M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

6 maja 2014

Ogilvy ostrzega przed przemocą werbalną

Działanie realizowane jest we współpracy z Centrum Badań Psychologicznych w Shenyang i artystą Yong Xie.

6 maja 2014

Coca-Cola w ramach działań charytatywnych wprowadza na chiński rynek nową markę wody

To pierwszy tego typu projekt marketera nie tylko w Chinach, ale także na całym świecie.

6 maja 2014

EBay powierza budżet EMEA MediaComowi

Wartość tego budżetu szacowana jest na 82 mln funtów. Poprzednio jego obsługą zajmowały się trzy domy mediowe: Carat, Fetch oraz Essence.

7 maja 2014

Nivea pomoże rodzicom zlokalizować dziecko na plaży

W Brazylii wraz z rozpoczęciem sezonu plażowego Nivea uruchamia aplikację Protégé, która nie pozwoli rodzicom zgubić dziecka na plaży.

7 maja 2014

Reklama wideo w Facebooku nie dla wszystkich

Emisja spotów wideo będzie kosztowała około miliona dolarów dziennie, ale to portal zdecyduje o tym, kto wyda pieniądze na reklamę.

7 maja 2014

Coca-Cola usunie ze swoich napojów kontrowersyjny składnik

W związku z uwagami konsumentów koncern usunie ze swoich napojów niektóre składniki do końca roku kalendarzowego.

7 maja 2014

Talk Talk będzie nadal sponsorem brytyjskiego "X Factora"

Brytyjski operator telefonii komórkowej i telewizji kablowej firma Talk Talk przedłużyła na kolejne trzy lata kontrakt sponsorski z producentami programu "X Factor". Wartość kontraktu szacowana jest na 30 mln funtów.

8 maja 2014

John Lewis z kampanią na 150-lecie

Na Wyspach wystartowały działania promocyjne, łączące przeszłość i teraźniejszość sieci.

8 maja 2014

Zysk operacyjny Disneya mocno w górę dzięki "Krainie Lodu""

Zysk operacyjny spółki w ostatnim kwartale wzrósł czterokrotnie do 475 mln dol.

8 maja 2014

Celebryci w rządowej kampanii przeciwko demencji

Twarzami kampanii Live Aid za 3 mln funtów zostały gwiazdy muzyki: Lily Allen, Chris Martin i Ray Winstone.

8 maja 2014

McCann Worldgroup i IPG wygrywają globalną obsługę Microsoftu

Budżet został podzielony między dwa podmioty: Interpublic Group (IPG) - reklama, i Dentsu Aegis Group (Dentsu) - planowanie i zakup mediów.

8 maja 2014

Yahoo! wspólnie z Jose Mourinho

Serwis Yahoo! wystartował ze swoją największą w historii kampanią socialmediową, w której wykorzystuje wizerunek swego nowo pozyskanego ambasadora - Jose Mourinho.

9 maja 2014

Niezależni księgarze wspólnie przeciw Amazonowi

Na Wyspach powstała inicjatywa My Independent Bookshop.

9 maja 2014

Asics ogłasza globalny przetarg mediowy

Japoński producent odzieży i obuwia sportowego firma Asics ogłosiła globalny przetarg mediowy. Dotychczas w Wlk. Brytanii budżetem tym zarządzał Manning Gottlieb, a w regionie EMEA dom mediowy OMD.

9 maja 2014

AMV BBDO wraz z PHD zdobywają budżet wart 85 mln funtów

Obydwie agencje będą odpowiadać za przygotowanie i egzekucję pięcioletniej kampanii komunikacyjnej, promującej w Wlk. Brytanii instalację nowoczesnych liczników energii elektrycznej.

9 maja 2014

Mondelez połączy siły z DE Master Blenders

Amerykański koncern stworzy specjalną spółkę zajmującą się kawą i powalczy z liderem rynku - Nestle.

12 maja 2014

Honda wprowadza na rynek markę wody butelkowanej

W ten sposób firma chce promować swój nowy model FCX na paliwo wodorowe.

12 maja 2014

Lipton Ice Tea wprowadza w nowej kampanii listy "want-to-do"

W ramach kontynuacji komunikacji "Be More Tea" marka podjęła współpracę z hollywoodzkim aktorem Kristenem Bellem.

12 maja 2014

Barclays zwalnia 19 tys. osób i ogranicza ambicje na Wall Street

W pionie bankowości inwestycyjnej może stracić pracę nawet co czwarty pracownik.

12 maja 2014

Chiński rynek na drodze wzrostu

Chiński import i eksport w kwietniu zanotowały wzrosty dzięki większemu skupieniu na rodzimej gospodarce.

12 maja 2014

Fuzja Omnicomu i Publicisu odwołana

Kierownictwo obu holdingów stwierdziło, że pojawiły się "liczne przeszkody" w drodze do sfinalizowania transakcji.

13 maja 2014

Portal pracy Indeed rozpoczyna pierwszą globalną kampanię

Portal chce osiągnąć rekordową liczbę kliknięć i zebrać jak najwięcej unikalnych użytkowników.

13 maja 2014

Nienarodzone dziecko bohaterem kampanii w Wielkiej Brytanii

British Heart Foundation rozpoczyna kampanię edukacyjną w Wielkiej Brytanii.

13 maja 2014

Coca-Cola nadal kocha minimalizm

Powstał specjalny projekt w przestrzeni miejskiej, który ma promować mniejszy format puszek w Niemczech.

13 maja 2014

Reckitt Benckiser rozszerzył grono agencji reklamowych

Nowe agencje wybrane w drodze rozstrzygniętego właśnie przetargu to McCann, Droga5 i Wieden & Kennedy.

14 maja 2014

W Indonezji BlackBerry wprowadza na rynek tani model telefonu

BlackBerry Z3 będzie można kupić tylko w Indonezji za 191 dol.

14 maja 2014

Reklamodawcy migrują z telewizji do sieci

W internecie najwięksi marketerzy przesuwają budżety do internetu w poszukiwaniu młodszych odbiorców komunikatów. Co do trendów popularności telewizji i internetu analitycy są jednak podzieleni.

14 maja 2014

Rząd Wlk. Brytanii zorganizuje 40 przetargów

Przetargi te będą dotyczyć tzw. komunikacji proaktywnej związanej z promocją inicjatyw rządowych, kampanii społecznych, obchodów rocznic itp. Rząd brytyjski zapowiedział przeznaczenie na te cele w latach 2014/15 kwoty 289 mln funtów, tj. o 22 proc. wyższej niż w analogicznym okresie poprzedzającym.

14 maja 2014

Stella Artois globalnym perfekcjonistą

Ruszyła kampania jednego ze sponsorów Wimbledonu.

14 maja 2014

AT&T coraz bliżej połączenia z DirecTV

Wartość tej transakcji może wynieść nawet 50 mld dol. Byłaby to kolejna olbrzymia fuzja w USA. Wkrótce za ok. 45 mld dol. koncern Comcast przejmie sieć kablową Time Warner Cable.

14 maja 2014

Rynek wina - USA po raz pierwszy liderem konsumpcji

Jak wynika z raportu Międzynarodowej Organizacji Wina OIV, w ub.r. konsumenci amerykańscy po raz pierwszy w historii kupili więcej wina niż liderujący od lat temu zestawieniu Francuzi.

14 maja 2014

Volkswagen bije sprzedażowe rekordy

W pierwszych czterech miesiącach br. niemiecki koncern w odpowiedzi na doskonały popyt wyprodukował blisko dwa miliony samochodów.

15 maja 2014

Pepsi z wyjątkowym projektem muzyczno-filmowym

Jako część kampanii Football Now marketer zaproponował działanie artystyczne.

15 maja 2014

MAC Cosmetics w hołdzie Simpsonom

Marge Simpson zostanie "twarzą" nowej kolekcji.

15 maja 2014

Sony prognozuje straty do 2015 r.

Po wyjściu z segmentu komputerów osobistych spółka prognozuje nierentowność do 2015 r.

15 maja 2014

Google rozpoczyna sprzedaż "najbardziej inteligentnych okularów"

Cena Google Glass należy na razie do wysokich i wynosi 1500 dol. Finalna, dużo tańsza wersja ma trafić do sprzedaży pod koniec br. Samsung już szykuje technologiczną odpowiedź - Gear Glass.

15 maja 2014

Rady Twittera przed MŚ w Brazylii

Analitycy serwisu Twitter po wnikliwej obserwacji aktywności marketerów wokół londyńskich igrzysk olimpijskich i wokół tegorocznych igrzysk w Soczi doradzają potencjalnym reklamodawcom oraz sponsorom rozpoczynających się wkrótce piłkarskich mistrzostw świata w Brazylii.

16 maja 2014

Amazon ogłasza przetarg kreatywny na obsługę w Europie

Firma chce ruszyć z kampanią wizerunkową.

16 maja 2014

Beefeater w nowoczesnej londyńskiej odsłonie

Na rynek trafi limitowana edycja butelki z patriotycznym akcentem na etykiecie.

16 maja 2014

Lily Allen w kampanii Cornetto

Piosenkarka ma pomóc marce w dotarciu do młodszych konsumentów.

19 maja 2014

Stella Artois wprowadza na rynek malinowy wariant cydru

Marka chce dotrzeć do jak najszerszej rzeszy odbiorców, głównie kobiet.

19 maja 2014

The Body Shop podąża śladem Dove

Marketer ruszył w Malezji z przewrotną kampanią, w której słyszymy definicję piękna z ust małej dziewczynki.

19 maja 2014

IKEA zachęca do psiej adopcji

W Singapurze ruszyła kampania zachęcająca do przygarnięcia sofy wraz z bezdomnym czworonogiem.

20 maja 2014

Ryanair potroi wydatki marketingowe

Mimo spadku zysku firma decyduje się na inwestycje.

20 maja 2014

Ballantine's zainwestuje w hub innowacji

Pernod Ricard chce w ten sposób lepiej alokować środki.

20 maja 2014

Malibu startuje z projektem "Best Summer Ever"

Marka rumu zachęca młodych ludzi do aktywności.

21 maja 2014

Marks & Spencer redukuje budżet marketingowy

Wydatki na marketing spadną o 5 proc., a uwaga marketera ma skupić się na mediach cyfrowych.

21 maja 2014

McDonald's pozwoli samodzielnie skomponować burgera

Marketer chce skorzystać z metod crowdsourcingu i wprowadza narzędzie "Burger Builder".

21 maja 2014

Vodafone raportuje straty przychodów

Roczne zyski koncernu kalkulowane do 31 marca br. osiągnęły pułap 43,6 mld funtów, co oznacza spadek o 1,9 proc.

21 maja 2014

Europejski rynek reklamy online wart już 27 mld euro

Reklama internetowa na Starym Kontynencie miała prawie 12-proc. dynamikę wzrostu.