M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

26 marca 2015

McDonald's wchodzi w segment tekstyliów i ubrań

Marketer zaproponował kolekcję ubrań, pościeli, a nawet tapet.

26 marca 2015

Taco Bell w odważnej kampanii uderza w konkurenta

W działaniach komunikacyjnych pojawia się sugestia porównania sieci McDonald's do działań przywódców totalitarnych.

26 marca 2015

Jeremy Clarkson zwolniony z BBC

Kierownictwo stacji nie chce już tolerować kontrowersyjnych zachowań prezentera "Top Gear".

26 marca 2015

Linie Emirates wprowadzają aplikację na Apple Watch

Narzędzie ma pozwolić pasażerom szybciej i bezpieczniej podróżować.

27 marca 2015

Bajkowy ślub w kampanii PNC

Amerykańska korporacja finansowa zachęca do zabezpieczania swojej przyszłości.

27 marca 2015

Pomimo reklamy Amerykanie piją wciąż tyle samo

Zdaniem analityków reklama w USA tylko kieruje wyborami konsumenckimi, ale nie zmienia wielkości konsumpcji.

27 marca 2015

Nowy poziom ostrości w nowej kampanii burgerów

Sieć Carl Jr wprowadza nowa linię superostrych burgerów i wspiera je "rozbieraną" kampanią.

30 marca 2015

Pepsi zepchnęła Diet Coke z pozycji wicelidera amerykańskiego rynku

W Stanach w ub.r. Pepsi-Cola zepchnęła Diet Coke z fotela wicelidera pod względem sprzedaży wolumenowej napojów gazowanych. Sprzedaż tych napojów spadła na rynku amerykańskim dziesiąty rok z rzędu - tym razem o 0,9 proc., głównie na rzecz wód mineralnych i herbat mrożonych.

30 marca 2015

Linie Germanwings zmieniają po katastrofie hasło reklamowe

Linie usuwają z komunikatów marketingowych hasło "Get ready to be surprised".

30 marca 2015

Land Rover przenosi budżet reklamowy do agencji Spark 44

Young & Rubicam traci klienta.

31 marca 2015

Group M utrzymało obsługę Lloyds Banking Group

Group M utrzymało obsługę wartego 80 mln funtów budżetu Lloyds Banking Group. W tym zakresie będzie współpracować z domem mediowym MEC.

31 marca 2015

Facebook wciąż myśli o Chinach

Serwis, chociaż nie jest dostępny dla Chińczyków, chce pozyskać chińskich reklamodawców, są też znaki, że wciąż nie porzucił planów wejścia na ten rynek.

31 marca 2015

Clarks z kampanią w "Whats App" chce dotrzeć do subkultur

Firma obuwnicza wystartowała z wiosennymi działaniami promocyjnymi.

1 kwietnia 2015

"The Economist" z aplikacją na smartwatch

Dziennik będzie można "odsłuchać" z nadgarstka.

1 kwietnia 2015

Philips pozbywa się żarówek

Holenderski koncern Philips sprzedał 80 proc. udziałów swojej dywizji zajmującej się produkcją oświetlenia LED-owego i używanego w przemyśle motoryzacyjnym. Kwota transakcji to 2,9 mld dolarów.

1 kwietnia 2015

McDonald’s testuje całodzienne śniadania

Sieć w kilku swoich punktach w San Diego rozpoczęła program testowy polegający na oferowaniu śniadań przez cały czas otwarcia w ciągu doby.

1 kwietnia 2015

Zmiany w marketingu Heinekena

W ramach globalnej restrukturyzacji firma ogranicza obowiązki szefa globalnego marketingu.

2 kwietnia 2015

Havas wygrywa przetarg Arli

Agencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie strategii kreatywnej na rynkach wschodzących.

2 kwietnia 2015

Carrefour - globalne przychody w ub.r. wyniosły 84 mld euro

Oznacza to wzrost rok do roku o 3,9 proc.

2 kwietnia 2015

Sunny Delight szuka agencji do relaunchu

Kampania ma się odbyć w 2017 r.

7 kwietnia 2015

McCain z kampanią promującą "teatime"

Niebawem ma wystartować komunikacja za 8 mln funtów.

7 kwietnia 2015

Garnier pokazuje jak pracująca matka starzeje się o 5 lat w jeden dzień

L'Oreal polemizuje z Dove i P&G.

7 kwietnia 2015

Arnold Schwarzenegger przejechany przez surykatki

Aktor wystąpił w reklamie Comparethemarket.com.

7 kwietnia 2015

L'Oreal USA ogłasza przetarg na media

Budżet firmy wynosi 2,3 mld dolarów.

8 kwietnia 2015

Mothercare ogłasza przetarg na media

Brytyjska spółka poszukuje agencji mediowej w związku z planowaną wkrótce kampanią.

8 kwietnia 2015

FedEx za 4,4 mld euro przejmuje TNT Express

Przejęcie holenderskiej firmy kurierskiej ma zapewnić Amerykanom optymalne warunki ekspansji w Europie.

8 kwietnia 2015

Samsung - zysk operacyjny za I kw. br. powinien wynieść 5,44 mld dol.

Największy na świecie producent urządzeń mobilnych i telewizorów Samsung Electronics spodziewa się korzystnego zysku operacyjnego za pierwszy kwartał br.

9 kwietnia 2015

MAA wstrzymuje protest przeciwko AB InBev

Brytyjskie Marketing Agencies Association wstrzymało zaplanowany protest przeciwko praktykom przetargowym zastosowanym przez największego producenta piwa na świecie, koncern AB InBev.

9 kwietnia 2015

BBC Radio 1 z kampanią

Stacja chce wypromować nowe pozycjonowanie swojej marki.

9 kwietnia 2015

Tańczący gołąb w reklamie Virgin Money

Startuje nowa kampania spółki Richarda Bransona.

9 kwietnia 2015

Nestle: coraz więcej gazowanych wód smakowych

Potentat FMCG zapowiedział wprowadzanie coraz większej liczby gazowanych wód smakowych, co ma odpowiadać prozdrowotnym trendom konsumenckim, rezygnujących z tradycyjnych napojów gazowanych.

10 kwietnia 2015

McDonald's z niestandardową kampanią na Channel 4

Sieć wystartowała z komunikacją realizowaną w czasie rzeczywistym w przerwach reklamowych na Channel 4.

10 kwietnia 2015

McCann zatrudnia jednego z menedżerów Ogilvy PR

Michael Darragh zostaje jednym z zarządzających agencji.

10 kwietnia 2015

"Newsweek Europe" zaprezentował odświeżoną makietę

Nowy layout ma także wersja cyfrowa tytułu.

13 kwietnia 2015

TBWA/London wygrywa przetarg Royal Carribean

Agencja opracuje działania mające wesprzeć rozpoznawalność marki na rynku brytyjskim w akcjach bezpośrednich, w digitalu i w obszarze niestandardowych działań kreatywnych.

13 kwietnia 2015

Hero ogłasza przetarg

Firma produkująca jedzenie dla dzieci poszukuje agencji do obsługi kreatywnej w obszarze EMEA.

13 kwietnia 2015

John Nardone dołącza do Fishtalking jako CEO

Firma technologiczna ma nowego prezesa zarządu.

14 kwietnia 2015

Triumph tworzy animację z udziałem Hannah Ferguson

Historię o poszukiwaniu odpowiedniego biustonosza firma ubiera w animowane szaty z udziałem gwiazd.

14 kwietnia 2015

Mazda z nową strategią

Japoński producent samochodów rozpoczyna rozległą współpracę z artystami.

14 kwietnia 2015

Etihad ogłasza globalny przetarg na media

Linie lotnicze Etihad Airways niebawem wystartują z kolejną kampanią.

14 kwietnia 2015

LinkedIn przejął portal edukacyjny za 1,5 mld dolarów

Przedstawiciele portalu LinkedIn poinformowali o przejęciu portalu edukacyjnego Lynda.com.

15 kwietnia 2015

Nokia chce przejąć Alcatela

Fińska Nokia Corp. jest bliska przejęcia swego francuskiego konkurenta firmy Alcatel-Lucent - informuje "The Wall Street Journal".

15 kwietnia 2015

PepsiCo nowym sponsorem NBA

Coca-Cola po 28 latach bycia sponsorem najlepszej koszykarskiej ligi świata National Basketball Association ustąpiła miejsca swemu odwiecznemu rywalowi koncernowi PepsiCo. Warunków finansowych nie ujawniono.

15 kwietnia 2015

Robinsons przypomina, jak szybko rosną dzieci

W Wielkiej Brytanii marketer wystartował z kampanią rodzinną.

15 kwietnia 2015

Lurpak z teaserową kampanią

Na Wyspach marka Lurpak przygotowała jazzowo-taneczną kampanię dla swoich produktów.

16 kwietnia 2015

Highland Spring z wiosenną kampanią

Producent wody butelkowanej startuje na Wyspach z radosną, naturalną komunikacją, promującą tenis, szczególnie wśród najmłodszych.

16 kwietnia 2015

Pierwsze centrum rozrywki Legoland powstanie w 2016 r. w Szanghaju

Duńska marka klocków rozpoczyna podbój azjatyckiego rynku.

16 kwietnia 2015

Ponad połowa użytkowników internetu w Anglii nie surfuje

Badanie firmy Carat wykazało, że ponad połowa użytkowników internetu w Wielkiej Brytanii przegląda sprawdzone źródła informacyjne.

16 kwietnia 2015

Heineken przejmuje pakiet większościowy słoweńskiego browaru

Trzeci pod względem wielkości światowy producent piwa - koncern Heineken - przejął ponad 51 proc. udziałów w słoweńskim browarze Pivovarna Lasko.

16 kwietnia 2015

KE precyzuje zarzuty wobec Google

Komisja Europejska w prowadzonym od 2008 r. postępowaniu wobec Google, postawiła wczoraj temu koncernowi konkretny zarzut o nadużywanie monopolistycznej pozycji. To pierwszy tego typu zarzut antymonopolowy w historii amerykańskiego potentata.