M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

23 sierpnia 2001

TELETURNIEJ "MILIONERZY" PO CHIŃSKU

Odnoszący światowy sukces amerykański teleturniej "Milionerzy" zdobywa coraz większą grupę widzów w Chinach. Emitowany przez Channel 8, którego właścicielem jest...

24 sierpnia 2001

SKANDYNAWSCY REKLAMODAWCY NIE LUBIĄ REALITY SHOWS

Badania obejmujące swym zasięgiem kraje skandynawskie wykazały, że tamtejsi reklamodawcy nie chcą być kojarzeni, z programami typu reality shows, takimi...

24 sierpnia 2001

ROYAL BANK OF CANADA ZMIENIA SWOJE LOGO I RUSZA ZA GRANICĘ

Nowa nazwa korporacyjna i logo będą reprezentować Royal Bank of Canada na rynkach całego świata. Przeprowadzona zmiana jest dopiero czwartą...

24 sierpnia 2001

KMART CORP. OSKARŻONY O NIEUCZCIWOŚĆ PRZEKAZU REKLAMOWEGO

Target Corp. wniosła pozew do sądu w San Francisco, zarzucając Kmart Corp., iż w swojej reklamie "Dare to Compare" przedstawiła...

24 sierpnia 2001

STARCOM W USA MA NOWYCH WICEPREZESÓW

W domu mediowym Starcom North America mianowano na stanowiska wiceprezesów Tima Farisha, pełniącego dotąd funkcję dyrektora strategicznego, oraz Deb Medsker,...

27 sierpnia 2001

MAORYSI WEZWALI DO BOJKOTU NOWEJ SERII KLOCKÓW LEGO BIONICLE

Po wprowadzeniu na rynek nowej serii klocków Lego Bionicle przedstawiciele plemion Maorysów z Nowej Zelandii wezwali do bojkotu produktów duńskiego...

27 sierpnia 2001

HIPNOTYCZNA KAMPANIA NIKE EUROPE

Nike Europe rozpoczęła nową, międzynarodową kampanię reklamową, stworzoną przez agencję Wieden & Kennedy z Amsterdamu. Przy produkcji spotów ograniczono do...

27 sierpnia 2001

UNILEVER WYCOFUJE SIĘ Z KOSZTOWNYCH USŁUG DLA ZAMOŻNEJ LONDYŃSKIEJ KLIENTELI

Unilever zdecydował się na sprzedażĘkosztownego serwisu "myhome Services", który został powołany do życia w marcu 2000 r. Program usług został...

27 sierpnia 2001

BIAŁY DOM ZRYWA KONTRAKT Z OGILVY & MATHER

Trudności w rozliczeniu wydatków reklamowych zakończone dochodzeniem karnym i cywilnym spowodowały, że Biały Dom prawdopodobnie zakończy współpracę z agencją Ogilvy...

28 sierpnia 2001

RAI ZAPŁACIŁ 80 MLN DOL. ZA PRAWA DO TRANSMISJI WŁOSKIEJ LIGI PIŁKARSKIEJ

Włoski nadawca radiowy i telewizyjny RAI zgodził się zapłacić 80 mln dol. za prawa do transmisji rozgrywek włoskiej ligi piłkarskiej....

28 sierpnia 2001

LIMITY REKLAM WE WŁOSZECH

Włoska Komisja Telekomunikacyjna wprowadziła ograniczenia dotyczące reklamy telewizyjnej. Chodzi o wprowadzenie limitów czasu reklamowego podczas nadawania relacji z ważnych wydarzeń...

28 sierpnia 2001

REWOLUCJA CYFROWA W FINLANDII

Stacja telewizyjna Canal Plus jako pierwsza wprowadziła 27 sierpnia br. w Finlandii cyfrowy serwis telewizyjny. Nadawca, poprzez kanał cyfrowy, przesyła...

29 sierpnia 2001

"BIG BROTHER" WRACA DO WŁOSKIEJ TELEWIZJI

Przedstawiciele największego koncernu telewizyjnego Włoch, sieci stacji Mediaset, zapowiedzieli powrót na ekrany programu "Big Brother" (we Włoszech nadawany jest pod...

29 sierpnia 2001

DOMY MEDIOWE TME I CIA KOŃCZĄ WSPÓŁPRACĘ W NIEMCZECH

Niemiecki oddział domu mediowego The Media Edge (TME), należący do grupy WPP, zakończył w Niemczech współpracę z innym domem mediowym...

29 sierpnia 2001

CZY BAT PROWADZI "CZARNY" MARKETING?

W Republice Południowej Afryki instytucja o nazwie National Council Against Smoking rozpoczęła sądowe postępowanie przeciwko British American Tabacco (BAT). Koncern...

29 sierpnia 2001

CZY BAT PROWADZI "CZARNY" MARKETING?

W Republice Południowej Afryki instytucja o nazwie National Council Against Smoking rozpoczęła sądowe postępowanie przeciwko British American Tabacco (BAT). Koncern...

30 sierpnia 2001

PROCTER & GAMBLE ROZSZERZA PORTFOLIO PRODUKTÓW NAWILŻAJĄCYCH

Koncern Procter & Gamble Co. (P&G) poszerzy portfolio produktów nawilżających, wprowadzając w październiku br. na rynki: niemiecki, włoski, brytyjski, szwajcarski,...

30 sierpnia 2001

FIAT WE WŁOSZECH PODĄŻA ZA LOKALNYMI TRENDAMI W REKLAMIE

Dostosowując się do lokalnej tendencji wykorzystywania znanych sportowców w akcjach reklamowych i promocyjnych, włoski Fiat po raz kolejny wykorzystał w...

30 sierpnia 2001

IBM KONSOLIDUJE BUDŻET MARKETINGOWY W USA

IBM Corp. skonsolidował swój budżet kampanii marketingu bezpośredniego i interaktywnego w firmach należących do grupy WPP. Marketingiem bezpośrednim koncernu zajmie...

30 sierpnia 2001

NAJWIĘKSZA SIEĆ KANADYJSKICH KAWIARNI RUSZA Z NOWĄ KAMPANIĄ

Second Cup, wiodąca sieć kawiarni w Kanadzie, która posiada 400 punktów sprzedaży, ruszyła z nową kampanią reklamową, której hasłem przewodnim...

31 sierpnia 2001

CZY MIĘDZYNARODOWY FESTIWAL REKLAMY ROZSTANIE SIĘ Z CANNES?

W 2002 r. organizacja odbywającego się do tej pory w Cannes Międzynarodowego Festiwalu Reklamy może zostać przeniesiona do innego miasta....

31 sierpnia 2001

VOLKSWAGEN OGŁASZA PRZETARG NA OBSŁUGĘ BUDŻETU CZESKIEJ SKODY

Właściciel czeskiej marki samochodowej Skoda - niemiecki Volkswagen - rozpisał przetarg na obsługę całego europejskiego budżetu reklamowego Skody. W Czechach...

31 sierpnia 2001

COCA-COLA WPROWADZA W KANADZIE NAPÓJ KAWOWY

Coca-Cola szykuje się do wprowadzenia na rynek kanadyjski, obecnego już w USA, kawowego napoju Planet Java. Segment kawowy rozwija się...

31 sierpnia 2001

PEUGEOT-CITROEN ZMIENIA DOM MEDIOWY W NIEMCZECH

Koncern samochodowy Peugeot-Citroen ogłosił przetarg na swój budżet mediowy w Niemczech. Jego wartość jest oceniana na 153 mln dol. Zwycięzca...

3 września 2001

VIVENDI-UNIVERSAL ŁĄCZY USŁUGI TELEFONICZNE Z MUZYCZNYMI

Francusko-kanadyjski koncern mediowy Vivendi-Universal wprowadzi na rynek nową usługę, w której połączy swoje usługi telekomunikacyjne i ofertę muzyczną. Projekt o...

3 września 2001

PEPSI PRZEKAZUJE SWÓJ BUDŻET MARKETINGOWY W RĘCE EURO RSCG

Pepsi-Cola International zdecydowała, że obsługą jej budżetu marketingowego zajmie się agencja KLP Euro RSCG należąca do Havas Advertising. Agencja będzie...

3 września 2001

GRUNER & JAHR WYBIERA W NIEMCZECH DOM MEDIOWY

Budżet mediowy tytułów biznesowych wydawnictwa Gruner & Jahr w Niemczech będzie obsługiwany przez dział domu mediowego MediaCom - Magic Moments....

3 września 2001

"LE FIGARO" ZMIENIA OBLICZE SWOJEGO DODATKU "FIGAROSCOPE"

Francuski dziennik "Le Figaro" wprowadzi na rynek zmienioną wersję swojego cotygodniowego rozrywkowego dodatku "Figaroscope". Debiut odświeżonego "Figaroscope" zostanie wsparty kampanią...

4 września 2001

ZENITH ZAKŁADA JEDYNIE 0,8 PROC. WZROSTU WYDATKÓW REKLAMOWYCH W 2002 R.

Według przewidywańĘdomu mediowego Zenith Media recesja na rynku reklamy w 2002 r. nadal będzie się pogłębiać. Zenith Media prognozuje, że...

4 września 2001

HUMORYSTYCZNA KAMPANIA FRANCUSKIEGO ERAM KOMENTUJE PROBLEM SEKSISTOWSKICH REKLAM

Najnowsza kampania reklamowa francuskiego producenta butów ERAM stała się kolejną przyczyną dyskusji między politykami i feministkami na temat problemu seksistowskich...

4 września 2001

BRYTYJSKI VODAFONE ROZPOCZĄŁ WARTĄ 367 MLN DOL. GLOBALNĄ KAMPANIĘ REKLAMOWĄ

Vodafone, brytyjski gigant z branży telefonii komórkowej, rozpoczął globalną kampanię reklamową, której budżet szacowany jest na 367 mln dol. David...

4 września 2001

INTERPUBLIC W USA ŁĄCZY AGENCJE

Interpublic Group of Cos. w USA podjęło decyzję o połączeniu swoich dwóch agencji McCann-Erickson/Southwest oraz Temerlin McClain. Połączone biura będą...

5 września 2001

CO PROCTER & GAMBLE ZNALAZŁ W ŚMIETNIKACH UNILEVERA?

Dwaj najwięksi konkurenci koncerny FMCG Procter & Gamble (P&G) oraz Unilever zastanawiają się, jak wybrnąć z kryzysu, którego powodem są...

5 września 2001

DANONE KONCENTRUJE SWOJE SIŁY W BRAZYLII

Danone zainwestuje około 40 mln dol. na rynku brazylijskim w ciągu najbliższych czterech lat. Głównym celem inwestycji jest stworzenie z...

5 września 2001

BBC WORLD ORAZ BBC WORLD SERVICE RUSZAJĄ Z NOWĄ KAMPANIĄ

BBC World oraz BBC World Service już po raz drugi zdecydowały sięĘna wspólną reklamową kampanię konsumencką. Reklamy przygotowała londyńska agencja...

5 września 2001

KOLEJNE TYTUŁY KONSUMENCKIE DEBIUTUJĄ W KANADZIE

Dwa kolejne magazyny konsumenckie pojawiły się na rynku kanadyjskim. Są nimi "Fashion Magazine", tytuł wydawnictwa Key Madia, oraz "Oasis", wydawany...

6 września 2001

MEDIACOM ZDOBYŁ SKONSOLIDOWANY BUDŻET DIAGE

Należący do grupy Grey Global dom mediowy MediaCom zdobył wart 150 mln dol. skonsolidowany budżet United Distillers & Vintners, Seagram...

6 września 2001

L'OREAL WEJDZIE NA RYNEK NIEMIECKI Z NOWYMI PRODUKTAMI

Francuski producent kosmetyków L'Oreal zadebiutuje na rynku niemieckim z nową serią produktów do pielęgnacji ciała Plenitude Body Expertise. W skład...

6 września 2001

FUZJA HEWLETT-PACKARD CO. ORAZ COMPUTER CORP. W USA ZMIENI WIZERUNEK BRANŻY

Ogłoszona fuzja Hewlett-Packard Co. oraz Compaq Computer Corp. zasadniczo zmieni wizerunek branży IT. Wartość przejęcia szacowana jest na 25 mld...

6 września 2001

NAJSTARSZY BANK ŚWIATA ZMIENIA WIZERUNEK

Bank Monte dei Paschi di Siena, który twierdzi, że jest najstarszym bankiem na świecie, rozstrzygnął przetarg na budżet kampanii wizerunkowej....

7 września 2001

KRESKÓWKA ONLINE DRWI Z RAPORU CZESKIEGO ODDZIAŁU PHILIP MORRIS

Organizacja Campaign for Tobacco-Free Kids w USA swój ostatni atak na koncerny tytoniowe należące do grupy tzw. Big Tobacco skierowała...

7 września 2001

FIAT WPROWADZA NA RYNEK NASTĘPCĘ BRAVO

Włoski producent samochodów Fiat wprowadzi na rynek nową markę auta - Fiat Stilo. Stilo ma zastąpić Fiata Bravo, którego sprzedaż...

7 września 2001

PASTYLKI DO PRANIA ODNOSZĄ NA RYNKU NIEMIECKIM WIELKI SUKCES

Korzystając z popularności detergentów w pastylkach, koncern Unilever wprowadzi na rynek niemiecki rozpuszczalne pastylki z płynem do prania tkanin delikatnych...

7 września 2001

KELLOG I DISNEY UMAWIAJĄ SIĘ NA ŚNIADANIE

Kellog Co. oraz Walt Disney podpisały długoterminowe porozumienie, dotyczące wspólnej promocji produktów śniadaniowych. Na mocy podpisanej umowy płatki śniadaniowe oraz...

10 września 2001

NIEZALEŻNA SIEĆ AGENCJI ZDOBYWA GLOBALNY BUDŻET KODAKA

Największy z działów Eastman Kodak Co., Health Imaging Division, przekazał swój globalny budżet reklamowy sieci niezależnych agencji reklamowych ICOM. Wysokość...

10 września 2001

UNILEVER ORAZ P&G ROZWIĄZUJĄ "KRYZYS SZPIEGOWSKI"

Najwięksi konkurenci branży FMCG Unilever i Procter & Gamble rozwiązali kryzys związany ze szpiegostwem gospodarczym. Prezes P&G John E. Pepper...

10 września 2001

KRÓLICZEK ENERGIZERA WRACA NA EKRANY

Króliczek Energizera powróci na rynek amerykański wraz z nową kampanią reklamową, której wysokość szacowana jest na 100 mln dol. Króliczek...

10 września 2001

CHRYSLER RUSZA Z NOWĄ KAMPANIĄ W USA

Chrysler Group rozpocznie w USA nową kampanię marki Chrysler, której wysokość szacowana jest na 40 mln dol. Autorem kampanii jest...

11 września 2001

BERLUSCONI PRZEKAZUJE BUDŻET REKLAM RZĄDOWYCH PRYWATNYM AGENCJOM

Włoski rząd, na czele którego stoi mediowy potentat Silvio Berlusconi, podjął decyzję dotyczącą obsługi rządowego budżetu reklamowego. Na mocy przyjętego...

11 września 2001

KIRCH MEDIA I KOREAŃSKA TELEWIZJA BĘDĄ TRANSMITOWAĆ MISTRZOSTWA 2002

Niemiecki gigant mediowy Kirch Media, który jest właścicielem praw radiowych i telewizyjnych do transmisji Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w...