M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

11 lutego 2014

GE prezentuje swoje osiągnięcia przez pryzmat dziecięcej wyobraźni

General Electric wystartowało z niestandardową kampanią w Stanach.

11 lutego 2014

Budweiser kończy współpracę sponsorską

Po trzech latach marketer kończy współpracę z organizatorami piłkarskiego Pucharu Anglii.

11 lutego 2014

Ryanair i Google zapowiadają rewolucję

Wspólne działanie ma dokonać rewolucji na rynku biletów lotniczych.

11 lutego 2014

Nestle może sprzedać swoje udziały w L'Oreal

Efektem tej transakcji może być wycofanie się L'Oreal z Sanofi.

12 lutego 2014

Isobar kupuje Verawom w Chinach

Transakcja ma na celu zwiększenie wydajności społecznej i projektowej agencji Dentsu Aegis.

12 lutego 2014

Wspólna akcja charytatywna Getty Images i organizacji Lean In

Dwa podmioty wystartowały z działaniami promocyjno-wizerunkowymi przeciwko seksizmowi.

12 lutego 2014

Thomas Cook kontynuuje strategię redukcji kosztów

Przewoźnik znajduje się w połowie trzyletniego planu radykalnej redukcji kosztów.

12 lutego 2014

Partnerstwo Google i ComScore

Nowa usługa pozwoli na monitorowanie kampanii w czasie rzeczywistym.

13 lutego 2014

Heineken namawia do odkrycia swojej wrażliwości w walentynki

Marka wprowadza na rynek tajemnicze skrzynki.

13 lutego 2014

Pizza Hut namawia do ślubowania

Marketer podchodzi do walentynek wyjątkowo poważnie.

13 lutego 2014

Nivea rusza z kampanią adresowaną do mężczyzn w Wielkiej Brytanii

Marka pokaże, jak radzić sobie w codziennym życiu z obowiązkami, których panowie nie lubią wykonywać.

14 lutego 2014

Chevrolet korzysta z siły tłumu

Marketer prosi fanów o podanie definicji "nowości".

14 lutego 2014

Adam & Eve/DDB bierze paneuropejski budżet Sony

Jego wartość to 50 mln funtów.

14 lutego 2014

Puma reinterpretuje "Hamleta"

W Słowniku Tanecznym Pumy pojawia się inspiracja najważniejszym monologiem ze sztuki Szekspira.

14 lutego 2014

Publicis zwiększył przychody o 5,2 proc., głównie dzięki digitalowi

Holding rośnie głównie dzięki digitalowi.

17 lutego 2014

Mini przegląda propozycje agencji

Marka będąca własnością BMW przygląda się możliwościom agencji, ale oficjalnie przetargu na obsługę nie prowadzi.

17 lutego 2014

Pierwsza globalna kampania Nutelli

Ferrero będzie hucznie świętować półwiecze swojej marki.

17 lutego 2014

Rośnie sprzedaż edycji tabletowych na Wyspach

W drugiej połowie ub.r. wydania na tablety odnotowały 61-proc. wzrost.

18 lutego 2014

Wielka Brytania zaprasza do siebie

Ruszyła globalna kampania promująca Wyspy za 2,5 mln funtów.

18 lutego 2014

Zmiana personalna w Grey Possible

Oddział cyfrowy Grey London zatrudnił Mikhaila Goldgabera na stanowisku hear od user experience.

18 lutego 2014

BAT ruszy z kampanią dla e-papierosów

Po 20 latach od momentu wyemitowania kampanii związanej z odpowiedzialnym paleniem papierosów marketer zapowiada stworzenie "nowoczesnego brandu".

19 lutego 2014

Pepsi i streetartowcy przygotowują portrety sześciu wybitnych piłkarzy

Pepsi przygotowuje się do rozgrywek Pucharu Świata.

19 lutego 2014

Marks & Spencer kończy 7-letnią współpracę z Amazonem

W zamian za to inwestuje w e-commerce 150 mln funtów.

19 lutego 2014

Coca-Cola dokona transformacji marketingu

Działania mają pomóc zaoszczędzić miliard dolarów.

20 lutego 2014

Vans dokumentuje życie współczesnych buntowników

Marka rusza z projektem "Living off the Wall".

20 lutego 2014

Samsung chce wykorzystać smartfony do walki z rakiem

Najnowsza aplikacja technologicznego giganta ma bazować na niewykorzystanym dotychczas potencjale telefonów.

20 lutego 2014

M&C Saatchi zatrudnia nowego dyrektora kreatywnego

Jason Lawes jako były partner agencji The Red Brick Road występuje w nowej roli.

21 lutego 2014

Avon razem z Coty

Coty ma w planach zacieśnienie współpracy z Avon Brazil - co ma ułatwić dystrybucję i promocję zapachów Coty.

21 lutego 2014

Cola budzi uzależnionych od social mediów

Marka tworzy Social Media Guard.

21 lutego 2014

Mother wygrywa globalny budżet Bertolli

Agencja poszerza zakres współpracy z Unileverem.

21 lutego 2014

Vicki Ferris head of affiliates w MEC

Do GroupM przechodzi z Dentsu Aegis Network Ltd.

21 lutego 2014

Facebook za 19 mld dolarów kupuje WhatsApp

Serwis komunikacyjny wyznaczył nowy rekord wartości transakcji,

24 lutego 2014

Unilever sprzedaje swoje dwie marki rywalowi

Transakcja została zrealizowana na rynku amerykańskim między Unileverem a firmą Jack Link's.

24 lutego 2014

Volvo dostarczy zakupy prosto do bagażnika samochodu

Przy użyciu nowoczesnych technologii Volvo chce ułatwić życie klientom.

24 lutego 2014

P&G zaprezentuje pierwszą interaktywną szczoteczkę

Urządzenie będzie się łączyło ze smartfonem.

24 lutego 2014

DHL kampanią partyzancką kpi z konkurencji

Firma okleiła przesyłki konkurencji termoaktywną taśmą z hasłem "DHL is faster".

24 lutego 2014

Emirates marką o najwyższej wartości rynkowej wśród linii lotniczych na świecie

Wartość marki jest obecnie szacowana na blisko 5,5 mld dolarów, co oznacza 34-proc. wzrost w stosunku do poprzedniego roku.

25 lutego 2014

Yahoo! wprowadza pierwszą aplikację odsiewającą nieistotne informacje

Aplikacja przeznaczona jest na telefony i tablety marki Apple.

25 lutego 2014

Pięciolatka na rowerze rządzi w mieście

Firma telekomunikacyjna Three zaprasza również do kręcenia własnej wersji reklamy.

25 lutego 2014

Budweiser ozłaca butelki przed brazylijskimi MŚ

Oficjalny sponsor tegorocznych piłkarskich mistrzostw świata wprowadza na rynek limitowaną serię opakowań.

25 lutego 2014

British Airways pierwszą linią na szczycie Superbrands

Brytyjski przewoźnik narodowy jako pierwsza linia lotnicza w historii zwyciężył w rankingu Superbrands 2014. Najbardziej spektakularny spadek zanotował Apple, który wypadł z pierwszej dziesiątki (z miejsca 7. spadł na 14.).

26 lutego 2014

PosturAroma pozwala się wyprostować

Medialab Amsterdam skonstruował specjalny naszyjnik prostujący postawę.

26 lutego 2014

Fundacja Save the Children z szokującą kampanią

W spocie wykorzystano zdjęcia z przebiegu naturalnego porodu.

26 lutego 2014

Burger King wiąże nadzieje z niskotłuszczowymi frytkami

Marketer uzależnia swój wzrost od umiejętnej promocji produktu o obniżonej zawartości tłuszczu. Rezultaty kampanii w USA są obiecujące - teraz kolej na Europę.

26 lutego 2014

Netflix zapłaci Comcastowi za szybszy transfer

Precedensowa umowa, która może oznaczać koniec "neutralnego" internetu.

26 lutego 2014

CEO Tesco zapowiada zmiany

Prezes zapowiada, że kolejne działania będą miały na celu zrzucenie z brandu Tesco ciężkiego "bagażu".

27 lutego 2014

ASA cenzuruje kampanię e-papierosów VIP

Zdaniem Advertising Standards Autohority reklama ma charakter zbyt lubieżny, żeby emitować ją w telewizji przed godz. 23.

27 lutego 2014

Lipton łagodzi obyczaje

"Twarzą" globalnej kampanii został Kermit z "Ulicy Sezamkowej", a spot wykorzystuje również atmosferę Nowego Jorku przed rozdaniem Oscarów.

27 lutego 2014

IKEA potraja przestrzeń billboardu

Sieć udowadnia, że potrafi efektywnie wykorzystać miejsce.

28 lutego 2014

Coca-Cola wprowadza mrożony napój o smaku wiśni

W USA zadebiutuje Diet Coke Frost Cherry.