M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

21 listopada 2014

Anheuser-Busch InBev zwolni setki pracowników w USA

Największy światowy producent piwa Anheuser-Busch InBev zwolni w St. Zjednoczonych setki pracowników m.in. z działów marketingu, sprzedaży i procurementu. W pierwszych dziewięciu miesiącach br. zysk producenta przed opodatkowaniem spadł o 2,1 proc.

21 listopada 2014

Aldi z przedświąteczną kampanią kulinarną

Brytyjska sieć zaprosiła do współpracy szefa kuchni Jean-Christophe'a Novelli.

21 listopada 2014

Sarah Thomson zostaje global CEO agencji Droga5

Awanse są związane z pozyskaniem nowych klientów.

24 listopada 2014

McDonald's z działaniami adresowanymi do millenialsów

Sieć zostaje gospodarzem hackatonów - to nowy sposób dotarcia do pokolenia millenialsów.

24 listopada 2014

Lidl trafia na Wyspach w dziesiątkę ofertą snobistycznego jedzenia

Sklepy sieci na Wyspach zadrżały po tym, jak Lidl ogłosił, że sprzedaje pakiety sześciu ostryg za 2,79 funta.

24 listopada 2014

Publicis Groupe szykuje nową strategię do 2018 r.

Jej szczegóły mają być znane 4 grudnia br.

25 listopada 2014

Śpiewające zabawki w kampanii Freeview

Nowa platforma telewizyjna free-to-air wystartowała z niestandardowymi działaniami reklamowymi.

25 listopada 2014

BMA wzywa ASA do zbanowania reklamy e-papierosów VIP

The British Medical Association uważa, że reklama e-papierosów VIP uderza w standardy etyczne reklamy papierosów.

25 listopada 2014

Marki gratulują zwycięstwa Lewisowi Hamiltonowi

Mistrz świata Formuły 1 odbiera gratulacje w social mediach.

25 listopada 2014

Sainsbury ogłosił przetarg mediowy

Ten szacowany na 60 milionów funtów rocznie budżet na planowanie i zakup mediów przez ostatnie 19 lat obsługuje dom mediowy PHD.

26 listopada 2014

ING Group zwolni w najbliższych trzech latach 1,7 tys. osób

Holenderska grupa finansowa zapowiedziała zainwestowanie blisko 250 mln dolarów w rozwój bankowości elektronicznej. W wyniku tych inwestycji w najbliższych trzech latach pracę straci 1,7 tys. pracowników etatowych oraz o ponad 1 tys. pozycji zostanie zredukowana liczba brokerów i współpracowników.

26 listopada 2014

Durex i MTV we wspólnej kampanii przeciwko HIV

Spot jest częścią inicjatywy społecznej realizowanej pod hasłem "Someone Like Me".

26 listopada 2014

PepsiCo z globalnymi działaniami adresowanymi do młodych indywidualistów

Firma dokonuje relaunchu marki.

26 listopada 2014

Firma ubezpieczeniowa Zurich ratuje bałwany po zimie

Startuje paneuropejska kampania mająca podkreślać znaczenie rzetelności i dokładności towarzystwa w ochronie swoich klientów.

27 listopada 2014

Grenoble proponuje drzewa zamiast OOH

Samozwańcza stolica Alp we Francji zdecydowała się postawić na naturalną przestrzeń, ograniczając panoszenie się.

27 listopada 2014

BBC z planami konsolidacji budżetu medialnego o wartości 18 mln funtów

BBC rozszerza swoje plany dotyczące rozporządzenia dodatkowymi 5 mln funtów przeznaczonymi na zakup mediów.

27 listopada 2014

HBO powołuje sztab 160 prawników

Stacja przewiduje bardzo silne reakcje środowiska scjentologicznego ze względu na powstający film "Going clear".

27 listopada 2014

ASA chce zbannowania reklamy Oreo

Instytucja wysłała ostrzeżenie do firmy Mondelez w związku z kampanią z udziałem video blogerów.

28 listopada 2014

SABMiller i Coca-Cola łączą operacje w Afryce

Koncerny SABMiller oraz Coca-Cola ogłosiły połączenie operacji produkcyjnych w południowej i wschodniej Afryce. Na mocy tego porozumienia utworzono nowy podmiot Coca-Cola Beverages Africa, gdzie 57 proc. udziałów należy do SABMiller, a 11,3 proc. do koncernu z Atlanty.

28 listopada 2014

Agencja Grey Berlin dla niemieckiej gazety "Welt am Sonntag"

Startuje kampania promująca weekendowy dodatek do dziennika.

28 listopada 2014

General Mills chce przekazać brytyjski budżet reklamowy jednej agencji

Brytyjski producent żywności chce skonsolidować budżet w jednym miejscu dla takich marek, jak Betty Crocker, Jus-Rol i Häagen-Dazs.

1 grudnia 2014

Vizeum wygrywa europejski budżet Burger Kinga

Budżet wynosi 60 mln funtów.

1 grudnia 2014

Young & Rubicam wygrywa przetarg Lavazzy na kreację

Kawowy gigant wybrał agencję.

1 grudnia 2014

Sven-Göran Eriksson w reklamie BetVictor's

Szwedzki trener wystąpił w kampanii zakładów sportowych.

1 grudnia 2014

L'Oreal i Nestle zlikwidują markę Inneov

Joint venture obu marketerów nie przyniosło oczekiwanych rezultatów.

2 grudnia 2014

Dentsu Aegis restrukturyzuje management w Chinach

Na stanowisko chief executive awansował Motohiro Yamagishi.

2 grudnia 2014

Discovery India tworzy specjalny kanał dla mężczyzn

Rozrywkowy kanał będzie nadawał 24 godziny na dobę i ma być nastawiony na rozrywkę adresowaną do mężczyzn.

2 grudnia 2014

Książę Harry i celebryci przeciwko AIDS

Na Wyspach wystartowały działania promujące edukację i poszerzanie wiedzy o rozprzestrzenianiu się choroby.

3 grudnia 2014

John Lewis pobił rekord sprzedaży podczas Black Friday

Dom handlowy zapewnił, że co sekundę sprzedawał tablet, a co minutę - telewizor, co podniosło wartość ubiegłotygodniowej sprzedaży do 179 mld funtów.

3 grudnia 2014

Tańczące ciężarne w świątecznej kampanii

Australijska sieć dyskontowa z pozytywną kampanią.

3 grudnia 2014

Globalny szef marketingu Samsunga odejdzie?

Krążą pogłoski o dymisji DJ Lee, firma nie jest zadowolona z poziomu sprzedaży telefonów komórkowych.

3 grudnia 2014

Karl Lagerfeld reżyseruje dla Chanel

W nowym spocie dla marki Pharell i Cara Delevigne prezentują spektakularnego walca.

4 grudnia 2014

Absolut Vodka powierza budżet socialmediowy AnalogFolk

Marka z portfolio Pernod Ricard rozstrzygnęła przetarg.

4 grudnia 2014

WPP podpisuje umowę z IBM

Umowa opiewa na kwotę 1,25 mld dol.

4 grudnia 2014

South African Tourism ogłasza globalny przetarg

Organizacja z RPA, ale działająca na rynku międzynarodowym, ogłosiła przetarg na globalną reklamę.

5 grudnia 2014

Unilever: dywizja tłuszczów do smarowania zostanie wydzielona

Analitycy rynkowi, komentując to posunięcie, są zdania, że to krok w kierunku sprzedaży biznesu tzw. spreads przez ten koncern. Obecnie Unilever będzie stuprocentowym właścicielem podmiotu o nazwie Baking, Cooking & Spreading Co., który będzie operować wyłącznie na rozwiniętych rynkach.

5 grudnia 2014

Arla ogłasza globalny przetarg

Właściciel m.in. marki Lurpak poszukuje agencji do obsługi kreatywnej.

5 grudnia 2014

Google i dzieci

Gigant technologiczny potwierdził, że pracuje nad przyjaźniejszymi dla najmłodszych wersjami swoich serwisów.

8 grudnia 2014

Marka McVitie's Victoria z pierwszą od 32 lat świąteczną kampanią telewizyjną

Marka United Biscuits inwestuje w słodycz obrazu.

8 grudnia 2014

Sephora wkracza do Australii

Tuż przed świętami Sephora otworzy swój pierwszy sklep na kontynencie australijskim. Będzie on zlokalizowany w najbardziej prestiżowej galerii handlowej w Sydney - Pitt St Mall. Otwarcie to oznacza, że marketer ma obecnie ponad 1400 sklepów w 30 krajach.

8 grudnia 2014

Sony otwiera podwodny sklep ze smartfonami Xperia

Projekt ma pokazać, jak smartfony radzą sobie pod wodą.

8 grudnia 2014

Grenoble nie usuwa reklam

Francuskie miasto jednak nie zdecydowało się na zastąpienie wszystkich nośników OOH nowo posadzonymi drzewami.

8 grudnia 2014

Brytyjski detalista wesprze rodzimych farmerów

Brytyjska sieć handlowa The Co-operative ogłosiła zamiar zainwestowania 1,5 mld funtów na przestrzeni najbliższych trzech lat w programy pomocowe dla tamtejszych farmerów.

8 grudnia 2014

Starbucks w USA zwiększy ofertę jedzenia, będzie sprzedawać wino

Sieć już dawno usunęła słowo "coffee" z logo, teraz chce zwiększać przychody.

9 grudnia 2014

Sony PlayStation Store zamknięty po próbie ataku hakerskiego

Grupa hakerska Lizard Squad zrobiła technologicznemu gigantowi "prezent" mikołajkowy.

9 grudnia 2014

Cadillac przenosi swój globalny budżet kreatywny

Pieniądze trafią z Lowe do agencji Publicis.

9 grudnia 2014

GroupM przewiduje wzrost wydatków reklamowych w Wielkiej Brytanii

Firma prognozuje, że w 2014 r. rynek reklamy na Wyspach urośnie o 6,3 proc., a w 2015 r. - o 5,7 proc.

10 grudnia 2014

Serwis eBay na Wyspach startuje z kampanią

W sieci wystartowała kampania sklepu internetowego.

10 grudnia 2014

Tesco znowu obniża roczne prognozy

Brytyjska sieć po raz czwarty w ciągu półrocza obniżyła roczną prognozę zysku. Według najnowszej na koniec roku finansowego (tj. do końca lutego 2015) zysk ten nie przekroczy 2,19 mld dolarów.

10 grudnia 2014

Coca-Cola wybrała agencje na Euro 2016

Koncern zamknął listę agencji, które będą go obsługiwać podczas najbliższych piłkarskich mistrzostw Europy (Francja - od 10 czerwca 2016). Znalazło się na niej pięć podmiotów.