M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

25 maja 2015

Kampania OOH zaraża ziewaniem, a potem serwuje kawę

Cafe Pele zorganizowała niestandardową akcję OOH.

25 maja 2015

Kirshenbaum Bond Senecal odpowie za obchody stulecia marki Keds

Marka amerykańskiego obuwia rozstrzygnęła przetarg.

25 maja 2015

KFC na potrzeby kampanii telewizyjnej wskrzesza swojego założyciela

Colonel Sanders "zagrał" w najnowszej kampanii marki KFC, 20 lat po swojej śmierci.

25 maja 2015

Francja chce zakazać supermarketom wyrzucania niesprzedanej żywności

Francuski będzie głosować nad prawem ograniczającym marnotrawstwo.

26 maja 2015

Sony przedłuża kontrakt z UEFA

Przez trzy kolejne sezony Sony będzie nadal sponsorem piłkarskiej Ligi Mistrzów UEFA. Szczególnie intensywnie zamierza promować Sony Mobile i PlayStation.

26 maja 2015

Większa popularność SVoD wśród starszych Brytyjczyków

Z płatnych treści na żądanie korzysta już 30 proc. konsumentów na Wyspach.

26 maja 2015

Survivors UK łamie tabu na temat gwałtów na mężczyznach

Na Wyspach w internecie wystartowała kampania poświęcona problemowi nadużyć seksualnych wobec mężczyzn.

26 maja 2015

Najcenniejsze brandy według magazynu "Forbes"

Jeden z najbardziej prestiżowych magazynów biznesowych "Forbes" opublikował swoje doroczne zestawienie 100 najwyżej wycenianych brandów. Liderem jest Apple wyceniony na 145,3 mld dol. Jest to najwyższa wycena w historii światowego biznesu.

27 maja 2015

Ryanair: roczny zysk wzrósł o rekordowe 66 proc.

Zysk netto irlandzkiego przewoźnika w okresie od marca 2014 do marca 2015 r. wzrósł o 66 proc. i osiągnął pułap 867 mln euro.

27 maja 2015

Sony ogłasza przetarg na media

Japoński producent rozpoczyna poszukiwania domu mediowego do obsługi swoich kampanii. Coroczny budżet firmy szacowany jest na ok. 2,5 mld dol.

27 maja 2015

Linie Emirates startują z niestandardową kampanią

Globalna kampania "Be There" promuje ciekawość świata i zamiłowanie do podróży.

27 maja 2015

Amazon ogłasza przetarg

Gigant handlowy poszukuje agencji do obsługi w social mediach jego biznesu związanego ze sprzedażą odzieży.

27 maja 2015

PZ Cussons wybrał agencję do globalnej obsługi kreatywnej

Agencja Iris odpowie za promocję takich marek jak Original Source, Carex i Imperial Leather.

28 maja 2015

USA: wydatki na reklamę w digitalu osiągną w br. blisko 60 mld dol.

Najwięcej, tj. 6,7 mld dol. (22 proc. wydatków ogółem), wydadzą sieci detaliczne. Wydatki te monitorowane są w trzech segmentach: mobile, programmatic display oraz wideo.

28 maja 2015

Tesco testuje kupony mobilne

Detalista testuje najnowsze technologie w swoim niedawno otwartym new concept store w centrum Londynu.

28 maja 2015

Kampania marki Diageo z unikatową komunikacją OOH aktywowaną pogodą

Pimm's z niestandardowymi działaniami w outdoorze.

28 maja 2015

Johnson & Johnson ogłasza globalny przetarg na media

Do tej pory budżet J&J obsługiwało GroupM i UM. Jego wartość to ok. 200 mln funtów.

29 maja 2015

Coco de Mer z wysmakowaną estetycznie kampanią

Sieć sklepów z bielizną i akcesoriami erotycznymi zaprezentowała spot promujący swoją markę.

29 maja 2015

Diageo rozpoczyna rozmowy z agencjami

Po głośnym rozstaniu z BBH marketer rozpoczyna poszukiwanie agencji do obsługi marek Bailey's i Gordon.

29 maja 2015

Niestandardowa kampania reklamowa książki w Wielkiej Brytanii

Akcja miejsca wykorzystuje gazetę z lat 20., w której znalazły się oryginalne reklamy Unilevera i Johna Lewisa z tamtych lat.

1 czerwca 2015

Evian ponownie odkrywa wewnętrzne dziecko

Ruszyła outdoorowa kampania marki wody mineralnej.

1 czerwca 2015

Psy leczą z rasizmu

W USA wystartowała prowokująca kampania Pedigree.

1 czerwca 2015

Dentsu Razorfish zmienia się w Dentsu iX

Agencja przyjmie nową nazwę po odkupieniu udziałów od Publicisu.

2 czerwca 2015

Microsoft i Sony wypadły z top 10 producentów smarfonów

W zestawieniu poza dwoma liderami - Samsungiem i Apple - dominują marki chińskie.

2 czerwca 2015

Zakaz palenia i reklamowania papierosów w Pekinie

W zamieszkanej przez ponad 20 milionów osób stolicy Chin nie wolno od początku czerwca palić tytoniu w miejscach publicznych.

2 czerwca 2015

Brytyjski ubezpieczyciel z kolejną kampanią

Churchill startuje z rozległymi działaniami w mediach i pozycjonuje się jako podmiot niosący niezawodną pomoc w każdej sytuacji.

2 czerwca 2015

ZenithOptimedia: średnio spędzamy 8 godzin dziennie na konsumpcji mediów

Z raportu podmiotu wynika, że użytkowanie mediów cyfrowych między 2014 a 2017 r. wzrośnie o 9,8 proc.

3 czerwca 2015

Kanada: najwyższa w historii kara dla firm tytoniowych

Postępowania procesowe rozpoczęły się jeszcze w 1998 r. Dopiero teraz kanadyjskie organa zasądziły najwyższą w historii tego kraju karę dla trzech producentów wyrobów tytoniowych. Ma ona wynieść 15,5 mld dol.

3 czerwca 2015

General Mills z przetargiem na media po raz pierwszy od dekady

Marketer wzmacnia swoją obecność na rynku cyfrowych mediów.

3 czerwca 2015

Burger King powraca z Królem

Po czterech latach powraca brand hero marki.

8 czerwca 2015

Pirat z Karaibów twarzą Diora

Johnny Depp zostanie twarzą nowego zapachu, który firma zaprezentuje we wrześniu.

8 czerwca 2015

Coca-Cola z nową odsłoną kampanii "Choose Happiness"

Nowe działania prezentują flagowe produkty Coca-Coli i nawiązują do poprzedniej kampanii "What Are You Waiting For?"

8 czerwca 2015

Jane Pain ze sprytną kampanią bielizny

W Wielkiej Brytanii wystartowały działania komunikacyjne marki bielizny, które pokazują nagość i jednocześnie ją tuszują.

8 czerwca 2015

Facebook z nową wersją mobilnej aplikacji na Androida

Narzędzie opracowano z myślą o użytkownikach, którzy nie mają nielimitowanego pakietu danych.

8 czerwca 2015

PHD obsłuży Ferrero na rynkach wschodzących

Producent słodyczy rozstrzygnął przetarg.

8 czerwca 2015

Mondelez ogłasza globalny przetarg na media

Producent Milki zmierza w kierunku konsolidacji.

9 czerwca 2015

Manchester United najcenniejszym klubem piłkarskim

Tak wynika z zestawienia przygotowanego przez firmę konsultingową Brand Finance. Klub z Wysp zastąpił na pozycji lidera Bayern Monachium. Trzecie miejsce przypadło Realowi Madryt.

9 czerwca 2015

Marc Mathieu odchodzi z Unilevera

Jedno z najbardziej rozpoznawalnych nazwisk branży FMCG pojawi się prawdopodobnie w Samsungu.

9 czerwca 2015

Trevor McDonald w reklamie Vision Express

Startuje kampania "Eyewitness".

10 czerwca 2015

We Włoszech Coca-Cola działa razem z Trussardi

Na rynek obok PlantBottle trafia puszka zaprojektowana we współpracy z domem mody Trussardi.

10 czerwca 2015

Pierwsza kampania Diet Coke po zmianie agencji

Wystartowały 8-sekundowe spoty sponsorskie w kanale ITvBe.

10 czerwca 2015

PepsiCo z Ligą Mistrzów UEFA

Lay’s, Gatorade i Pepsi będą oficjalnymi markami rozgrywek.

11 czerwca 2015

Apple uruchomi serwis streamingowy z muzyką

Trwają prace nad uruchomieniem "Apple Music", ma być dostępny jeszcze w bm.

11 czerwca 2015

Emirates sponsorem tytularnym Spinnaker Tower

Linie lotnicze podpisują umowę z jednym z najwyższych budynków w Wielkiej Brytanii.

11 czerwca 2015

Z Białego Domu do McDonald's

Robert Gibbs poprzednio m.in. pełniący funkcję sekretarza prasowego administracji Barracka Obamy, obejmie w koncernie McDonald's obowiązki global communications chief oraz executive vice president. Silvia Lagnado zostanie nowym global CMO.

12 czerwca 2015

"The Wall Street Journal" zmieni się jesienią

Przedstawiciele prestiżowego WSJ oświadczyli, że na jesieni br. zaprezentują odświeżoną europejską oraz azjatycką wersję dziennika.

12 czerwca 2015

Adam & Eve/DDB przygotuje kampanię dla Lloyds

Lloyds Bank w Wielkiej Brytanii hucznie będzie obchodzić swoje 250. urodziny.

12 czerwca 2015

Vizeum wygrywa przetarg Weetabix

Dom mediowy wygrywa budżet na zakup i planowanie mediów o wartości 14 mln funtów.

15 czerwca 2015

Lidl na Wyspach bierze zamach na wielkie marki FMCG

Detalista wystartował z potężną kampanią, która zachęca konsumentów do zaufania swoim kubkom smakowym, a nie opakowaniom.

15 czerwca 2015

W przetargach mediowych do wzięcia 26 mld dolarów, najwięcej od trzech lat

Według analizy banku Morgan Stanley przetargi m.in. P&G, Unilevera oraz Johnson&Johnson oraz innych marketerów stanowią największe zagrożenie dla holdingu Publicis.