M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

6 maja 2015

Coca-Cola pokazała globalną odsłonę multibrandowej kampanii

Działanie jest wstępem do rozległych działań, które zmierzają w kierunku ujednolicenia komunikacji wszystkich brandów Coca-Coli.

7 maja 2015

Havas zadowolony z pierwszego kwartału

Spółka odnotowała 21-proc. wzrost przychodów.

7 maja 2015

Pierwsza od 10 lat strata sieci Sainsbury na Wyspach

W rocznym raporcie detalista informuje o stracie 72 mln funtów.

7 maja 2015

Emocjonalna kampania Tempur-Pedic adresowana do matek

Nowa komunikacja na Wyspach ma swoje źródło w eksperymencie, którego celem było wskazanie, jak ważne są mamy i ich wypoczynek.

8 maja 2015

Heineken wprowadza "butelkę z misją"

W Amsterdamie browar zorganizował akcję, w której główną rolę odegrała butelka z wbudowanym GPS.

8 maja 2015

Skoda sponsorem transmisji Tour de France przez kolejne dwa lata

Skoda przez kolejne dwa lata, począwszy od lipca br., będzie oficjalnym sponsorem transmisji wyścigu Tour de France w ITV oraz wszystkich kanałach mobilnych.

8 maja 2015

Przychody Time Inc. niższe o 8,7 proc. po I kwartale

Przychody Time Inc. (wydawcy m.in. "People" czy "Sports Illustrated") w I kw. br. były niższe o 8,7 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego.

11 maja 2015

Starcom MediaVest: Marcus Brown będzie odpowiadać za nowy biznes w EMEA

Brown był wiceprezesem agencji Young & Rubicam w Genewie, teraz w SMV będzie odpowiadać za biznesowy rozwój regionu EMEA.

11 maja 2015

Mondelez chce sprzedawać w internecie

We wszystkich mediach cyfrowych obok prezentacji swoich produktów Mondelez International będzie wprowadzić przycisk "Kup teraz".

11 maja 2015

Lionel Messi jako Iron Man

W USA wystartowała kampania Samsunga realizowana w kontekście premiery "Avengers: Czas Ultrona".

11 maja 2015

Rob Bradley szefem działu reklamy cyfrowej i strategii danych CNN

Bradley ma wesprzeć CNN w strategii wykorzystywania treści produkowanych przez sieć.

12 maja 2015

Nestle za 1 mld dolarów chce przejąć ukraiński Roshen

Roshen to firma należąca do aktualnego prezydenta Ukrainy Petra Poroszenki. Szwajcarski koncern jest w tej chwili jedynym oferentem, ale dzisiejsza cena Roshena to 3 mld dolarów.

12 maja 2015

Tesco sprzeda swoje usługi mobilne

Brytyjska sieć w kolejnej próbie zredukowania swego największego w historii długu wynoszącego już 22 mld funtów ogłosiła zamiar sprzedaży swoich usług mobilnych, z których korzysta 4 mln użytkowników.

12 maja 2015

Travelodge prezentuje nową strategię marketingową

Na Wyspach firma startuje z kampanią za 25 mln funtów.

12 maja 2015

Film przygotowany przez Huggies obejrzało 8 mln internautów

Działania wizerunkowe i informacyjne silnie działają na emocje widzów, a marka zbiera plusy.

12 maja 2015

Coca-Cola z puszkami dla niewidomych

W Meksyku i Argentynie producent napoju z niecodziennymi działaniami.

12 maja 2015

Kampania promująca transport publiczny z wizerunkiem nagiej kobiety zbannowana

W Cardiff wystartowała kontrowersyjna kampania z hasłem "Ride me all day for 3 pounds" i szybko została zbannowana.

13 maja 2015

Strata netto Carlsberga po I kw. wyniosła 13,5 mln dol.

Przedstawiciele duńskiego producenta przyznali, że niekorzystne wyniki są dla nich zaskoczeniem. Jako główny powód wskazali fluktuacje popytu i wahań kursu rubla na rynku rosyjskim.

13 maja 2015

Henkel przejmuje brandy Colgate-Palmolive na antypodach

Henkel za kwotę 220 mln euro przejął w Australii i Nowej Zelandii od koncernu Colgate-Palmolive wszystkie brandy środków piorących.

13 maja 2015

Google i Nestle we wspólnej promocji

YouTube promowany na limitowanej serii opakowań batonika Kit Kat.

13 maja 2015

Verizon Communications przejmie AOL Inc. za 4,4 mld dol.

Transakcja ma mieć charakter wyłącznie gotówkowy. W ubiegłym roku przychody Verizon wyniosły 127 mld dol., a zysk osiągnął pułap 12 mld dol.

14 maja 2015

Linie Emirates i lotnisko Heathrow współpracują

Partnerstwo dotyczy programów lojalnościowych.

14 maja 2015

SABMiller zakończył ub.r. zyskiem w wysokości 3,3 mld dol.

Producent ponad 200 marek piwnych na całym świecie, koncern SABMiller, ogłosił wyniki zakończonego w marcu br. roku finansowego 2014.

14 maja 2015

Waitrose powierza swój budżet Adam & Eve/DDB

Brytyjska sieć rozstrzygnęła przetarg.

14 maja 2015

Starcom MediaVest rusza z wdrożeniem wielkiego projektu w EMEA

Firma uruchamia usługę content marketingu w czasie rzeczywistym w całym rejonie.

15 maja 2015

OMD i SMG zwycięzcami Media Global Awards 2015

Podczas 19. edycji konkursu Media Global Awards 2015 najbardziej prestiżowe nagrody przypadły OMD - w tym dwa grand prix za Kampanię Roku oraz Agencję Sieciową Roku.

15 maja 2015

Heinz ogłasza przetarg na obsługę europejskiego budżetu kreatywnego

Z udziału w przetargu najprawdopodobniej zrezygnuje obsługująca ten budżet od ośmiu lat agencja Abbot Mead Vickers BBDO.

15 maja 2015

Michael Wall nowym global chief executive i partnerem w Mother

Wall zajmował analogiczne stanowisko w Lowe and Partners, gdzie złożył rezygnację w ubiegłym tygodniu.

15 maja 2015

The Famous Grouse rozpisze przetarg

Marka ogłosi kolejny przetarg po tym, jak doszło do konfliktu pomiędzy nią a Abbot Mead Vicker BBDO.

15 maja 2015

Android po raz pierwszy wyprzedza iOS pod względem przychodów reklamowych

Urządzenia systemu Google'a przynoszą wydawcom prawie 46 proc. pieniędzy z mobilnych reklam display.

15 maja 2015

Vivendi chce pełnej kontroli nad Canal+

Koncern Vivendi jest zainteresowany przejęciem pozostałych 51 proc. udziałów francuskiego Canal+ (w tej chwili jest właścicielem 49 proc.). Szacunkowa kwota transakcji to ok. pół miliarda euro.

18 maja 2015

PHD wygrywa przetarg globalny SC Johnson

Dom mediowy przejmuje budżet o wartości 600 mln dolarów. W Polsce obsługą zajmie się PHD lub PHD Media Direction.

18 maja 2015

Samochody Google bez kierowców wyjadą na ulice

Nowy wynalazek technologicznego giganta ma podbić drogi USA już za kilka tygodni, na razie w ramach testów.

18 maja 2015

WWF wybiera do współpracy na Wyspach agencję Naked Communications

World Wide Fund for Nature rozpoczyna współpracę w zakresie dostarczania kontentu i organizacji urodzinowego eventu fundacji.

19 maja 2015

McDonald's w rzetelnej kampanii wizerunkowej

Na Wyspach wystartowały działania, które mają na celu zbudowanie większego zaufania dla marki.

19 maja 2015

"Kup teraz" w Google

Internetowy gigant będzie konkurować z Amazonem i eBayem.

19 maja 2015

Coley Porter Bell odpowiada za nowe opakowanie Chivas Regal

Butelkę The Icon agencja ukazała w nowoczesnej odsłonie, ale w nawiązaniu do prototypu z 1909 r.

19 maja 2015

P&G szykuje przetarg mediowy w USA

Do wygrania jest budżet warty 2,6 mld dolarów.

20 maja 2015

Aldi wejdzie na włoski rynek

Niemiecki detalista wybrał kolejny cel ekspansji po raz pierwszy od 2008 r.

20 maja 2015

GroupM tworzy ESP - agencję marketingu i sponsoringu sportowego

ESP uruchomi swoje biura dla ponad 150 osób m.in. w Nowym Jorku, Londynie, Singapurze, Sao Paulo i Dubaju.

20 maja 2015

Millie Mackintosh ambasadorką marki napoju

Aktorka i prowadząca program telewizyjny promuje swoim wizerunkiem J20 Spritz z portfolio Britvic.

20 maja 2015

Marmite z letnią kampanią w hołdzie trendom hippisowskim

Marka z portfolio Unilevera gotowa do lata.

21 maja 2015

ASA zdejmuje ogłoszenie o wspólnym konkursie Unilevera i Asos

Informacja o konkursie została usunięta z nośników za wprowadzanie odbiorców w błąd.

21 maja 2015

Dave Bedwood odchodzi z M&C Saatchi

W czerwcu dyrektor kreatywny pożegna się z agencją.

21 maja 2015

P&G konsoliduje budżet kreatywny segmentu shaving w agencji Grey

Największy reklamodawca na świecie przenosi swój kreatywny budżet z BBDO Omnicomu do Greya z holdingu WPP.

22 maja 2015

Impulse ogłasza przetarg na kreację

Marka dezodorantów z portfolio Unilevera poszukuje podmiotu do obsługi kampanii.

22 maja 2015

Linie Emirates z klubem Benfica Lizbona

Linie lotnicze podpisały trzyletnią umowę sponsorską.

22 maja 2015

Maserati szuka agencji, która wypromuje jej nowego SUV-a

Marka samochodowa ogłosiła przetarg.

22 maja 2015

Unilever chce wskrzesić markę Pears

Marka mydła, która pojawiła się na rynku w 1807 r., ma powrócić z wielką kampanią pod skrzydłami Unilevera.

25 maja 2015

21st Century Fox ogłasza globalny przetarg na media

Budżet wynosi około miliarda dolarów.