M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

6 listopada 2013

McDonald's chce poprawić sprzedaż w Europie

Sieć fast food konsoliduje oddziały Europy Północnej, Południowej i Środkowej i mianuje szefa ds. sprzedaży.

6 listopada 2013

Heineken pozostaje sponsorem UEFA

Producent odnawia kontrakt sponsorski z UEFA Champions League.

6 listopada 2013

Isobar wygrywa budżet Foot Lockera

Agencja zajmie się obsługą digital na terenie Europy.

7 listopada 2013

Facebook powołuje pierwszego dyrektora regionalnego

Steve Hatch pokieruje regionem Wielkiej Brytanii i Irlandii.

7 listopada 2013

Pierwsza w historii kampania Swarovskiego w USA

Ambasadorką marki została Miranda Kerr.

7 listopada 2013

Unilever wprowadza Lynx Peace

Firma chce wydać 9 mln funtów na launch nowej serii swojej flagowej marki kosmetyków dla mężczyzn.

8 listopada 2013

Adidas notuje spadek

Mimo gorszych wyników w ostatnim kwartale producent wiąże duże nadzieje z przyszłorocznym mundialem.

8 listopada 2013

Nowe marki Hyatt Hotels

Sieć robi pierwszy krok w stronę rynku all inclusive, wprowadzając dwie nowe marki - Ziva i Zilara.

8 listopada 2013

Google prezentuje kolejne aktualizacje swoich usług

W nowej aplikacji iOS użytkownicy mogą obsługiwać urządzenia za pomocą głosu.

12 listopada 2013

John Lewis znów wzrusza na święta

W tym roku spot jest animowany, a jego bohaterami są zwierzęta.

12 listopada 2013

Scorsese reżyseruje dla Dolce & Gabbana

W spocie reklamowym wystąpili Scarlett Johansson i Matthew McConaughey.

12 listopada 2013

BT Group płaci 897 mln funtów za prawa do Ligi Mistrzów i Ligi Europejskiej

Operator telekomunikacyjny staje się pełnoprawnym graczem na rynku telewizyjnym.

12 listopada 2013

Microsoft okarża Google o skanowanie e-maili

Śmiała kampania serwisu Outlook.com.

13 listopada 2013

Umowa Yahoo! ze Starcomem

Udostępnione przez Yahoo! dane mają pomóc klientom Starcomu tworzyć stargetowane reklamy.

13 listopada 2013

Pinokio w reklamie przeciwko AIDS

TBWA Paris jest autorem niestandardowej kreacji.

13 listopada 2013

Tablety Toshiby chcą konkurować z produktami Apple

Firma rusza z promocją tabletów marki Encore.

13 listopada 2013

160 ekranów Google w Londynie

Firma, wykorzystując technologię Google Now, promuje swoje usługi na przystankach i w metrze. Jest to część programu pilotażowego "Google outside".

14 listopada 2013

Starbucks za rozwód z Kraftem zapłaci 2,7 mld dol.

Sąd podjął decyzję w związku ze sporem, który toczy się od 2010 r.

14 listopada 2013

Cadillac chce zaistnieć w Europie

Marka planuje rozwój poza rodzimym rynkiem w USA.

14 listopada 2013

Philips odkrywa swoje logo za pomocą crowdsourcingu

Użytkownicy mogą odsłaniać logo piksel po pikselu.

14 listopada 2013

Futbol ratuje planetę

W nowej kampanii pt. "Samsung Galaxy 11" Lionel Messi ma zostać kapitanem drużyny ratującej świat przed dominacją obcych.

15 listopada 2013

MasterCard rozpisuje przetarg na media

Firma szuka agencji, która zajmie się obsługą wartego 200 mln dolarów globalnego budżetu mediowego.

15 listopada 2013

Skoda szuka agencji

Marka planuje paneuropejski przetarg na usługi marketingowe.

15 listopada 2013

Vodafone chce zbudować globalną strategię

Agencja Grey i Rainey Kelly Campbell Roalfe/Y&R wezmą udział w przetargu.

15 listopada 2013

Helena Bonham Carter w świątecznej kampanii Marks & Spencer

Sieć odzieżowa wystartowała z ponaddwuminutowym spotem z udziałem gwiazd.

15 listopada 2013

Oscarowa kampania świąteczna Sainsbury's

Sieć zdecydowała się na pokazanie obchodów Bożego Narodzenia przez zwykłych Brytyjczyków. Z najciekawszych momentów powstał film.

18 listopada 2013

Globalna kampania Bupy

Bupa, zgodnie z oczekiwaniami klientów, w najnowszej kampanii stawia na feedback i zaangażowanie użytkowników internetu.

18 listopada 2013

Spektakularny launch PlayStation 4

W ramach prezentacji nowej konsoli na londyńskiej wieży Oxo zapłonęły symbole z joysticków PlayStation.

18 listopada 2013

Wunderman pokieruje relacjami z klientami Coca-Coli

Coca-Cola wybrała agencję, która zajmie się CRM-em w obszarze Europy Północno-Zachodniej, w tym w krajach skandynawskich.

18 listopada 2013

Volvo testuje możliwości van Damme'a

Nowy układ kierowniczy swoich ciężarówek Volvo określa "największą nowością od czasów wynalezienia wspomagania". Reklama musiała więc być równie efektowna jak wynalazek.

19 listopada 2013

Google i Microsoft blokują pornografię

Użyty przez obie firmy algorytm ma filtrować łącznie ponad 113 tys. haseł powiązanych z nielegalnymi zdjęciami dzieci.

19 listopada 2013

Kawa ze Starbucksa w wagonie kolejowym

Starbucks postawił na kawiarnię w pociągu. Pierwszym krajem, w którym pojawi się obrandowany pociąg, będzie Szwajcaria.

19 listopada 2013

Komiksy na bananie

Serviceplan jest autorem kampanii, której głównym motywem są komiksy drukowane na skórkach od bananów.

20 listopada 2013

Niezniszczalny Bacardi

W nowej identyfikacji wizualnej i globalnej kampanii marka wraca do korzeni i wydarzeń historycznych związanych z jej losami.

20 listopada 2013

Świąteczny balet Baileysa

Diageo postawił na kobiecy kontent w świątecznej reklamie dla marki Baileys.

20 listopada 2013

Brytyjski rząd wybrał agencje do obsługi digital

W stworzenie nowego serwisu internetowego o budżecie 40 mln funtów, który ma objąć wszystkie departamenty, zostały zaangażowane 183 firmy.

20 listopada 2013

Sweter na święta od Coca-Coli

Coke Zero postawiła na wirtualne projektowanie świątecznych swetrów.

21 listopada 2013

Grey London obsłuży globalnie Ribenę

Agencja, która odpowiadała za kreację dla marki Lucozade.

21 listopada 2013

Lepszy świat Unilevera

W globalnej kampanii firma chce zaangażować konsumentów w projekt na rzecz lepszej jakości życia dzieci i zmieniania świata na lepsze.

21 listopada 2013

Apollo Tyres wybiera Mindshare

Producent opon ma nowy dom mediowy.

21 listopada 2013

Cheil UK zajmie się obsługą Coca-Coli

Coca-Cola chce poprawić sprzedaż w Wielkiej Brytanii.

21 listopada 2013

Foot Locker pomaga Tysonowi oddać ucho

W nowej kampanii detalista inspiruje do wybaczania swoim wrogom z przeszłości.

22 listopada 2013

Publicis kupuje Walker Media

Agencja została sprzedana za 35 mln funtów.

22 listopada 2013

OMD wygrywa obsługę Disneya

4D traci budżet w USA o wartości 800 mln dol.

22 listopada 2013

Jeansy z metką Heinkena

Firma kontynuuje współpracę z projektantami. Z logo Heinekena można już kupić specjalnie zaprojektowane buty, plecak i spodnie.

22 listopada 2013

Santander rezygnuje z Havasa w Wielkiej Brytanii

Budżet o wartości 27 mln funtów przejmuje WCRS.

25 listopada 2013

Sony bardziej skupi się na programach dla telewizji

Studio filmowe Sony Corp. zapowiada, że będzie bardziej inwestować w seriale niż wysokobudżetowe produkcje kinowe.

25 listopada 2013

Nissan stawia na kobiecy target

Firma ma ambitne plany marketingowe - jednym z nich jest utworzenie globalnej marki Nissan United oraz komunikacja skierowana do kobiet.

25 listopada 2013

Electrolux stawia na "zdrowe domy"

Ruszyła kolejna edycja konkursu marketera dla młodych designerów.

25 listopada 2013

TSB wybiera dom mediowy

Manning Gottlieb (OMD) zajmie się zakupem i planowaniem mediów dla brytyjskiej sieci banków TSB.