M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

10 kwietnia 2014

Google ryzykuje w hotelarskiej branży

Internetowy potentat właśnie ogłosił śmiały acz ryzykowny plan dalszego rozwoju swego serwisu rezerwacji miejsc hotelowych. To może coraz bardziej zniechęcać jego dużych reklamodawców.

10 kwietnia 2014

Coraz więcej win premium w kartonach

Pojawienie się na rynku win jakościowych w kartonach pomoże konsumentom oswoić się z funkcjonowaniem tego typu opakowań z winem na rynku.

10 kwietnia 2014

Mars przejmuje znaczącą część pokarmów dla zwierząt od P&G

Mars za gotówkę w wysokości 2,9 mld dol. przejmie od Procter & Gamble znaczącą część biznesu z obszaru żywności dla zwierząt.

11 kwietnia 2014

Brytyjczycy wskazali najbardziej wiarygodne brandy

W kolejnej edycji badania BrandAsset Valuator (BAV) konsumenci w Wlk. Brytanii wskazali brandy komercyjne, które darzą największym zaufaniem. Zwyciężył Auto Assistance przed Pocztą i siecią Boots.

11 kwietnia 2014

Marks & Spencer powierza budżet Mindshare

Brytyjska sieć Marks & Spencer skonsolidowała swój wart 60 mln funtów budżet na zakup i planowanie mediów w Mindshare. Nowy dom mediowy został wybrany po zakończeniu blisko 14-letniej współpracy z Walker Media.

11 kwietnia 2014

Czekoladowe dildo w kampanii dla sklepów Dorcel Store

Agencja Mademoiselle Scarlett stworzyła kreację dla sieci ekskluzywnych sex shopów.

14 kwietnia 2014

BSKyB zwiększa wydatki, P&G i Unilever tną

Zmiany w rankingu największych reklamodawców w Wielkiej Brytanii.

14 kwietnia 2014

Wielka przyszłość produktów hybrydowych

Pojawia się co raz więcej zaskakujących produktów, których nie sposób przyporządkować do konkretnego segmentu rynku. Zdaniem Iana Hare'a, analityka trendów z firmy doradczej Mintel, tzw. kategoria rozmycia może otworzyć przed producentami wiele możliwości.

14 kwietnia 2014

Brytyjczycy nie chcą polskiej Red Army

Polska wódka marki Red Army firmy Bartex ze względu na kontrowersyjne opakowanie musi zniknąć z brytyjskiego rynku - orzekł tamtejszy regulator.

15 kwietnia 2014

Smirnoff wraca do "demokratycznych" korzeni wódki [wideo]

Marka rozpoczęła w USA kampanię pod hasłem "Exclusively for Everybody".

15 kwietnia 2014

Google zbada wpływ reklamy online na zakupy w tradycyjnych sklepach

Internetowy gigant rusza z pilotażowym programem.

15 kwietnia 2014

Nestle szykuje się do wyprzedaży

Koncern zamierza sprzedać te części swojego biznesu, które nie przynoszą zadowalających efektów - zapowiedział prezes szwajcarskiego koncernu Paul Bulck, podczas walnego zgromadzenia akcjonariuszy.

16 kwietnia 2014

Bauer objął część udziałów w Lifesum

Bauer Media Group poinformował o przejęciu części udziałów szwedzkiej aplikacji Lifesum poświęconej ochronie zdrowia i dietetyce.

16 kwietnia 2014

Coca-Cola wprowadza Oasis Mighty Drops

Jest to skoncentrowany sok owocowy przeznaczony dla osób po wysiłku fizycznym, który będzie dostępny w trzech wariantach smakowych.

16 kwietnia 2014

Starcom wskazuje wejścia do sklepów

Brytyjski oddział Starcom MediaVest Group przeprowadził badania konsumentów, z których wynika że blisko 25 proc. spośród nich używa swoich telefonów komórkowych przed wejściem do sklepu.

17 kwietnia 2014

JWT wraca do oryginalnej nazwy

W grudniu br., honorując 150-lecie swego istnienia, agencja JWT powróci do swej pierwotnej, dłuższej nazwy - J. Walter Thompson.

17 kwietnia 2014

Gillette zacieśnia współpracę z McLaren Mercedes

Obie marki na podstawie podpisanej rozszerzonej umowy będą prowadzić innowacyjną kampanię marketingową Precision Engineering.

17 kwietnia 2014

Maybach powraca na rynek

Koncern Daimler ogłosił decyzję o wskrzeszeniu swojej luksusowej marki Maybach, której produkcji zaprzestał dwa lata temu.

17 kwietnia 2014

Starbucks wybiera Londyn

Sieć ogłosiła zamiar przeniesienia swojej centrali z Amsterdamu do stolicy Wlk. Brytanii.

22 kwietnia 2014

Przychody Google rosną, ale inwestorzy rozczarowani monetyzacją mobile

Internetowy gigant zaprezentował wyniki finansowe.

22 kwietnia 2014

Reckitt Benckiser rozpoczyna paneuropejski przetarg digital

Marketer szuka agencji dla ośmiu kluczowych marek.

22 kwietnia 2014

Nowa broń Gillette: Pro Glide FlexBall

P&G raz jeszcze próbuje wycisnąć maksimum marży z produktów do golenia, wprowadzając nowy produkt hi-end. Marża ma zrekompensować ogólny spadek sprzedaży maszynek do golenia.

23 kwietnia 2014

Głos Tima Cooka w najnowszej kampanii Apple'a

CEO mówi o ekologicznej polityce firmy.

23 kwietnia 2014

Facebook planuje start sieci reklamy mobilnej

Portal chce wykorzystać do targetowania dane z profili użytkowników.

23 kwietnia 2014

Bangladesz pod lupą Nike

Firma musi rozważyć argumenty dotyczące kosztów i bezpieczeństwa pracowników w tym kraju.

24 kwietnia 2014

McDonald's chce ożywić sprzedaż

W Stanach marketer planuje kampanię wspierającą ofertę śniadaniową.

24 kwietnia 2014

Philadelphia z kampanią w Kanadzie

Zabawny spot wykorzystuje motyw wojowników i nakierowuje komunikację serka do smarowania na humor.

24 kwietnia 2014

Baileys wysyła brytyjskich celebrytów w podróż w czasie

Marka Diageo w ramach wiosennych działań reklamowych wysyła londyńskie gwiazdy w podróż do XVIII w.

24 kwietnia 2014

Lidl wyprzedził konkurencję w FB

Według badań przedstawionych przez instytut Socialbakers liczba fanów w FB sieci handlowej Lidl przekroczyła po raz pierwszy w Europie 10 mln.

25 kwietnia 2014

P&G stawia na efektywność

Koncern deklaruje, że w swoich działaniach komunikacyjnych bardziej skupi się na kanałach mobilnych, cyfrowych i na mediach społecznościowych.

25 kwietnia 2014

Primark wchodzi na rynek amerykański

Brytyjska sieć odzieżowa otworzy swój pierwszy flagowy sklep w Bostonie.

25 kwietnia 2014

Hyundai z filmową kampanią w Niemczech

Marketer wystartował z surrealistycznym filmem pod hasłem "What Inspires You?"

25 kwietnia 2014

Burberry uruchamia sklep na Alibabie

Luksusowa marka odzieżowa Burberry uruchomiła swój sklep internetowy w serwisie Alibaba. Liczy przede wszystkim na pozyskanie coraz zamożniejszych, chińskich klientów.

28 kwietnia 2014

Czytelnik stawia na cyfrę

Do 2020 r. do internetu na urządzeniach mobilnych będą miały dostęp 3 mld ludzi, z których większość będzie skłonna zapłacić za dostęp do informacji - wynika z prognoz Telegraph Media Group.

28 kwietnia 2014

Vic Gundotra, szef Google+, odchodzi

Mała popularność stworzonej przez Google sieci social media może być powodem rezygnacji menedżera. Dalsze losy projektu pod znakiem zapytania.

28 kwietnia 2014

"Ladies' Home Journal" już nie będzie miesięcznikiem

Jeden z najstarszych na świecie magazynów dla kobiet pada ofiarą spadających wpływów z reklam.

28 kwietnia 2014

Przychody Amazona mocno w górę

Przychody giganta wzrosły o 23 proc. w I kwartale, obecnie oscylują wokół 20 mld dol.

28 kwietnia 2014

Złoty Miś Haribo będzie też niebieski

Na niemieckim rynku latem pojawi się odświeżony smakowo miks Złotych Misiów - wśród nich jeden w rewolucyjnym dla marki kolorze niebieskim.

29 kwietnia 2014

Wydatki reklamowe w Wlk. Brytanii mają osiągnąć 20 mld funtów

Ten pułap według prognoz analityków ma zostać osiągnięty już w przyszłym roku.

29 kwietnia 2014

Pfizer bliżej przejęcia AstraZeneki

Amerykański koncern potwierdził, że od początku br. prowadzi negocjacje w sprawie przejęcia brytyjskiej firmy farmaceutycznej AstraZeneca. Wartość transakcji może osiągnąć 100 mld dol., co uczyniłoby ją najwyższą w historii przemysłu farmaceutycznego.

29 kwietnia 2014

Spotify z największą w historii kampanią w Wielkiej Brytanii

W nowych działaniach Spotify podkreśla znaczenie komunikacji w życiu ludzi.

30 kwietnia 2014

Rajeev Suri nowym prezesem Nokii

Suri jest 46-letnim Hindusem, który od 2009 r. kierował Nokia Solutions and Networks, a z firmą jest związany od 1995 r. Na obecnym stanowisku zastąpi Stephena Elopa, który powraca do obecnego właściciela Nokii, czyli Microsoftu.

30 kwietnia 2014

KFC inwestuje na Wyspach

Sieć KFC ogłosiła zamiar zainwestowania w br. 21 mln funtów w Wlk. Brytanii i Irlandii, gdzie zostaną otwarte 32 restauracje, które zapewnią 1300 dodatkowych miejsc pracy.

30 kwietnia 2014

Burger King globalnie będzie pracować z agencją David

David jest częścią Ogilvy & Mather, z tą agencją marketer współpracuje już w Brazylii i Argentynie.

5 maja 2014

Pepsi rozpoczyna współpracę z designerami

Marketer m.in. z Del Toro i Bang & Olufsen stworzy ekskluzywną kolekcję ubrań.

5 maja 2014

Przychody Twittera w górę

W pierwszym kwartale dynamika przychodów Twittera wyniosła 119 proc., ale portal nadal odnotowuje rosnące w porównaniu z ub.r. straty.

5 maja 2014

Jamie Oliver pomaga Bacardi w launchu Drink Tube

Kucharz sygnuje swoim nazwiskiem uruchomienie nowego kanału dla pasjonatów drinków i barmanów.

5 maja 2014

Tata Group szuka agencji do kampanii korporacyjnej

Marketer nie podaje szczegółów przetargu.

6 maja 2014

Viacom kupuje Channel 5

Wartość transakcji wynosi 450 mln funtów.

6 maja 2014

Absolut Vodka we współpracy z Lady Gagą

Działania mają ożywić wakacyjną formułę amerykańskiego tournee "Artrave: Artpop Ball".