M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

6 sierpnia 2001

ROZMOWY NA TEMAT POŁĄCZENIA AGENCJI MCCANN-ERICKSON ORAZ ADVENTA LOWE-LINTAS W ROSJI TRWAJĄ

Interpublic Group of Cos. w Nowym Jorku potwierdziła informacje o tym, że rozmowy na temat połączenia należących do niej agencji...

6 sierpnia 2001

MCCANN-ERICKSON ZAJMIE SIĘ PROMOCJĄ NIEMIECKIEJ PARTII CDU

Agencja reklamowa McCann-Erickson Communication House (MECH) z Berlina rozpocznie obsługę wartego 20 mln dol. budżetu przeznaczonego na promocję niemieckiej partii...

6 sierpnia 2001

TURECKIE DŻINSY BĘDĄ REKLAMOWANE W USA

Reklamy tureckiej marki dżinsów Mavi produkowanych przez firmę ze Stambułu Erak Co. pojawią się na rynku amerykańskim. Kampania telewizyjna, prasowa...

6 sierpnia 2001

REVLON W USA OBCINA WYDATKI NA REKLAMĘ

Producent kosmetyków Revlon obniżył o jedną trzecią (z planowanej kwoty 40 mln dol. do 25 mln dol.) wydatki na reklamę...

7 sierpnia 2001

LAURA BIAGIOTTI EMOTION - NOWY ZAPACH P&G W EUROPIE

Koncern Procter & Gamble za pośrednictwem firmy Procter & Gamble Prestige Beaute wprowadzi na rynek europejski nowy zapach perfum o...

7 sierpnia 2001

MIESIĘCZNIK "CELEBRITE STAR" DEBIUTUJE WE FRANCJI

Francuskie wydawnictwo Entreprendre Groupe wprowadza na rynek nowy miesięcznik "Celebrite Star". 48-stronicowy magazyn pojawi się w nakładzie 100 tys. egzemplarzy....

7 sierpnia 2001

WŁOSKA INFERENTIA PRZEJMUJE UDZIAŁY W GREY INTERACTIVE WE FRANCJI

Włoski specjalista w zakresie komunikacji interaktywnej firma Inferentia DNM przejęła większościowy udział w agencji interaktywnej Grey Interactive France i jej...

7 sierpnia 2001

INTERPUBLIC W USA PRZEJMUJE AGENCJĘ DEVRIES PUBLIC RELATIONS

Interpublic Group of Cos. przejęła nowojorską agencję DeVries Public Relations. Do głównych klientów agencji należą Procter & Gamble Co., GlaxoSmithKline...

8 sierpnia 2001

AMERYKAŃSKI BUDŻET MEDIOWY PIZZY HUT W SIECI WPP

Koncern Tricon Global Restaurants przekazał budżet reklamowy marki Pizza Hut wart 150 mln dol., przeznaczony na planowanie mediów, należącemu do...

8 sierpnia 2001

FRANCUSKA TELEWIZJA TF1 STAWIA NA REALITY SHOW "SURVIVOR"

Francuska sieć telewizyjna TF1 wprowadzi do swojej ramówki lokalną wersję znanego reality show "Survivor" pt. "Adventuriers de Koh Lanta". Decyzja...

8 sierpnia 2001

NIEMIECKI BUDŻET NOWEJ MARKI NESTLE W RĘKACH PUBLICISU

Koncern NestlŽ przekazał niemiecki budżet reklamowy swojej nowej marki świeżego mleka Baerenmarke agencji Publicis. Wysokość budżetu szacowana jest na 5...

8 sierpnia 2001

POCIĄGI TGV WE FRANCJI OPAKOWANE W REKLAMY NIVEA

Nivea we Francji zintensyfikowała tego lata swoje działania promocyjne i zdecydowała się na reklamę umieszczoną na wagonach szybkiej kolei TGV....

8 sierpnia 2001

MEDIALNY KONFLIKT INTERESÓW SILVIA BERLUSCONIEGO

Do połowy września br. premier Włoch Silvio Berlusconi zobowiązał się rozwiązać konflikt interesów wynikający z posiadania przez niego imperium mediowego...

9 sierpnia 2001

ROSYJSKI RYNEK REKLAMOWY NIE ODCZUWA RECESJI

Podczas kiedy budżety reklamowe na wielu rynkach europejskich są redukowane, rosyjski rynek reklamowy wykazuje tendencje zwyżkowe. Według danych Russian Public...

9 sierpnia 2001

HAVAS ADVERTISING ZDOBYŁ BUDŻET REKLAMOWY NASDAQ

Nasdaq przekazał swój wart 30 mln dol. budżet reklamowy należącej do grupy Havas Advertising agencji McKinney & Silver z Nowego...

9 sierpnia 2001

WYDATKI REKLAMOWE P&G ZA MINIONY ROK FISKALNY SĄ NIŻSZE O 500 MLN DOL.

Wydatki reklamowe koncernu Procter & Gamble za miniony rok fiskalny zmniejszyły się w porównaniu z rokiem poprzednim o 500 mln...

10 sierpnia 2001

PEPSICO. OGŁASZA ZMIANY ORGANIZACYJNE PO PRZEJĘCIU QUAKER OATS

Po finalizacji przejęcia Quaker Oats Co. PepsiCo. przedstawiła plany zmian organizacyjnych nowej, rozszerzonej struktury. Według przyjętych założeńĘprezes Quaker Oats będzie...

10 sierpnia 2001

CLEAR CHANNEL ODNOTOWAŁ STRATY W DRUGIM KWARTALE

Koncern Clear Channel Communications (CCC), właściciel sieci radiowych i firm reklamy zewnętrznej, odnotował straty w drugim kwartale br., które osiągnęły...

10 sierpnia 2001

UNILEVER OTWIERA LODOWE KAWIARNIE CAFE ALGIDA

Po otwarciu dwóch kawiarni lodowych Cafe Algida we Francji i w Hiszpanii koncern Unilever zdecydował się na uruchomienie kolejnego lokalu...

10 sierpnia 2001

GLOBALNA KAMPANIA ADIDASA KIEROWANA JEST DO MŁODZIEŻY

Adidas, niemiecki producent sprzętu i odzieży sportowej, rozpoczął emisję na rynkach europejskich czterech nowych spotów reklamowych, których grupą docelową jest...

13 sierpnia 2001

KONSUMENCI PRZECIWKO REKLAMIE LEKARSTWA SCHERING-PLOUGH

Grupa konsumentów amerykańskich skierowała pozew do sądu w New Jersey, w którym zarzuca koncernowi farmaceutycznemu Schering-Plough i grupie WPP przekazywanie...

13 sierpnia 2001

WYŁONIONO FINALISTÓW PRZETARGU NA BUDŻET BOEINGA W USA

Koncern lotniczy Boeing Co. wybrał trzy agencje reklamowe, które będą kontynuować walkę o jego budżet reklamowy, którego wysokość wynosi 72...

13 sierpnia 2001

"POZYTYWNE WIBRACJE" COCA-COLI W JEJ PARYSKIM SPOCIE

Koncern Coca-Cola Co. kontynuuje lokalną akcję reklamową skierowaną do młodych konsumentów, emitując nowy spot o wdzięcznym tytule "Pozytywne wibracje". Autorem...

13 sierpnia 2001

NIKE ROZSZERZA SWOJĄ DZIAŁALNOŚĆ NA RYNKU TURECKIM

Producent sprzętu i odzieży sportowej Nike po ogłoszeniu otwarcia działu Nike Turkey w Stambule, który zajmie się nadzorem nad sprzedażą,...

14 sierpnia 2001

"ADVERTISING AGE" UJAWNIA TAJNY RAPORT GIGANTÓW TYTONIOWYCH

Według informacji, które znalazły się w posiadaniu "Advertising Age", trzy największe koncerny tytoniowe planują poważne ograniczenia działań marketingowych i reklamowych....

14 sierpnia 2001

ADIDAS OTWIERA SKLEPY Z ODZIEŻĄ LIFESTYLE'OWĄ

Poszerzając tradycyjny rynek produktów sportowych, Adidas-Salomon planuje otwarcie sklepów na kluczowych rynkach międzynarodowych z odzieżą brandów sportowych, przeznaczoną do noszenia...

14 sierpnia 2001

COCA-COLA WPROWADZI NOWY SMAK FANTY NA RYNEK BYŁEGO NRD

Coca-Cola Co. wprowadzi na rynek niemiecki nowy produkt, którym jest Fanta Mango. Coca-Cola Erfrischungsgetraenke Ltd., która zajmuje się rozlewem i...

16 sierpnia 2001

FINANSOWY RAPORT CORDIANT WSKAZUJE NA NIEWIELKI WZROST

Brytyjska grupa Cordiant Communications Group (CCG) ujawniła, że jej przychody za pierwsze półrocze br. osiągnęły kwotę 444,7 mln dol., co...

16 sierpnia 2001

TEGOROCZNE PRZEJĘCIA PUBLICIS POPRAWIAJĄ REZULTATY GRUPY

Kluczowe przejęcia, których dokonała Publicis Groupe pod koniec 2000 r., przyczyniły się do wysokości ujawnionych przychodów za pierwsze półrocze br....

16 sierpnia 2001

COCA-COLA ROZPOCZNIE NOWĄ KAMPANIĘ POWERADE

Coca-Cola rozpoczęła kolejną kampanię napojów Powerade, której budżet szacowany jest na 40-60 mln dol. Kampania będzie promowała nowy, wzbogacony o...

16 sierpnia 2001

"O - OPRAH MAGAZINE" W USA SPRZEDAJE SIĘ NAJLEPIEJ

Wielkim zwycięzcą opublikowanego raportu amerykańskiego Audit Bureau of Circulation za pierwsze pólrocze 2001 r. okazał się tytuł "O - Oprah...

17 sierpnia 2001

YSL ZADECYDOWAŁ O LOSIE SWOJEGO BUDŻETU MEDIOWEGO

Yves Saint Laurent (YSL) Beaute zdecydował, że obsługąĘjego europejskiego budżetu mediowego zajmie się należący do Havas Advertising dom mediowy Media...

17 sierpnia 2001

MARK SCHNEIDER, SZEF KONCERNU UPC, REZYGNUJE ZE STANOWISKA

Mark Schneider ogłosił rezygnację ze sprawowanego przez siebie stanowiska CEO koncernu medialnego United Pan-Europe Communications (UPC). W uzasadnieniu swojej decyzji...

17 sierpnia 2001

AGENCJA FALLON WORLDWIDE WYGRAŁA BUDŻET TIMBERLANDA

Amerykańska firma odzieżowa Timberland przekazała swój globalny budżet reklamowy przeznaczony na kreację agencji reklamowej Fallon Worldwide z Nowego Jorku. Jego...

17 sierpnia 2001

JAGUAR PRZEKAZUJE SWÓJ BUDŻET INTERAKTYWNY GLOBAL BEACH GROUP

Należąca do Ford Motor Co. firma motoryzacyjna Jaguar Cars z Wielkiej Brytanii skonsolidowała swój globalny, reklamowy budżet interaktywny w rękach...

17 sierpnia 2001

SZWAJCARSKIE STOWARZYSZENIE TURYSTYKI ADAPTUJE ANGIELSKIE SLOGANY

Szwajcarski Narodowy Zarząd Turystyki wspólnie z Regionalnym Stowarzyszeniem Turystyki zdecydowały się na wykorzystanie anglojęzycznej terminologii do akcji promujących Szwajcarię. W...

20 sierpnia 2001

POWRÓT MARKI SOKÓW OWOCOWYCH MINUTE MAID W ROSJI

Koncern Coca-Cola ponownie wejdzie na rosyjski rynek ze swoją marką soku owocowego Minute Maid. Brand został wycofany ze sprzedaży trzy...

20 sierpnia 2001

DUŃSKI PRODUCENT OBUWIA ECCO WKRACZA NA RYNKI EUROPY WSCHODNIEJ

Firma Ecco, duński producent obuwia, planuje otwarcie 50 sklepów na Białorusi, Węgrzech, Słowacji, w Bułgarii i Rumunii. Inwestycje mają zostać...

20 sierpnia 2001

AMERYKAŃSKI MAGAZYN O ZDROWIU ZADEBIUTUJE W ROSJI

Pierwszy magazyn o zdrowiu pojawi się na rynku rosyjskim. Będzie to lokalne wydanie amerykańskiego tytułu "Natural Health", wydawanego przez nowojorskiego...

20 sierpnia 2001

FOX INTERNATIONAL ZMIENIA SWÓJ WIZERUNEK

Próbując dotrzeć do swojej grupy celowej osób w wieku 18-34 lata, koncern telewizyjny Fox International Entertainment Channels (FIEC) ropoczął kampanię...

21 sierpnia 2001

KTO PRZEJMIE DOM MEDIOWY TEMPUS GROUP?

JP Morgan, który reprezentuje Havas Advertising w jej staraniach o przejęcie grupy mediowej Tempus Group (należy do niej sieć domów...

21 sierpnia 2001

IDG ZAWIESZA WYDAWANIE "INDUSTRY STANDARD"

Z niepotwierdzonych informacji wynika, że IDG zawiesi wydawanie pisma "Industry Standard" do czasu znalezienia nowego inwestora. Przedstawiciele wydawcy odmówili komentarza...

21 sierpnia 2001

INTERPUBLIC ZDOBYWA AMERYKAŃSKI BUDŻET CZEKOLADEK LINDT

Agencja reklamowa Gotham Inc. należąca do Interpublic Group of Cos. zajmie się obsługą budżetu reklamowego szwajcarskiego producenta wyrobów z czekolady...

22 sierpnia 2001

WPP PRZEDSTAWIA SWOJĄ OFERTĘ NA ZAKUP TEMPUS GROUP

WPP Group ujawniła swoją ofertę dotyczącą zakupu grupy Tempus Group (należy do niej sieć domów mediowych CIA), proponując 14 pensów...

22 sierpnia 2001

MCDONALD'S NADAL TESTUJE SWOJE KAWIARNIE

Kanada jest już piętnastym krajem, w którym McDonald's zdecydował sie sprawdzić swoją koncepcję marketingową stworzenia sieci kawiarni pod nazwą McCafe....

22 sierpnia 2001

NEWS CORP. ROZPOCZYNA KAMPANIĘ SPOLECZNĄ

Koncern News Corp. rozpocznie wkrótce na rynku amerykańskim kampanię społeczną pod hasłem "The Power of You", w której wystąpią gwiazdy...

22 sierpnia 2001

IKEA PRZYCZYNĄ SAMOBÓJSTWA OGRODOWEGO KRASNALA W NIEMCZECH

Motyw samobójstwa wykorzystany przez Ikeę w jej niemieckiej kampanii reklamowej przysporzył kłopotów szwedzkiemu producentowi mebli. Plakat eksponowany na billboardach przedstawia...

23 sierpnia 2001

BCOM3 ODNOTOWAŁA 2-PROC. WZROST PRZYCHODÓW

Bcom3 Group odnotowała 2,1-proc. wzrost przychodów w drugim kwartale br. w porównaniu z analogicznym okresem 2000 r. Przychody grupy osiągnęły...

23 sierpnia 2001

TOYOTA KOŃCZY PRZYGOTOWANIA KAMPANII SZACOWANEJ NA 70 MLN DOL.

Toyota Motor Sales USA na początku września br. rozpocznie na rynku amerykańskim kampanię reklamową nowej wersji Toyoty Camry. Budżet kampanii,...

23 sierpnia 2001

TURECKIE GWIAZDY EDUKUJĄ SPOŁECZEŃSTWO

Z okazji drugiej rocznicy trzęsienia ziemi w Turcji, w wyniku którego zginęło 40 tys. osób, telewizja turecka rozpoczęła kampanię społeczną,...