M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

28 lutego 2014

Istotne zmiany w Cyber Lions

Festiwal dostosuje się do intensywnego rozwoju branży digital.

28 lutego 2014

Unilever korzysta ze start-upów

Na Mobile World Congress Unilever poinformował, że daje zielone światło siedmiu start-upom technologicznym i jest gotów podjąć z nimi współpracę.

28 lutego 2014

Inwestorzy nieco zaniepokojeni przyszłością WPP

Holding w ub.r. nie zaprezentował spodziewanej poprawy marży.

3 marca 2014

Financial Times Group osiąga 55 mln funtów zysku

Dobre wyniki wydawcy pomimo trudności na rynku reklamowym.

3 marca 2014

Nowe logo Reeboka - nowe pozycjonowanie

Firma chce pokazać, że jest ekspertem w branży fitness.

3 marca 2014

Mattel kupuje Mega Brands

Firma chce stanąć w szranki z Lego w kategorii klocków i przejmuje konkurenta Lego za 460 mln dol.

3 marca 2014

Siemens dostaje w Brazylii zakaz uczestniczenia w przetargach

Gigant technologiczny ukarany w związku z oskarżeniem o korupcję i przekupstwo.

4 marca 2014

Samsung błyszczał na Oscarach

Marka prawdopodobnie rozdała celebrytom urządzenie Samsung Galaxy Note 3.

4 marca 2014

John Lewis z inwestycjami w technologie

Tym razem marketer kładzie nacisk na handel detaliczny.

4 marca 2014

Birds Eye z ogólnoeuropejską kampanią

Budżet kampanii promującej mrożone ryby i groszek wynosi 60 mln funtów.

4 marca 2014

Dulux prezentuje czasy prohibicji koloru

Rusza nowa komunikacja marki w stylu filmowym.

4 marca 2014

Apple prezentuje najnowszy system CarPlay

Innowacyjne narzędzie pozwala zintegrować telefon z systemem nawigacyjnym w samochodzie.

5 marca 2014

Pepsi podczas Oscarów zaprezentowało moc małych formatów

Marketer był jednym z partnerów 86. święta kina.

5 marca 2014

Heineken pakuje kreatywność w 15 sekund

Marketer inicjuje swój coroczny konkurs podczas przeglądu Tribeca Film Festival.

5 marca 2014

Jessica Alba globalną ambasadorką marki Braun

Aktorka i modelka będzie promowała New Beauty.

6 marca 2014

Havas Worldwide London wygrywa paneuropejski przetarg na obsługę marki Ella's Kitchen

Priorytetem jest dla marki promocja żywności dla dzieci.

6 marca 2014

Stella Artois z symfonią jak w Wielkiej Improwizacji

W nowej kampanii marketer tworzy "harmonię szklaną" z pucharów do napoju.

6 marca 2014

Ogilvy & Mather wygrywa globalny budżet Tiffany & Co.

Najbardziej znany jubiler na świecie powierza swój budżet agencji Ogilvy & Mather.

6 marca 2014

Facebook myśli o zakupie wytwórcy dronów?

Wartość przejęcia szacuje się na 60 mln dolarów.

7 marca 2014

Samsung rozpisuje ogólnoeuropejski przetarg reklamowy

Cheil prawdopodobnie nadal będzie obsługiwał część budżetu marketera, ale nie będzie już agencją wiodącą.

7 marca 2014

Baileys prezentuje historie sióstr

Diageo po raz pierwszy wystartowało z intymną komunikacją adresowaną do kobiet w Chinach.

7 marca 2014

Nissan z pierwszą europejską kampanią w Instagramie

Działania ruszają w związku z wprowadzeniem nowego modelu Juke'a.

10 marca 2014

Zasięg organiczny w Facebooku spada w dramatycznym tempie

Nowy raport Social@Ogilvy sugeruje, że w przyszłości zasięg organiczny może spaść do zera.

10 marca 2014

Samsung startuje z Milk Music

Nowa aplikacja muzyczna dostępna jest tylko dla użytkowników smartfonów Samsung Galaxy.

10 marca 2014

Mondelez zawiera strategiczne porozumienie z Facebookiem

Koncern FMCG otrzyma dostęp do najnowszych funkcji i szkoleń portalu.

11 marca 2014

Akcje Martina Sorrella warte blisko 23 mln funtów

Chief executive holdingu WPP Martin Sorrell w ub. miesiącu otrzymał akcje wartości blisko 1,8 mln funtów. Oznacza to, że jego całościowy pakiet akcji WPP jest wart ok. 22,7 mln funtów.

11 marca 2014

Może powstać "bananowy" megakoncern

Na rynku może wkrótce dojść do spektakularnej fuzji dwóch producentów bananów: Chiquity i firmy Fyfess. Roczny obrót połączonych dwóch potentatów może wynieść 4,6 mld dol.

11 marca 2014

Moleskine ponownie wprowadza serię notesów dla różnych twórców

Tym razem firma zaproponuje 25 różnych rodzajów notesów - dla wszelkiego rodzaju kreatywnych.

11 marca 2014

Unilever przejmuje kontrolę nad chińskim producentem filtrów do wody

Koncern obejmie większościowe udziały w firmie Qinyuan.

12 marca 2014

Starbucks odświeża opakowania Tribute Blend

Sieć ponownie wprowadzi do oferty mieszankę Tribute.

12 marca 2014

OMG dokonało akwizycji agencji marketingu mobilnego

Omnicom Media Group za nieujawnioną kwotę przejęło agencję marketingu mobilnego Mobile5. Do klientów Mobile5 należą m.in. Samsung, Trinity Mirror czy Canon.

12 marca 2014

Victoria Beckham zostaje ambasadorką Skype'a

Firma sprzymierza się z celebrytką, żeby uwypuklić swoje znaczenie w międzynarodowym biznesie.

12 marca 2014

Wydatki na reklamę mobilną w Wlk. Brytanii wzrosną o 90 proc.

Według przedstawionych właśnie prognoz brytyjskich analityków wspomniane wydatki osiągną w br. pułap 2,26 mld funtów. Oznacza to, że będą wyższe niż budżety przeznaczone na reklamę w prasie drukowanej.

13 marca 2014

Moleskine wchodzi w zupełnie nowy segment

Producent legendarnych notatników rozpoczął produkcję toreb i portfeli.

13 marca 2014

Nikon startuje z projektem "Behind the Scenes"

Seria filmów instruktażowych w YouTube jest adresowana do profesjonalistów i początkujących - instruują ich guru fotografii.

13 marca 2014

Wystartowała streetartowa kampania Converse

"Shoes are boring. Wear Sneaker" - to główne hasło działań marki obuwniczej.

14 marca 2014

Ribena Plus ruszy z kampanią

Działanie za 5 mln funtów ma wyróżnić markę od Ribeny.

14 marca 2014

OgilvyOne traci obsługę British Airways

Przez sześć lat agencja miała budżet BTL i lojalnościowy tego klienta.

14 marca 2014

Tesco szuka agencji CRM

Detalista planuje poszerzyć działania lojalnościowe.

17 marca 2014

Zarzuty pod adresem kampanii Marlboro

Organizacje antynikotynowe zarzuciły firmie Philip Morris International, że w kampanii marki namawia młodych ludzi do palenia.

17 marca 2014

Facebook sprzedaje Premium Video Ads

Nowy format jest na razie dostępny tylko w USA.

17 marca 2014

Wydatki na digital wyprzedzą telewizję w USA w 2018 r.

Firma eMarketer opublikowała najnowszy raport.

18 marca 2014

Kerry Food rusza z intensywną kampanią Cheestrings

Intensywne działania promocyjne mają przekonać konsumentów, że to jedyna marka prawdziwego sera.

18 marca 2014

We Are Social zatrudnia Mobbie Nazir

Head of digital strategy JWT zostaje chief strategy officerem w We Are Social.

18 marca 2014

Vodafone chce umocnić swoją pozycję na europejskim rynku

Operator kupuje hiszpańską kablówkę za 7,2 mld euro.

18 marca 2014

Na brytyjskim rynku debiutuje miesięcznik "Forever Sports"

Wydawcą jest Haymarket Media Group (właściciel m.in. serwisu branżowego MediaWeek.co.uk.). Według deklaracji wydawcy będzie to największy na Wyspach debiut w obszarze męskich magazynów od dziesięciu lat.

18 marca 2014

Kalendarz Pirelli pisany cyrylicą?

Jak nieoficjalnie informuje Reuters, jeden z kontrolowanych przez rosyjski rząd potentatów naftowych - koncern Rosnieft - zostanie największym akcjonariuszem włoskiego producenta opon Pirelli.

18 marca 2014

McCain sponsoruje brytyjską soap operę

Producent mrożonej żywności - firma McCain - przez najbliższe dwa lata będzie sponsorem produkowanego od 1972 roku przez lokalną Yorkshire Television serialu "Emmerdale". Wartość kontraktu to 8 mln funtów.

19 marca 2014

Jean Lin globalnym szefem w Isobar

Mark Cranmer z końcem czerwca opuszcza firmę.

19 marca 2014

Philips bada temat zdrowego snu

Firma dołącza do innych brandów technologicznych podkreślających walory zdrowego snu.