M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

9 stycznia 2014

L'Oreal wycofuje markę Garnier z Chin

Tańszy brand koncernu nie dał sobie rady na kluczowym rynku wschodzącym.

10 stycznia 2014

David Jones odchodzi z Havasa

Menedżer pełniący do tej pory obowiązki global CEO Havasa i CEO Havas Worldwide żegna się z grupą.

10 stycznia 2014

Przetarg na obsługę kreatywną brytyjskiego Burger Kinga

Budżet marketera szacowany jest na 9 mln funtów.

10 stycznia 2014

Komisja Europejska zgadza się na fuzję Publicisu i Omnicomu

W Europie fuzja ma być sfinalizowana w drugim kwartale br.

10 stycznia 2014

Złośliwy kod w reklamach w europejskich serwisach Yahoo!

Infekcji mogły ulec tysiące komputerów m.in. w Wielkiej Brytanii, we Francji i w Rumunii.

13 stycznia 2014

Facebook wycofa format Sponsored Stories

Zmiana w polityce handlowej portalu pod presją obrońców prywatności.

13 stycznia 2014

H&M poważnie myśli o sporcie

Nowa kolekcja, w którą ubrani będą szwedzcy sportowcy w Soczi, to część szerszej strategii.

13 stycznia 2014

EDF rozpoczyna paneuropejski przetarg reklamowy

Francuski dostawca energii rozpoczął przegląd ofert. BBDO i Havas Worldwide będą bronić budżetu.

13 stycznia 2014

Zespół Kiss w kampanii John Varvatos

Nowojorska agencja Yard odpowiada za przygotowanie spotu i kreacji OOH.

13 stycznia 2014

Sąd Najwyższy USA rozpatrzy sprawę Aereo

Kontrowersyjny serwis retransmitujący program telewizyjny w internecie przed kolejną prawną batalią.

14 stycznia 2014

Wayne Brady w kampanii chipsów Lay's

Startują działania "Do Us a Flavour".

14 stycznia 2014

Symfonia smaków w reklamie Schwartza

Na Wyspach wystartowała kampania marki producenta ziół, a autorem kreacji jest agencja Grey.

14 stycznia 2014

"Marie Claire" uczy czytelniczki kochać swoje ciało

Wystartowała akcja edukacyjna skierowana do młodych kobiet - gazeta "Marie Claire" edukuje w Australii.

14 stycznia 2014

Brytyjski rząd chce wzmocnić ochronę szkockiej whisky

Trunek powinien być nie tylko butelkowany, ale także leżakowany i butelkowany w Szkocji.

14 stycznia 2014

Japończycy przejmą producenta burbonu Jim Beam

Powstanie trzeci pod względem wielkości koncern oferujący alkohole premium.

15 stycznia 2014

Microsoft przegląda oferty globalnych agencji

W przetargu są m.in. Crispin Porter & Bogusky, Wunderman i UM Interpublic.

15 stycznia 2014

77-letni Jim Morris w kampanii promującej weganizm

Dawny ochroniarz Eltona Johna namawia do zmiany stylu życia i diety.

15 stycznia 2014

W Niemczech Coca-Cola wraca do niedźwiadków

Wystartowały animowane działania promocyjne z udziałem dobrze znanych konsumentom bohaterów.

15 stycznia 2014

Google, Facebook i Twitter muszą określić politykę wobec reklamy marihuany

Od kiedy specyfik jest legalny w stanie Colorado, rodzi się problem legalności działań promocyjnych.

16 stycznia 2014

Burberry zwiększy nakłady na marketing

Marketer jest zadowolony ze świątecznego piku sprzedażowego.

16 stycznia 2014

Coca-Cola wprowadza na rynek specjalną edycję interaktywnych minibutelek

Specjalnie z okazji piłkarskich mistrzostw świata w Brazylii marketer wprowadza na rynek unikatowe produkty.

16 stycznia 2014

Scarlett Johansson "przygazuje" na SuperBowl

Aktorka zostanie twarzą kampanii SodaStream.

16 stycznia 2014

Greenpeace wznawia kampanię przeciwko używaniu chemikaliów w produkcji odzieży dla dzieci

Organizacja ekologiczna ponawia swoje działania z myślą o dzieciach. Do apelu Greenpeace dołączyły: Zara, Mango, Esprit i Levi Strauss.

17 stycznia 2014

Jack Daniels ogłasza przetarg

Marketer szuka agencji, która wyeksponuje jego związki z muzyką.

17 stycznia 2014

Axe z kampanią pacyfistyczną

Unilever promuje linię swoich kosmetyków dla mężczyzn Axe Peace i namawia do promowania miłości i pokoju.

17 stycznia 2014

Uwe Dreher dyrektorem marketingu BMW w Wielkiej Brytanii

Marka chce wzmocnić wizerunek i poszerzyć gamę samochodów.

17 stycznia 2014

Brytyjscy marketerzy optymistyczni w IV kwartale

Według Institute of Practitioners in Advertising poprawiają się nastroje w branży.

20 stycznia 2014

Bank of Melbourne namawia dzieci do oszczędzania

Ruszyła nietypowa akcja edukacyjna.

20 stycznia 2014

Schwartz wygrywa symfonię smaku

Firma wystartowała z synestezyjną kampanią promocyjną swoich produktów do gotowania.

20 stycznia 2014

King of Shaves rusza z "elegancką" kampanią

Celem nowej kampanii jest skupienie uwagi młodszej grupy docelowej.

20 stycznia 2014

Sprzedaż samochodów w Europie wciąż spada

Szósty rok z rzędu sektor notuje spadek.

20 stycznia 2014

Amazon wysyła towar, zanim go kupisz

Detalista złożył wniosek patentowy na technologię, która ma skrócić oczekiwanie na przesyłkę.

21 stycznia 2014

Pierwszy KitKat Store w Tokio

Nestle w nietypowy sposób promuje markę batonów.

21 stycznia 2014

Costa wejdzie na francuski rynek dzięki kampanii Karmaramy

Costa Coffee, obecna już m.in. w Polsce, chce podbić także rynek francuski.

21 stycznia 2014

Chińczycy uratują Peugeota i Citroena?

Francuski koncern PSA negocjuje z chińskim Dongfeng Motor.

21 stycznia 2014

Oś czasu Google'a zbada popularność gatunków muzycznych na przestrzeni lat

Google przygląda się przemianom muzycznym i zamienia je na kolorowe wykresy.

21 stycznia 2014

H&M z pierwszą tkaniną złożoną w 20 proc. z materiału przetworzonego

Sieć odzieżowa zmierza w kierunku ekologii. I deklaruje z tego tytułu znaczące oszczędności.

22 stycznia 2014

Müller chce pokonać Danone

Firma na Wyspach będzie inwestowała w szczegółowe szkolenia swoich pracowników, aby zwiększyć ich kompetencje nie tylko w obszarze marketingu.

22 stycznia 2014

Na festiwalu Sundance Dove celebruje naturalne piękno

Marka Unilevera kontynuuje namawianie kobiet do szukania w sobie piękna.

22 stycznia 2014

KitKat gra w policjantów i złodziei

Nestle powraca do telewizji z reklamą z hasłem: "Zrób sobie przerwę".

22 stycznia 2014

Deutsche Bank odnotowuje niespodziewane straty

Niespodziewanie akcje jednego z największych banków w Niemczech spadają.

22 stycznia 2014

Spadek przychodów Unilevera, ale wzrost zysku

Koncern FMCG zaprezentował swoje wyniki finansowe za 2013 r.

23 stycznia 2014

Piwo kontra rak prostaty

Two Fingers Brewing wprowadza na rynek specjalną markę piwa, żeby walczyć z rakiem prostaty.

23 stycznia 2014

McDonald's pomaga kibicować sportowcom w Soczi

Ruszają rozległe działania w social mediach.

23 stycznia 2014

Nissan zatrudnia do udziału w kampanii sir Chrisa Hoya

Olimpiada zbiera gwiazdy.

23 stycznia 2014

Isobar przygotuje działania digital dla Huawei

Należąca do Dentsu sieć wygrała globalny przetarg.

24 stycznia 2014

Huawei globalnym partnerem technologicznym Arsenal Londyn

Porozumienie o partnerstwie zakłada szereg działań komunikacyjnych na platformach cyfrowych i w mediach społecznościowych.

24 stycznia 2014

Vodafone planuje przetarg mediowy

Większość szacowanego na 600 mln funtów globalnego budżetu telekomunikacyjnego potentata obsługuje od 2009 r. OMD.

24 stycznia 2014

Subway podwoi liczbę punktów w Wielkiej Brytanii, zatrudni dodatkowych 13 tys. osób

Ambitne plany sieci są przewidziane na sześć lat.

24 stycznia 2014

Hiszpańska Telefonica ogłasza przetarg mediowy

Będzie on dotyczył europejskiego budżetu marketera przeznaczonego na zakup i planowanie mediów o wartości 200 mln funtów rocznie.