M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

1 lipca 2014

Renault i Nissan wykupują pakiet większościowy Avtovazu

Joint venture składające się z Nissana i Renault za 742 mln dol. wykupiło większościowy pakiet (50,1 proc.) udziałów w firmie Avtovaz - czyli największego, rosyjskiego producenta samochodów.

1 lipca 2014

Mercedes GLA bada zwyczaje kierowców związane z pakowaniem

W ramach kampanii promocyjnej modelu GLA firma fotografuje wnętrza samochodów swoich użytkowników.

1 lipca 2014

Powstają ubrania specjalnie z myślą o telefonach

Projektant mody A. Sauvage stworzył spodnie ze specjalną kieszonką do ładowania smartfonu Lumia.

1 lipca 2014

Belgijski wydawca De Presgroep kupuje Mecom

Wartość transakcji wynosi 200 mln funtów.

2 lipca 2014

Beko bedzie sponsorować FC Barcelonę

Klub piłkarski FC Barcelona podpisał globalną umowę sponsorską z Beko.

2 lipca 2014

IPhone 5S pomaga rodzicom

Nowa kampania podkreśla walory urządzenia w wychowywaniu dzieci i opiece nad nimi.

2 lipca 2014

American Express namawia londyńczyków do ponownego odkrywania swojego miasta

Firma podjęła współpracę z fotografem mody Nickiem Knightem i w Twitterze uruchomiła galerię zdjęć robionych w czasie rzeczywistym.

3 lipca 2014

Kampania bannerowa Russian Brides uznana za nieprzywoitą

ASdA uznała, że treści zamieszczane w bannerach reklamowych mają zbyt wyraźny podtekst seksualny.

3 lipca 2014

Jude Law w kampanii Johnnie Walkera [wideo]

Aktor wystąpił w filmie promującym wariant Blue label z portfolio Diageo.

3 lipca 2014

"Stuff" rezygnuje z kobiet na okładkach

Magazyn o gadżetach sprzedaje się słabiej ze zdjęciami dam.

4 lipca 2014

Cerkiew inwestuje w whisky

Prawosławna cerkiew zainwestuje w największą w Finlandii gorzelnię whisky. Mnisi zamierzają eksportować znaczącą część produkcji, która ma wynieść 120 tys. litrów rocznie.

4 lipca 2014

Carlsberg ogłasza globalny przetarg dla Tuborga

Duński koncern ogłosił globalny przetarg reklamowy dla jednej ze swych flagowych marek, chociaż w tym zakresie z agencją Sid Lee Amsterdam pracuje dopiero od roku.

4 lipca 2014

Vizeum przejmuje budżet brytyjskiego operatora loteryjnego

Vizeum pokonało w finałowej fazie przetargu OMD i będzie obsługiwać wart 40 mln funtów budżet na zakup i planowanie mediów firmy Camelot - największego operatora loterii na Wyspach.

4 lipca 2014

Gillette prezentuje 100 lat męskich trendów we fryzurach

Gillette Razors prezentuje historię męskiego "outfitu" uwarunkowanego wpływami kulturowymi.

4 lipca 2014

Fiat promuje model Ducato

Międzynarodowa kampania realizowana jest pod hasłem "Nowa generacja w pracy".

7 lipca 2014

Jeremy de Maillard wiceprezesem ds. marketingu The North Face

Dotychczasowy szef marketingu marki Vans objął nowe stanowisko.

7 lipca 2014

Vodafone wypromuje sztukę złożoną z tweetów

Hiszpański aktor Raúl Arévalo wyreżyseruje sztukę składającą się z wpisów w social mediach ludzi z całego świata.

7 lipca 2014

Magnum zaprasza do projektowania lodów

Firma zachęca fanów do pobudzenia kreatywności i dzielenia się swoimi pomysłami z przyjaciółmi w social mediach.

8 lipca 2014

Nescafe czyni pierwsze kroki w ujednoliceniu komunikacji na świecie

Ruszają pierwsze działania mające na celu ujednolicenie wizerunku wizualnego marki Nescafe z portfolio Nestle. Działanie ma charakter globalny.

8 lipca 2014

Komunikacja Lidla na Wyspach ma być bardziej "brytyjska"

Sieć chce niebawem znaleźć się w pierwszej czwórce detalistów na Wyspach.

8 lipca 2014

Visa z hiszpańskim BBVA wprowadzają mobilne płatności "w chmurze"

Pierwsze komercyjne wdrożenie mobilnych płatności (NFC) oparte na rozwiązaniach cloud computingu.

8 lipca 2014

Pepsi zaprasza do zagrania w teledysku Kelly Rowland

Marka namawia fanów do współprodukcji klipu nowej piosenki Rowland.

9 lipca 2014

Rolls-Royce z sukcesem na rynku chińskim

Sprzedaż samochodów na świecie w ciągu pół roku zanotowała 33-proc. wzrost, liderem jest rynek chiński, na którym sprzedaż wyprzedziła USA i Niemcy.

9 lipca 2014

Cadbury dostosuje czekoladkę do facebookowej osobowości

W Australii użytkownicy Facebooka dostaną propozycję wariantu czekoladki na podstawie danych zebranych przez sieć społecznościową.

9 lipca 2014

Chevrolet rusza z nostalgiczną kampanią

Działania za 350 mln funtów wystartowały na Wyspach i są ukłonem w kierunku kibiców Manchester United.

9 lipca 2014

Koniec marki Chellomedia

Brand zmieni się na AMC Networks International.

10 lipca 2014

Krakersy Ritz wracają z kampanią telewizyjną po blisko 30 latach

Marka Mondeleza na kampanię wartą 3 mln funtów.

10 lipca 2014

Hallmark wysyła szczenię retrievera jako listonosza

W Australii wystartowała kampania namawiająca do korzystania z aplikacji HelloYou.

10 lipca 2014

Marks & Spencer wini swoją stronę internetową za spadki sprzedaży

Kwartalna sprzedaż online odzieży firmy spadła o 8 proc.

11 lipca 2014

Aquafresh ma nowego brand hero

GlaxoSmithKline wystartowało na Wyspach z kampanią telewizyjną za 3 mln funtów.

11 lipca 2014

EBay ogłasza paneuropejski przetarg na obsługę w social mediach

Firma myśli o konsolidacji działań marketingowych w jednej agencji.

11 lipca 2014

Heineken wprowadza puszkę "aktywowaną" chłodem

Za pomysł odpowiada agencja Raison Pure Paris.

11 lipca 2014

Samsung kpi z wytrzymałości baterii iPhone'a

Za kreację prześmiewczego spotu odpowiada agencja 72AndSunny.

11 lipca 2014

Współzałożyciel Karmaramy odchodzi

Dave Bounaguidi założy szkołę kreatywnej reklamy.

14 lipca 2014

Smirnoff chce być mniej elitarny

W swojej komunikacji związanej ze sponsoringiem Formuły 1 marka chce być mniej elitarna i bardziej otwarta na potrzeby masowego konsumenta.

14 lipca 2014

Imperial Tobacco przygląda się rynkowi w Stanach Zjednoczonych

Firma tytoniowa prowadzi rozmowy w sprawie przejęcia dwóch marek należących do Reynolds i Lorillard, żeby powalczyć o amerykański rynek tytoniowy wart 90 mld dol.

14 lipca 2014

Marka Barbour rusza z letnią kampanią w mediach

Ilustracje w czasie rzeczywistym inspirowane pomysłami użytkowników.

15 lipca 2014

Lindt za ok. 1,5 mld dol. chce przejąć amerykańskiego producenta słodyczy

Szwajcarski koncern Lindt & Spruengli jest bliski przejęcia amerykańskiej firmy Russell Stover - trzeciej pod względem wielkości sprzedaży firmy cukierniczej w Stanach Zjednoczonych.

15 lipca 2014

IKEA z oniryczną kampanią łóżek

W Wielkiej Brytanii wystartowały działania promocyjne autorstwa Mother London.

15 lipca 2014

Neutrogena ironicznie o męskich przyzwyczajeniach

Neutrogena wprowadza w Kanadzie nowy produkt od mycia twarzy dla mężczyzn i wspiera go humorystyczną kampanią.

15 lipca 2014

Phillip Morris International poszukuje agencji socialmediowej

Marketer tym razem chce użyć agencji nie do promocji produktów, lecz do poszukiwania pracowników.

15 lipca 2014

MU rekordowo i oficjalnie z Adidasem

Wielokrotny, klubowy mistrz Anglii Manchester United podpisał najwyższy w swej historii kontrakt z producentem sprzętu sportowego. Kontrakt z firmą Adidas, która zastąpi Nike'a, będzie obowiązywać przez 10 lat i jest wart 1,3 mld dol.

16 lipca 2014

Nike "pociesza" Brazylię

Firma wystartowała ze spotem, którego głównym hasłem jest "Tomorrow starts now". Film ma być próbą otarcia łez brazylijskich piłkarzy i kibiców po wielce rozczarowującym występie podczas właśnie zakończonych XX piłkarskich MŚ.

16 lipca 2014

Coca-Cola najpopularniejsza w social mediach podczas MŚ

Podczas zakończonych właśnie w Brazylii XX piłkarskich mistrzostw świata najpopularniejszą marką w social mediach była Coca-Cola - w Facebooku osiągnęła ilość 85 milionów fanów.

16 lipca 2014

Nokia przygotowuje się do startu pierwszej kampanii pod skrzydłami Microsoftu

Głównym komunikatem działań będzie "pełne doświadczenie systemu Windows".

16 lipca 2014

Chambord rusza z surrealistyczną kampanią

Producent likieru malinowego zaprosił do współpracy w spocie flamingi.

16 lipca 2014

Niemcy - blisko 340 mln euro kary dla producentów kiełbas

Niemiecki urząd antymonopolowy nałożył na 21 największych firm produkujących kiełbasy karę w wysokości 338 mln euro za zmowę cenową. Ukarano też 33 prywatnych producentów.

16 lipca 2014

Cathay Pacific Airways najlepszymi liniami lotniczymi na świecie

W prestiżowym rankingu Skytrax linie Cathay zdetronizowały Emirates Airlines, które tym razem znalazły się dopiero na czwartym miejscu.

17 lipca 2014

McCain ogłosił przetarg w Wielkiej Brytanii

Producent mrożonej żywności oraz słonych przekąsek McCain ogłosił w Wielkiej Brytanii przetarg na obsługę swojego wartego 20 mln funtów budżetu reklamowego.

17 lipca 2014

Konsumenci na Wyspach wybierają Aldi

W ostatnim rankingu YouGov prezentującym 10 najpopularniejszych marek Aldi znalazło się na pierwszym miejscu, wyprzedzając John Lewis i markę Samsung.