M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

12 grudnia 2013

Ogilvy: nowy globalny dyrektor kreatywny Unilevera

Andre Laurentino zastąpi Gerry'ego Humana.

12 grudnia 2013

Carat powołuje global client presidenta

Alex Crowther wraca do firmy po 19-letniej przerwie.

13 grudnia 2013

Saatchi & Saatchi pomaga rozpraszać smog w Szanghaju

W towarzystwie grzmiących mediów agencja organizuje akcję dla swojego klienta - Minute Maid w Szanghaju.

13 grudnia 2013

JWT wygrywa globalny budżet Pumy

Firma po 5 latach współpracy rozstaje się z Droga5.

13 grudnia 2013

Spotify za darmo, ale z reklamami

Spotify udostępnia nową, darmową wersję swojego muzycznego serwisu.

13 grudnia 2013

Belvedere chce zaistnieć na brytyjskim rynku

Marka planuje eksperymentalne eventy.

13 grudnia 2013

Good guys w kampanii UNICEF-u

Jezus, Matka Teresa i Ghandi w spocie przygotowanym przez Forsman & Bodenfors.

16 grudnia 2013

Luca Lindner globalnym szefem McCanna

Dotychczasowy wiceprezes agencji na terenie obu Ameryk, Bliskiego Wschodu i Afryki został mianowany szefem całej sieci.

16 grudnia 2013

Instagram wprowadza narzędzie, które umożliwi wysyłanie zdjęć 15 osobom naraz

Opcja będzie dostępna dla "śledzących" lub dla najbliższych znajomych.

16 grudnia 2013

Revlon wybrał agencję digital

Profero zostanie pierwszą europejską agencją digital marki. Obsłuży także Bliski Wschód, Izrael i Rosję.

16 grudnia 2013

Przetarg na globalną obsługę Legolandu rozstrzygnięty

Beattie McGuinness Bungay zajmie się kampanią w Wielkiej Brytanii, Danii, Niemczech, Kalifornii, na Florydzie i w Malezji.

17 grudnia 2013

Google kupuje Boston Dynamics

Wirtualny gigant nabywa kolejną firmę zajmującą się robotyką.

17 grudnia 2013

Śpiewające "Wybacz mi" w świątecznej reklamie KFC

W pierwszej świątecznej kampanii KFC miłość do chrupiącego kurczaka łączy ludzi.

17 grudnia 2013

WPP tworzy Choreograph

Nowa agencja jest owocem współpracy agencji Wunderman i domu mediowego MEC.

17 grudnia 2013

Disney przejmuje prawa do Indiany Jonesa

Można się spodziewać piątego filmu z serii i nowych gadżetów.

18 grudnia 2013

GlaxoSmithKline przestaje opłacać lekarzy

Marketer przestanie wykorzystywać wizerunek lekarzy w celach promocyjnych swoich produktów. Nie będzie im również płacić za udział w konferencjach.

18 grudnia 2013

WPP kupuje udziały Richard Attias & Associates

Firmy nawiązują globalne partnerstwo.

18 grudnia 2013

MediaCom powołuje globalnego dyrektora ds. inwestycji digital

Vik Kathuria obejmie nowo utworzone stanowisko.

18 grudnia 2013

Coca-Cola Life poleca się rodzicom

W Argentynie ruszyła kampania promująca Coca-Colę ze stewią.

18 grudnia 2013

Schwarzkopf sponsoruje talk show

Marka kosmetyków do włosów z portfolio Henkla będzie sponsorować program "Loose Women".

19 grudnia 2013

Facebook testuje nowy format wideo

Gigant social mediów zapowiada, że będzie ciągle ulepszał formaty reklamowe.

19 grudnia 2013

Były prezes MediaVest dołącza do 4A's

Bill Tucker zostanie wiceprezesem ds. relacji z mediami.

19 grudnia 2013

Najczęściej wyszukiwane w Google w 2013 r.

Wyszukiwarka podsumowała trendy i najpopularniejsze zapytania w minionym roku.

19 grudnia 2013

BlueFocus Communications kupuje We Are Social

Przejęcie warte 30 mln dolarów to początek budowy globalnego imperium przez chińską grupę.

20 grudnia 2013

Z Media Arts Lab do Facebooka

Scott Trattner zostaje dyrektorem kreatywnym Facebooka.

20 grudnia 2013

Saatchi & Saatchi pokieruje zespołem "Total Toyota"

Toyota tworzy globalny, multikulturowy zespół marketingowy.

20 grudnia 2013

GroupM kupuje ClickMedia

WPP kontynuuje inwestycje w social i digital na rynkach azjatyckich.

20 grudnia 2013

17 tysięcy zdjęć z Facebooka na irlandzkim muralu

Tourism Ireland przygotował 18-metrową kompozycję ze zdjęć użytkowników Facebooka.

23 grudnia 2013

PHD obronił globalny budżet Porsche

Należący do Omnicomu dom mediowy będzie dalej obsługiwał niemiecką markę premium.

23 grudnia 2013

DraftFCB kupuje Inferno

Nową londyńską strukturą pokieruje prezes Inferno Frazer Gibney.

23 grudnia 2013

KFC testuje spersonalizowane reklamy online

Wersja filmu na komórce będzie zależeć m.in. od pogody i zachowania konsumenta.

23 grudnia 2013

Mindshare kupuje Masscom

Kolejny krok WPP w stronę rynków rozwijających się.

2 stycznia 2014

Princes odnotowuje rekordowe wyniki sprzedaży

Grupa spożywcza zamyka rok z wynikiem sprzedaży na poziomie 1,74 mld funtów.

2 stycznia 2014

Audi uczy dzieci, że nie ma rzeczy niemożliwych

Marketer wydał ilustrowaną książeczkę edukacyjną o historii marki.

2 stycznia 2014

Elektroniczne papierosy będą mocno wspierane

W pierwszej połowie 2013 r. w USA e-papierosy wydały na reklamę 15 mln dol., a w nowym roku marketerzy planują potrojenie dotychczasowych wydatków reklamowych.

3 stycznia 2014

Dyrektor finansowy sieci Debenhams odchodzi

Simon Herrick złożył natychmiastowe wymówienie, po tym jak przedświąteczne wyniki finansowe sieci rozczarowały kierownictwo.

3 stycznia 2014

John Lewis świętuje 150-lecie i rekordowy wynik

W stosunku do roku ubiegłego zyski firmy wzrosły o 6,9 proc. w okresie przedświątecznym i tym samym sieć zanotowała rekordowo wysokie wyniki sprzedaży.

3 stycznia 2014

Na Tajwanie ponad 60 proc. populacji korzysta z mobilnego internetu

Liczba użytkowników internetu bezprzewodowego wśród grupy 12+ wzrosła o ponad 13 pkt proc. w porównaniu z ubiegłym rokiem.

3 stycznia 2014

Analitycy spodziewają się gorszych wyników Samsunga

Kapitalizacja koreańskiego giganta spadła wczoraj o 8 mld dolarów.

7 stycznia 2014

Asda rzuca wyzwanie Aldi i Lidlowi

Rusza kampania o budżecie 50 mln funtów.

7 stycznia 2014

Cheerios bez GMO

General Mills rozpoczął produkcję specjalnego limitowanego wariantu płatków śniadaniowych.

7 stycznia 2014

Świąteczne wzrosty sieci handlowej Next

Marka odzieżowa została na Wyspach drugim zwycięzcą pod względem wzrostu sprzedaży, zaraz po John Lewis.

7 stycznia 2014

Acer ma nowego prezesa i globalnego CEO

Nowe stanowisko objął Jason Chen.

7 stycznia 2014

Coca-Cola krytykowana za usunięcie w Irlandii sceny gejowskiego ślubu

Marketer spotkał się z falą krytyki ze strony organizacji gejowskich i niektórych konsumentów na Twitterze.

8 stycznia 2014

Absolut urozmaica kontent serwisu online

Firma Pernod Ricard, właściciel marki Absolut, odświeża kontent stron portalu w celu większego zaangażowania swoich konsumentów na całym świecie.

8 stycznia 2014

Rob Reilly globalnym dyrektorem kreacji w McCann Worldgroup

Linus Karlsson przeszedł na stanowisko szefa kreacji w Commonwealth.

8 stycznia 2014

TV cały czas, inne kanały komunikacyjne zmieniamy 21 razy w ciągu godziny

Według wskazań najnowszego badania "Future of Britain" przeprowadzonego przez OMD podczas jednej wieczornej godziny spędzonej w domu brytyjski konsument zmienia źródła komunikatów aż 21 razy!

8 stycznia 2014

10 mld dolarów wydanych na aplikacje w Apple App Store w ub.r.

Kolejny rekord Apple.

9 stycznia 2014

Patrick Hanson-Lowe został prezesem EACA

Chief marketing officer z Publicis UK pokieruje organizacją branży reklamowej.

9 stycznia 2014

W USA wydatki na mobile zrównają się z internetem stacjonarnym w 2016 r.

Firma eMarketer prognozuje szybki wzrost rynku reklam na komórki i tablety.