M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

22 maja 2014

Droga5 wygrywa przetarg na obsługę marki Ciroc

Europejski oddział agencji obsłuży markę z portfolio Diageo poza rynkiem amerykańskim.

22 maja 2014

Według rankingu BrandZ Google stał się najcenniejszy

Badanie najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100, realizowane na zlecenie WPP przez Millward Brown Optimor, to dziewiąta edycja tego rankingu, w którym przy obliczaniu wartości marek bierze się pod uwagę nie tylko dane finansowe, lecz także opinie nabywców danego brandu.

22 maja 2014

Netflix wejdzie na kolejne rynki w tym roku

Najbliższe plany dotyczą Niemiec i Francji, kolejne to Austria, Szwajcaria, Belgia i Luksemburg.

22 maja 2014

D.studio zaleca samobadanie

Na Wyspach wystartowała kampania społeczna mająca na celu umożliwienie wczesnego wykrywania raka jelita.

23 maja 2014

Peroni wprowadza specjalny format "predinnerowy"

SABMiller wprowadza zmniejszony format wody mineralnej do oczyszczenia kubków smakowych przed posiłkiem.

23 maja 2014

Tesco rezygnuje ze słodyczy przy kasach

Dwie trzecie dorosłych klientów było niezadowolonych z ekspozycji części produktów impulsowych - wynika z badań sieci.

23 maja 2014

Pracownicy McDonald's protestują przeciwko zbyt niskim zarobkom

W wyniku rozruchów zostało aresztowanych ponad 100 osób w Illinois.

26 maja 2014

Shakira i Activia przeciwko niedożywieniu dzieci

Wokalistka i marka firmy Danone kontynuują współpracę również w kontekście mistrzostw świata w piłce nożnej w Brazylii.

26 maja 2014

Guinness kończy sześcioletnią współpracę z Saatchi

Diageo ogłasza przetarg na globalną obsługę swojej piwnej marki.

26 maja 2014

Axe rusza z kontrowersyjnym projektem

Marka z portfolio Unilevera wyprodukowała wizytówki z feromonami swoich pracowników.

27 maja 2014

Coca-Cola powraca do kategorii wody w Wielkiej Brytanii

Po nieudanym launchu marki Dasani marketer ponownie wprowadza na rynek brytyjski wodę butelkowaną.

27 maja 2014

Lego startuje z rozległym projektem komunikacyjnym

Lego Education Storystarter to projekt edukacyjny, który ma wykorzystać naturalne umiejętności dzieci i tendencje do tworzenia rozległych narracji.

27 maja 2014

Flora z kampanią wspierającą wariant Gold za 10 mln funtów

Działanie ma na celu ożywienie kategorii i zatrzymanie negatywnego trendu spadku sprzedaży margaryn.

28 maja 2014

Były CMO L'Oreala dołącza do zespołu Google

Marc Speichert dołączy do zespołu obsługującego kluczowych klientów globalnych.

28 maja 2014

Nowy E-Golf mówi stacjom benzynowym "żegnajcie"

Volkswagen staruje z kampanią dla nowego wariantu swojego auta.

28 maja 2014

Pfizer na razie bez AstraZeneca

Wygasła oferta amerykańskiego koncernu Pfizer o wartości blisko 120 mld dol. dotycząca przejęcia brytyjskiej firmy AstraZeneca. Doprowadziłoby to do jednej z największych fuzji w światowym przemyśle farmaceutycznym.

28 maja 2014

Coca-Cola wprowadza "uzależniające butelki"

Firma kontynuuje strategię dzielenia się radością.

29 maja 2014

Nestle umacnia się w segmencie skin care

Firma wykupiła prawa do produktów Valeanta za 1,4 mld dol.

29 maja 2014

Coca-Cola rusza w Wielkiej Brytanii z rozległym programem aktywizacyjnym

Do 2020 r. Coca-Cola chce rozruszać milion Brytyjczyków.

29 maja 2014

Ogilvy Paris na zlecenie Vittela wprowadza butelkę przypominajkę

Butelka ma sama przypominać konsumentom o potrzebie nawadniania co godzinę.

29 maja 2014

Omnicom podpisał umowę o współpracy reklamowej z Twitterem

Agencje Omnicomu mają na mocy kontraktu otrzymać preferowane ceny reklam, otrzymają łatwiejszy dostęp do bazy danych, będą również informowane wcześniej o planowanych nowych formatach i inicjatywach Twittera.

29 maja 2014

Google rozpoczyna jazdy próbne samobieżnych samochodów

Firma rozpoczęła testy samochodów przyszłości.

30 maja 2014

W produktach Cadbury znaleziono świńskie DNA

Do bojkotu produktów słodyczowego giganta wzywają malezyjscy muzułmanie.

30 maja 2014

"Guardian" z odświeżoną aplikacją

Gazeta zaprezentowała odsłonę swojej odświeżonej aplikacji, którą nazywa "kamieniem milowym".

30 maja 2014

Tim Cook o akwizycji Beats Music

CEO Apple w liście do pracowników tłumaczy powody zakupu za 3 mld dolarów.

2 czerwca 2014

Fallon wygrywa europejski przetarg Skody

Fallon będzie wiodącą agencją prowadzącą działania marketingowe dla Skody, niebawem otwiera biuro w czeskiej Pradze.

2 czerwca 2014

Domino's Pizza otworzyła 11-tysięczny lokal w Kanadzie

Firma na swoje urodziny podejmuje również szereg działań wizerunkowych.

2 czerwca 2014

Coca-Cola "unieśmiertelnia" swoją butelkę

W Azji wystartowały działania zachęcające konsumentów do wielokrotnego wykorzystywania butelek po coli.

3 czerwca 2014

FIFA tworzy cyfrowy hub na potrzeby Pucharu Świata

Podczas zbliżających się MŚ w Brazylii FIFA zaoferuje kibicom piłki specjalny serwis relacjonujący wydarzenia sportowe minuta po minucie.

3 czerwca 2014

Coca-Cola powraca z kampanią "Share a Coke"

Rezultaty ubiegłorocznej kampanii były na tyle zadowalające i sprzedaż na tyle poszła w górę, że marketer zdecydował się na powrót z działaniami marketingowymi.

3 czerwca 2014

Płatności gotówką rekordowo niskie w Wielkiej Brytanii

Promocja cyfrowych płatności doprowadziła do tego, że obrót gotówkowy staje się coraz mniej popularny w sprzedaży detalicznej.

3 czerwca 2014

Discovery kupuje pakiet większościowy Eurosportu

Discovery Communications poinformowało o kupieniu kontrolnego pakietu (51 proc.) akcji spółki Eurosport International.

3 czerwca 2014

"Vice" dba o bezpieczeństwo miłośników muzyki

Saatchi & Saatchi przygotowało dla "Vice" innowacyjną aplikację Mutesic, która chroni muzykomaniaków przed nieszczęśliwymi wypadkami.

4 czerwca 2014

Cadbury z projektem CSR-owym w Ghanie

Firma kontynuuje inwestycje w poprawę życia dzieci w Ghanie.

4 czerwca 2014

Marka Philadelphia korzysta z mody na "selfie"

W Australii marka, której właścicielem jest Kraft, realizuje działania zachęcające do samodzielnego gotowania.

4 czerwca 2014

Awans Anglików będzie drogo kosztować reklamodawców

Trzydziestosekundowy spot reklamowy w prime time podczas meczów Anglików w fazie grupowej piłkarskich MŚ został wyceniony na ok. 340 tys. funtów. Awans do każdej kolejnej fazy rozgrywek, będzie powodować wzrost cen o ok. 20 proc.

4 czerwca 2014

Na Wyspach znika z rynku magazyn dla nastolatków "Bliss"

Miesięcznik Bauer Media znika z rynku po 19 latach istnienia.

5 czerwca 2014

Tesco walczy ze spadkami sprzedaży

Detalista realizuje dwutorową kampanię: w prasie i w telewizji, a równolegle chce komunikatem o niskich cenach przywiązać do siebie klientów.

5 czerwca 2014

Heineken odświeża opakowania puszek

Nowy design ma być adresowany do nowoczesnych konsumentów.

5 czerwca 2014

Havas Media traci obsługę Camelot UK Lotteries

Rozstanie z klientem po 16 latach współpracy.

5 czerwca 2014

Reklama wody toaletowej z Rihanną uznana za zbyt prowokacyjną

Prasowa odsłona reklamy z piosenkarką uznana za zbyt prowokacyjną szczególnie wobec dzieci.

6 czerwca 2014

LinkedIn pyta o marzenia

Na Wyspach wystartowała kampania sieci społecznościowej dla profesjonalistów.

6 czerwca 2014

McDonald's w Dolinie Krzemowej

Sieć otworzy w Kalifornii specjalne biuro, którego przeznaczeniem będą innowacje technologiczne.

6 czerwca 2014

Amazon pokaże światu swój smartfon?

Premiera już 18 czerwca, a w sieci pojawił się teaserowy spot z zachwyconymi użytkownikami.

9 czerwca 2014

George R.R. Martin "zabija" w ramach kampanii crowdfoundingowej

Autor "Gry o tron" wybierze spośród uczestników kampanii crowdfoundingowej dwóch dobroczyńców, po czym opisze ich w książce i brutalnie zamorduje na kartach powieści.

9 czerwca 2014

Grey ze specjalną aplikacją dla niesłyszących

Nowe narzędzie ma pomóc w ochronie zdrowia i życia.

9 czerwca 2014

InBev rozpisał przetarg na media

Konkurs dotyczy obsługi mediowej w Europie.

9 czerwca 2014

Google straci udziały w rynku mobile search

Użytkownicy coraz częściej będą używać specjalistycznych aplikacji do wyszukiwania.

10 czerwca 2014

Coraz więcej wątpliwości wokół MŚ w Katarze

Globalni sponsorzy piłkarskich mistrzostw świata - Adidas, Sony oraz Visa - coraz głośniej wyrażają swoje wątpliwości związane z przyznaniem Katarowi organizacji tej imprezy w 2022 r. Chodzi o coraz bardziej prawdopodobny skandal korupcyjny.

10 czerwca 2014

Smirnoff wprowadza wódkę narodzoną w lodzie

Smirnoff White z portfolio Diageo jako produkt premium debiutuje na rynku.