M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

17 lipca 2014

Użytkownicy Twittera zaćwierkali 672 mln razy w trakcie mundialu

Rekordowa liczba tweetów w trakcie jednej imprezy.

17 lipca 2014

L'Oreal zatrudnia pierwszego CMO na Wyspach

Nowe stanowisko zajmie były marketing manager Diageo Hugh Pile.

18 lipca 2014

Volkswagen coraz bliżej Fiata

Według coraz częściej pojawiających się prognoz analityków branży motoryzacyjnej niemiecki Volkswagen jest coraz bliższy przejęcia turyńskiego koncernu Fiat.

18 lipca 2014

Chris Maples opuszcza Spotify

Europejski wiceprezes firmy rozstaje się z nią po trzech latach.

18 lipca 2014

MTV z aplikacją Snapchat prezentuje nominowanych do MTV Video Music Awards 2014

Kandydatury będą widoczne w Snapchacie przez 24 godziny.

18 lipca 2014

Microsoft zwolni 18 tys. osób

Technologiczny potentat zamierzą zwolnić w ciągu najbliższego roku 14 proc. swoich pracowników.

18 lipca 2014

Apple i IBM połączą siły

Dwóch technologicznych gigantów zawarło porozumienie o działaniach o charakterze B2B.

21 lipca 2014

Ericsson ogłasza wyniki za II kwartał 2014 r.

Sprzedaż wyniosła 54,8 mld koron szwedzkich.

21 lipca 2014

BelVitę obsłuży Droga 5

Marka Mondeleza niebawem ruszy z paneuropejską kampanią.

21 lipca 2014

Starcom MediaVest na czele globalnej RECMY

Sieć utrzymała swoją pozycję.

21 lipca 2014

"Doogie Howser" reklamuje Heinekena

Neil Patrick Harris w amerykańskiej odsłonie kampanii dla piwa szuka sposobów na obejście przepisów prawnych związanych z pokazywaniem konsumpcji.

21 lipca 2014

Amazon pokazał spot promujący najnowszy smartfon Fire

Analitycy ironizują, że spot nie zachęca do kupna telefonu.

21 lipca 2014

Zysk Google w II kwartale br. wyniósł 3,42 mld dol.

W analogicznym okresie 2013 r. zysk był nieco niższy - 3,23 mld dol. Zysk IBM wyniósł za II kw. br. 4,14 mld dol.

22 lipca 2014

Phillip Clarke odchodzi z Tesco

Prezes żegna się z firmą po kolejnym finansowym ostrzeżeniu, a od października stery firmy przejmie Dave Lewis, związany dotychczas z Unileverem.

22 lipca 2014

KFC bardziej emocjonalne i amerykańskie

W Stanach wystartowała nowa platforma komunikacyjna sieci KFC, która tym razem stawia na większe emocje.

22 lipca 2014

Dachser w Korei Południowej

Firma logistyczna wchodzi na kolejny zagraniczny rynek.

22 lipca 2014

Unilever zastępuje Captcha grą Persila

Firma chce dotrzeć do jak największej liczby konsumentów online.

22 lipca 2014

Nissan przygotowuje globalną kampanię

Marketer chce w jednym komunikacie zjednoczyć wszystkie zagadnienia związane ze swoimi sportowymi akcjami sponsoringowymi.

22 lipca 2014

Tesco będzie budować domy

Spadające przychody jednej z największych na świecie sieci handlowych skłoniły jej decydentów do szukania nowych źródeł dochodu. Przedstawiciele Tesco oświadczyli, że jednym z tych źródeł ma być budowa domów i osiedli mieszkaniowych.

23 lipca 2014

Yahoo! przejęło Flurry za ok. 300 mln dol.

Serwis Yahoo! przejął za ok. 300 mln dol. firmę Flurry specjalizującą się we wdrażaniu i doskonaleniu aplikacji mobilnych.

23 lipca 2014

Premier Foods planuje inwestycje w marketing

Jeden z największych brytyjskich producentów spożywczych zanotował wzrost zysków i zapowiada silne wsparcie marketingowe dla swoich marek.

23 lipca 2014

Toyota z azjatycką "Macareną"

W Azji wystartowała nowa kampania samochodu, która ma docierać do młodych ludzi.

23 lipca 2014

Samsung świętuje pierwsze urodziny księcia George'a

Pierwsze urodziny następcy tronu Wielkiej Brytanii stają się dla marketera pretekstem do emisji komunikatów marketingowych z przymrużeniem oka.

23 lipca 2014

Sainsbury oferuje rodzicom pomoc w opiece nad dziećmi latem

Sieć wystartowała z letnią kampanią.

24 lipca 2014

Omnicom raportuje zysk w II kwartale

Holding Omnicom (BBDO, DDB Worldwide, Omnicom Media) w II kwartale br. raportuje 7-proc. wzrost zysku przed opodatkowaniem, który wyniósł 514,7 mln dol.

24 lipca 2014

Renault i Fiat będą wspólnie produkować samochód dostawczy

Firmy Renault i Fiat podpisały umowę, na mocy której Renault będzie dostarczać Fiatowi lekki samochód dostawczy, zaprojektowany na bazie płyty podłogowej Renault.

24 lipca 2014

Demi Lovato w globalnej kampanii Skechers

Aktorka i gwiazda pop będzie swoim wizerunkiem wspierać markę butów.

24 lipca 2014

Reklama marki Diageo zbanowana

Marka rumu Captain Morgan zdjęta z mediów społecznościowych za przekonywanie, że alkohol zabija nudę.

24 lipca 2014

Pinterest chce przyciągnąć więcej mężczyzn

W tym celu spółka zatrudnia byłego dyrektora marketingu Unilevera.

24 lipca 2014

Straty Nokii zmuszają Microsoft do cięć

Firma znacznie "odchudzi" budżet Nokii i zwolni pracowników.

25 lipca 2014

W II kwartale przychody Facebooka wyniosły 2,9 mld dol.

Na reklamach serwis zarobił 2,68 mld dol.

25 lipca 2014

Netflix poszukuje agencji kreatywnej

Firma przygotowuje się do intensywnej ekspansji w Europie.

25 lipca 2014

Unilever postawi na innowacje, ale kosztem cen

Za spadek wartości produktów firmy i spadek zysków firma obwinia politykę dyskontów.

28 lipca 2014

Google kupuje Twitcha

Za okrągły miliard dolarów technologiczny gigant przejmuje platformę umożliwiającą streamowanie filmów z gier na PC.

28 lipca 2014

Amazon odnotowuje stratę pomimo znacznego wzrostu sprzedaży

Przychody w II kwartale wzrosły o 23 proc., ale koszty poniesione przez firmę - o 24 proc.

28 lipca 2014

IKEA prezentuje nowy katalog i wspiera działania kampanią

W nowym katalogu marketer skupia się na maksymalnym wykorzystaniu nawet najmniejszej przestrzeni.

28 lipca 2014

Starpharma wprowadza prezerwatywę zabijająca bakterie i wirusy

Na rynek trafia prezerwatywa, która ma chronić ludzkie zdrowie jeszcze skuteczniej niż dotychczas.

29 lipca 2014

BSkyB tworzy Sky Europe

BSkyB oficjalnie potwierdza przejęcie za łączną kwotę 4,9 mld funtów Sky Italia oraz Sky Deutschland i utworzenie nowego medialnego imperium o nazwie Sky Europe.

29 lipca 2014

Londyn szuka sponsora kolejnej imprezy sylwestrowej

Ze sponsoringu sylwestrowej zabawy 2014/15 wycofała się oficjalnie firma Vodafone. Telekom był sponsorem ostatniego noworocznego pokazu sztucznych ogni w ramach swej kampanii "Firsts".

29 lipca 2014

Reckitt Benckiser intensywniej zainwestuje w farmaceutyki

Firma planuje otwarcie w Stanach Zjednoczonych specjalnej komórki odpowiedzialnej za produkcję farmaceutyków.

29 lipca 2014

Unilever: sytuacja w Polsce to "wyzwanie"

Koncern zaprezentował wyniki za II kwartał.

30 lipca 2014

Trinity Mirror - pierwsze półrocze dobre dla digitalu

Koncern Trinity Mirror (wydawca m.in. tabloidów "Daily Mirror" oraz "Sunday Mirror" oraz kilku tytułów lokalnych) raportuje po pierwszym półroczu br. blisko 50-proc. wzrost przychodów z tytułu reklamy digitalowej. Wpływy z reklam prasowych ostatnio pozostają praktycznie na niezmienionym poziomie.

30 lipca 2014

Aldi dogania Waitrose na Wyspach

Udział sieci dyskontów w rynku wzrósł do 4,8 proc. z pułapu 3,7 proc.

30 lipca 2014

Reebok wchodzi w segment spożywczy

Producent odzieży i akcesoriów sportowych wprowadza na rynek limitowaną serię plastrów boczku dla sportowców.

30 lipca 2014

Google i MediaCom z globalną inicjatywą szkoleniową

Spółki łączą siły w celu wdrożenia globalnej inicjatywy szkoleniowej.

30 lipca 2014

Emirates sponsorują Benficę

Linie lotnicze podpisały umowę z portugalskim klubem piłkarskim.

31 lipca 2014

Unilever ogłasza globalny przetarg cyfrowy

Marketer nie ujawnia, jakich marek dotyczy przetarg.

31 lipca 2014

Twitter opublikował wyniki za drugi kwartał

Przychody reklamowe wzrosły o 129 proc. do 277 mln dol.

31 lipca 2014

Wzrosną globalne wydatki na reklamę

Analitycy przewidują dynamikę na poziomie 5,8 proc.

31 lipca 2014

Dachser rusza z potężną inwestycją

Operator logistyczny inwestuje w nowe centrum logistyczne w Niemczech - koszt inwestycji to 25 mln euro.