M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

21 kwietnia 1999

Johnson & Johnson rezygnuje ze sponsorowania olimpiady

Firma Johnson & Johnson wycofała się z zaawansownych już negocjacji dotyczących sponsorowania zimowych igrzysk olimpijskich, które odbędą się w amerykańskim...

22 kwietnia 1999

Elektrolux w Rosji oferuje zagraniczne samochody jako nagrody

Klienci, którzy kupią urządzenia Elektroluksa, mają szansę wygrania zagranicznego samochodu. Silna kampania promocyjna zaczęła się w połowie kwietnia i będzie...

23 kwietnia 1999

Duńskie lody mocniejsze w Europie

Największy duński producent lodów, firma Imerco, zapowiedziała, że w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy zainwestuje około 20 mln USD w krajach...

23 kwietnia 1999

Wydatki reklamowe w kanadyjskim Internecie poważnie wzrosną

Według niezależnego opracowania przygotowanego przez jeden z największych (zajmuje aktualnie 4. pozycję) banków kanadyjskich -Scotiabank, wydatki na reklamę w kanadyjskim...

23 kwietnia 1999

VW w Brazylii motywuje swych brazylijskich pracowników

Volkswagen, największy producent samochodów w Brazylii próbuje motywować swoich pracowników, pracujących w czasach jednego z najbardziej dotkliwych dla tamtejszej gospodarki...

26 kwietnia 1999

Procter & Gamble deklaruje zyski

Koncern Procter & Gamble ogłosił wyniki finansowe za trzeci kwartał finansowy, zakończony 31 marca br. P&G zadeklarował 8-proc. wzrostu zysków...

26 kwietnia 1999

Omnicom -pierwszy kwartał bardzo korzystny

Grupa Omnicom bardzo korzystnie rozpoczęła bieżący rok. W pierwszym kwartale przychody netto grupy wzrosły o 28 proc. w porównaniu z...

27 kwietnia 1999

Bank Creditanstalt reklamuje się we Wschodniej Europie

Wiedeńska centrala Banku Austria Creditanstalt poinformowała o rozpoczęciu pierwszej w historii kampanii reklamowej, której celem będzie zaakcentowanie obecności tej instytucji...

28 kwietnia 1999

Novartis sprzedał brand Wasa za 316 mln USD

Włoska, pozostająca w prywatnych rękach firma Barilla Alimentare odkupiła od szwajcarskiego koncernu Novartis brand Wasa za sumę 316 mln USD....

28 kwietnia 1999

Czesi trochę ułatwili drogę konkursom

Rząd czeski dokonał poprawek we wprowadzonych ubiegłej jesieni, kontrowersyjnych regulacjach prawnych dotyczących organizowania konkursów i loterii przez firmy zagraniczne na...

29 kwietnia 1999

UDV zrezygnowała z usług Lowe & Partners na rzecz JWT Co.

Przedstawiciele producenta alkoholi, firmy United Distillers & Vintners, poinformowali o zrezygnowaniu z usług agencji Lowe & Partners Worldwide i przeniesieniu...

29 kwietnia 1999

Hiszpania -Telefonica wybrała Euro RSCG

Hiszpański operator telekomunikacyjny, firma Telefonica, wybrała -po raz pierwszy w swojej historii -jedną sieciową agencję. Została nią Euro RSCG. Wysokość...

30 kwietnia 1999

Havas Media-Outdoor Advertising sprzedany za 976 mln USD

Francuska grupa JCDecaux odkupi za 976 mln USD od Vivendi Group część koncernu Havas Media Communication zajmującego się reklamą zewnętrzną...

30 kwietnia 1999

W Rosji Absolut wspomaga sprzedaż muzyką

Firma Seagram, wyłączny dystrybutor szwedzkiej wódki Absolut, postanowiła wspomóc spzredaż tego alkoholu na rynku rosyjskim za pomocą muzyki. Seagram do...

5 maja 1999

Rosyjski operator wybrał BBDO

Rosyjski operator sieci GSM firma Vympelkom scentralizowała swój szacowany na 10 mln USD budżet reklamowy przeznaczony na wsparcie brandu Pszczoła...

5 maja 1999

W Niemczech agencja Wensauer & Partner bliżej Toyoty

Obsługująca w Niemczech japońskiego producenta samochodów, firmę Toyota, agencja reklamowa Wensauer & Partner, Ludwigsburg postanowiła otworzyć specjalny oddział w Dusseldorfie....

7 maja 1999

Niemcy - wielka piłka w małej stacji

Niewielka monachijska stacja telewizyjna TM3, której większość udziałów należy do magnata medialnego Ruperta Murdocha, zakupiła na cztery najbliższe lata prawa...

7 maja 1999

Skandynawskie przetasowania prasowe

Szwedzka grupa medialna Bonniers sprzedała swój założony w 1946 roku, tygodnik Aret Runt poświęcony głównie szeroko rozumianemu życiu towarzyskiemu. Obecnie...

7 maja 1999

USA Today z reklamą na tytułowej stronie

Największy dziennik amerykański USA Today po raz pierwszy w swojej historii rozpocznie umieszcanie reklam na swojej stronie tytułowej. Dotychczas pasek...

10 maja 1999

USA - Dell prawdopodobnie z Ammirati Puris Lintas

Ammirati Puris Lintas spodziewany jest jako zwycięska agencja, która przejmie budżet potentata komputerowego firmy Dell. W finałowej dogrywce APL miałby...

10 maja 1999

Rosja- Dzień Zwycięstwa bez reklam

Chociaż rosyjskie media nadal boleśnie odczuwają skutki tamtejszego kryzysu gospodarczego, to największa moskiewska stacja telewizyjna ORT odmówiła emisji jakichkolwiek spotów...

11 maja 1999

Rosja - pierwszy międzynarodowy magazyn sportowy

Brytyjski wydawca IPC Magazines rozpoczął publikowanie na rynku rosyjskim miesięcznika piłkarskiego WorldSoccer. Jest to pierwszy tego typu periodyk ukazujący się...

11 maja 1999

Kimberly-Clark we Francji intensywnie reklamuje pieluszki

Firma Kimberly-Clark dwa lata po przejęciu francuskiego brandu pieluszek Peaudoce, rozpoczęła aktywne działania promocyjne. Bardzo intensywną kampanię reklamową dla Peaudoce...

12 maja 1999

Drastyczny spadek zysków Greya w pierwszym kwartale br.

W Nowym Jorku przedstawiciele Grey Advertising upublicznili wyniki finansowe dotyczące pierwszego kwartału br. Uwagę zwraca przede wszystkim drastyczny spadek zysków,...

12 maja 1999

Procter & Gamble opóźnił wprowadzenie pastylek Ariel

Przedstawiciele koncernu Procter & Gamble oświadczyli, że wprowadzenie pastylek do prania Ariel Discs zostanie opóźnione na kontynencie europejskim przynajmniej o...

24 maja 1999

Dalszy ciąg walki o kontrolowanie czeskiej stacji Nova

Vladimir Zelezny, zwolniony dyrektor najlepszej pod względem komercyjnym czeskiej stacji telewizyjnej Nova, będzie domagać się w sądzie od Freda Klinkhammera,...

24 maja 1999

Renault zachęca Rosjan do jazd testowych

Francuski koncern Renault od dzisiaj aż do końca br. prowadzić będzie w Rosji akcję testowania swoich aut, wspartą kampanią reklamową...

25 maja 1999

Centra brandowe Unilevera w Amsterdamie i Singapurze

Steve Milton, rzecznik koncernu Unilever, poinformował, że reprezentowana przez niego firma uruchomi jeszcze w tym miesiącu Interaktywne Centra Brandowe w...

25 maja 1999

Gigant farmaceutyczny powierzył budżet sieci Conquest

Nowy potentat farmaceutyczny powstały z połączenia firm Hoechst i Rhone-Poulenc (podmiot ten będzie operować pod nazwami Aventis Hoechst oraz Aventis...

26 maja 1999

Sony w Europie zaprosiło więcej agencji

Europejska centrala japońskiego koncernu Sony mieszcząca się w Londynie zaprosiła dodatkowe agencje do przetargu, którego zwycięzca będzie obsługiwał szacowany na...

26 maja 1999

SmithKline Beecham wprowadza nową pastę do zębów

Koncern SmithKline Beecham Consumer Healthcare wprowadził na niemiecki rynek nową odmianę pasty do zębów w ramach brandu Dr. Best. Należąca...

27 maja 1999

Coca-Cola drastycznie redukuje ceny w Rosji

Koncern Coca-Cola zainaugurował w Rosji proces ujednolicania cen detalicznych swoich produktów. Pierwszym posunięciem wprowadzonym już w życie jest spektakularna, aż...

27 maja 1999

Shell zadebiutuje z kampanią korporacyjną

Brytyjsko-holenderski potentat paliwowy Shell po raz pierwszy w swojej 102-letniej historii zdecydował się na przeprowadzenie kampanii korporacyjnej. Koncern przygotował to...

28 maja 1999

British Airways -akcja PR poprzez GCI Communications

Narodowy przewoźnik brytyjskie linie lotnicze British Airways przekazały wart 2 mln USD budżet, przeznaczony na działania public relations, agencji GCI...

28 maja 1999

Hiszpanie pomimo spadku sprzedaży inwestują w Rosji

Hiszpański wytwórca żywności PASA/Europe Foods uruchomi w Rosji produkcję swojego brandu Gallina Blanca. Firma ta w obecnej chwili kontroluje około...

31 maja 1999

Szwedzkie linie lotnicze SAS ogłosiły przetarg

Skandynawskie linie lotnicze SAS -jeden z pięciu największych reklamodawców w regionie skandynawskim -ogłosił przetarg na obsługę swojego zasadniczego budżetu reklamowego,...

31 maja 1999

Leo Burnett w Budapeszcie uruchomił Starmed

Budapeszteński oddział agencji Leo Burnett uruchomił specjalną strukturę o nazwie Starmed, która będzie zajmować się obsługą klientów z branży farmaceutycznej....

1 czerwca 1999

USA -powstał potentat amerykańskiej reklamy zewnętrznej

Nowojorska firma Infinity Broadcasting Corp. związana z CBS Corp. przejęła mieszczącą się w Phoenix firmę Outdoor Systems, zakupując jej ogólnodostępne...

1 czerwca 1999

Unilever centralizuje europejskie budżety kreatywne

Koncern Unilever poinformował o scentralizowaniu budżetów przeznaczonych na obsługę kreatywną swoich europejskich brandów żywnościowych. Krok ten jest konsekwencją wprowadzenia przez...

2 czerwca 1999

Kontrowersyjna reklama Mercedesa

Jeszcze nigdy w swojej historii reklama Mercedesa (teraz koncern DaimlerChrysler) nie zebrała tak wielu krytycznych opinii. W ostatnio przygotowanej dla...

2 czerwca 1999

AP Lintas odrzucił zaproszenie Bacardi-Martini do przetargu

Nowojorski oddział Ammirati Puris Lintas odrzucił zaproszenie producenta najczęściej kupowanego alkoholu na świecie, czyli rumu Bacardi firmy Bacardi-Martini, do przetargu...

4 czerwca 1999

Cadbury wprowadza baton Yowie do Europy

Dwa lata po australijskiej premierze Cadbury wprowadza na rynek brytyjski baton Yowie, którego nazwa pochodzi od mitycznego zwierzęcia, ponoć zamieszkującego...

6 czerwca 1999

BMW może skoncentrować zakup mediów

Grupa BMW, łącznie z Roverem, rozpatruje możliwość powierzenia zakupu mediów jednej strukturze, poinformował oficjalnie nowy menadżer odpowiedzialny w BMW za...

6 czerwca 1999

Zyski Y&R w pierwszym kwartale wzrosły o 61,5 proc.

Agencja Young & Rubicam poinformowała, że jej zyski w pierwszym kwartale br. w porównaniu z analogicznym okresem ub.r wzrosły o...

7 czerwca 1999

Kolejna wielka fuzja w amerykańskim outdoorze

Zaledwie w ciągu jednego tygodnia doszło do wręcz fundamentalnych zmian na rynku amerykańskiej reklamy zewnętrznej. O powstaniu największej firmy outdoorowej...

7 czerwca 1999

APL wygrał budżet wódki Finlandia poza USA

Przetarg na obsługę globalnego (tj. bez USA) budżetu reklamowego wódki Finlandia wygrała agencja Ammirati Puris Lintas. Dotychczas jego obsługą zajmowała...

7 czerwca 1999

"Cosmopolitan" od września także w Rumunii

Należący do koncernu Hearst miesięcznik "Cosmopolitan" będzie ukazywać się od września także w Rumunii. Hearst podpisał w tym celu umowę...

8 czerwca 1999

Brytyjski miesięcznik "Dla niego" debiutuje we Francji

Francuska edycja brytyjskiego miesięcznika "For Him Magazine" (Magazyn dla niego) zadebiutuje na tamtejszym rynku w połowie bm. Według przedstawicieli wydawcy,...

8 czerwca 1999

Publicis przejął 49 proc. akcji w Burrell Communications

Publicis wykupił 49 proc. akcji, istniejącej od 1971 r. w Chicago, Burrell Communications Group, największej w USA agencji specjalizującej się...

9 czerwca 1999

Dell Computer Corp. ogłosił przetarg w Europie

Koncern Dell Computer Corp. zaprosił cztery sieciowe agencje do przetargu na obsługęĘswojego europejskiego budżetu reklamowego. Wśród zaproszonych znalazły się Ammirati...