M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

10 grudnia 2014

Stella Artois rozpoczyna kampanię świąteczną

Równolegle startuje sklep internetowy.

11 grudnia 2014

Prezes Ambercrombie Michael Jeffries rezygnuje ze stanowiska

Wieloletni prezes ustępuje ze stanowiska - analitycy łączą to z niezadowalającymi wynikami sprzedaży.

11 grudnia 2014

McDonald's kontynuuje działania związane z indywidualizacją menu

Sieć inwestuje w personalizowane ekrany, które pozwolą "zaprojektować" swojego burgera.

11 grudnia 2014

Axel Springer i Politico przejęły "European Voice"

Koncern Axel Springer oraz amerykańska agencja informacyjna Politico przejęły na zasadzie równych współudziałowców za nieujawnioną kwotę brukselski tygodnik "European Voice".

12 grudnia 2014

Google bez informacji w Hiszpanii

Od połowy grudnia przestanie działać Google News w Hiszpanii. Jest to wynikiem zmian legislacyjnych w tym kraju, które chronią wydawców i mają zapobiegać "kradzeniu" treści. Za korzystanie z innych źródeł od stycznia 2015 r. trzeba będzie w Hiszpanii płacić.

12 grudnia 2014

Z AT&T do MetLife

Esther Lee zostaje global CMO MetLife.

12 grudnia 2014

Psia spełniona miłość w nowej reklamie Thinkbox

Podmiot marketingowy dla czterech głównych nadawców komercyjnych w Wielkiej Brytanii startuje z działaniami promocyjnymi.

12 grudnia 2014

McDonald's rozdał 22 miliony książek

Od stycznia 2013 r. w ramach kampanii "Happy Readers" marketer dotarł z 22 mln książek do dzieci i rodziców w Wielkiej Brytanii.

15 grudnia 2014

Dentsu wprowadza Posterscope na rynek Ameryki Łacińskiej

Agencja będzie działać pod nazwą Plusmedia Posterscope.

15 grudnia 2014

Zmiany na szczycie Gucci

CEO włoskiego domu mody Patrizio di Marco i dyrektor kreatywna Frida Giannini ustępują ze stanowisk.

15 grudnia 2014

Były prezes P&G zatrudniony przez Johnson & Johnson

Jorge Mesquita na nowym stanowisku.

15 grudnia 2014

W nowym roku do menu McDonald's powróci McRib

W Wielkiej Brytanii i w USA marketer potwierdził decyzję o ponownym włączeniu do menu McRiba.

15 grudnia 2014

Mustangi w nowej kampanii BMW

Marketer zaprezentował nowy spot dla serii i8.

16 grudnia 2014

Transport for London wciąż szuka sponsora

W ramach świątecznej promocji noworocznej wciąż szuka głównego sponsora po rezygnacji Diageo.

16 grudnia 2014

Innocent planuje intensywny rozwój

Marka powołuje na dyrektora marketingu byłego szefa marketingu Bacardi.

16 grudnia 2014

P&G z wielką kampanią edukacyjną

Firma wystartowała z rozległą kampanią mającą uwrażliwiać na stosowanie detergentów w formie kapsułek w obecności dzieci.

17 grudnia 2014

Dwie ciemnoskóre modelki w letniej kampanii Burberry

Firma zatrudnia Naomi Campbell i Journad Dunn do promowania letniej kolekcji.

17 grudnia 2014

Metro AG zaczyna przynosić zyski

Niemiecka grupa Metro AG ogłosiła, że w bieżącym roku finansowym powróciła do zyskowności dzięki właściwej restrukturyzacji biznesu sieci Media-Saturn.

17 grudnia 2014

BT ogłosiło zamiar przejęcia EE za 12,5 mld funtów

Na "kilkanaście tygodni" British Telecom otrzymało ekskluzywną zgodę na prowadzenie negocjacji w sprawie przejęcia od obecnych współwłaścicieli, tj. Deutsche Telekom oraz Orange, firmy EE - największego, brytyjskiego operatora komórkowego i internetowego.

17 grudnia 2014

Google - najpopularniejsze wyszukiwania 2014

Google opublikował listę najczęściej wyszukiwanych w bieżącym roku haseł na świecie. Na jej czele ten, w którego samobójczą śmierć nie chciał nikt uwierzyć - Robin Williams.

18 grudnia 2014

Rihanna twarzą Pumy

Artystka podpisała z producentem wieloletni kontrakt o nieujawnionej wartości i od nowego roku będzie oficjalnym ambasadorem niemieckiej firmy.

18 grudnia 2014

Lastminute.com sprzedany za 120 mln dolarów

Jeden z pionierów e-commerce w obszarze turystycznym został sprzedany przez amerykańskiego właściciela szwajcarskiej firmie Bravofly Rumbo.

18 grudnia 2014

Apple wstrzymuje w Rosji sprzedaż online

Po "czarnym wtorku" dla rosyjskiego rubla koncern ogłosił wstrzymanie sprzedaży online w tym kraju. Rosyjska waluta straciła przedwczoraj ponad 20 proc. swojej wartości.

18 grudnia 2014

IAB przemówiło w sprawie niewidocznych reklam w sieci

Organizacja stoi na stanowisku, że przyjęcie za standard, iż reklamy uznane za wyemitowane będą w 100 proc. widoczne, jest obecnie niemożliwe.

19 grudnia 2014

Amazon wprowadzi dostawę w ciągu jednej godziny

Usługa ma być początkowo dostępna tylko na nowojorskim Manhattanie.

19 grudnia 2014

John Cahill nowym CEO Krafta

Były menedżer PepsiCo zastąpi odchodzącego na emeryturę Tony'ego Vernona.

19 grudnia 2014

MediaCom wygrywa globalny budżet Marsa

Dom mediowy wygrał skonsolidowany budżet i obsłuży firmę na 80 rynkach.

19 grudnia 2014

Weetabix namawia dzieci do jedzenia owoców z owsianką

W styczniu wystartuje na Wyspach wielokanałowa kampania warta 5,5 funtów promująca zdrowe żywienie wśród dzieci.

22 grudnia 2014

Johnnie Walker przekazuje globalny budżet kreatywny w ręce Anomaly

Po 15 latach marka kończy współpracę z agencją Bartle Bogle Hegarty.

22 grudnia 2014

Subway inwestuje więcej w ramach sponsoringu FC Liverpool

Marka reaguje na to, co się dzieje na boisku, w czasie rzeczywistym na ekranach na stadionie.

22 grudnia 2014

Francja: ponad 950 mln euro łącznej kary dla 13 potentatów FMCG

Francuskie instytucje ds. zwalczania nieuczciwej konkurencji ukarały takich potentatów jak P&G, Unilever, Henkel, L’Oreal czy Gillette, karami na łączną kwotę 950 mln euro, za stosowanie nieuczciwych praktyk handlowych w latach 2003-2006.

22 grudnia 2014

BlackBerry w trzecim kwartale - spadek przychodów o 34 proc.

Przychody producenta urządzeń mobilnych w trzecim kwartale br. wyniosły 793 mln dol. i były niższe w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego o 34 proc.

22 grudnia 2014

Zara chce sprzedawać wyposażenie domu w każdym sklepie

Obecnie na całym świecie jest 420 sklepów Zara Home.

23 grudnia 2014

Najwięksi marketerzy w USA ostrożniej wydają pieniądze

P&G w trzecim kwartale obciął wydatki o ponad 16 proc.

23 grudnia 2014

Estee Lauder kupuje GlamGlow

Amerykański koncern kosmetyczny przyjmie ekskluzywną markę kosmetyków do pielęgnacji skóry.

23 grudnia 2014

Android One trafia na trzy kolejne rynki azjatyckie

Google wprowadza w życie koncept tanich telefonów dla krajów rozwijających się.

7 stycznia 2015

P&G sprzedaje dwa brandy Unileverowi

Procter & Gamble poinformował o sprzedaniu swoich dwóch brandów Camay i Zest konkurentowi, koncernowi Unilever. Warunków transakcji nie ujawniono, ma ona zostać sfinalizowana w pierwszej połowie br.

7 stycznia 2015

Samsung będzie używał w swoich smart TV systemu Tizen

Największy producent telewizorów na świecie chce zrewolucjonizować rynek inteligentnych odbiorników.

7 stycznia 2015

Marilyn Monroe globalną ambasadorką marki Max Factor

Wizerunek amerykańskiej aktorki będzie sygnował produkty marki.

7 stycznia 2015

McDonald's modyfikuje przesłanie "I'm lovin' it"

Od nowego roku sieć stawia na akcent dotyczący miłości, a głównym targetem stają się millenialsi.

7 stycznia 2015

Fisher-Price z życzeniami dla noworodków

Wystartowała kampania ukazująca noworodki z całego świata, którym matki (w tym jedna z Polski) składają życzenia na całe życie.

8 stycznia 2015

Wlk. Brytania: Asda i Sainsbury's podejmują cenową wojnę z Tesco

Obydwie sieci zapowiedziały wdrożenie programów redukcji cenowych setek oferowanych przez nie produktów o łącznej wartości 450 mln funtów. Analitycy na Wyspach są przekonani, że wkrótce analogiczny ruch ogłosi Tesco i zapowiadają "początek wielkiej bitwy cenowej".

8 stycznia 2015

WPP rozpoczyna rok kolejną akwizycją

WPP przejmuje peruwiańską agencję digitalową Phantasia.

8 stycznia 2015

"Gra o tron" w kinach

HBO zapowiedziało projekcję serialu w kinach Imax.

8 stycznia 2015

Mondelez wybiera WeChat do obsługi indyjskich konsumentów

Potentat FMCG będzie komunikował się z tamtejszymi konsumentami za pomocą chińskich aplikacji.

9 stycznia 2015

Profil Churchilla na cygarach marki Davidoff

W Anglii dostępna będzie specjalna edycja cygar wykorzystujących wizerunek znanego polityka.

9 stycznia 2015

Heineken skupia się na Rugby World Cup

Na Wyspach browar szykuje się na największe w tym roku marketingowe uderzenie podczas pucharu świata w rugby ze szczególnym naciskiem położonym na digital.

9 stycznia 2015

T-shirty jak ptaki w nowej odsłonie kampanii IKEA

Spot "The joy of storage" kontynuuje strategię komunikowania magii i niesamowitości.

9 stycznia 2015

Tesco ogłasza bezprecedensowy plan biznesowy

Dave Lewis, prezes Tesco, ogłosił bezprecedensowy w 96-letniej historii tej sieci plan biznesowy. Sieć będzie redukować ceny i zatrudnienie, zamykać i odsprzedawać nierentowne sklepy. Ma to przynieść redukcję kosztów na pułapie blisko 380 milionów dolarów.

12 stycznia 2015

Coca-Cola zwolni 1800 osób

W ramach programu oszczędnościowego wdrażanego na całym świecie gigant napojowy chce m.in. poprzez zwolnienia zaoszczędzić 3 mld dolarów.