M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

21 sierpnia 2014

Francuzi bronią słodkiego

Wystartowała kampania socialmediowa francuskich cukierników i twórców pralin w odpowiedzi na działania rządu ostrzegające przed zgubnym wpływem słodyczy.

21 sierpnia 2014

Samsung promowany... tęczą

Instalacja Midnight Rainbow ma promować tablet Galaxy Tab S.

21 sierpnia 2014

Waitrose z formatem sklepowym dla podróżujących

Sieć supermarketów brytyjskich otwiera pierwszy punkt na stacji kolejowej.

21 sierpnia 2014

Taylor Swift i Justin Bieber pachną porażką

Elizabeth Arden Inc., producent m.in. wód toaletowych sygnowanych nazwiskami celebrytów, zanotowała największą w swojej historii kwartalną stratę.

21 sierpnia 2014

Gap ruszy z nową kampanią jesienną

Działania zostały opracowane we współpracy z Wieden & Kennedy w Nowym Jorku.

21 sierpnia 2014

Heineken zapowiada zwiększenie nakładów na marketing

Marketer podkreśla, że chce wykorzystać wzrosty w Europie Zachodniej.

22 sierpnia 2014

Lidl stawia na kobiecą modę

Sieć dyskontowa z mocnym uderzeniem odzieżowym na Wyspach.

22 sierpnia 2014

McDonald's musi zamknąć swoje lokale w Moskwie

W stolicy Rosji po kontroli sanitarnej zamknięto największą restaurację McDonald's w Europie.

22 sierpnia 2014

Samsonite kontra reszta świata

Wystartowała digitalowa kampania dla producenta walizek i akcesoriów podróżnych autorstwa Saatchi & Saatchi.

22 sierpnia 2014

Coca-Cola Life przybywa do Wielkiej Brytanii

Napój słodzony stewią wchodzi na Wyspy.

22 sierpnia 2014

SoundCloud wprowadza reklamy i usługi subskrypcji dla twórców treści

Serwis muzyczny cieszy się dużą popularnością, miesięcznie odwiedza go ponad 300 milionów internautów.

25 sierpnia 2014

McDonald's wprowadzi muzykę online, program lojalnościowy, mobilne zamówienia

W USA marketer zapowiada lawinę nowości.

25 sierpnia 2014

Harrods powierza swój budżet kreatywny TBWA

Agencja będzie odpowiedzialna m.in. za działania przed świętami Bożego Narodzenia dla luksusowego domu towarowego.

25 sierpnia 2014

John Lewis już nie poczęstuje darmową herbatą i ciastkiem

Sieć na Wyspach rezygnuje z przywileju dla posiadaczy kart stałego klienta.

25 sierpnia 2014

The Huffington Post w Indiach

Portal będzie miał swoją specjalną, indyjską wersję.

26 sierpnia 2014

Mozilla z pierwszym smartfonem na rynek azjatycki

Telefon ma kosztować 33 dolary.

26 sierpnia 2014

Burger King chce przejąć rywala - spółkę Tim Hortons

Możliwe, że powstanie trzecia co do wielkości sieć fast food.

26 sierpnia 2014

Kobiety CEO reklamują bieliznę

Wystartowała kampania promująca bieliznę marki Dear Kate.

27 sierpnia 2014

Harrods powierza kreatywny budżet TBWA

Londyński oddział TBWA będzie odpowiedzialny za tegoroczną kampanię bożonarodzeniową. Za kampanie brandowe Harrodsa od maja br. odpowiada McCann.

27 sierpnia 2014

To Amazon, a nie Google kupuje Twitcha

Wbrew wcześniejszym spekulacjom to Amazon, a nie należący do Google serwis YouTube, za kwotę 970 mln dol. przejmie platformę Twitch, która umożliwia streaming gier wideo.

27 sierpnia 2014

Sansa reklamuje jesienno-zimową kolekcję Karen Millen

Bohaterka "Gry o tron" promuje jesienną kolekcję ubrań.

27 sierpnia 2014

Chiny nie chcą ani Microsoftu, ani Apple'a, ani Androida

The Chinese Academy of Engineering planuje wprowadzenie rodzimego oprogramowania na chiński rynek.

28 sierpnia 2014

Zara po fali krytyki internautów wycofuje ze sklepów piżamkę przypominającą pasiak

Sieć tłumaczy, że gwiazda na piżamce nawiązywała do gwiazdy szeryfa.

28 sierpnia 2014

Ryanair wprowadza klasę biznes i wesprze ją kampanią

Irlandzki przewoźnik wprowadzi udogodnienie w postaci elastycznej opcji zamawiania biletów, możliwości przewożenia dodatkowego bagażu i siedzeń typu "premium".

28 sierpnia 2014

Brother wycofuje reklamy po protestach odbiorców

W Wielkiej Brytanii firma produkująca drukarki musiała przerwać kampanię.

29 sierpnia 2014

Twitter chce dokształcić marketingowców

Twitter Flight School to nowo wprowadzona, edukacyjna platforma online, która ma pomóc maksymalizować efektywność digitalowych kampanii marketingowych.

29 sierpnia 2014

Unilever w Stanach wprowadza politykę oszczędnościową

Marketer wprowadza zamrażarki do lodów zasilane kolektorami słonecznymi i w 70 proc. sklepów detalicznych wprowadzi energooszczędne lodówki.

29 sierpnia 2014

Samsung wprowadza biżuterię

Specjalny wibrujący naszyjnik poinformuje nas o przychodzących połączeniach.

29 sierpnia 2014

Lidl na Wyspach z kolejną kampanią chce trafić do zamożnych

Działania mają podkreślać nowoczesność sieci i docierać do bardziej zamożnych klientów - wartość kampanii wynosi 20 mln funtów.

29 sierpnia 2014

Conor McQuaid nowym CMO w Pernod Ricard

McQuaid, obecnie pełniący obowiązki dyrektora zarządzającego Pernod Ricard w RPA, zastąpi Martina Rileya, który w grudniu br. odchodzi na emeryturę.

1 września 2014

Pernod Ricard reorganizuje marketing

Powstaną dwa główne piony: The Brand Project i The Brand Delivery.

1 września 2014

McDonald's na Wyspach świętuje 40. urodziny

W ramach kampanii przygotowano serię nostalgicznych spotów.

1 września 2014

Google testuje drony

Nowa technologia sprawdzana w Australii ma być wykorzystywana w logistyce i dostarczaniu produktów.

2 września 2014

Jeden z głównych udziałowców znacząco redukuje zaangażowanie w Tesco

Siódmy co do wielkości udziałowiec brytyjskiej sieci, amerykański fundusz Harris Associates, sprzedał blisko dwie trzecie swoich udziałów w spółce. Jego zdaniem inwestowanie w Tesco "staje się zbyt ryzykowne".

2 września 2014

Nowa kampania Lidla na Wyspach Brytyjskich

Startująca za kilka dni kampania, która potrwa przez najbliższe sześć miesięcy, ma wyjaśnić konsumentom, "jak nowoczesny jest dzisiejszy Lidl". Warte 20 mln funtów działania komunikacyjne zostały przygotowane przez TBWA\London.

2 września 2014

KFC chce wykorzystać popularność street foodu

Sieć zapowiada rewolucję w menu.

2 września 2014

Heineken pozbywa się części meksykańskiego biznesu

Heineken zdecydował o sprzedaży swoich meksykańskich wytwórni opakowań. Nabywcą za kwotę 1,23 mld dol. w gotówce jest Crown Holdings Inc. Transakcja ma zostać sfinalizowana do końca br.

2 września 2014

Marks & Spencer liczy na efekt "halo"

Na Wyspach startuje pierwsza zunifikowana kampania M&S, która ma na celu zwrócenie uwagi na sieć całościowo, nie tylko na segment odzieżowy.

3 września 2014

Kate Moss i Cara Delevigne w kampanii "My Burberry"

Główną osią startującej kampanii nowego zapachu ma być personalizacja.

3 września 2014

HP startuje na Wyspach z największą kampanią od 12 lat

Firmie zależy na ponownej prezentacji marki konsumentom i przedstawieniu jej portfolio i możliwości.

3 września 2014

Nespresso z recyklingowym programem ekologicznym

Nestle za 328 mln funtów wprowadzi program recyklingu kapsułek kawowych.

4 września 2014

Saatchi & Saatchi szuka zależności między praniem a narodową dumą

Wystartowała nowa reklama dla detergentu z portfolio P&G.

4 września 2014

Jack Daniel's pobudza narrację

Konsumpcja trunku nakłania do opowieści.

4 września 2014

IKEA prezentuje instrukcję obsługi katalogu papierowego

W nowej kampanii sieci papierowy katalog prezentowany jest jako nowoczesny gadżet.

5 września 2014

Luxottica Group po 10 latach rozstaje się z dyr. generalnym

Po 10 latach Andrea Guerra, dyrektor generalny Luxottica Group (producent m.in. kultowych oprawek Ray-Ban), złożył rezygnację ze swego stanowiska.

5 września 2014

Maszynki Gillette jako młotki w fortepianie

Wystartowała kampania maszynek do golenia, które polecają się melomanom.

5 września 2014

Carat wygrywa przetarg mediowy brytyjskiego rządu

Wartość budżetu to 140 mln funtów.

5 września 2014

Coca-Cola startuje z wielomilionowym wsparciem wariantu Life

Na Wyspach Brytyjskich rusza kampania napoju ze stewią.

8 września 2014

Jennifer Aniston w kampanii wody funkcjonalnej Glaceau

W Anglii Coca-Cola wspiera markę swojej wody funkcjonalnej.

8 września 2014

Barclays prezentuje specjalny skaner linii papilarnych

Firma prezentuje nową technologię, która niebawem może zastąpić PIN.