M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

27 stycznia 2014

E-papieros Smokio ma pomóc palaczom wrócić do zdrowia

Papieros połączy się ze smartfonem poinformuje palacza o stanie organizmu.

27 stycznia 2014

Nestle startuje z wyjątkowymi działaniami dla starszych konsumentów

Na Wyspach Nestle wróciło do opakowań vintage, żeby pomóc starszym osobom odnajdywać ich ulubione produkty na półkach.

27 stycznia 2014

Manekiny mają odzwierciedlać społeczeństwo

Brytyjczycy muszą zmieniać obsadę witryn sklepowych wprost proporcjonalnie do gabarytów obywateli.

27 stycznia 2014

PepsiCo i Nestle inwestują w Meksyku pomimo opodatkowania junk food

Marketerzy nie rezygnują z ekspansji na drugi pod względem liczebności rynek Ameryki Łacińskiej.

27 stycznia 2014

P&G: golenie coraz mniej modne

Biznes marki Gillette mógłby rosnąć szybciej gdyby nie moda na zarost.

28 stycznia 2014

Google kupuje DeepMind

Internetowy gigant przejmuje specjalistę od sztucznej inteligencji.

28 stycznia 2014

Barclays może zrezygnować ze sponsorowania Premier League

W Wielkiej Brytanii coraz częściej pojawiają się domysły dotyczące rezygnacji banku Barclays ze sponsorowania najdroższej ligi piłkarskiej świata, czyli Premier League. Roczna wartość tego kontraktu to 40 mln funtów.

28 stycznia 2014

Mondelez łączy słodkie ze słonym

Mondelez doda na Wyspach do czekolady Cadbury słone krakersy Ritz i wesprze swoje działania kampanią za 7,5 mln funtów.

28 stycznia 2014

Lanvin opowiada swoją 125-letnią historię

Dom mody prezentuje swoje projekty w social mediach.

29 stycznia 2014

Na Wyspach wymyślono żelki o smaku piwa

Jelly Belly przed SuperBowl wprowadzają nowy wariant smakowy słodyczy.

29 stycznia 2014

Pernod Ricard świętuje piłkarski karnawał

Na piłkarski Puchar Świata, który w lipcu rozpocznie się w Brazylii, marketer wprowadza specjalny wariant wódki Absolut Karnival.

29 stycznia 2014

Rekordowa sprzedaż w historii Apple

Przez ostatnie trzy miesiące ub.r. Apple odnotował najwyższą kwartalną sprzedaż swoich urządzeń w historii firmy. W omawianym okresie sprzedał na całym świecie 51 mln iPhone'ów (w porównywalnym okresie 2012 r. sprzedaż ta wyniosła 47,8 mln sztuk).

29 stycznia 2014

Gospodarka Wielkiej Brytanii zanotowała największy wzrost od 2007 r.

Gospodarka na Wyspach zanotowała w 2013 r. wzrost na poziomie 1,9 proc.

29 stycznia 2014

Arsenal wybiera Pumę zamiast Nike'a

Londyński Arsenal (klub Premier League, w którym gra bramkarz reprezentacji Polski, Wojciech Szczęsny) po 20 latach współpracy zrezygnował ze współpracy sponsoringowej z firmą Nike. Od 1 lipca br. gracze Arsenalu zakładać będą stroje Pumy.

30 stycznia 2014

Pernod Ricard zachęca do przyrządzania koktajli w domach

Firma wprowadza na rynek łączone butelki z różnymi rodzajami alkoholi, dzięki którym można stworzyć "domową bibliotekę".

30 stycznia 2014

Google Chrome namawia do cyfrowego budowania

Rusza specjalna platforma do budowania z locków Lego wirtualnych budowli w każdym miejscu na świecie.

30 stycznia 2014

Burberry z intensywną kampanią w mediach

Firma wprowadza nową czarno-białą kolekcję dla kobiet, nowy zapach i wspiera nowości kampanią.

30 stycznia 2014

Audi pokazuje, do czego prowadzą kompromisy

Na SuperBowl powstał specjalny spot, w którym marketer powołuje do życia psa Doberhuahuę.

30 stycznia 2014

Spadają przychody reklamowe Yahoo!

Słabsze wyniki spółki, a akcje tracą na wartości 5 proc.

31 stycznia 2014

Google Glass w wersji z tytanowymi oprawkami i w stylowej odsłonie

Specjalna designerska kolekcja Google Glass obejmuje modele pasujące do czterech różnych stylów ubioru i osobowości.

31 stycznia 2014

Facebook w IV kw. zarobił na reklamach 2,34 mld dol.

Oznacza to wzrost w porównaniu z analogicznym okresem 2012 o 76 proc.

31 stycznia 2014

Jamie Oliver zakłada własny dom produkcyjny

Popularny kucharz telewizyjny chce zająć się samodzielną produkcją reklam.

31 stycznia 2014

Google odsprzedaje Motorola Mobility firmie Lenovo

Wartość transakcji opiewa na ok. 3 mld dol.

3 lutego 2014

Google rośnie i rośnie

Przychody Google UK w 2013 r. osiągnęły pułap 1,5 mld dol. i były wyższe niż w roku poprzednim o 15,4 proc.

3 lutego 2014

Amazon raportuje zyski, ale rozczarowuje prognozami

Potentat branży e-commerce za IV kwartał ub.r. raportuje zysk netto na poziomie 239 mln dol. Jest on wyższy od porównywalnego okresu 2012 o 97 mln dol. Niemniej ten rezultat, a zwłaszcza prognozy na rok bieżący rozczarowały analityków.

3 lutego 2014

Jacob's Creek przygotowuje globalną kampanię

Działania Pernod Ricard w Wielkiej Brytanii mają być skierowane do "nowoczesnych" miłośników trunków.

3 lutego 2014

Whirlpool rozważa skargę na dumpingowe praktyki Samsunga i LG

Amerykański producent twierdzi, że Koreańczycy sprzedają lodówki poniżej kosztów produkcji.

3 lutego 2014

Facebook wprowadzi aplikację dla miłośników papieru

Nowa aplikacja ma "naśladować" prasę papierową.

3 lutego 2014

Johnson & Johnson wprowadza technologię reklamy prasowej o zapachu zasypki dla dzieci

Na potrzeby promocji produktu i wspierania świadomości marki marketer wprowadza zapachowe reklamy w prasie.

4 lutego 2014

BT Sport udanie walczy ze Sky Sports

Tak przynajmniej wynika z ostatniego raportu kwartalnego (za III kw. 2013), gdzie po raz pierwszy od czterech lat BT wykazuje zysk, i to na poziomie 722 mln funtów. Oznacza to 8-proc. wzrost w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedzającego. Walnie przyczynił się do tego udany launch BT Sport

4 lutego 2014

Ryanair informuje o stracie 35 mln euro w IVQ 2013

Ryanair poinformował, że w ostatnim kwartale 2013 odnotował znaczne straty - były one największe w ciągu ostatnich pięciu lat w analogicznych okresach. Mimo tego liczba sprzedanych biletów ciągle rośnie.

4 lutego 2014

"Aktywne pupy" w kampanii Virgin Active

Firma zabawnym spotem zachęca do aktywności fizycznej.

4 lutego 2014

Apple przygotowuje się do podboju Rosji

Już niebawem firma podpisze umowę o współpracy z drugim pod względem wielkości rosyjskim operatorem sieci komórkowej Megafon.

5 lutego 2014

Cancer Research na Wyspach walczy z rakiem za pomocą gry online

Na Wyspach największa fundacja do walki z rakiem wymyśliła nowy sposób zebrania ludzi we wspólnej sprawie.

5 lutego 2014

Ogr Simon unika kary komisji etyki reklamy

Biuro podróży Thomson uniknęło kary za emisje swojej reklamy na Wyspach.

5 lutego 2014

Satya Nadella poprowadzi Microsoft

Firma ma nowego dyrektora generalnego, Bill Gates rezygnuje z funkcji prezesa.

5 lutego 2014

Spada dynamika sprzedaży Amazona na Wyspach

Obserwatorzy zastanawiają się, jaki wpływ na wyniki giganta miały wezwania do bojkotu.

6 lutego 2014

Original Source ogłasza przetarg na globalną strategię

PZ Cussons poszukuje agencji, która pomoże jej stworzyć globalną ideę marki żelów pod prysznic.

6 lutego 2014

Axe na Wyspach przechodzi redesign

Marka Unilevera odświeżona przez agencję Seymourpowell.

6 lutego 2014

Marka Innocent robi rewolucję w organizacji marketingu

Brand Coca-Coli w związku z rosnącą sprzedażą wprowadza znaczne zmiany w strukturach.

6 lutego 2014

Susan Wojcicki szefową YouTube

Menedżerka o polskich korzeniach pokieruje największym serwisem wideo.

7 lutego 2014

Coca-Colę zrobimy w domu?

Firma wykupiła za 1,25 mld dol. udziały w firmie konkurencyjnego wobec SodaStream producenta maszyn do przygotowania napojów gazowanych.

7 lutego 2014

Disney Interactive drastycznie tnie liczbę etatów

Dział mediów firmy zwolni kilkuset pracowników.

7 lutego 2014

Evian startuje z kampanią na walentynki

"I love you like" jest adresowana głównie do użytkowników sieci społecznościowych.

7 lutego 2014

Apple wciąż numerem 1 w smartfonach w USA

Firma jest liderem wśród producentów urządzeń, ale Android jest najczęściej wybieranym systemem.

10 lutego 2014

IKEA rusza na Wyspach z działaniami wizerunkowymi

Akcja ma wzmocnić świadomość marki i podpowiadać ludziom, jak żyć wygodniej i oszczędniej.

10 lutego 2014

DraftFCB przejmuje obsługę Levisa

Wieden + Kennedy traci budżet marki.

10 lutego 2014

Audi jako pierwsze skorzysta z nowego nośnika OOH

Na londyńskiej stacji Waterloo Station marketer wykorzysta gigantyczny ekran cyfrowy Waterloo Motion.

10 lutego 2014

Przetasowanie personalne w General Mills

Właściciel marki Haagen-Dazs ma nowego dyrektora marketingu.

11 lutego 2014

Toyota zaprzestaje produkcji w Australii

Pracę straci 2,5 tys. ludzi, a przemysł samochodowy w Australii przestanie istnieć.