M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

18 lipca 2001

PUBLICIS OBSŁUGUJE W ROSJI BUDŻET MAGGI

Agencja reklamowa Publicis/United Companies została wybrana, po przetargu, do obsługi budżetu reklamowego marki Maggi, należącej do koncernu Nestle. Wcześniej przez...

18 lipca 2001

ALITALIA DOŁĄCZYŁA DO SKY TEAM

Włoskie linie lotnicze Alitalia ogłosiły nawiązanie współpracy z francuskim Air France i amerykańskim Delta Air Lines w ramach porozumienia SKY...

19 lipca 2001

PARMALAT WYBIERA PUBLICIS-ITALIA

Włoski gigant w kategorii produktów na bazie mleka Parmalat powierzył obsługę reklamową segmentu produktów świeżych na rynkach zagranicznych agencji Publicis-Italia....

19 lipca 2001

P&G WPROWADZA JEDNORAZOWE OPAKOWANIA ARIELA WE FRANCJI

Procter & Gamble wprowadza na rynek francuski jednorazowe opakowania płynnej wersji proszku do prania Ariel Liguitabs. Kampanię przygotowała Saatchi &...

19 lipca 2001

MCCANN ZWALNIA 25 PROC. ZESPOŁU W ODDZIALE W ROSJI

McCann-Erickson zwolnil 25 ze 100 osób zatrudnionych w moskiewskim oddziale agencji. W gronie tym znaleźli się także ekspaci [w tym...

20 lipca 2001

FORD WYBIERA BLUEBERRYFROG DO REKLAMY NOWEGO MODELU

Ford Motor Co. zdecydował się na usługi agencji interaktywnej BlueberryFrog w zakresie wprowadzenia na rynek europejski nowego modelu Forda. Wybór...

20 lipca 2001

EURO RSCG PONOWNIE ZDOBYWA BUDŻET CANAL PLUS WE FRANCJI

Płatna stacja telewizyjna Canal Plus przekazała swój francuski budżet o wartości 70 mln dol. agencji BETC Euro RSCG, należącej do...

20 lipca 2001

Wyjaśnienia Michała Milewicza, brand managera Red Bulla w Polsce,

do informacji pt. "Ważą się losy sprzedaży Red Bulla w Szwecji", zamieszczonej wczoraj w sekcji międzynarodowej DS "MiMP" na podstawie...

23 lipca 2001

PUBLICIS I CORDIANT UTWORZYŁY NOWĄ SPÓŁKĘ MEDIALNĄ - NEWCO

Publicis Groupe i Cordiant Communications Group zawarły porozumienie w sprawie połączenia działań mediowych na świecie, tworząc nowy holding medialny o...

23 lipca 2001

HAVAS SKŁADA PRZYJAZNĄ OFERTĘ PRZEJĘCIA TEMPUS/CIA

Havas Advertising złożył propozycję przejęcia za 598 mln dol. brytyjskiej firmy mediowej Tempus Group, do której należy sieć domów mediowych...

23 lipca 2001

AKWIZYCJA WŁOSKIEJ OGILVY INTERACTIVE

Ogilvy Interactive, internetowe ramię Grupy Ogilvy we Włoszech, zakupiła istniejącą od 7 lat na tym rynku agencję interaktywną Hypen. Wielkość...

23 lipca 2001

PRISM (WPP) NOWĄ AGENCJĄ SPONSORINGOWĄ LAND ROVER

Land Rover, należący do Ford Motor Co., ogłosił PRISM, wchodzącą w skład WPP, swoją agencją sponsoringową. Jest to wynikiem zakończenia...

24 lipca 2001

GILLETTE KONSOLIDUJE GLOBALNY BUDŻET REKLAMOWY W BBDO

Koncern Gillette Co. przekazał globalny budżet reklamowy marek Oral-B i Braun o wartości 80 mln dol. z agencji reklamowej Lowe...

24 lipca 2001

FIŃSKI RZECZNIK PRAW KONSUMENTA UZNAŁ REKLAMY MCDONALD'SA ZA NIEZGODNE Z PRAWEM

Fiński rzecznik praw konsumenta zamierza pozwać do Sądu Marketingowego koncern McDonald's, zarzucając mu niewłaściwy, jego zdaniem, sposób reklamowania zestawów Happy...

24 lipca 2001

ARK THOMPSON ODDZIELA SIĘ OD MINDSHARE W ROSJI

Rosyjska agencja reklamowa Ark Thompson należąca w części do J. Walter Thompson Co. oddzieliła się od domu mediowego MindShare. Powodem...

24 lipca 2001

ZENITH MEDIA ZDOBYŁ KOLEJNY BUDŻET SCHERING-PLOUGH

Dom mediowy Zenith Media wygrał wart 80 mln dol. budżet na zakup mediów dla koncernu farmaceutycznego Schering-Plough Corp. dotyczący kampanii...

25 lipca 2001

NIEMIECKI BROWAR BECK MA ZOSTAĆ SPRZEDANY

Właściciele niemieckiego browaru Brauerei Beck & Co. ogłosili plany sprzedania browaru. Firma pozostaje obecnie własnością 67 prywatnych inwestorów. Powodem podjęcia...

25 lipca 2001

BBDO WORLDWIDE STARA SIĘ ZAŁAGODZIĆ KONFLIKT INTERESÓW

Agencja reklamowa BBDO Worldwide zdołała utrzymać posiadany od 24 lat budżet niemieckiego koncernu paliwowego Aral w rękach jej oddziału EON...

25 lipca 2001

GLOBALNA KAMPANIA INTERBREW WYSTARTUJE W ROSJI

Belgijski browar Interbrew rozpoczął w Moskwie promocję eventową piwa Stella Artois. Jest ona częścią międzynarodowej akcji "Kino pod gołym niebem",...

25 lipca 2001

GORAN IVANISEVIC WYSTĘPUJE W REKLAMACH SERGIO TACCHINI

Włoska firma odzieżowa Sergio Tacchini wykorzystała wizerunek gwiazdy męskiego tenisa Chorwata Gorana Ivanisevica do promocji swojej linii strojów, przeznaczonych do...

26 lipca 2001

AGENCJA BARTLE BOGLE HEGARTY WYGRAŁA BUDŻET DEZODORANTU LYNX

Budżet reklamowy nowego dezodorantu Lynx, marki należącej do koncernu Unilever, trafił do agencji Bartle Bogle Hegarty (BBH) z Londynu. Budżet...

26 lipca 2001

SYSTEM GPS WYKORZYSTANY W PROMOCJI PIWA MOLSON'S COOR LIGHT

W kanadyjskim Quebecu rozpoczęła się promocja konsumencka piwa Molson's Coor Light, która po raz pierwszy na świecie wykorzystuje satelitarną technologię...

26 lipca 2001

OMNICOM OGŁOSIŁ WYNIKI FINANSOWE ZA DRUGI KWARTAŁ 2001 R.

Omnicom Group ogłosił, że drugi kwartał br. zakończył z 15-proc. wzrostem globalnych przychodów wynoszącym 1,75 mld dol. W tym samym...

26 lipca 2001

MEDIACOM POZYSKAŁ W EUROPIE BUDŻETY O WARTOŚCI 26,5 MLN DOL.

Dom mediowy MediaCom ogłosił listę nowych klientów pozyskanych w Europie w lipcu br. W Holandii MediaCom zdobył budżet mediowy United...

27 lipca 2001

FRANCJA BĘDZIE SIĘ TŁUMACZYĆ PRZED SĄDEM UNIJNYM

Komisja Europejska podała Francję do Sądu Europejskiego w związku z wprowadzeniem zakazu transmitowania wydarzeń sportowych mających miejsce poza Francją ze...

27 lipca 2001

TIME INC. ZAKUPI BRYTYJSKIEGO WYDAWCĘ IPC

Time Inc. zakupi czołowego brytyjskiego wydawcę magazynów IPC Group Limited za 1,6 mld dol. W 1998 r. grupa menedżerów z...

27 lipca 2001

SAATCHI NA WYWCZASACH

Saatchi & Saatchi wygrała wart 5 mln dol. budżet na promocję dwóch idyllicznych wysp u wybrzeży Zjednoczonych Emiratów Arabskich skierowaną...

30 lipca 2001

KAMPANIĄ MARKI SKODA MONTREAUX ZAJMIE SIĘ W EUROPIE LEAGAS DELANEY

Koncern samochodowy Volkswagen, właściciel marki Skoda, wyznaczył agencję reklamową Leagas Delaney z Hamburga do obsługi budżetu reklamowego najmłodszego produktu firmy...

30 lipca 2001

MEGASTORES VIRGIN WE FRANCJI WEJDĄ W SKŁAD GRUPY LAGARDERE

Francuski gigant mediowy Lagardere zajmujący się sprzedażą płyt i książek finalizuje plany nabycia sieci sklepów Megastores Virgin we Francji należących...

30 lipca 2001

SANOMAWSOY KUPUJE HOLENDERSKĄ GRUPĘ WYDAWNICZĄ VNU'S CIG

Fińska grupa medialna SanomaWSOY kupiła za 1,25 mld dol. holenderski koncern wydawniczy VNU's Consumer Information Group (CIG). Kontrakt ten pozwoli...

30 lipca 2001

FRANCUSKA SIEĆ M6 PRZEDŁUŻYŁA LICENCJĘ NA NADAWANIE

Francuka rada ds. radiofonii i telewizji CSA odnowiła licencję nadawania sieci telewizyjnej M6 do 2007 r. Odrzuciła natomiast prośbę stacji...

31 lipca 2001

PIERWSZE FUZJE W GRUPIE INTERPUBLIC WE FRANCJI I W ROSJI

Ujawnione przez Interpublic Group of Cos. plany fuzji, dotyczące należących do grupy ponad 75 agencji na całym świecie, zaczęły być...

31 lipca 2001

TELEWIZYJNY DEBIUT "PARIS MATCH" WE FRANCJI

Francuski koncern mediowy Lagardere prowadzi przygotowania do wprowadzenia na rynek nowej stacji telewizyjnej, która powstanie na kanwie popularnego tygodnika "Paris...

31 lipca 2001

GADAJĄCY PLAKAT W METRZE W TORONTO ZACHĘCA DO NAUKI CZYTANIA

Interaktywny plakat, który pojawił się w metrze w Toronto, zwraca uwagę na problem analfabetyzmu w Kanadzie. Przechodnie po naciśnięciu czerwonego...

31 lipca 2001

RED BULL W TAJLANDII ROZSZERZA SWOJĄ GRUPĘ CELOWĄ

Red Bull Beverages Co. zdecydował się na poszerzenie swojej grupy konsumenckiej w Tajlandii o pracowników biurowych i młodzież. Do tej...

1 sierpnia 2001

AWANSE W AMERYKAŃSKIM STARCOMIE

Karen Coleman oraz Jack Sullivan objęli stanowiska senior vice president w należącym do grupy Bcom3 domu mediowym Starcom. Coleman pracuje...

1 sierpnia 2001

TBWA BĘDZIE OBSŁUGIWAĆ BUDŻET REKLAMOWY CANONA WE FRANCJI

Producent sprzętu elektronicznego Canon zdecydował, że obsługą budżetu reklamowego sprzętu elektronicznego zajmie się agencja TBWA należąca do grupy Omnicom. TBWA...

1 sierpnia 2001

PIRELLI I BENETTON PRZEJMUJĄ KONTROLĘ NAD TELECOM ITALIA

Pirelli, znany włoski producent opon, oraz gigant odzieżowy Benetton połączyły siły, aby przejąć kontrolę nad Telecom Italia, największym włoskim reklamodawcą....

1 sierpnia 2001

BARTLE BOGLE HEGARTY ZDOBYŁA BUDŻET BRYTYJSKIEGO BANKU BARCLAYS

Jeden z największych banków w Wielkiej Brytanii Barclays Bank przekazał swój budżet reklamowy szacowany na 30-60 mln dol. agencji Bartle...

2 sierpnia 2001

PERFUMY NIE TYLKO DLA FRANCUSKICH PIESKÓW

Wiodący francuski sprzedawca perfum Marionnaud od września br. włączy do swojego asortymentu luksusowe perfumy dla kotów Oh My Cat?. Kocie...

2 sierpnia 2001

FRANCUSKI LIBERTY SURF ZMUSZONY DO RZETELNEGO PRZEKAZU REKLAMOWEGO

Francuski dostawca usług internetowych Liberty Surf został zmuszony decyzją sądu handlowego w Paryżu do wprowadzenia zmian w swojej najnowszej kampanii...

2 sierpnia 2001

POROZUMIENIE MEDIOWE CIA MEDIANETWORK DLA WRANGLERA

Należący do Tempus Group dom mediowy CIA Medianetwork przedstawił firmie odzieżowej Wrangler ofertę planowania kampanii reklamowych w mediach należących do...

2 sierpnia 2001

FEDERALNA KOMISJA HANDLU OSKARŻA WARNERA I VIVENDI

Federalna Komisja Handlu oskarża dwa koncerny muzyczne Warner i Vivendi o manipulację cenami sprzedaży zapisu muzycznego z paryskiego koncertu trzech...

2 sierpnia 2001

COCA-COLA CO. WPROWADZI JESIENIĄ BR. NA RYNEK CYTRYNOWĄ COLĘ

Jak podaje koncern Coca-Cola, nowy produkt - napój Cola o smaku cytrynowym - będzie wprowadzony jesienią br. na rynki Środkowego...

2 sierpnia 2001

LINDHOF MA URATOWAĆ POZYCJĘ AGENCJI D'ARCY W NIEMCZECH

Koncern Bcom3 Group, - właściciel agencji reklamowej D'Arcy, zatrudnił na stanowisku prezesa i CEO agencji w Niemczech Norberta Lindhofa, dotychczas...

3 sierpnia 2001

TWINGO PERRIER - EFEKT WSPÓŁPRACY RENAULT I NESTLE

Francuski producent samochodów Renault podjął współpracę ze szwajcarskim gigantem spożywczym NestlŽ. Współpraca dotyczy cross-promocji najlepiej sprzedającego się samochodu kompaktowego Renault...

3 sierpnia 2001

FRANCUSKA ARMIA KROCZY Z DUCHEM CZASU

Ministerstwo Obrony we Francji rozpoczęło prasową kampanią reklamową, której celem jest zachęcenie ochotników do wstępowania do armii. Hasło reklamowe kampanii...

3 sierpnia 2001

ENERGIZER KONSOLIDUJE BUDŻET W AZJI, NA BLISKIM WSCHODZIE I W AFRYCE

Energizer skonsolidował swój budżet reklamowy przeznaczony na strategię i kreację swoich marek Eveready, e2 oraz Energizer Alkaline w rękach agencji...

3 sierpnia 2001

KANADYJCZYCY CHCĄ REKLAMY RÓWNIEŻ W KOSMOSIE

Kanadyjska Agencja Kosmiczna ujawniła plany umieszczania reklam na orbicie okołoziemskiej. Jest to fragment planu komercjalizacji części Międzynarodowych Stacji Kosmicznych (ISS)...

3 sierpnia 2001

REEBOK PODPISAŁ STRATEGICZNE POROZUMIENIE Z NBA W NOWYM JORKU

National Basketball Association oraz Reebok International upubliczniły informacje o zawarciu dziesięcioletniego porozumienia o nawiązaniu współpracy, na mocy którego Reebok wyposaży...