013

Display goni reklamę TV

Reklama display nadal notuje dwucyfrowy wzrost, tak jak w pierwszym półroczu roku 2012. Na razie jednak najbardziej popularna pozostaje wersja telewizyjna.

25 października 2013

GSK szuka agencji digital

Firma rozpoczęła globalny proces przetargowy w związku z planowanymi zmianami w obszarze digital.

25 października 2013

Revlon startuje z europejskim przetargiem digital

Marketer po raz pierwszy wyłoni w konkursie agencję interaktywną dla rynku europejskiego.

25 października 2013

Przetarg mediowy Disneya na region EMEA

Posunięcie jest częścią strategii związanej ze zmianami w obsłudze mediowej na kluczowych rynkach.

28 października 2013

Grey powołuje CEO shopper marketingu

Agencja zdecydowała się na wzmocnienie obszaru shopper marketingu, myśląc zwłaszcza o swoim głównym kliencie - Procter & Gamble.

28 października 2013

MediaVest podpisuje umowę z Google

Kontrakt ma dotyczyć m.in. pierwszeństwa w wyborze usług serwisu.

28 października 2013

Tweetujący biustonosz Nestle Fitness

O konieczności badania piersi ma przypominać bielizna wysyłająca sygnał do serwisu Twitter.

28 października 2013

Google testuje display w wynikach wyszukiwania

Obecnie w testach bierze udział ok. 30 firm wyłącznie z rynku amerykańskiego.

29 października 2013

O2 z Lady Gagą

Wystartowała kampania promująca przedpremierowy dostęp do albumu artystki "Artpop".

29 października 2013

Samsung ukarany za nieuczciwe działania wobec konkurencji

Samsung zapłaci 340 tys. dol. kary za zorganizowanie internetowej kampanii, której elementem były m.in. wpisy o niskiej jakości produktów HTC.

29 października 2013

Ogrodnik Diet Coli reklamuje szampon dla psów

Andrew Cooper z kampanii Diet Coke promuje swój brand.

29 października 2013

McDonald's bez Heinza

Tym razem nie jest to efekt "odchudzania menu", a jedynie zmiana wynikająca z konfliktu interesów.

29 października 2013

P&G startuje z kampanią "Dziękuję mamo" [wideo]

Marketer rusza z komunikacją związaną z igrzyskami w Soczi.

30 października 2013

Pierwszy spadek Apple od 11 lat

Mimo rekordowej liczby sprzedanych iPhone'ów firma notuje spadek zysku w IV kwartale.

30 października 2013

Milla Jovovich dla marki Baileys

Ruszyły kolejne działania marki Diageo adresowane do kobiet.

30 października 2013

Z Coca-Coli do Johnson & Johnson

Alison Lewis po 18 latach odchodzi z Coca-Cola Co.

30 października 2013

Starbucks nagradza za tweety o kawie

Gigant kawowy ruszył z nowym programem lojalnościowym.

31 października 2013

Clinique konsoliduje budżet

Firma Estee Lauder zdecydowała się na ujednolicenie globalnej strategii digital swojej marki.

31 października 2013

Fujitsu chce budować swój wizerunek poza Japonią

Firma podjęła inwestycje w związku z planowanym wypromowaniem swojej marki w Europie.

31 października 2013

Kreatywny inaczej

Jak się okazuje, kampanie społeczne też można dobrze sprzedać. A wszystko zaczyna się w Facebooku.

31 października 2013

Lidl z pierwszą krajową kampanią w brytyjskiej telewizji

Przedświąteczna kampania będzie promowała markę własną Lidla.

4 listopada 2013

Levi's i Wieden & Kennedy kończą współpracę

Po prawie pięciu latach marketer rozstaje się z agencją, która obsługiwała globalny budżet marki.

4 listopada 2013

IKEA tworzy wirtualny pchli targ

Norweski oddział firmy postanowił znaleźć drugi dom dla swoich marek Besta, Hemnes czy Malm.

4 listopada 2013

Marki FMCG wydają najwięcej na reklamę

Globalne wydatki tej branży w pierwszym półroczu 2013 r. wzrosły o 5,7 proc.

5 listopada 2013

ZenithOptimedia traci L'Oreala w Wielkiej Brytanii

Po stracie kolejnego klienta pozycja Tima Hippersona, CEO ZenithOptimedia, jest bardzo zagrożona.

5 listopada 2013

Tesco skanuje twarze

Na stacjach benzynowych Tesco pojawią się specjalne skanery, które mają ułatwić trafienie z reklamą do odpowiedniej grupy klientów.

5 listopada 2013

Heineken uruchamia Scenthesizer

Marketer uruchamia panel, który łączy muzykę i zapach.

5 listopada 2013

Starbucks stawia na lojalnych klientów

Sieć kawiarni chce wzmocnić dotychczasowe programy, takie jak My Starbucks Rewards, a także wprowadzić program lojalnościowy.