M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

25 listopada 2013

Kalendarz Pirelli świętuje półwiecze

W tym roku Pirelli wykorzysta zdjęcia sprzed 28 lat.

26 listopada 2013

Telewizja zamiast rodziców

Media stały się nieodłącznym towarzyszem dzieci. Oglądanie telewizji zajmuje im tyle czasu co przeciętnemu Francuzowi praca na pełny etat.

26 listopada 2013

Johnnie Walker rozbija samochód ze szkła

Ruszyły działania promujące odpowiedzialne picie alkoholu.

26 listopada 2013

Jo Sherlock wiceprezesem NBC Universal

Menedżerka będzie odpowiedzialna za rozwój portfolio kanałów w Afryce, krajach Beneluksu, Europie Środkowej oraz Skandynawii.

26 listopada 2013

Kayak w rękach TBWA Amsterdam

Agencja pokonała Scholz & Friends Berlin i VCCP Berlin w przetargu na obsługę europejską.

26 listopada 2013

M&C Saatchi zajmie się komunikacją NATO

Agencja ma pomóc sojuszowi w akcjach obejmujących działania pokojowe.

27 listopada 2013

Apple kupuje PrimeSense

Przejęcie izraelskiej firmy, która specjalizuje się w technologii motion-sensor, może poskutkować rewolucją w produktach Apple.

27 listopada 2013

Mindshare zachowa budżet Lufthansy

Globalny budżet mediowy niemieckich linii lotniczych pozostaje w rękach domu mediowego, który zajmuje się obsługą Lufthansy od 13 lat.

27 listopada 2013

Rebranding CBS Outdoor International

Międzynarodowy właściciel mediów OOH zmienił właściciela i nazwę.

27 listopada 2013

Mother poprowadzi globalną kampanię Lego

Agencja zajmie się projektem dla duńskiego producenta zabawek.

28 listopada 2013

Speichert globalnym CMO L'Oreala

To drugi awans menedżera w ciągu czterech miesięcy.

28 listopada 2013

Shiseido w Stanach kultywuje piśmienniczą tradycję japońską

Z okazji 140-lecia firmy ruszyły rozległe działania digitalowe marki.

28 listopada 2013

Hasbro konsoliduje budżet mediowy w OMD

Producent zabawek wybrał dom mediowy, który obsłuży region obejmujący rynki w Europie, Azji i Ameryce Północnej.

28 listopada 2013

Gęsina w świątecznej kampanii Louis Vuitton

Gęś jest główną bohaterką czasu rozdawania podarunków w kampanii giganta branży luksusowej.

29 listopada 2013

Mattel kończy 50-letnią współpracę z Ogilvy

Paneuropejski budżet przechodzi do hiszpańskiej agencji Lola.

29 listopada 2013

Accor chce wzmocnić digital

Sieć hoteli podjęła globalną współpracę z Kenshoo, firmą zajmującą się marketingiem digitalowym.

29 listopada 2013

Microsoft oskarżony o seksizm

Firma opublikowała list, w którym sugeruje, że podczas gdy mężczyźni grają na Xboksie, kobiety mogą robić na drutach.

29 listopada 2013

Brytyjski rząd rozważa zmiany w opakowaniach papierosów

Ministrowie mają podjąć decyzję o ujednoliceniu opakowań papierosów wszystkich dostępnych na rynku marek.

2 grudnia 2013

Droga5 Europe obsłuży markę Radox

Założone w tym roku europejskie biuro agencji wygrało kolejny budżet.

2 grudnia 2013

Heinz rozpisuje globalny przetarg na media

Firma zdecydowała o konsolidacji budżetu i rozpoczęła procesy przetargowe.

2 grudnia 2013

Ferrero planuje ekspansję

Właściciel koncernu zapowiada plany wejścia na rynek w Azji i USA, gdzie dominują Mars i Hershey.

3 grudnia 2013

Kartonowe buty Adidasa

Marka po raz kolejny angażuje w projektowanie butów - tym razem nie fanów, lecz artystów.

3 grudnia 2013

Nike po rosyjsku

Rosyjscy sportowcy w nowej odsłonie kampanii "Just Do It".

3 grudnia 2013

Morrisons wybiera Tribal Worldwide

Agencja zajmie się m.in. pierwszym serwisem e-commerce sieci.

4 grudnia 2013

Miller Genuine Draft wybrał Nexus/H

Agencja obsłuży globalne konto digital.

4 grudnia 2013

Burger King sprawdza fanów, wysyłając im Big Maca

Norweski Burger King zdecydował się na nietypowe wykluczenie hejterów i stworzenie grupy lojalnych fanów.

4 grudnia 2013

Facebook stawia na newsy

Portal zadecydował o eksponowaniu prawdziwych wiadomości w swoim dziale aktualności.

5 grudnia 2013

Apple kupuje Topsy

Po zakupie firmy, która specjalizuje się w technologii motion sensor, Apple postawił na analizę social mediów.

5 grudnia 2013

"Newsweek" wraca na papier

Po roku przerwy gazeta zdecydowała się wrócić do drukowanej wersji.

5 grudnia 2013

IKEA nie chce pustych krzeseł

Rusza nowy przedświąteczny projekt marketera, mający wyeliminować samotność w święta.

5 grudnia 2013

Messi i Kobe Bryant w kampanii Turkish Airlines

Linie lotnicze podkreślają aspiracje do globalnego charakteru swojej marki.

6 grudnia 2013

Globalny przetarg Barclays

Brytyjski bank w ramach oszczędności weryfikuje współpracę ze wszystkimi swoimi agencjami.

6 grudnia 2013

Czas antenowy na SuperBowl wyprzedany

Stacja Fox, która będzie transmitować wydarzenie, żąda 4 mln dol. za 30-sekundowy spot.

6 grudnia 2013

Labour Party chce zakazu reklam rozgraniczających płeć

Brytyjska partia krytykuje marki, które kierują reklamy oddzielnie do chłopców i dziewczynek.

6 grudnia 2013

Hybryda czytnika Kindle i iPhone'a

Rosja przedstawiła światu swój Yotaphone.

6 grudnia 2013

GM wycofuje markę Chevrolet z europejskich rynków

Sprzedaż nowych Chevroletów będzie w Europie stopniowo wygaszana do końca 2015 roku.

9 grudnia 2013

Niemieckie wojny kapsułkowe

Senseo wyprodukowała kapsułki, które pasują do ekspresów Nespresso.

9 grudnia 2013

Argos szuka agencji

Popularna w Wielkiej Brytanii sieć sklepów oferujących m.in. elektronikę i wyposażenie wnętrz prowadzi przetarg reklamowy.

9 grudnia 2013

Twitter rozwija program targetowania reklam

Strategia reklamowa marki dojrzewa.

9 grudnia 2013

Stella Artois z kryształami Swarovskiego

Marka piwa realizuje specjalny świąteczny projekt iskrzących się szklanek.

10 grudnia 2013

WPP przejmuje Crystal Semantics

Transakcja ma pomóc reklamodawcom w zwiększeniu znaczenia i wzmocnieniu ochrony marki.

10 grudnia 2013

Billboardy z CV sztokholmskich bezdomnych

Szwedzki magazyn, chcąc pomóc bezdomnym, umieścił ich życiorysy na billboardach i tym samym podniósł sprzedaż o 100 proc.

10 grudnia 2013

Unilever ogłasza radykalny plan redukcji kosztów marketingowych

Unilever zamierza zwolnić 840 osoby zajmujące stanowiska marketingowe. Rok temu zwolnienia ok. 1000 osób z działów marketingu rozpoczął główny rywal - koncern Procter & Gamble Co.

10 grudnia 2013

Nexus TV coraz bliżej

Google zapowiada wprowadzenie swojego nowego urządzenia w pierwszej połowie 2014 r.

11 grudnia 2013

Pierwszy globalny head of mobile w MediaComie

Nowe stanowisko obejmie Ben Philips.

11 grudnia 2013

Amsterdam honoruje swoje kanały

Z okazji 400-lecia kanałów w mieście na rynek trafia limitowana seria wody w specjalnych opakowaniach.

11 grudnia 2013

Group M kupuje Vocanic

WPP kontynuuje ekspansję na rynkach azjatyckich.

11 grudnia 2013

Internetowa koalicja przeciw planom rządu USA

Technologiczni giganci, jak Google, Microsoft czy Apple, po raz pierwszy mówią wspólnym głosem.

12 grudnia 2013

Danone wybiera Carat w regionie Ameryki Północnej

Część globalnego przetargu mediowego obejmującego 20 rynków została rozstrzygnięta.

12 grudnia 2013

Nowy twór Publicis: Publicis Ameryka Północna

Publicis łączy kanadyjski i amerykański oddział w ramach usprawnienia działalności przed fuzją z Omnicomem.