M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

10 czerwca 2014

Durex stawia na dotyk

W nowej kampanii firma eksponuje walory dotyku i przekonuje do nowego wariantu prezerwatyw.

10 czerwca 2014

Aktorka Sophia Tomalla promuje markę własną Lidla

Za naszymi granicami Lidl również zaprasza do współpracy celebrytów.

11 czerwca 2014

Cara Delevigne w kampanii Burberry

Marka startuje z jesienno-zimową kampanią.

11 czerwca 2014

Z PayPala do Facebooka

Głośny transfer Davida Marcusa.

11 czerwca 2014

Nike Football z cyfrową animacją

"The Last Game" stworzyła agencja Wieden + Kennedy.

12 czerwca 2014

Dove uczciło ojców

Marka adresująca komunikację głównie do kobiet tym razem robi ukłon w kierunku mężczyzn.

12 czerwca 2014

Fundacja Look Good Feel Better obchodzi 20-lecie

Na Wyspach wystartowała największa jak dotąd kampania fundacji wspierającej kobiety chorujące na raka.

12 czerwca 2014

Prada promuje swój nowy zapach

Perfumy Candy z portfolio Prady promowane są przez komiks.

13 czerwca 2014

Tesco wprowadza na rynek markę T Digital

Firma chce być postrzegana jako technologicznie zaawansowana i oferująca atrakcyjne produkty.

13 czerwca 2014

Dyrektor operacyjny Twittera rezygnuje

Ali Rowghani rezygnuje ze stanowiska, ale firma nie planuje zatrudnienia następcy.

13 czerwca 2014

Awanse w londyńskim oddziale Saatchi

Rob Potts i Andy Jex dostali awanse na stanowiska dyrektorów kreatywnych.

13 czerwca 2014

Carlsberg ogłasza przetarg reklamowy dla marki Somersby

Na Wyspach Carlsberg ogłosił przetarg o wartości 10 mln funtów.

16 czerwca 2014

Sieć OMD zbadała nastawienie konsumentów do mundialu

W regionie EMEA 96 proc. respondentów twierdzi, że będzie oglądać mecze transmitowane w telewizji na żywo. Kilku różnych nośników zamierza używać 82 proc. kibiców.

16 czerwca 2014

Starbucks chce przedłużyć czas wizyt w kawiarniach

Sieć inwestuje w system bezprzewodowego ładowania.

16 czerwca 2014

Specjalna edycja torby H&M

Projekt jest owocem współpracy z artystą Jeffem Koonem.

17 czerwca 2014

Najbardziej przyjaźni przedsiębiorcom na Wyspach

Brytyjskie Stowarzyszenie Agencji Marketingowych (MAA) opublikowało rating firm najbardziej przyjaznych przedsiębiorcom. Najwyższą ocenę, czyli AAA, otrzymały cztery firmy: Dyson (producent sprzętu AGD), Amazon, Google i Apple.

17 czerwca 2014

Facebook będzie lepiej targetować reklamy

Serwis ma wykorzystywać także dane o przeglądanych przez użytkownika stronach.

17 czerwca 2014

Globalne wydatki na reklamę wzrosną o 5,6 proc. w 2014 r.

Ze względu na poprawę warunków handlowych większą stabilność gospodarczą i wydarzenia sportowe, takie jak mistrzostwa świata FIFA, przewidywania Warc są bardziej optymistyczne.

17 czerwca 2014

BIC z kampanią crowdsourcingową

Producent długopisów i golarek chce wprowadzić ujednolicony font, który będzie obrazował związek emocjonalny między ludźmi w epoce cyfrowej.

17 czerwca 2014

Disney i Change4Life we wspólnych działaniach w celu poprawy kondycji dzieci

Twórca kultowych animowanych bohaterów i stacja telewizyjna namawiają dzieci w Anglii do regularnych ćwiczeń codziennie przez 60 minut.

18 czerwca 2014

Mondelez International chce zwiększyć efektywność kampanii online

Korporacja chce dokładnie programować emisje swoich reklam i ponad połowę budżetu przenosi do sieci.

18 czerwca 2014

KitKat chce ożywić turystykę w Japonii

Opakowanie po batoniku może służyć jako bilet na pociąg.

18 czerwca 2014

Nestle dokładnie przygląda się marce Nescafe

Szwajcarski koncern weryfikuje dotychczasowe działania, żeby poszerzyć i wzmocnić strategię parasolową dla rozwoju swoich marek.

18 czerwca 2014

Beastie Boys wygrali proces z producentem energetyku

Firma Monster Beverages, producent napoju energetycznego Monster Energy Drink, musi zapłacić członkom hip-hopowego zespołu 1,7 mln dol. za bezprawne wykorzystanie pięciu utworów, w tym słynnego "Sabotage".

23 czerwca 2014

Szef Publicisu nie będzie się ubiegał o dłuższą kadencję

Maurice Levy ma planowo ustąpić ze stanowiska do końca 2015 r.

23 czerwca 2014

Pantene oducza kobiety przepraszania

Marka P&G ruszyła z kampanią "Sorry Not Sorry".

23 czerwca 2014

Amazon prezentuje smartfona Fire

Nowe, nietypowe urządzenie ma przede wszystkim zapewnić dostęp do rosnącej gamy usług cyfrowych Amazona.

24 czerwca 2014

Unilever uczy, czym charakteryzuje się skóra mieszczucha

Marka Simple z portfolio Unilevera startuje z kampanią wartą 7 mln funtów.

24 czerwca 2014

Dyrektor marketingu Motorola UK przeszedł do Kodaka

James Soames dołączył do firmy Kodak Alaris jako pierwszy dyrektor ds. marketingu.

24 czerwca 2014

Nestle chce wspierać młodych na rynku pracy

Firma podpisała w Lizbonie zobowiązanie "Sojusz dla Młodych".

24 czerwca 2014

Zmarł Felix Dennis, wydawca, milioner i filantrop

Prezes i założyciel Dennis Publishing odszedł w wieku 67 lat.

24 czerwca 2014

Foodpanda chce podbić Rosję

Firma przejęła rosyjski Delivery Club.

25 czerwca 2014

Google Glass już w sprzedaży w Wielkiej Brytanii

Za parę "smartfona na oczy" trzeba zapłacić około tysiąca funtów.

25 czerwca 2014

Magna i Google partnerami także poza USA

Umowa o współpracy uwzględnia serwis YouTube oraz sieć mobilnych i internetowych reklam w serwisie Google.

25 czerwca 2014

Oreo startuje na Wyspach z kampanią promującą wersję Mini

Do emisji trafią dwa spoty promocyjne: jeden inspirowany twórczością Seussa, a drugi - kulturą disco.

25 czerwca 2014

Andrew Morley zostaje CEO Clear Channel na Wyspach

Były szef Motoroli powołany na nowe stanowisko ze skutkiem natychmiastowym.

25 czerwca 2014

Mundial nie każdego cieszy

JWT London wykorzystuje czas rozgrywek, żeby przekazać ważny komunikat społeczny o przemocy w rodzinie.

25 czerwca 2014

Coca-Cola i will.i.am we wspólnym projekcie proekologicznym

Marketer i artysta promują drukarkę 3D Ekocyclew Cube, która pozwala przetwarzać plastik z butelek PET i tworzyć z nich przedmioty codziennego użytku.

26 czerwca 2014

Urugwajski piłkarz zainspirował twórców reklam

Gwiazdor piłkarskiej reprezentacji Urugwaju Luis Suarez, gryząc na boisku włoskiego rywala podczas wtorkowego (24 bm.) meczu w ramach mistrzostw świata, okazał się prawdziwą inspiracją dla twórców haseł reklamowych.

26 czerwca 2014

Maria Sharapova w teledysku promującym wodę Danone

Piąta w światowym rankingu rosyjska tenisistka i duet hiphopowy w kampanii viralowej promującej Wimbledon.

26 czerwca 2014

Heineken prowadzi w Instagramie działania pod hasłem "Gay Pride Month"

Marka zabiera głos w sprawie osób homoseksualnych.

27 czerwca 2014

Sieć PHD włącza YouTube do narzędzia planistycznego

Międzynarodowa sieć podpisała porozumienie o współpracy z największym serwisem wideo.

27 czerwca 2014

FCB Inferno wygrywa budżet BMW na Wyspach

Tym samym kończy się 35-letnia współpraca producenta samochodów z WCRS.

27 czerwca 2014

Samsung rusza z działaniami charytatywnymi w Chinach

W filmach, którymi marketer dzieli się w sieci, podkreśla, że niesie pomoc niepełnosprawnym dzieciom.

27 czerwca 2014

HTC wyprodukuje tablety dla Google

Tajwańska firma i kolejne urządzenie Nexus.

30 czerwca 2014

Europejski budżet mediowy Qatar Airways przedmiotem przetargu

Jego wartość wynosi ok. 7 mln dol.

30 czerwca 2014

Na Wyspach Lidl stawia na świeże pieczywo oraz owoce i warzywa

W ten sposób sieć dyskontów chce podnieść swoją konkurencyjność względem czterech dużych sieci supermarketów.

30 czerwca 2014

Liberty Global ogłasza przetarg na media

Przetarg obejmuje obsługę w całej Europie, a budżet do rozdysponowania wynosi 150 mln funtów.

30 czerwca 2014

P&G pokazuje, jak to robią kobiety

Marka Always wystartowała z kampanią "Like a Girl".

30 czerwca 2014

Google wprowadzi tanie smartfony dla emerging markets

Startuje program Android One.