M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

16 kwietnia 2015

Danone zadowolony ze sprzedaży w I kw.

Przedstawiciele koncernu Danone są zadowoleni z wyników globalnej sprzedaży pierwszego kwartału, która w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego wzrosła o 8,1 proc.

17 kwietnia 2015

Netflix ma 62,3 mln użytkowników

W I kw. br. w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego przychody serwisu wzrosły o 23 proc. i osiągnęły pułap blisko 1,6 mld dol.

17 kwietnia 2015

Unilever: sprzedaż w I kw. wzrosła o 12 proc.

W I kw. 2015 w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. globalna sprzedaż Unilevera wzrosła o 12 proc. i osiągnęła pułap 12,8 mld euro.

17 kwietnia 2015

Toyota prognozuje 22,6 mld euro zysku operacyjnego

Japoński producent zapowiada zakończenie roku fiskalnego rekordowym zyskiem operacyjnym w wysokości 22,6 mld dol.

17 kwietnia 2015

Suntory ogłasza przetarg mediowy

Suntory Beverage & Food, właściciel takich marek jak Lucozade, Schweppes czy Orangina, ogłosił przetarg na obsługę wartego 100 mln euro europejskiego budżetu mediowego. Przetarg dotyczy także Polski.

20 kwietnia 2015

Nestlé obawia się konkurencji Kraft Heinz Co.

Prezes koncernu Peter Brabeck-Letmathe podkreślił, że powstanie Kraft Heinz Co. stanowi duże zagrożenie dla Nestlé - zwłaszcza na najważniejszym rynku amerykańskim. Raportował też słabsze od oczekiwań wyniki I kw. 2015 roku.

20 kwietnia 2015

Wydatki reklamowe w grupie Hochland osiągnęły 31 mln euro

Wartość obrotu produktami markowymi w Polsce wzrosła o 3 proc.

20 kwietnia 2015

Reebok ze specjalną aplikacją w Instagramie

Akcja dla fanów marki odbywa się pod hasłem "Humt the pump".

21 kwietnia 2015

BBDO i OMD podzielą się globalnym budżetem Bacardi

Marketer skonsolidował budżet w wysokości 175 mln dol.

21 kwietnia 2015

Prawie połowa millenialsów nie jest lojalna wobec marek odzieżowych

Opublikowano nowe badania LIM College.

21 kwietnia 2015

Coca-Cola chce przejąć chińskiego producenta napojów

Coca-Cola ogłosiła zamiar transakcji gotówkowej mającej na celu przejęcie Xiamen Culiangwang Beverage Technology Co.

21 kwietnia 2015

Martin Hubert nowym CEO Nugg.ad

Wcześniejszy dyrektor zarządzający Ströer Digital Group od początku maja wystąpi w nowej funkcji.

22 kwietnia 2015

McDonald’s zamyka ponad 130 lokalizacji w Japonii

Prognozowane słabe wyniki sprzedaży skłoniły McDonald's w Japonii do zamknięcia 131 restauracji i wprowadzenia znaczących zmian w menu. Tymczasem powrót na japoński rynek zapowiedziała sieć Taco Bell.

22 kwietnia 2015

Publicis Groupe: 32-proc. wzrost sprzedaży w I kw. 2015

Ten dobry wynik przedstawiciele holdingu tłumaczą m.in. umacniającym się dolarem oraz udanymi akwizycjami (przejęciem Sapient) w ub.r.

22 kwietnia 2015

IAA oraz Effie Awards ogłaszają strategiczny alians

The International Advertising Association (IAA) oraz Effie Worldwide ogłosiły zawiązanie wieloletniego sojuszu strategicznego.

22 kwietnia 2015

Rozwój centrów handlowych - Polska piąta w Europie

Jak wynika z najnowszego raportu firmy doradczej Cushman & Wakefield, Rosja po raz pierwszy w historii została największym w Europie rynkiem centrów handlowych. Wyprzedziła w tym rankingu Francję, która była liderem od 43 lat. Trzecia jest Wlk. Brytania.

22 kwietnia 2015

BMW zdetronizował Google'a pod względem reputacji

Według zestawienia przygotowywanego przez Reputation Institute 2015 współliderzy ubiegłorocznego zestawienia Google oraz Walt Disney zostali zdetronizowani przez BMW (w ub.r. zajął trzecie miejsce).

23 kwietnia 2015

Dobry I kwartał dla L'Oreala

W pierwszym kwartale br. przychody francuskiego producenta wyniosły 6,44 mld euro i były o 14 proc. wyższe niż w analogicznym okresie roku poprzedzającego.

23 kwietnia 2015

Tesco zakończyło rok z największą stratą w 96-letniej historii

Tesco za rok finansowy zakończony w lutym br. opublikowało najgorsze wyniki w swojej historii - strata przed opodatkowaniem sięgnęła 6,38 mld funtów (rok wcześniej był to zysk w wysokości 2,26 mld funtów). W Polsce od początku br. Tesco zamknęło już sześć sklepów.

23 kwietnia 2015

Nowy algorytm Facebooka preferuje znajomych

Portal społecznościowy na pierwszym miejscu postawi informacje o aktywności znajomych, dopiero potem stawia na reklamy i aktywności brandów.

23 kwietnia 2015

"Wall Street Journal" ze specjalną stroną po "mobilegeddonie"

Mobilna wersja gazety ma być bardziej przyjazna użytkownikowi po zmianie algorytmów Google.

24 kwietnia 2015

Po I kw. zysk Facebooka mniejszy o 20 proc.

Globalne przychody największego serwisu społecznościowego za I kw. br. wyniosły 3,5 mld dol., co oznacza 42-proc. wzrost w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego.

24 kwietnia 2015

SapientNitro nową agencją digitalową British Airways

SapientNitro będzie obsługiwać globalny budżet digitalowy brytyjskiego przewoźnika narodowego. W finałowej fazie przetargu pokonała obecną agencję - OgilvyOne, która obsługiwała BA w tym obszarze od 2012 r.

24 kwietnia 2015

Sprzedaż Novartisu niższa w I kw. o 7 proc.

Wartość sprzedaży szwajcarskiego producenta farmaceutyków w I kw. br. osiągnęła pułap 11,94 mld dol. w porównaniu z 12,77 mld dol. w analogicznym okresie roku ubiegłego, co oznacza 7-proc. spadek.

24 kwietnia 2015

Deutsche Bank zapłaci karę w wysokości 2,5 mld dol.

To kara nałożona na niemiecką instytucję finansową za manipulowanie stopą Libor (dzienna stopa kredytu międzybankowego).

24 kwietnia 2015

GM po I kw. 2015 - przychody spadły o 4,5 proc.

Globalne przychody General Motors po I kw. br. osiągnęły pułap 35,7 mld dol. i były niższe o 4,5 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego.

27 kwietnia 2015

Przychód Google w I kw. wyniósł 17,3 mld dol.

Oznacza to wzrost w porównaniu z analogicznym okresem roku ub. o 12 proc. Zysk w omawianym okresie wyniósł blisko 3,6 mld dol., co oznacza 4-proc. wzrost rok do roku.

27 kwietnia 2015

Publicis kupił agencję shoppermarketingową

Publicis Worldwide ogłosił zakup za kwotę ok. 7 mln funtów agencji Vivid Brand zajmującej się shopper marketingiem.

27 kwietnia 2015

Microsoft - po I kw. przychody wzrosły o 6 proc.

Przychody Microsoftu po I kw. br. osiągnęły pułap 21,72 mld dol., co oznacza 6-proc. wzrost w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego.

27 kwietnia 2015

P&G myśli o redukcji agencyjnych wynagrodzeń

Przedstawiciele Procter & Gamble zapowiedzieli globalne oszczędności w wynagrodzeniach dla agencji na pułapie 500 mln dol.

28 kwietnia 2015

Engine wygrywa zintegrowany przetarg E.ON

Firma energetyczna z siedzibą w Niemczech powierza swój budżet marketingowy agencji Engine.

28 kwietnia 2015

Victorian Plumbing ogłosiła przetarg na obsługę kreatywną

Firma z Wysp specjalizująca się w sprzedaży internetowej poszukuje agencji do obsługi kampanii za 6 mln funtów.

28 kwietnia 2015

Renault nie oferuje flamingów jako gadżet

Marketer promuje nowe Twingo w Wielkiej Brytanii.

28 kwietnia 2015

PepsiCo notuje dobre wyniki po pierwszym kwartale

Firmie pomogły słodkie chipsy.

29 kwietnia 2015

Grayling otwiera biuro w Kenii

To początek ekspansji firmy na afrykańskim kontynencie.

29 kwietnia 2015

Transport for London startuje z kampanią przeciwko molestowaniu seksualnemu

"Report it or stop it" to nowa kampania realizowana w brytyjskim metrze.

29 kwietnia 2015

House of Fraser z oryginalną kampanią parodiującą memy

Na Wyspach wystartowała kampania brytyjskiej sieci domów towarowych.

29 kwietnia 2015

Ford Motor - po I kw. sprzedaż spadła o 6 proc.

Wartość globalnej sprzedaży Ford Motor Co. w I kw. br. wyniosła 33,9 mld dolarów, co oznacza 6-proc. spadek w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego.

30 kwietnia 2015

Absolut Vodka w butelce "One Source"

Nowe opakowanie słynnego trunku.

30 kwietnia 2015

Reklama e-papierosów Mirage Cigarettes zbannowana

Kampania została zblokowana przez cenzorów za niewłaściwą komunikację produktu.

30 kwietnia 2015

Reklama produktu proteinowego zawstydza kobiety

Kampania realizowana w Anglii wywołała wiele kontrowersji w internecie.

4 maja 2015

Tesco przeniosło budżet mediowy do MediaComu

Przetarg trwał od marca br. W wyniku jego rozstrzygnięcia Tesco po 20 latach współpracy przeniosło swój wart 90 mln funtów budżet mediowy z Initiative do MediaComu.

4 maja 2015

Adam & Eve/DDB wygrywa przetarg dla whisky Singleton

Globalny przetarg na strategię i kreację marki z portfolio Diageo rozstrzygnięty,

4 maja 2015

Coca-Cola podbija serca konsumentów animacją

Wieden + Kennedy wraz ze studiem Pysop stworzyli animowany film o relacjach psa z właścicielem.

5 maja 2015

Domino's Pizza debiutuje w Gruzji

Amerykańska sieć pizzerii otworzyła swój trzeci, nowy lokal w tym roku. Tym razem debiutuje w Gruzji.

5 maja 2015

Martin Sorrell coraz bogatszy

Wynagrodzenie szefa WPP Martina Sorrella wyniosło w ub.r. 42,9 mln funtów, co oznacza blisko 44-proc. wzrost w porównaniu z rokiem 2013.

5 maja 2015

Psy śledzą ludzi z ulotkami

Battersea Dogs & Cats' Home wystartowało z niecodzienną akcją marketingową.

5 maja 2015

Szef McDonald’s ujawnia plan restrukturyzacyjny

Prezes sieci McDonald’s Steve Easterbrook ujawnił wczoraj podstawowe założenia planu restrukturyzacyjnego, którego wdrożenie ma zapewnić roczne oszczędności na poziomie 300 mln dol.

6 maja 2015

Dobry I kwartał dla Adidasa

Przedstawiciele niemieckiego producenta oświadczyli, że obydwa brandy, tj. Adidas i Reebok, odnotowały w I kw. wzrosty sprzedaży i zysku netto właściwie we wszystkich regionach.

6 maja 2015

McDonald's na Węgrzech testuje nową BagTray do jedzenia na wynos

Najważniejszy dla sieci pozostaje wciąż rynek amerykański, ale rynki europejskie nadal mają olbrzymi potencjał - tam McDonald's wprowadza pierwsze udogodnienia.