M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

19 marca 2014

Mountain Dew i Robert Rodriguez szukają pasjonatów filmu

Rozpoczynają się działania o charakterze crowdfoundingowym.

20 marca 2014

Google wprowadza Chromecast na dziesięć nowych rynków

Po raz pierwszy urządzenie do streamingu wideo pojawi się poza USA.

20 marca 2014

Budweiser na przekór brazylijskiej feerii kolorów

Wystartowała kampania promująca markę jako sponsora Pucharu Świata.

20 marca 2014

Coca-Cola prezentuje szklankę sommelierską do degustacji

Na rynku debiutuje Riedel Glass.

20 marca 2014

Foodpanda szybko się rozwija

Internetowy inkubator odnotował szybki wzrost w ośmiu krajach w ciągu dwóch miesięcy.

21 marca 2014

Coca-Cola i WWF edukują o wodzie

Marka i międzynarodowa organizacja będą wspólnie pouczać, jak w zrównoważony sposób korzystać z wody.

21 marca 2014

OMD traci budżet mediowy Vodafone

Globalnie wydatki mediowe tego klienta są warte 1 mld dol.

21 marca 2014

Sean Chambers odchodzi z Razorfish

Kreatywny chce stworzyć produkcję o bezrobotnych.

24 marca 2014

Google ubiera w zegarek i informacje

Gigant prezentuje system operacyjny Android Wear.

24 marca 2014

Heinz rozdaje nasiona pomidorów

W Wielkiej Brytanii marketer chce zainspirować ogrodników na wiosnę.

24 marca 2014

Durex świętuje Earth Hour

Marketer wystartował z działaniami pod hasłem "Turn off to turn on".

24 marca 2014

Direct Line przenosi obsługę do Saatchi & Saatchi

Budżet o wartości 45 mln funtów marketer odbiera agencji M&C Saatchi.

25 marca 2014

L'Oreal z niestandardową kampanią

W roli głównej występują osoby z poważnymi niedoskonałościami skóry.

25 marca 2014

WPP przejmuje Cognifide

Holding WPP poinformował o przejęciu większości udziałów agencji digitalowej Cognifide. Do klientów tej ostatniej należą m.in. Skype i Virgin Media. Wielkości kontraktu nie ujawniono.

25 marca 2014

Carefree z odważną kampanią adresowaną do kobiet

Johnson & Johnson chce zerwać ze stereotypami i wulgaryzacją tematu kobiecego ciała.

25 marca 2014

Fox bez szefa na Europę i Afrykę

Z dotychczasowej funkcji zrezygnował Jesus Perezagua.

25 marca 2014

P&G rozpoczyna sprzedaż online w Niemczech

Gigant FMCG testuje nowy kanał.

26 marca 2014

Brytyjska poczta zwolni 1600 osób

Royal Mail, brytyjski narodowy operator pocztowy, zapowiedział zwolnienie 1600 osób. To posunięcie ma przynieść 50 mln funtów rocznych oszczędności na działalności operacyjnej. Nie wiadomo jeszcze, jak znaczne będą redukcje personalne w działach marketingu.

26 marca 2014

Brytyjski rząd nie zaostrzył regulacji dot. reklam firm pożyczkowych

Rząd Wlk. Brytanii nie zaaprobował zaostrzeń dot. reklam firm pożyczkowych, takich jak Wonga czy Peachy. Petycję w tej sprawie wniesiono w brytyjskim parlamencie w grudniu ub.r.

26 marca 2014

Google Glass w Ray-Banach

Technologia internetowego giganta będzie zastosowana w okularach włoskiego koncernu Luxottica.

27 marca 2014

Vodafone UK poszerza agencyjne portfolio

Do grona agencji, z którymi będzie pracował Vodafone UK, dołączył obok Rainey Kelly Campbell Roalfe/Y&R londyński oddział agencji Grey.

27 marca 2014

Facebook kupił Oculus Rift

Za technologiczną spółkę typu virtual reality Mark Zuckerberg zapłacił 2 mld dolarów. Opinie analityków dotyczące tej transakcji są bardzo zróżnicowane.

27 marca 2014

Prezydent Obama porzuci BlackBerry?

Kanadyjski producent smartfonów musi przygotować się na potężny cios wizerunkowy.

28 marca 2014

Ronald McDonald w kampanii Taco Bell's

Sieć promuje ofertę śniadaniową.

28 marca 2014

JWT kupuje agencje social media w Indiach

Social Wavelength wchodzi do holdingu WPP.

28 marca 2014

IBM inwestuje 100 mln dol. w dział konsultingu marketingowego

Firma chce łączyć kompetencje interaktywne, analizę danych i user experience.

31 marca 2014

CBS Outdoor America debiutuje na giełdzie

Spółka rozpoczęła notowania z ceną o 5,4 proc wyższą od emisyjnej.

31 marca 2014

McDonald's odgryza się Taco Bell

Firma zareagowała w Facebooku na prześmiewczą kampanię konkurencji, wykorzystującą osoby nazywające się Ronald McDonald.

31 marca 2014

Stella Artois wprowadza domowy nalewak do piwa

Belgijska marka idzie w ślady Heinekena i wykorzystuje potencjał "domowych barów".

1 kwietnia 2014

Pharrell Williams ambasadorem Adidasa

Twórca przeboju "Happy" dołączył do grona ambasadorów marki.

1 kwietnia 2014

Jack Daniel's wraca do muzycznych korzeni

Należący do koncernu Brown-Forman brand whiskey zapowiada intensywne działania promocyjne osadzone w klimacie rock and rolla.

1 kwietnia 2014

YouTube zapowiada korzystniejsze gwarancje dla reklamodawców

Należący do Google'a serwis zaostrza walkę o pieniądze reklamodawców - chce proponować lepsze warunki i gwarancje niż te oferowane przez nadawców telewizyjnych.

2 kwietnia 2014

Yahoo! myśli o przejęciu syndykatowego serwisu wideo NDN

Potencjalna kwota transakcji wynosi 300 mln dol.

2 kwietnia 2014

McDonald’s otrzyma w Cannes nagrodę za "kreatywną doskonałość"

Sieć zostanie uhonorowana jedną z najważniejszych nagród reklamowego festiwalu w Cannes w dniu 21 czerwca.

2 kwietnia 2014

Procter & Gamble debiutuje z Tide Oxi

Amerykański koncern wprowadzi wkrótce rozszerzenie linii Tide. Będzie to wielofunkcyjny środek do usuwania plam Tide Oxi.

3 kwietnia 2014

Większe ekrany konieczne dla rozwoju branży mobilnej

Takie przynajmniej wnioski płyną z dorocznego raportu Global Wireless Practice (GWP) przygotowanego przez grupę konsultingową Strategy Analytics.

3 kwietnia 2014

P&G uruchamia centrum badawcze w Singapurze

W obrębie najnowszego centrum R&D ma działać 254 laboratoriów badawczych.

3 kwietnia 2014

Apple chce przyciągnąć więcej klientów do platformy iAd

Każdy, kto ma login Apple ID, może zaplanować kampanię mobile.

4 kwietnia 2014

David Cameron krytykuje Nike za cenę replik koszulek angielskiej reprezentacji

Brytyjski premier uważa, że nie można perfidnie wykorzystywać miłości do kraju i futbolu.

4 kwietnia 2014

Samsung wydaje więcej na marketing niż na R&D?

Koreański gigant chce zmienić sposób obliczania wydatków na marketing, aby przypodobać się inwestorom.

4 kwietnia 2014

Google po raz pierwszy promuje w TV niezależnych twórców YouTube

Firma chce przyciągnąć więcej widzów.

7 kwietnia 2014

Universal McCann obsłuży Coca-Cola Enterprises

Jedna z brytyjskich spółek Coca-Coli odpowiada m.in. za marketing Fanty i Sprite'a.

7 kwietnia 2014

Brytyjski rząd gotowy do zakazu brandingu tytoniu

Wielka Brytania może być drugim, po Australii, krajem wprowadzającym tak mocne ograniczenia.

7 kwietnia 2014

Manchester United pozostaje z Chevroletem, zagra w USA z Realem Madryt

Marketer gimnastykuje się, aby skorzystać z dziwacznego, kosztującego 600 mln dol. dealu sponsorskiego.

8 kwietnia 2014

Nissan zastąpi Forda jako sponsor LM

Japoński koncern będzie oficjalnym sponsorem piłkarskiej Ligi Mistrzów od następnego sezonu, rozpoczynającego się jesienią br. Kontrakt będzie obowiązywał przez minimum cztery lata.

8 kwietnia 2014

Burger King ogłosił globalny przetarg

Wraz ze zmianą agencji marketer zapowiada też radykalne zmiany w strategii komunikacji marketingowej.

8 kwietnia 2014

WPP celuje w publiczne i rządowe przetargi

Holding utworzył w tym celu nową strukturę Government & Public Sector Practice, która ma skonsolidować potencjał reklamowy, medialny i badawczy podczas brania udziału w publicznych przetargach.

9 kwietnia 2014

Carat przejął znaczącą część budżetu Pizzy Hut

Carat Manchester przejął od Starcom MediaVest Group znaczącą część wartego 11 mln funtów budżetu na zakup i planowanie mediów.

9 kwietnia 2014

Chiny aprobują przejęcie Nokii przez Microsoft

To ostatni z najważniejszych kroków, który pozwoli firmie Microsoft przejąć Nokię. Wcześniej zgodę wydała już Komisja Europejska oraz amerykański Departament Sprawiedliwości.

9 kwietnia 2014

Beckham ambasadorem nowej whisky koncernu Diageo

Były kapitan piłkarskiej reprezentacji Anglii David Beckham podejmuje kolejne wyzwanie reklamowe, zostając ambasadorem nowej whisky Haig Club, która wkrótce zostanie wprowadzona przez Diageo.