M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

12 stycznia 2015

Pepsi "omija" Omnicom przy tworzeniu nowej kampanii

Przy "Live for now" pracowały butikowe agencje.

12 stycznia 2015

Sieć Asda walczy ze słodkimi napojami

Detalista zdecydował się na drastyczne ograniczenie zawartości cukru w napojach bezalkoholowych swoich marek własnych.

12 stycznia 2015

Adidas z kampanią pełną gwiazd

Beckham, Pharell Williams, Rita Ora i Damian Lillard wystąpili w najnowszej kampanii marki w USA.

13 stycznia 2015

Sainsbury zatrudnia vlogerów

Sieć na Wyspach startuje z kampanią "Love Your Freezer".

13 stycznia 2015

Była CMO Coca-Coli w sztabie Hilary Clinton

Wendy Clark pokazuje się światu w nowej roli.

13 stycznia 2015

Para homoseksualistów reklamuje obrączki Tiffany'ego

Firma po raz pierwszy w swojej historii emituje tak odważną reklamę.

13 stycznia 2015

Volkswagen w 2014 sprzedał ponad 10 milionów aut

Grupa Volkswagen AG w ubiegłym roku sprzedała ponad 10 milionów samochodów. Ten cel miał zostać osiągnięty dopiero za cztery lata.

14 stycznia 2015

Niższe prognozy wydatków reklamowych w Wlk. Brytanii

Brytyjskie Advertising Association obniżyło prognozę wzrostu wydatków reklamowych w Wlk. Brytanii z 6,5 do 5,7 proc.

14 stycznia 2015

Havas Media Group uruchamia LuxHub

Havas Media Group otwiera w Mediolanie nową strukturę o nazwie LuxHub, skierowany do obsługi "luksusowych" klientów.

14 stycznia 2015

Juicy Fruit ponownie wraca do telewizji

W Stanach Wrigley's powraca z telewizyjną kampanią smakowych gum.

14 stycznia 2015

SodaStream promuje picie wody wśród dzieci

Zamiast jak w ubiegłym roku dogryzać konkurencji, SodaStream dołącza do kampanii prozdrowotnej Change4Life.

15 stycznia 2015

Aviva ogłasza globalny przetarg na obsługę budżetu kreatywnego

Aviva ogłosiła globalny przetarg na obsługę budżetu kreatywnego. Rynek spekuluje, że oznacza to zakończenie trwającej ponad dekadę współpracy z Abbott Mead Vickers BBDO.

15 stycznia 2015

Wlk. Brytania: Sainsbury's zwolni 500 osób

Sieć Sainsbury's zapowiedziała w Wlk. Brytanii zwolnienie 500 osób. Jest to część programu restrukturyzacyjnego, który ma przynieść 500 milionów funtów oszczędności.

15 stycznia 2015

USA: Adidas mocno stawia na kontrakty sponsorskie

Niemiecki producent zamierza na amerykańskim rynku znacznie zwielokrotnić liczbę kontraktów sponsorskich ze sportowcami.

15 stycznia 2015

Dmitri Ivanov nowym CMO Bacardi

Ivanov zastąpił na tym stanowisku Andy'ego Gibsona, który pełnił tę funkcję przez ostatnie dwa lata.

15 stycznia 2015

Alpro startuje z kampanią mleka o obniżonej kaloryczności

W Belgii firma stawia na migdałowy wariant mleka.

15 stycznia 2015

SC Johnson konsoliduje globalne planowanie mediów

Spółka przekazuje swój globalny budżet mediowy PHD.

16 stycznia 2015

Tesco bez przetargu przenosi budżet do BBH

Sieć Tesco bez przetargu przeniosła po 2,5-rocznej współpracy wart 110 mln funtów budżet reklamowy z Wieden & Kennedy London do agencji Bartle Bogle Hegarty.

16 stycznia 2015

TUI ogłasza paneuropejski przetarg

Do wzięcia jest budżet kreatywny o wartości 5,15 mld funtów.

16 stycznia 2015

Karmarama wypromuje Raffaello

Agencja wygrała przetarg na obsługę marki Ferrero i zdobyła budżet o wartości 2 mln funtów.

16 stycznia 2015

BBH otwiera studio produkcji wideo

Black Sheep Studio zostało utworzone w ramach działań związanych z ograniczeniem kosztów outsourcingu produkcji i potrzebą przyspieszenia prac.

19 stycznia 2015

Honey Monster powraca w kampanii telewizyjnej

Po pięcioletniej przerwie brand hero powraca i promuje miodowe kółeczka na śniadanie.

19 stycznia 2015

Shaun the Sheep zachęca Brytyjczyków do spędzenia ferii na Wyspach

Startuje kampania za 4 mln funtów realizowana na zlecenie VisitBritain.

19 stycznia 2015

British Airways ogłasza globalny przetarg na digital

Firma daje tym samym znak ostrzegawczy dotychczasowej agencji OgilvyOne.

20 stycznia 2015

Renault: w 2014 r. sprzedaż wzrosła o 3,2 proc.

Sprzedaż globalna francuskiego producenta aut wzrosła w ub.r. o 3,2 proc. i osiągnęła pułap 2,7 milionów sztuk. Coraz lepiej sprzedaje się model Dacia, słabe wyniki zanotowały Argentyna, Brazylia i Rosja.

20 stycznia 2015

Kampania Reeboka z udziałem drobiu

Nowy spot w krajach anglojęzycznych ma przekonać konsumentów do wolnego wyboru.

20 stycznia 2015

Campari przygotowuje się do globalnego przetargu na kreację

Gruppo Campari zaprasza do przetargu agencje kreatywne, które mają dobrą reputację wśród marketerów.

20 stycznia 2015

Samsung: nie zamierzamy przejmować BlackBerry

Przedstawiciele Samsung Electronics Co. oficjalnie zdementowali informację, jakoby koreański koncern zamierzał dokonać akwizycji kanadyjskiego producenta urządzeń mobilnych, firmy BlackBerry.

21 stycznia 2015

Unilever wypracował 5,17 mld euro zysku w 2014 r.

Zysk koncernu w pełnym roku fiskalnym w porównaniu z rokiem poprzedzającym wzrósł o 6,8 proc. i osiągnął pułap 5,17 mld euro. Przychody Unilevera w tym okresie wyniosły 48,4 mld euro, co oznacza spadek o 2,7 proc.

21 stycznia 2015

Amazon Studios zamierza produkować własne filmy pełnometrażowe

Po pięciu latach działalności Amazon Studios zapowiedziało jeszcze w tym roku produkcję własnych, oryginalnych filmów fabularnych, które mają być udostępniane w formie video streamingu.

21 stycznia 2015

Samsung nadal liderem rynku smartfonów, ale jego udział spada

Czarnym koniem wyścigu okazało się Lenovo.

22 stycznia 2015

Zmiany w marketingu British Airways

Sarze Dunham powierzono obowiązki globalnego dyrektora marketingu.

22 stycznia 2015

"Bike Sense" w samochodach Jaguar i Land Rover

Firma ogłosiła powstanie i wdrożenie nowoczesnej technologii stanowiącej system wczesnego ostrzegania przed nadjeżdżającym rowerzystą.

22 stycznia 2015

Liczba mobilnych użytkowników Facebooka rośnie

Analitycy przewidują, że w tym roku z serwisu przez telefony komórkowe będzie korzystać miliard osób.

23 stycznia 2015

Hyundai: słabe prognozy sprzedażowe na 2015

Piąty co do wielkości światowy producent samochodów Hyundai (łącznie z Kia Motors) w czwartym kwartale ub.r. osiągnął zysk na poziomie 1,53 mld dol. To o 22 proc. mniej niż w analogicznym kwartale roku poprzedzającego.

23 stycznia 2015

Victoria's Secret prezentuje teaser swojej kampanii na SuperBowl

W kampanii wystąpią Adriana Lima i Karlie Kloss.

23 stycznia 2015

Lidl szybko rośnie w Irlandii Północnej

Sieć zanotowała w ubiegłym roku wzrost sprzedaży na poziomie 12,9 proc.

23 stycznia 2015

Netflix zapowiada dalszą ekspansję

Za dwa lata firma chce być obecna w 200 krajach.

23 stycznia 2015

Rémy Cointreau: nadal spadki sprzedaży, ale już nie drastyczne

Producent koniaku Rémy Cointreau poinformował, że w trzecim kwartale swojego roku fiskalnego (od kwietnia do marca) zanotował sprzedaż na poziomie 269,1 mln euro (w porównaniu z 287,6 mln euro w analogicznym okresie roku poprzedzającego).

26 stycznia 2015

Szef Viacomu zarobił w rok 44,3 mln dol.

Philippe Dauman należy do najlepiej wynagradzanych prezesów w USA.

26 stycznia 2015

Hutchison Whampoa chce przejąć brytyjską sieć O2

Wartość transakcji szacuje się na 15,4 mld dol.

26 stycznia 2015

Unilever ogłasza globalny przetarg na media

Do wzięcia jest budżet o wartości 8 mld dol. Przetarg dotyczy także Polski.

26 stycznia 2015

Microsoft zapowiada, że wróci z kampanią na SuperBowl

W minutowym spocie firma pokazuje ludzką odsłonę potęgi technologii.

27 stycznia 2015

Kobieta po raz pierwszy w historii naczelną "The Economist"

Nowym, siedemnastym z kolei redaktorem naczelnym magazynu "The Economist" została Zanny Minton Beddoes. Wydawca tygodnika po raz pierwszy w swojej historii powierzył to stanowisko kobiecie.

27 stycznia 2015

Carrefour ukarany za użycie reklamy porównawczej

Francuski sąd na wniosek sieci Intermarché ukarał Carrefoura kwotą 800 tys. euro za stosowanie w 2013 roku cenowych reklam porównawczych. Co ciekawe, reklamy te były głównie wymierzone w inną, konkurencyjną sieć supermarketów E.Leclerc.

27 stycznia 2015

W Malezji budżet cyfrowy BMW przeszedł w ręce VLT

Po czterech latach Leo Burnett w Malezji traci klienta.

28 stycznia 2015

Microsoft Q2: przychody i zysk w dół, sprzedaż w górę

Zysk Microsoftu w IV kwartale ub.r. (drugi kwartał w roku fiskalnym firmy) w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedzającego spadł o 12 proc. Przychody netto osiągnęły pułap 5,86 mld dolarów, globalna sprzedaż wzrosła o 8 proc. i osiągnęła poziom 26,6 mld dolarów.

28 stycznia 2015

Reklama Mercedesa na SuperBowl w bajkowej odsłonie

Samochód za 100 tys. dolarów promuje się w nowym spocie utrzymanym w bajkowej konwencji o wyścigu w lesie.

28 stycznia 2015

Carrefour Belgium zapowiada utworzenie "hipermarketu przyszłości"

Firma zapowiada otwarcie innowacyjnej placówki na przełom jesieni i zimy 2015 r.

28 stycznia 2015

Prezes firmy Mattel rezygnuje ze stanowiska

CEO firmy produkującej Barbie zdecydował się opuścić stanowisko na wieść o 6-proc. spadku sprzedaży lalek w okresie Bożego Narodzenia.