M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

1 sierpnia 2014

Diageo odnotowuje wzrosty na Wyspach

Firma uważa, że kluczowe są innowacje.

1 sierpnia 2014

British Heart Foundation zatrudnia pierwszego marketing and engagement directora

Nowe stanowisko obejmie Carolan Davidge.

1 sierpnia 2014

Diageo ma nowego non-executive directora

Nowe stanowisko objęła Nicola Mendelsohn, wcześniej wiceprezes Facebooka w regionie EMEA.

4 sierpnia 2014

Waitrose zadowolone z zysków

Jedna z najpopularniejszych sieci na Wyspach zbiera owoce aktywności marketingowych.

4 sierpnia 2014

Red Bull poszukuje agencji do obsługi swojej instytucji charytatywnej

Firma ma w planach uruchomienie kampanii w social mediach.

4 sierpnia 2014

Under Armour rusza z nową kampanią reklamową

"I will what I want" - tak brzmi nowe hasło firmy Under Armour.

5 sierpnia 2014

Toyota Hybrid zalała praskie ulice muzyką

Producent samochodów zmienił nazwy ulic w Pradze na tytuły piosenek i wyemitował w samochodach testujących auta muzykę zgodną z nazwą aktualnie przemierzanej arterii.

5 sierpnia 2014

P&G zredukuje sto marek

Gigant FMCG pracuje nad maksymalnym zmniejszeniem kosztów i przyspieszeniem wzrostów.

5 sierpnia 2014

HBO planuje uruchomienie dostępu do treści przez WWW w kolejnych krajach

Oferta najprawdopodobniej pojawi się w Turcji i Japonii.

5 sierpnia 2014

Will.i.am dla marki Lexus

Piosenkarz ma promować markę w kontekście nowych technologii i projektowania.

5 sierpnia 2014

Leafly zachęca do legalizacji marihuany

"Just Say Know" jest nowym hasłem reklamowym firmy Leafly, która propaguje marihuanę w celach leczniczych.

6 sierpnia 2014

Ruszyła trzecia odsłona kampanii Apple'a

Marketer po raz kolejny stara się udowodnić, że właściciel smartfonu marki Jobsa jest bardziej efektywny.

6 sierpnia 2014

Pierwsze podsumowanie GAPG

GAPG (Global Alcohol Producers Groups) wydał pierwszy raport dotyczący zobowiązań przeciwdziałania szkodliwej konsumpcji alkoholu.

6 sierpnia 2014

Coca-Cola przeprasza za stewię i wraca do oryginalnej receptury

Marketer wycofuje z rynku napój Vitaminwater słodzony naturalnym słodzikiem, po tym jak konsumenci wyrazili swoje niezadowolenie ze smaku napoju w mediach społecznościowych.

6 sierpnia 2014

Nescafe prosi o pomoc globalną społeczność

Nestle korzysta z crowdsourcingu w ramach wsparcia marketingowego swojej kampanii.

7 sierpnia 2014

Coca-Cola wycofuje reklamy z rosyjskiej TV

Amerykański koncern zawiesił emisję swoich reklam w czterech rosyjskich stacjach telewizyjnych powiązanych z Kremlem.

7 sierpnia 2014

Duże zyski BMW po II kwartale br.

Zysk netto BMW w II kwartale br. w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. wzrósł o 27 proc. i wyniósł 1,77 mld euro. Tak spektakularny wzrost zyskowności był możliwy przede wszystkim dzięki gwałtownie rosnącemu popytowi na auta tej marki w Chinach.

7 sierpnia 2014

Czarno-biała kampania Louis Vuitton na jesień w hołdzie Paryżowi

Firma rusza z cyfrowym wsparciem swojej jesiennej kolekcji.

7 sierpnia 2014

Reckitt Benckiser i Facebook rozpoczynają współpracę

Dwa podmioty podpisały porozumienie o współpracy warte 100 mln dol.

7 sierpnia 2014

Uzupełnienie: Pierwsze podsumowanie GAPG

Jednym z sygnatariuszy dokumentu jest firma Diageo.

8 sierpnia 2014

Push For Pizza wymyśla aplikację dla agorafobów

Firma wprowadza na rynek aplikację umożliwiającą zamówienie pizzy jednym przyciskiem w smartfonie - dla tych, którzy boją się rozmów telefonicznych.

8 sierpnia 2014

Grolsch rozstrzygnął przetarg na obsługę ATL

Przetarg marki w Wlk. Brytanii wygrała agencja VCCP.

11 sierpnia 2014

Twiitter wprowadza optymalizację kampanii reklamowych

Reklamodawcy będą płacić wyłącznie za projekty, które spełniły ich oczekiwania i osiągnęły wyznaczone cele.

11 sierpnia 2014

TUI publikuje wyniki po III kwartale 2013 r.

Biuro podróży odnotowało 21-proc. wzrost.

11 sierpnia 2014

Volkswagen wykorzystuje newsa w taktycznej kampanii

Adam & Eve (DDB) stworzyło visual kampanii na podstawie doniesień o tym, jak zakochany słoń wyładował swoją frustrację na samochodzie Polo.

11 sierpnia 2014

Grupa Allianz przenosi globalny budżet do Ogilvy

Jeden z największych ubezpieczycieli w Europie rozstrzygnął przetarg na obsługę reklamową i zdecydował o powierzeniu globalnego budżetu reklamowego Ogilvy.

12 sierpnia 2014

Nestle - lepsze od oczekiwań wyniki pierwszego półrocza

Koncern Nestle ogłosił lepsze od oczekiwań globalne wyniki sprzedaży, która osiągnęła pułap 8,8 mld dol. Przedstawiciele firmy podkreślają przy tym, że wyczuwalna jest coraz większa presja cenowa, co może za sobą nieść spadek marży.

12 sierpnia 2014

Nestle ogłasza przetarg na media

Budżet firmy to 59 mln funtów.

12 sierpnia 2014

Sprzedaż Coca-Coli wspomagana akcją "Share a Coke" rozczarowuje

Na Wyspach mimo rozległych działań Coca-Coli na prowadzenie wysuwa się rywal - Pepsi.

12 sierpnia 2014

Złe wyniki McDonald's - tak źle nie było od 10 lat

Globalna sprzedaż sieci w lipcu br. spadła o 2,5 proc. To najgorszy wynik McDonald's od 10 lat. Sprzedaż zepsutego mięsa w Chinach i Japonii miała wpływ na spadki nie tyko w rejonie Azji i Pacyfiku, ale też na Bliskim Wschodzie i Afryce.

12 sierpnia 2014

Ferrero przygotowuje kampanię

Rodzinna firma chce dyktować trendy na rynku cukierniczym - przygotowuje działania za 10 mln funtów.

12 sierpnia 2014

Amazon rozpoczął kolejną bitwę - tym razem z Disneyem

Amazon blokuje przedsprzedaż nowych tytułów wytwórni - w tym ostatniego hitu Disneya "Kapitan Ameryka".

13 sierpnia 2014

Google i "The Sun" we wspólnym projekcie

Wspólny projekt o nazwie "Code Camp" ma pomóc rodzicom zrozumieć specyfikę języka kodu komputerowego, którym posługują się dzieci.

13 sierpnia 2014

House of Fraser wprowadza technologię nawigacyjną manekinów

Dzięki nowej technologii manekiny w sklepach doprowadzą nas do wieszaków z ubraniami i wskażą, gdzie znaleźć produkty, które przypadły nam do gustu.

13 sierpnia 2014

New Look zarabia na sprzedaży kimon

Sieć sprzedaje na Wyspach średnio 40 tys. sztuk tygodniowo.

14 sierpnia 2014

Honda zatrudnia nową agencję digital

Razorfish przejęła większość budżetu przeznaczonego na promocję Hondy i marki Acura.

14 sierpnia 2014

General Mills dokonuje relaunchu Haagen-Dazs na Wyspach

Firma chce powalczyć ponownie o lojalność konsumentów.

14 sierpnia 2014

Twitter wprowadza usługę wideo sponsorowanego

Sieć społecznościowa ma nowy format reklamowy.

14 sierpnia 2014

Czasopisma Hearst's Company tylko w wersji online

Od października magazyny dla młodzieży będą wydawane wyłącznie w wersji elektronicznej.

18 sierpnia 2014

Electrolux może przejąć biznes AGD General Electric

Na zakup może mieć też chęć LG i Samsung.

18 sierpnia 2014

Coca-Cola ma kupić 17 proc. w Monster Beverage Corp.

Analitycy zastanawiają się, dlaczego gigant z Atlanty nie zdecydował się na przejęcie kontroli nad producentem energetyków.

18 sierpnia 2014

Samsung Galaxy Alpha - nowa broń w walce z Apple

Nowy model telefonu ma przyciągnąć tych konsumentów, którzy uważali urządzenia Samsunga za zbyt plastikowe.

19 sierpnia 2014

Nieco słabsze wyniki Henkla

W pierwszej połowie 2014 r. przychody ze sprzedaży firmy Henkel wyniosły 8 mld euro i były o 3 proc. niższe niż te wypracowane w I połowie 2013 r.

19 sierpnia 2014

Czy P&G sprzeda markę Ivory?

Analitycy zastanawiają się, których brandów koncern może się pozbyć.

19 sierpnia 2014

Samsung kupuje start-up SmartThings

Firma zajmuje się rozwiązaniami dla inteligentnego domu.

19 sierpnia 2014

Coca-Cola kupuje udziały Monster Beverage

Koncern z Atlanty kupił 16,7 proc. udziałów producenta energetyków firmy Monster Beverage za 2,15 mld dol.

20 sierpnia 2014

Leo Burnett z nową kampanią dla McDonald's

W nowym spocie firma składa hołd rolnikom, którzy pomagają chronić drzewa i decydują się na ekologiczne uprawy.

20 sierpnia 2014

Samsung sponsorem olimpijskim co najmniej do 2020 r.

Koreański potentat podpisał z MKOL-em długoterminową umowę sponsorską obejmującą współpracę podczas trzech kolejnych igrzysk olimpijskich.

20 sierpnia 2014

Saatchi & Saatchi zatrudnia nowego CEO na terenie Singapuru i Malezji

Nowe stanowisko od początku września obejmie Shannon Cullum.

20 sierpnia 2014

Paczkowana kawa McCafe trafi do sprzedaży detalicznej w Stanach Zjendoczonych

Działanie realizowane jest we współpracy z Kraft Foods.