M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

5 marca 2015

Oreo zaprasza artystów do współpracy

Marka Mondeleza zaproponowała grafikom stworzenie reklamy outdoor.

5 marca 2015

Google z działaniem digitalowym na Silicon Roundabout

Reklama firmy w prestiżowej lokalizacji w Londynie.

6 marca 2015

Purina ogłasza paneuropejski przetarg

Marka karmy dla zwierząt z portfolio Nestle poszukuje agencji do obsługi digitalowej.

6 marca 2015

Rozpoczyna się wielki redesign Coca-Coli

Firma startuje z długofalowym projektem, który ma ujednolicić komunikację na opakowaniach.

6 marca 2015

Instagram proponuje nowy format reklamy

Portal społecznościowy wprowadza reklamę karuzelową.

9 marca 2015

Awantura o kolor sukienki wykorzystana w kampanii społecznej

Salvation Army startuje z mocną kampanią przeciwko przemocy wobec kobiet.

9 marca 2015

Firma Dannon ukarana, brak dowodów na prozdrowotność produktów

Produkty z jej portfolio miały wprowadzać konsumentów w błąd.

9 marca 2015

Disney stawia na zdrowy styl życia

Firma zapłaci programistom 95 tys. funtów za opracowanie systemu promującego zdrowy styl życia.

10 marca 2015

Sorrell dla "WSJ": witajcie w trudnych i oszczędnych czasach

Chief executive holdingu WPP Martin Sorrell w wywiadzie udzielonym "The Wall Street Journal" nie zapowiada optymistycznej przyszłości, wręcz przeciwnie - radzi nastawić się na "trudne i oszczędne" czasy.

10 marca 2015

Guardian 2014: już 80 mln funtów z digitalu

Przychody Guardian Media Group (GMG) w kończącym się właśnie roku finansowym powinny osiągnąć pułap 215 mln funtów. Największy, 20-proc. wzrost zanotowano w obszarze digitalu.

10 marca 2015

Szef restauracji odchodzi z Tesco

Działanie jest częścią planu oszczędnościowego sieci na Wyspach, która chce się skupić na swoim core biznesie.

11 marca 2015

Sieć perfumerii Douglas może zostać sprzedana

Amerykański fundusz inwestycyjny Advent rozpoczął procedury zmierzające do sprzedania niemieckiej sieci perfumerii Douglas. Proces mają nadzorować JP Morgan oraz Goldman Sachs.

11 marca 2015

Lindt & Spruengli 2014: zyski wzrosły o 13 proc.

Szwajcarski producent słodyczy Lindt & Spruengli AG poinformował, że jego zysk w 2014 r. wyniósł 345,9 mln dolarów, tj. o 13 proc. więcej niż rok wcześniej.

11 marca 2015

P&G ukarany w Chinach za reklamę pasty Crest

Koncern Procter & Gamble musi zapłacić w Chinach karę w wysokości blisko miliona dolarów za reklamę pasty do zębów Crest, która zdaniem sądu w Szanghaju mogła wprowadzać konsumentów w błąd.

11 marca 2015

Sophie Elis-Bextor w kampanii Wrigley's

W nowej kampanii na Wyspach piosenkarka zachęca najmłodszych do żucia gumy bez cukru po każdym posiłku.

12 marca 2015

Google otworzył pierwszy własny sklep

Potentat technologiczny otworzył pod własnym brandem swój pierwszy sklep mieszczący się w Londynie.

12 marca 2015

Tena Men startuje z kampanią viralową

Kreacja BBDO nawiązuje do wizerunku Mustafy i buduje zaufanie konsumentów poprzez humor.

12 marca 2015

Health and luxury widzą potencjał Apple Watch

Nowym produktem firmy wyrażają szczególne zainteresowanie branża zdrowotna i kategoria dóbr luksusowych.

12 marca 2015

Heineken uniknął zakazania swojej reklamy

Producentowi piwa udało się uniknąć kary za nową kampanię marketingową, która miała sugerować, że podstawą sukcesu towarzyskiego i seksualnego jest obecność alkoholu.

12 marca 2015

Sony wprowadzi w USA TV internetową

Sony usługę o nazwie PlayStation Vue zamierza do końca bm. wprowadzić w Nowym Jorku, Chicago i Filadelfii.

13 marca 2015

ITV przejmuje producenta show "The Voice"

Brytyjska ITV PLC przejmie za kwotę ok. 781 mln funtów zlokalizowaną w Holandii firmę Talpa Media BV - właściciela formatu m.in. show muzycznego "The Voice" czy reality show "Big Brother".

13 marca 2015

Adidas dla swej głównej linii wybrał 72andSunny

Adidas do globalnej obsługi kreatywnej i strategicznej swojej głównej linii Sport Performance wybrał mieszczącą się w Los Angeles agencję 72andSunny.

13 marca 2015

Alibaba inwestuje w Snapchat

Serwis chce wyłożyć 200 mln dolarów.

16 marca 2015

Xiaomi otworzy eksperymentalne sklepy w Indiach

Chiński producent smartfonów ma w planach otwarcie 100 salonów, ale telefonów nie będzie można w nich kupić.

16 marca 2015

Pepsi rusza z nowym, zmienionym Pepsi Challenge

Kampania Pepsi za miliony dolarów potrwa rok.

16 marca 2015

Nick Lansley odchodzi z Tesco

Szef innowacji po 27 latach pracy żegna się z detalistą.

17 marca 2015

COO Snapchata odchodzi

Emily White opuszcza firmę po awansie współzałożycielki serwisu Evan Spiegel.

17 marca 2015

Nicole Kidman w globalnej kampanii Etihad Airways

Znana aktorka twarzą linii lotniczych z Abu Dhabi.

17 marca 2015

CNN razem z Nine Media wprowadza CNN Phillipines

Nowa stacja jest wynikiem działania spółki joint venture i ma rozwijać lokalne usługi medialne CNN.

18 marca 2015

David Wheldon prezesem WFA

Dotychczasowy globalny dyrektor marketingu Barclays mianowany prezesem The World Federation od Advertisers.

18 marca 2015

Volvo i Grey London "butelkują" szwedzkie powietrze

Volvo w nowej kampanii przekonuje, że każdy może mieć w samochodzie szwedzkie świeże powietrze.

18 marca 2015

Trzy zgryźliwe tetryczki w kampanii Volkswagena

Ironiczne staruszki obalają mity na temat silnika Diesla w nowej kampanii Volkswagena.

19 marca 2015

Przez Facebooka wyślemy pieniądze

Portal społecznościowy ma w planach uruchomienie usługi, która umożliwi dokonywanie przelewów przez Messengera.

19 marca 2015

Cheetosy chcą zdetronizować czekoladowe zające

Na święta wielkanocne Frito Lay w USA proponuje zupełnie inną kategorię słodkiej przekąski niż czekoladowy zając.

19 marca 2015

David Hasselhoff w reklamie Cloroksu

Agent "Słonecznego patrolu" promuje wiosenne porządki w kampanii adresowanej do millennialsów.

20 marca 2015

Starbucks dowiezie kawę w Empire State Building

Sieć startuje z pilotażowym programem delivery.

20 marca 2015

Aldi w Wielkiej Brytanii wchodzi w e-commerce

Niemiecka sieć dyskontowa prowadzi pierwsze próby handlu online na Wyspach.

20 marca 2015

Yahoo tnie koszty

W ramach realizacji programu oszczędnościowego firma redukuje działania w Chinach.

20 marca 2015

Waitrose ogłasza przetarg reklamowy

Budżet to 25 mln funtów.

23 marca 2015

Oreo zaćmiło "The Sun"

W piątkowym wydaniu dziennika marka Mondeleza wystartowała z niestandardowym działaniem.

23 marca 2015

Grolsch w Londynie świętuje 400-lecie

Aby podkreślić charakter marki, Grolsch zaprosił do współpracy artystów streetartowych i "powiesił" na ścianie wschodniego Londynu 400 butelek swojego piwa.

23 marca 2015

Allianz z emocjonalną kampanią na Wyspach

Dzisiaj w Wielkiej Brytanii startuje kampania telewizyjna.

24 marca 2015

Volvo tworzy trzy nowe regiony

Należący do chińskiego holdingu Zhejiang Geely Holding Group Co. szwedzki producent samochodów Volvo poinformował o zredefiniowaniu swojego biznesu i podziale na trzy nowe strefy geograficzne.

24 marca 2015

Starbucks - przez pięć lat otworzy 11,5 tys. nowych placówek

Przez najbliższe pięć lat sieć Starbucks zamierza otworzyć na kontynentach obydwu Ameryk 3,5 tys., a w pozostałych krajach 8 tys. nowych lokali.

24 marca 2015

"Guardian" mianuje nowego szefa działu news & media - po raz pierwszy kobietę

Katharine Viner zostaje editor-in-chief działu news & media.

25 marca 2015

Ferrero: roczny zysk przed opodatkowaniem wyniósł 907 mln euro

Ta wartość oznacza, że w roku finansowym zakończonym w sierpniu 2014 r. zysk liczony rok do roku wzrósł o 14 proc.

25 marca 2015

H&M: w Q1 wzrost zysku netto o 36 proc.

W I kwartale swojego roku finansowego szwedzki detalista odzieżowy Hennes & Mauritz odnotował zysk netto na poziomie 36 proc. Utrzymanie tego wyniku będzie jednak trudne - jak twierdzą przedstawiciele sieci - z uwagi na wzmacniającego się dolara.

25 marca 2015

Koniec "Open Happiness" Coca-Coli?

Marketer zaprasza 10 agencji do wielkiego przetargu kreatywnego.

25 marca 2015

Carat: w 2015 r. dynamiczny rozwój reklamy mobilnej

Raport Carata prognozuje ponadto, że wydatki na reklamę we wszystkich mediach w 2015 r. wzrosną o 23,8 mld dol. i osiągną poziom 540 mld dol., co oznacza wzrost o 4,6 proc. względem poprzedniego roku.

26 marca 2015

Powstał nowy gigant FMCG - Kraft Heinz

Kraft Foods Group Inc. oraz H.J. Heinz Co. utworzą piątą co do wielkości globalną firmę FMCG o nazwie The Kraft Heinz Co. Szacowana kwota transakcji połączenia obydwu podmiotów to 40 mld dol.