M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

26 września 2014

Ogłoszono pierwszy z trzech najważniejszych przetargów dla brytyjskiego OOH

Transport for London, zarządzający komunikacją miejską w stolicy Wlk. Brytanii, ogłosił pierwszy z trzech przetargów, które mogą zmienić układ sił w tamtejszej branży OOH. Wartość tego pierwszego projektu to 200-500 mln funtów.

26 września 2014

Ryanair zadowolony z wprowadzonych zmian w obsłudze klientów

Przedstawiciele irlandzkiego przewoźnika oświadczyli, że są zadowoleni z reakcji i opinii klientów linii dotyczących jakości obsługi przez personel, usprawnień platformy internetowej oraz nowych udogodnień w programie Business Plus.

29 września 2014

TGI Fridays przechodzi na model franczyzowy

Marketer sprzeda większość z 240 należących do niego restauracji w USA.

29 września 2014

Europejscy regulatorzy ostrzegają Google

Amerykański gigant wciąż nie spełnia europejskich norm ochrony prywatności.

29 września 2014

KitKat śmieje się z wygiętych iPhone'ów 6

Marka Nestle pokazała refleks w social mediach.

30 września 2014

Nestle zapowiada znaczące zmiany strukturalne i organizacyjne

Zmiany te mają skutkować zdecydowanym przeniesieniem ciężaru decyzyjnego, strukturalnego i logistycznego w kierunku europejskim. Ponadto dojdzie do zmian na kilku kluczowych stanowiskach regionalnych. Powyższe ma m.in. przynieść znaczącą poprawę słabych ostatnio wyników finansowych.

30 września 2014

DHL ruszy z wykorzystaniem dronów do dostaw

W Niemczech firma logistyczna testuje możliwości dostawcze dronów zwanych "Paketkopterami".

30 września 2014

Heinz z paneuropejską kampanią dla keczupu

Tak rozległa kampania prowadzona jest po raz pierwszy od pięciu lat.

30 września 2014

Aldi raportuje doskonałe wyniki w Wlk. Brytanii

Niemiecka sieć dyskontów Aldi publikuje swoje wyniki finansowe na Wyspach za ub.r. i podkreśla, że potrafiła znacząco powiększyć swoje rynkowe udziały pomimo niezwykle agresywnej polityki cenowej ze strony konkurencji.

1 października 2014

Kenzo projektuje dla Eviana

Dwie nowe butelki limitowanej serii wody mineralnej trafiają na rynek.

1 października 2014

Była senior v-ce prezes PepsiCo Int. zostaje szefem Mondeleza na północną Europę

Mary Barnard powołana na nowo utworzone stanowisko potentata FMCG.

1 października 2014

Kampania Greya dla Volvo

To pierwsza globalna kampania autorstwa Grey London dla szwedzkiej marki samochodów.

1 października 2014

Peugeot wraca do emocjonujących reklam

Marka przyznaje, że dotychczasowa komunikacja była ściszona, przez co jej samochody mogą być postrzegane jako mniej ekscytujące niż samochody konkurencji, np. Volkswagen.

2 października 2014

Grolsch wprowadza globalnie nowy design butelki

Holenderska marka piwa wprowadza nową butelkę o pojemności 300 ml na całym świecie.

2 października 2014

CMO General Mills odchodzi na emeryturę

Mark Addicks odchodzi na emeryturę.

2 października 2014

Kampania Ballantine's z muzykiem Black Coffee

Nowe otwarcie w projekcie "release true stories".

3 października 2014

Szefowa M&C Saatchi odchodzi do Anomaly London

Camilla Harrison, dotychczasowy chief executive M&C Saatchi, opuszcza jej struktury, aby objąć stery londyńskiej agencji Anomaly.

3 października 2014

Kia stawia na bardziej wyrafinowane pozycjonowanie marki

Komunikaty mają być bardziej dojrzałe i akcentować wyrafinowany design samochodów.

3 października 2014

Mondelez podpisuje największą umowę o współpracy reklamowej wideo z Google

Porozumienie ma związek z decyzją Mondeleza o przesunięciu znacznej części budżetu reklamowego do mediów cyfrowych.

6 października 2014

Leo Burnett, Wieden & Kennedy i BBH obsłużą Samsunga

Marketer rozstrzygnął globalny przetarg kreatywny.

6 października 2014

Duracell pomoże ofiarom huraganów w USA

Projekt opiera się na insighcie dotyczącym potrzeby posiadania awaryjnych źródeł zasilania podczas klęsk żywiołowych.

6 października 2014

Tesco personalizuje tablet Hudl i wesprze go kampanią

Na Wyspach marketer kontynuuje inwestycje w markę własną tabletów.

6 października 2014

Cola Life przebija sprzedażą Coke Zero

Sukces Coli słodzonej stewią w Wielkiej Brytanii.

7 października 2014

Jaś Fasola reklamuje jubileuszowego Snickersa

Rowan Atkinson wystąpił w reklamie batona na 18-lecie marki.

7 października 2014

Pepsi wprowadza wariant słodzony stewią

Limitowana seria Pepsi True będzie dostępna przez Amazon.

7 października 2014

Hewlett-Packard wydziela segment komputerów i drukarek

Hewlett-Packard będzie funkcjonować jako dwie spółki. Pierwsza z nich będzie odpowiedzialna za segment serwerów, baz danych i usług dla biznesu, natomiast druga za pecety i drukarki. Obroty każdej z nich szacowane są na 50 mld dol. rocznie.

8 października 2014

Kruger & Matz chce podbić Rumunię

Polska marka rozszerza swoje działania na rumuńskim rynku technologicznym.

8 października 2014

ZenithOptimedia Phillippines ma nową CEO

Z Mindshare'u do ZOP przeszła Jennifer Santos.

8 października 2014

Pesymistyczne prognozy zysków Samsunga

Samsung Electronics - największy producent smartfonów na świecie, coraz boleśniej odczuwa nacisk ze strony chińskich konkurentów. Analitycy są zdania, że pod koniec br. operacyjny zysk Samsunga może być nawet o połowę mniejszy niż ten osiągnięty w 2013 r.

8 października 2014

Oxo zaprasza Brytyjczyków do magicznej zabawy z jedzeniem

Kampania wykonana techniką stop-motion ma ukazywać niezwykłe walory produktów marki przypraw.

8 października 2014

Marco Rigon zostaje szefem globalnym Mobext

Agencja mobile marketingu Havas Media Group ma nowego zarządzającego.

9 października 2014

Prawie połowa shopperów online przeniosła się na mobile

Zakupy przez komórkę i tablet coraz popularniejsze.

9 października 2014

Reklama Wongi zablokowana

Powodem jest brak informacji o wysokości oprocentowania.

9 października 2014

Clear Channel żegna się z globalną CMO

Pru Parkinson wybiera inną drogę zawodową.

10 października 2014

Lego kończy współpracę z Shellem

Jeden z największych producentów zabawek, duńska firma Lego, postanowił pod wpływem akcji organizacji Greenpeace zakończyć współpracę z koncernem paliwowym Shell.

10 października 2014

Nowe zasady reklamy e-papierosów w USA

The Comitee of Advertising Practise ogłasza nowe zasady, według których produkt może być promowany.

10 października 2014

Lipton Ice Tea z globalnym rebrandingiem i repozycjonowaniem

Unilever zmienia oblicze swojego brandu.

13 października 2014

Yaya Touré nowym globalnym ambasadorem marki Nissan

Piłkarz z Manchester City i reprezentacji Wybrzeża Kości Słoniowej nowym globalnym ambasadorem marki Nissan.

13 października 2014

Amazon.com otwiera pierwszy sklep

Amazon.com planuje otwarcie w centrum Nowego Jorku swojego pierwszego tradycyjnego sklepu. Oznacza to, że po 20 latach swego istnienia największy globalny gracz sprzedaży online doszedł do wniosku, że nic nie zastąpi bezpośredniego kontaktu z klientem.

13 października 2014

Lidl na Wyspach chce stworzyć grupę ambasadorów marki

Sieć zapewnia, że nie ustaje w badaniu potrzeb konsumentów.

13 października 2014

Subway tańczy flamenco

Na Wyspach wystartowała nowa kampania marki.

13 października 2014

USA: Red Bull już nie będzie "dodawać skrzydeł"

Jedno z najpopularniejszych haseł reklamowych "Red Bull doda ci skrzydeł" musi wyrokiem tamtejszego sądu zniknąć z amerykańskiego rynku. Ponadto producent uiści wynoszącą maksymalnie 13 mln dolarów karę za wprowadzanie konsumentów w błąd.

14 października 2014

Ashton Kutcher w serii spotów dla Lenovo

Wielokanałowa kampania, która rusza w Wlk. Brytanii, ma na celu zaprezentowanie serii Yoga jako urządzeń dla osób kreatywnych.

14 października 2014

W Wielkiej Brytanii startuje kampania tabletów Hudl2

Sieć promuje swoje urządzenia pod hasłem "Brings people together".

14 października 2014

EBay wystartuje z pierwszą w historii globalną kampanią

Portal zakupowy intensyfikuje działania promocyjne przed Świętami Bożego Narodzenia.

14 października 2014

Publicis inwestuje w Matomy Media Group

Publicis Groupe ogłosił wykupienie 20 proc. udziałów w notowanej na londyńskiej giełdzie agencji cyfrowo-reklamowej Matomy Media Group. Finalna wartość transakcji po zrealizowaniu dostępnych opcji może wynieść 82 mln dol.

15 października 2014

Personalizacja pomaga Burberry

Kampania wspierająca działania personalizujące podniosła sprzedaż marki o 55 proc. w drugiej połowie roku.

15 października 2014

Unilever zachęca do zaufania własnemu ciału

Startuje kampania Dove w social mediach.

15 października 2014

Land Rover chce budować komunikację opartą na emocjach

W globalnej kampanii ma być eksponowany komunikat angażujący widzów emocjonalnie.

15 października 2014

Globalna sprzedaż dóbr luksusowych nieznacznie wzrosła

Według analiz przedstawionych przez firmę konsultingową Bain & Co. globalna sprzedaż w kategorii dóbr luksusowych w porównaniu z 2013 r. wzrośnie o 2 proc. i osiągnie pułap 223 mld euro.